Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

Na AT imam ploščice kupljene v HG (carbone lorraine :?: ), kar je višji cenovni razred (29€ za par), škripljejo pri nizkih hitrostih, da mi je včasih prav nerodno, ampak primejo pa kar dobro - pa niso več nove, imajo za sabo že enih 7k, so že bolj v zaključni fazi. Bi pa dal še enih 10€ dacu, da nebi škripale :? .

Objavljeno

alo...

ko smo ravno pri ploscicah me zanima ce je kdo ze imel gor ploscice od SBS-ja...

eni pravijo da so za en k.... ,spet drugi da so ok. ne vem komu verjet...so pa dosti bolj poceni kot recimo od nisina

Objavljeno
Na AT imam ploščice kupljene v HG (carbone lorraine :?: ), kar je višji cenovni razred (29€ za par), škripljejo pri nizkih hitrostih, da mi je včasih prav nerodno, ampak primejo pa kar dobro - pa niso več nove, imajo za sabo že enih 7k, so že bolj v zaključni fazi. Bi pa dal še enih 10€ dacu, da nebi škripale :? .

29€ za par še zdaleč ni višji cenovni razred,to je še vedno Aftermarket roba, če bi pa rad de nebi škripale pa si kup originalne ki so preverjeno najboljše (za normalnega uporabnika) pa bo.

Objavljeno
Na AT imam ploščice kupljene v HG (carbone lorraine :?: ), kar je višji cenovni razred (29€ za par), škripljejo pri nizkih hitrostih, da mi je včasih prav nerodno, ampak primejo pa kar dobro - pa niso več nove, imajo za sabo že enih 7k, so že bolj v zaključni fazi. Bi pa dal še enih 10€ dacu, da nebi škripale :? .

29€ za par še zdaleč ni višji cenovni razred,to je še vedno Aftermarket roba, če bi pa rad de nebi škripale pa si kup originalne ki so preverjeno najboljše (za normalnega uporabnika) pa bo.

Da ne bi prišlo do nesporazuma, bi moral med "je" in "višji", napisati "njihov" - se opravičujem :oops: :wink: .

Objavljeno

meni so original brembo ploščice spredaj grdo škripale in zadaj žrle disk,

po nasvetu kolega sem si šel kupit nove po brutalno nizki ceni 3.500 za par "no name" zadev (sinter). seveda zavorni učinek ni slabši ampak boljši

V VEDNOST

spredaj so mi originalne škripale tudi po 4000 prevoženih km,, tako da sem ulavfalno dobo opustil in raje vzel druge

Objavljeno

O tem sem že nekje pisal - pa bom še enkrat. Za Transalp je znano, da nekatere neoriginalne ploščice sicer dobro primejo, a požrejo disk, ki stane (original) okrog 350€. Pol cenejši je Brembov disk, ki je menda celo učinkovitejši pri zaviranju, vendar v kombinaciji z Brembovimi ploščicami.

Torej - nekatere neoriginalne ploščice so poceni in čisto v redu, druge sicer dobro primejo, a uničujejo disk, spet tretje slabo primejo itd. Dokler ne poskusiš, ne veš. Za Transalp imam srečo, da so veliko tega preizkusili drugi lastniki TA-jev po svetu in objavili svoje izkušnje...

Objavljeno

Hm, mam sicer skutera, ampak plosice pa kar dosti menjujem navadno pa mam SBS, primejo pa se kar ampak tui vcasih cvilijo...

nekaj me zanima glede z diski:

kolko je lahk oroba na disku, prden ga je potrebo zamenjat? ker mam kar fajn roba odspredi in odzadi pa ne vem ce to lahko se mam al ne...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
imam majhen problemcek.

Sprednje zavorne ploscice sem zamenjal in sedaj mi veselo skripajo  :cry:  (kot je to pri navadnih kolesih vcasih veselo skripalo - ce se se kdo spomni kako je to  :)  ). To je predvsem opazno ko bremzam zelo na rahlo pri pocasni voznji (ali pri hitrejsi ne skripa ali jaz ne slisim?? to ne vem).  Torej ima kdo kaksno idejo zakaj in kaksna bi bila resitev.  

Hvala.

8) TNT 8)

Tut men so skripale ploscice po ene 300 km. Mehanik je ugotovil, da sem jih skuril... Pac mocno zaviranje v dani situaciji... Zdej (5000 km kasneje) se vedno obcasno mal poskripajo, ampak nimam obcutka, da bi kej manj prijele...

Objavljeno

ta mehankarjeva ugotovitev je malo iz trte zvita, če bi res skuru ploščice v kakor praviš dani situaciji bi ti zatrdele in začele uničevati disk, da ne govorim o slabšem bremz učinku,

verjetno maš tovarniške gor, to pa pri teh naših povprečnih motorjih pomeni da morajo čim dalj zdržat in so že same po sebi trde,

svetujem ti da si pregledaš disk, oba (če maš), da ni kakih risov gor, mora biti gladek in če ni, zamenji plošče :wink:

Objavljeno

Tut men so skripale ploscice po ene 300 km. Mehanik je ugotovil, da sem jih skuril... Pac mocno zaviranje v dani situaciji... Zdej (5000 km kasneje) se vedno obcasno mal poskripajo, ampak nimam obcutka, da bi kej manj prijele...

PRAVILNO TI JE POVEDAL !!!! Ploščice je treba vedno "ulaufat" in sicer počasi je treba zdrgnit neko prevleko dol potem pa lahko na plno bremzaš! Če pa žeprej močno pobremzaš pol ti bojo pa skoz šripale. 100% preverjeno

Objavljeno

Tut men so skripale ploscice po ene 300 km. Mehanik je ugotovil, da sem jih skuril... Pac mocno zaviranje v dani situaciji... Zdej (5000 km kasneje) se vedno obcasno mal poskripajo, ampak nimam obcutka, da bi kej manj prijele...

PRAVILNO TI JE POVEDAL !!!! Ploščice je treba vedno "ulaufat" in sicer počasi je treba zdrgnit neko prevleko dol potem pa lahko na plno bremzaš! Če pa žeprej močno pobremzaš pol ti bojo pa skoz šripale. 100% preverjeno

Jah bla je pac taka situacija, da bi bodisi povozil tovornjak, ki me je izsilil, al pa mocno bremzal...

Objavljeno

Hja no de ti povem zakaj ti ploščice "škripajo" Ker predvidevam, da je disk zrabljen ploščice pa nove, ti ploščice lepo brusijo "zunanji robi" po notranjem delu diska, in zunanjem, kjer se je narediv rob. Ko bo se zbrusl bo bolj. Sicer pa pločice dol pobrusti robe pa gasa :!: :wink:

Objavljeno

transalp je pravilno ugotovil zakaj nove ploscice skripajo (zadnjo stran namazi z bakreno mastjo).rob na disku nima veze s tem,saj ce bi ploscice "gledale" cez rob diska,ne bi bile primerne za ta disk.

da je treba ploscice "ulaufati" je res,samo to se dogodi po cca.100 km normalnega bremzanja.obloge ploscic se lahko "skuri" tako,da povrsina kristalizira pri preveliki temperaturi,do katere pride pri veckratnem mocnem zaviranju - ergo normalno zaviranje cca.100 km.

Objavljeno

Tut men so skripale ploscice po ene 300 km. Mehanik je ugotovil, da sem jih skuril... Pac mocno zaviranje v dani situaciji... Zdej (5000 km kasneje) se vedno obcasno mal poskripajo, ampak nimam obcutka, da bi kej manj prijele...

PRAVILNO TI JE POVEDAL !!!! Ploščice je treba vedno "ulaufat" in sicer počasi je treba zdrgnit neko prevleko dol potem pa lahko na plno bremzaš! Če pa žeprej močno pobremzaš pol ti bojo pa skoz šripale. 100% preverjeno

Kakšna pa je ta "neka prevleka" :?: :?: :?:

Objavljeno
Kakšna pa je ta "neka prevleka" :?: :?: :?:

kroman hardlot...... :o :P :lol: :lol:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Hm... :( :angry: V ponedeljek sem dobil nove zavorne ploscice GOLDFREN, nardil cca. 800km in...sprednje ploscice je pobralo skoraj DO KONCA :o :( :angry: :angry: :angry: :angry: Na zacetku so cvilile pa vecina pravi da je to pri neoriginalnih normalno...no vceraj ko sem se vracal s fure pa mi je rocka za bremzo zacela grabit komaj ko sem jo stisno skoraj do konca, ko je zagrabla pa je zagrabla prevec. Ni mi jasno zakaj taka obraba???? Jutri bom to reklamiral :ph34r:

Popravljeno . Popravil AREA
Objavljeno
quote: So že kakšne izkušnje s Sinterjevimi zavornimi ploščicami???

Sinter ni firma. Sintermetal je material.

Vsekakor kupi sintermetal zavorne obloge, na drugo kar takoj pozabi.

Še enkrat....ko sem iskal zavorne obloge zase, sem mailal mnogim nemškim moto revijam in dobil nazaj priporočila za Lucas SV, Carbone Lorainne in Ferodo, čeprav so rekli tudi, da z originalom nisi nikoli na slabši strani.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Kaj jih nima EUROToN v LJ - LUCAS za npr Honda (CBR.VTR) po cca 5.500 SIT (orignial 10000)?

Oz. kdo je pri nas jack ki ma Lucas cez?

Objavljeno
Hm... :( :angry: V ponedeljek sem dobil nove zavorne ploscice GOLDFREN, nardil cca. 800km in...sprednje ploscice je pobralo skoraj DO KONCA :o :( :angry: :angry: :angry: :angry: Na zacetku so cvilile pa vecina pravi da je to pri neoriginalnih normalno...no vceraj ko sem se vracal s fure pa mi je rocka za bremzo zacela grabit komaj ko sem jo stisno skoraj do konca, ko je zagrabla pa je zagrabla prevec. Ni mi jasno zakaj taka obraba???? Jutri bom to reklamiral :ph34r:

pocakaj in se zmeniva.sem imel ISTI problem z GOLDFREN ploscicami kupljenimi pri tistem suzuki-dealerju nad "ovinkom" v MB. :angry: cca. 1500 km in se diske mi je skoraj unicilo. :angry:

Objavljeno

Bil v trgovini in pravijo da niso krive ploscice in da naj preverim kaj je dejansko problem. Motor sem pelal na servis, bomo vidli kaj bojo zdaj ugotovili, ampak mislim da ce bi ploscice sobale po cilindru da bi se to obcutlo, da bi smrdelo ker bi se ploscice pregevale (kar bi se vidlo tudi na drugi strani ploscice)...mah, ne vem, nisem dovol pametn. Treba pocakat do jutri, bom porocal Ice <_<

Objavljeno

jaz bom najbrz (ce da bog cas :rolleyes: ) jutri "skocil" do tega "mojstra" in mu pokazal ploscice.nima pojma kaj sploh prodaja in se simfa pooblasceni suzuki mehanik. :angry: zdaj vsaj vem kaj je smrdelo toliko casa. <_<

Objavljeno

Motor mam doma. Serviser vse razstavo in sestavo, stvar sicer napram prej boljse prime, ni pa problem v tem da bi jaz kaj narobe sestavo skup ampak v materialu - je reko da je cisto zanic. En z krosko je ze priso do njega z enakimi ploscicami in niti ni odpelal cele dirke do konca pa jih je ze pojedlo :o :angry: Definitivno bom jutri to reklamiral pa tud serviser jim bo probal dopovedat da je to klump :ph34r: GOLDFREN sux :angry:

Objavljeno

Jaz prisegam na originalne dele. Z nadomestki oziroma tako imenovanimi "lažnjaki" nikoli nisem imel sreče (ali so bili hitro "fuč", manj zdržali, niso delali..... .....)..

Dejstvo je, da poceni roba še ni nujno da je najcenejša. Moja stara mati je vedno govorila: "Skopec zmeraj dvakrat plača !"

(prevod: skopec = skopuh).

Objavljeno
Motor mam doma. Serviser vse razstavo in sestavo, stvar sicer napram prej boljse prime, ni pa problem v tem da bi jaz kaj narobe sestavo skup ampak v materialu - je reko da je cisto zanic. En z krosko je ze priso do njega z enakimi ploscicami in niti ni odpelal cele dirke do konca pa jih je ze pojedlo :o :angry: Definitivno bom jutri to reklamiral pa tud serviser jim bo probal dopovedat da je to klump :ph34r: GOLDFREN sux :angry:

vceraj sem bil pri suzuki siler (tisti nad "ovinkom" v MB),mu odnesel "stare" (prej znucane) ploscice in je napisal reklamacijo,katero bo poslal uvozniku goldfren ploscic v race.kaj bo iz vsega tega sploh nocem razmisljati,skoda casa.

Objavljeno
Jaz prisegam na originalne dele. Z nadomestki oziroma tako imenovanimi "lažnjaki" nikoli nisem imel sreče (ali so bili hitro "fuč", manj zdržali, niso delali..... .....)..

Dejstvo je, da poceni roba še ni nujno da je najcenejša. Moja stara mati je vedno govorila: "Skopec zmeraj dvakrat plača !"

(prevod: skopec = skopuh).

ze.samo so original suzuki ploscice € 70.- brez ddv za EN disk,medtem ko je komplet za vse tri diske od SBS € 82.- z ddv.in te delujejo (se),kakor bi morale.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!