Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

evo, bom kar tu uprašu.. zadni disk - ena polovica ruži, druga polovica ne.. je mogoče aksa mal postrani zašraufana? al pa s ploščicami kej narobe :hmm:je pa disk po notranji strani že kr lepo pojedlo :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dobrim tednom sem kupil novo husqvarno sm 125 pa mi je že čist na začetku škripala prednja bremza ko hudič.

mi je serviser pol reko da se morajo še ulaufavat. ulaufavam jih zdaj že 800km pa še vedno škripa ko hudič.

brembo je pa ja kvaliteta, a mi je serviser slučajno kakšne rabljene ploščice notr dau :hmm:

zadnja bremza dela sicer ko šus, je to normalno da pri takšni ceni škripajo bremze hujš ko na tomosu?

Verjetno imaš sintrane ploščice, ki škripajo če se bolj nežno zavira. Daj neke mehkejše organske, pa bo nehal. Mogoče bo mal slabš bremzal, ampak ni toliko važno pri takem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če šparaš na ploščicah in ne daješ gor originalnih se ti hitro zgodi, de ti diske požrej! Kar naenkrat se zaveš, da imaš v diskih en milimeter globoke zareze na obeh straneh. In pol se zamisliš, da rabiš nove diske! Vsaj pri meni je bilo tako, ker mi pač ni vseeno in se nočem vozit ''brez'' zavor. Pokličem na servis in mi vrže na rit, ko izvem, da imajo diske za moj motor(Takrat še Kawasaki GPZ 500), ki stanejo 64.000 bivših SIT(nebom nikol pozabu) ali danes svojih 270€!! Po komadu!! blink.gif Lucas, ki je nekoliko cenejši pa ne dela diskov za moj moped... In potem se človek vpraša ali se bolj splača dat 50€ za original ploščice ali 20€ za ponaredek? Kaj pa Saito-organske, boste rekli? Stanejo 20€, zdržijo ti pa manj kot 10kkm. Res, da ti ne ogldajo diskov ampak originalne pa zdržijo 30kkm in ti pravtako ne oglodajo diskov!

Dobronamerni nasvet: Za na cesto nabavljajte original ploščice, ko pa se vam diski obrabijo nabavite Lucasove diske in nanje montirajte izključno Lucasove ploščice!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so saito organiš držale okol 18 jurjev pa bi bile vsaj še za 5. Pa nisem šparal bremz na fzr1000.

Diske požrejo CENENE sintrane ploščice ki so živo železo. S kvalitetnimi ploščicami ne sme biti problemov. Če pa kdo še vozi oldtajmerja z gus diski pa samo oraganske oziroma čim mehkejše.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so saito organiš držale okol 18 jurjev pa bi bile vsaj še za 5. Pa nisem šparal bremz na fzr1000.

Diske požrejo CENENE sintrane ploščice ki so živo železo. S kvalitetnimi ploščicami ne sme biti problemov. Če pa kdo še vozi oldtajmerja z gus diski pa samo oraganske oziroma čim mehkejše.

Jaz moram tud menjat prednje plščice. Na ebay-u sem jih našel za 70€ + poštnine ene 10€ . V domžalah so EBC 82€, pri elisi pa original 85€ - tako da mislm da nimam kaj izbirat. Pravjo da naj bi bile originalne najbolše, tako da bom vzel kar originalne. Vse ostale ploščice so po mojih izkušnjah en kurc. Če imaš EBC diske potem so vredu EBC ploščice itd.,

Tudi diske naj nebi uničevale. Sedaj imam tiste neke lorreline ltaiofsaglj :D pa so en kurc vredne!

LP,Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če šparaš na ploščicah in ne daješ gor originalnih se ti hitro zgodi, de ti diske požrej! Kar naenkrat se zaveš, da imaš v diskih en milimeter globoke zareze na obeh straneh. In pol se zamisliš, da rabiš nove diske!......

No ja čisto tako ni.. :)

Siminsi ima prav

Diske požrejo CENENE sintrane ploščice ki so živo železo. S kvalitetnimi ploščicami ne sme biti problemov. Če pa kdo še vozi oldtajmerja z gus diski pa samo oraganske oziroma čim mehkejše.

Če ne uprabljaš nekih čungalunga poceni wannabi racing sintriarnih ploščic, ampak posežeš po preizkušenih aftermarket proizvodih ni nobenih problemov..

Ploščice kot so Nissin, EBC, AP Racing, Lucas so kvalitetne zadeve.. In če kupiš primeren tip za tvoj motor, oziroma diske nima kej bit. Jaz imam na Suzukiju že 2. par EBC, original so Nissin, pa so odlične! Diski pa kot iz fabrke, niti najmanjše razice. Prime pa ko satan :)

Pa na Ebayu se jih dobi ful ugodno, original Nissin so 100€ pri nas za moj motor, EBC so ene 85€ pri nas za moj motor, na ebayu sem dal pa s poštnino vred 50€ :) Pa so v mojem primeru vsaj tako dobre kot original, preizkušeno.

Skratka tole pretirano forsiranje original ploščic je malo nesmiselno, predvsem moraš izbrat prav tip ploščic za tvoj motor in način uporabe, ter izbrat enega izmed uveljavljenih proizvajalcev. Pa nima kej bit.

Pa izogibat se raznim agresivnim racing ploščicam, ker čisto vsake pri normalni cestni uporabi prej ko slej požrejo diske, ker so stalno na premajhni temperaturi. Tisto je narjeno za na polno it, ne za v promet :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam eno vprašanje glede EBCjevih zavornih ploščic. Včerej sem menjal sprednje ploščice in ko stisnem bremzo imajo prov smešen zvok, čisto drugačen kot pri originalnih. Občutek med bremzanjem je sicer identičen, sicer nism nevem kolk na polno bremzu ker se morjo še uležt dobr ampak vseen. Zvok je prov smešn.Bo ta zvok izginil ko se malo obrabijo al bo tko skos?

LP

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali je normalno da zavorne ploščice spuščajo en čuden zvok (cingljanje) ko vozim čez neravnine in ne bremzam? Kot da ne bi bile prave za ta motor in bi opletale...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi cinglajo diski, če so plavajoči. Probi jih mal na roke razmigat če se premikajo, če se je to to, da bi se pa ploščice slišale pa še nisem zasledil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na roke razmigal diske in se jih malo sliši, ja, ampak potem sem še tisto plehnato vzmet odvil in potresel ploščice in kot izgleda one dajajo ta čuden zvok...ne vem ali je ta "zračnost" normalna ali imam napačne ploščice noter :unsure: lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče cingljajo tiste pločevinaste ˝podložke˝ ki so včasih na hrbtnistrani ploščic, so obrabljene ali pa kej polomljene. Lahko pa da je tudi tist štift, ki ploščice drži obrabljen oz. polomljen. Vzemiploščice vn pa boš takoj videl. Drugače se ploščice nebi smele prosto gibati oz. imeti tolk lufta med batkom in diskom da jih lahko z roko premikaš. Batek jih mora (tudi ko je bremza spuščena) držat ob disku, tko da mal drsajo po njem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Batek jih mora (tudi ko je bremza spuščena) držat ob disku, tko da mal drsajo po njem.

Niti ne. Ploščice morajo malo migat, ko jih podrezaš s prstom. Če so preveč fiksne ali pa celo pritiskajo na disk, se bo disk pregreval ali pa vsaj preveč segreval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne. Ploščice morajo malo migat, ko jih podrezaš s prstom. Če so preveč fiksne ali pa celo pritiskajo na disk, se bo disk pregreval ali pa vsaj preveč segreval.

Teoretično naj bi ploščice malo tiščale na disk in sicer toliko kolikor pritiska olja zadrži v zavornem cilindru povratni ventil s svojo vzmetjo, kolikor manj tiščijo ploščice na zavorni disk toliko daljši je prosti hod zavorne ročice. Je pa res,da skoraj pri vsakih kleščah imajo ploščice malo zračnosti in to zato, ker ima vsako kolo malo zračnosti in pri vožnji ploščiče malo razrahla.Zato je vedno potrebno ploščice namazat z bakreno mastjo tam kjed nalegajo na batek in malo zgoraj in spodaj kjer nalega na klešča, nesme pa ploščica imeti zračnost v kleščah sepravi gor-dol. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer-lepo razloženo!!

Drugač nisem mislu da mora batek pritiskat na ploščico tok da dejansko zavira, ampak tok da se mal dotika diskov (če na primer zavrtiš kolo, ki je dvignjeno se mal ˝sliši ploščice˝). Čist fiksna vem da ne sme bit.

@Gt4Turbo-vzemi ploščice vn pa boš mogoče odkril težavo. Če pa ne pa mal poslikaj zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Eno vprasanje. Od cesa bi mi lahko diski ratali takole lisasti ?? :) Pa ploscice so se ok??

20090923214353_Fotografija107.jpg

Tukaj imam se dve sliki,ce koga zanima?

http://www.motosvet.com/album/admin_img.php?cid=2_2003

Men se lih ne sanja najbolj od cesa bi to bilo. Casa pa tut se nisem imel,da bi se poglobil v problem? :)

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore,sta me kr mal potolazla :) Zgleda ja,da bo kr znalo bit od neoriginalnih ploscic & malce bolj hard zaviranj :) Tako,mi je tut en mehanik reku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni so se pojavili podobni vzorci. Na cbr 600F l.98

Mislim, da so posledica zavornih ploščic, ki niso bile original(nissin modre). Kajti prej sem imel 35k km original hondine, pa ni bilo nikoli težav. Še pri res močnem zaviranju ne.

Ampak pri meni pa se je pojavil problem: začelo je tresti...

Ima kdo informacijo, če je tresenje možno na kakšen način odpravit? Diski niso zviti. Mogoče se deformirajo, ko jih zagrejem z zaviranjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni so se pojavili podobni vzorci. Na cbr 600F l.98

Mislim, da so posledica zavornih ploščic, ki niso bile original(nissin modre). Kajti prej sem imel 35k km original hondine, pa ni bilo nikoli težav. Še pri res močnem zaviranju ne.

Ampak pri meni pa se je pojavil problem: začelo je tresti...

Ima kdo informacijo, če je tresenje možno na kakšen način odpravit? Diski niso zviti. Mogoče se deformirajo, ko jih zagrejem z zaviranjem.

Mel tak problem zaradi nepravih ploščic na CBR600RR. Rešitev? Menjal sem za originalne ploščice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Spumpej jih do kraja, pač mal bo umazano delo, en bo padu prej vn k ostali, bodo pa vsi že zlo nakoncu, pol pa naroke vn potegen, če pa to ne gre pa nekako iz notranjosti batka vn potegni z orodjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!