fbevc93 Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 evo, bom kar tu uprašu.. zadni disk - ena polovica ruži, druga polovica ne.. je mogoče aksa mal postrani zašraufana? al pa s ploščicami kej narobe :hmm:je pa disk po notranji strani že kr lepo pojedlo :glare:
simonsi Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 pred dobrim tednom sem kupil novo husqvarno sm 125 pa mi je že čist na začetku škripala prednja bremza ko hudič. mi je serviser pol reko da se morajo še ulaufavat. ulaufavam jih zdaj že 800km pa še vedno škripa ko hudič. brembo je pa ja kvaliteta, a mi je serviser slučajno kakšne rabljene ploščice notr dau zadnja bremza dela sicer ko šus, je to normalno da pri takšni ceni škripajo bremze hujš ko na tomosu? Verjetno imaš sintrane ploščice, ki škripajo če se bolj nežno zavira. Daj neke mehkejše organske, pa bo nehal. Mogoče bo mal slabš bremzal, ampak ni toliko važno pri takem motorju.
Lowrenc Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Če šparaš na ploščicah in ne daješ gor originalnih se ti hitro zgodi, de ti diske požrej! Kar naenkrat se zaveš, da imaš v diskih en milimeter globoke zareze na obeh straneh. In pol se zamisliš, da rabiš nove diske! Vsaj pri meni je bilo tako, ker mi pač ni vseeno in se nočem vozit ''brez'' zavor. Pokličem na servis in mi vrže na rit, ko izvem, da imajo diske za moj motor(Takrat še Kawasaki GPZ 500), ki stanejo 64.000 bivših SIT(nebom nikol pozabu) ali danes svojih 270€!! Po komadu!! Lucas, ki je nekoliko cenejši pa ne dela diskov za moj moped... In potem se človek vpraša ali se bolj splača dat 50€ za original ploščice ali 20€ za ponaredek? Kaj pa Saito-organske, boste rekli? Stanejo 20€, zdržijo ti pa manj kot 10kkm. Res, da ti ne ogldajo diskov ampak originalne pa zdržijo 30kkm in ti pravtako ne oglodajo diskov! Dobronamerni nasvet: Za na cesto nabavljajte original ploščice, ko pa se vam diski obrabijo nabavite Lucasove diske in nanje montirajte izključno Lucasove ploščice! bajkr88 in simonsi 1 1
simonsi Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 men so saito organiš držale okol 18 jurjev pa bi bile vsaj še za 5. Pa nisem šparal bremz na fzr1000. Diske požrejo CENENE sintrane ploščice ki so živo železo. S kvalitetnimi ploščicami ne sme biti problemov. Če pa kdo še vozi oldtajmerja z gus diski pa samo oraganske oziroma čim mehkejše. xceno in Lowrenc 2
Kawl Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 men so saito organiš držale okol 18 jurjev pa bi bile vsaj še za 5. Pa nisem šparal bremz na fzr1000. Diske požrejo CENENE sintrane ploščice ki so živo železo. S kvalitetnimi ploščicami ne sme biti problemov. Če pa kdo še vozi oldtajmerja z gus diski pa samo oraganske oziroma čim mehkejše. Jaz moram tud menjat prednje plščice. Na ebay-u sem jih našel za 70€ + poštnine ene 10€ . V domžalah so EBC 82€, pri elisi pa original 85€ - tako da mislm da nimam kaj izbirat. Pravjo da naj bi bile originalne najbolše, tako da bom vzel kar originalne. Vse ostale ploščice so po mojih izkušnjah en kurc. Če imaš EBC diske potem so vredu EBC ploščice itd., Tudi diske naj nebi uničevale. Sedaj imam tiste neke lorreline ltaiofsaglj pa so en kurc vredne! LP,Rok xceno in Lowrenc 1 1
Jure Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 (popravljeno) Če šparaš na ploščicah in ne daješ gor originalnih se ti hitro zgodi, de ti diske požrej! Kar naenkrat se zaveš, da imaš v diskih en milimeter globoke zareze na obeh straneh. In pol se zamisliš, da rabiš nove diske!...... No ja čisto tako ni.. Siminsi ima prav Diske požrejo CENENE sintrane ploščice ki so živo železo. S kvalitetnimi ploščicami ne sme biti problemov. Če pa kdo še vozi oldtajmerja z gus diski pa samo oraganske oziroma čim mehkejše. Če ne uprabljaš nekih čungalunga poceni wannabi racing sintriarnih ploščic, ampak posežeš po preizkušenih aftermarket proizvodih ni nobenih problemov.. Ploščice kot so Nissin, EBC, AP Racing, Lucas so kvalitetne zadeve.. In če kupiš primeren tip za tvoj motor, oziroma diske nima kej bit. Jaz imam na Suzukiju že 2. par EBC, original so Nissin, pa so odlične! Diski pa kot iz fabrke, niti najmanjše razice. Prime pa ko satan Pa na Ebayu se jih dobi ful ugodno, original Nissin so 100€ pri nas za moj motor, EBC so ene 85€ pri nas za moj motor, na ebayu sem dal pa s poštnino vred 50€ Pa so v mojem primeru vsaj tako dobre kot original, preizkušeno. Skratka tole pretirano forsiranje original ploščic je malo nesmiselno, predvsem moraš izbrat prav tip ploščic za tvoj motor in način uporabe, ter izbrat enega izmed uveljavljenih proizvajalcev. Pa nima kej bit. Pa izogibat se raznim agresivnim racing ploščicam, ker čisto vsake pri normalni cestni uporabi prej ko slej požrejo diske, ker so stalno na premajhni temperaturi. Tisto je narjeno za na polno it, ne za v promet Popravljeno Avgust 29, 2009. Popravil Jure
Poljachina Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Imam eno vprašanje glede EBCjevih zavornih ploščic. Včerej sem menjal sprednje ploščice in ko stisnem bremzo imajo prov smešen zvok, čisto drugačen kot pri originalnih. Občutek med bremzanjem je sicer identičen, sicer nism nevem kolk na polno bremzu ker se morjo še uležt dobr ampak vseen. Zvok je prov smešn.Bo ta zvok izginil ko se malo obrabijo al bo tko skos? LP A
GT4turb0 Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Mene pa zanima ali je normalno da zavorne ploščice spuščajo en čuden zvok (cingljanje) ko vozim čez neravnine in ne bremzam? Kot da ne bi bile prave za ta motor in bi opletale...
Dolenc™ Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Ponavadi cinglajo diski, če so plavajoči. Probi jih mal na roke razmigat če se premikajo, če se je to to, da bi se pa ploščice slišale pa še nisem zasledil.
GT4turb0 Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Sem na roke razmigal diske in se jih malo sliši, ja, ampak potem sem še tisto plehnato vzmet odvil in potresel ploščice in kot izgleda one dajajo ta čuden zvok...ne vem ali je ta "zračnost" normalna ali imam napačne ploščice noter :unsure: lp
trojan69 Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Mogoče cingljajo tiste pločevinaste ˝podložke˝ ki so včasih na hrbtnistrani ploščic, so obrabljene ali pa kej polomljene. Lahko pa da je tudi tist štift, ki ploščice drži obrabljen oz. polomljen. Vzemiploščice vn pa boš takoj videl. Drugače se ploščice nebi smele prosto gibati oz. imeti tolk lufta med batkom in diskom da jih lahko z roko premikaš. Batek jih mora (tudi ko je bremza spuščena) držat ob disku, tko da mal drsajo po njem.
simonsi Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Batek jih mora (tudi ko je bremza spuščena) držat ob disku, tko da mal drsajo po njem. Niti ne. Ploščice morajo malo migat, ko jih podrezaš s prstom. Če so preveč fiksne ali pa celo pritiskajo na disk, se bo disk pregreval ali pa vsaj preveč segreval.
Guest Brumer Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Niti ne. Ploščice morajo malo migat, ko jih podrezaš s prstom. Če so preveč fiksne ali pa celo pritiskajo na disk, se bo disk pregreval ali pa vsaj preveč segreval. Teoretično naj bi ploščice malo tiščale na disk in sicer toliko kolikor pritiska olja zadrži v zavornem cilindru povratni ventil s svojo vzmetjo, kolikor manj tiščijo ploščice na zavorni disk toliko daljši je prosti hod zavorne ročice. Je pa res,da skoraj pri vsakih kleščah imajo ploščice malo zračnosti in to zato, ker ima vsako kolo malo zračnosti in pri vožnji ploščiče malo razrahla.Zato je vedno potrebno ploščice namazat z bakreno mastjo tam kjed nalegajo na batek in malo zgoraj in spodaj kjer nalega na klešča, nesme pa ploščica imeti zračnost v kleščah sepravi gor-dol. bajkr88, xyznanixyz, dotem in 4 others 6 1
trojan69 Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Brumer-lepo razloženo!! Drugač nisem mislu da mora batek pritiskat na ploščico tok da dejansko zavira, ampak tok da se mal dotika diskov (če na primer zavrtiš kolo, ki je dvignjeno se mal ˝sliši ploščice˝). Čist fiksna vem da ne sme bit. @Gt4Turbo-vzemi ploščice vn pa boš mogoče odkril težavo. Če pa ne pa mal poslikaj zadevo.
ProdriveR Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 (popravljeno) Eno vprasanje. Od cesa bi mi lahko diski ratali takole lisasti ?? Pa ploscice so se ok?? Tukaj imam se dve sliki,ce koga zanima? http://www.motosvet.com/album/admin_img.php?cid=2_2003 Men se lih ne sanja najbolj od cesa bi to bilo. Casa pa tut se nisem imel,da bi se poglobil v problem? Popravljeno September 23, 2009. Popravil ProdriveR
ProdriveR Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Upam,da bo zdej mickn boljs.
Dolenc™ Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 A na cesti se ti je to naredlo? Maš original ploščice?
simonsi Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Upam,da bo zdej mickn boljs. to je čist normalno. Jaz imam skoz take diske.
Dolenc™ Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Men se tud raznorazni vzorci naredijo, ampak ga morem že kar precej stiskat na bremze da kej tazga rata.
ProdriveR Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Hvala za odgovore,sta me kr mal potolazla Zgleda ja,da bo kr znalo bit od neoriginalnih ploscic & malce bolj hard zaviranj Tako,mi je tut en mehanik reku.
miha600 Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 Pri meni so se pojavili podobni vzorci. Na cbr 600F l.98 Mislim, da so posledica zavornih ploščic, ki niso bile original(nissin modre). Kajti prej sem imel 35k km original hondine, pa ni bilo nikoli težav. Še pri res močnem zaviranju ne. Ampak pri meni pa se je pojavil problem: začelo je tresti... Ima kdo informacijo, če je tresenje možno na kakšen način odpravit? Diski niso zviti. Mogoče se deformirajo, ko jih zagrejem z zaviranjem.
Stric Burek Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 Pri meni so se pojavili podobni vzorci. Na cbr 600F l.98 Mislim, da so posledica zavornih ploščic, ki niso bile original(nissin modre). Kajti prej sem imel 35k km original hondine, pa ni bilo nikoli težav. Še pri res močnem zaviranju ne. Ampak pri meni pa se je pojavil problem: začelo je tresti... Ima kdo informacijo, če je tresenje možno na kakšen način odpravit? Diski niso zviti. Mogoče se deformirajo, ko jih zagrejem z zaviranjem. Mel tak problem zaradi nepravih ploščic na CBR600RR. Rešitev? Menjal sem za originalne ploščice.
krava Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 ...nisem najdo primernejše teme... kako najlažje dobit zavorne bate iz čeljusti? lepa hvala
Dolenc™ Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 Spumpej jih do kraja, pač mal bo umazano delo, en bo padu prej vn k ostali, bodo pa vsi že zlo nakoncu, pol pa naroke vn potegen, če pa to ne gre pa nekako iz notranjosti batka vn potegni z orodjem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se