Zivnorc Objavljeno Junij 7, 2023 Opozori Objavljeno Junij 7, 2023 Ploščice stalno malenkost drgnejo ob disk. ...pa tudi se ne premikajo skoraj nič, ko stisneš zavoro... praktično samo povečajo silo na disk....in ko je kolo v zraku, se čuti, da malo zavira... ni pa to toliko, da bi ružilo in da se takoj ustavi.... Motor je letnik 1998. ... in verjetno je zamenjal že nekaj lastnikov. ...in dostikrat je praksa, da je lastnik rekel... "eh, to sezono še bo, je še kar v redu... pol naj pa naslednji lastnik rihta". Jaz bi podrl čeljusti, pobral ven batke, po potrebi zamenjal tesnila, dosledno očistil notranjost čeljusti in nalil novo zavorno tekočino... ni neki bav-bav to naredit. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2023 Opozori Objavljeno Junij 7, 2023 običajno imajo (pojma nimam ker motor je v opisu) določeni motorji imajo naleganje zavorne čeljusti, nekateri pa ne (KTM recimo). In tam se vsakokrat stisne zavora do konca, da se uleže čeljust, šele nato le ta stisne. Ma v osnovi bo bolje čeljust dol, čistilo, spucat batke, ko so skoraj zunaj, nekajkrat vn pa not ( to ne govorim, da laufaš iz bajte pa nazaj) in potem pravilna montaža čeljusti. Sploh pri ofroadu se batki zapacajo in hitro dobijo kako zapečeno svinjarijo, ki škodi normalnemu vračanju. Plođščice se sicer lahko sliši, kolesa pa definitivno ne smejo ustavit. (vsaj kak krog ali več mora kolo narediti)
Lipstick Objavljeno Junij 7, 2023 Opozori Objavljeno Junij 7, 2023 (popravljeno) Če zavorna ročica nima lufta, bat v mastru ne gre dovolj ven - nazaj, olje nima kam in ostane pritisk v sistemu, bremze pa še vedno bremzajo....sam povem...... Popravljeno Junij 7, 2023. Popravil Lipstick DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2023 Opozori Objavljeno Junij 7, 2023 sam ročic ni menjal..štartam s predpostavko, da je bilo prej vse ok' če pa ni blo...
franc Objavljeno Junij 7, 2023 Opozori Objavljeno Junij 7, 2023 Tudi čeljusti so lahko umazane ali obrabljene. Včasih se naredi rob, pa se nove (debelejše) ploščice zatikajo. lp
a-lex Objavljeno Februar 5 Opozori Objavljeno Februar 5 A ve kdo katere znamke so originalne ploščice za Hondo CBF 1000A, sc58? KOlega mi pravi, naj dam raje originalne ploščice kot pa kakšne druge, ker pobirajo diske.
b2z25 Objavljeno Februar 5 Opozori Objavljeno Februar 5 Parts Finder – lings-hondaparts (hondaspareparts.co.uk) Kugelschreiber 1
Kugelschreiber Objavljeno Februar 5 Opozori Objavljeno Februar 5 2 hours ago, a-lex said: A ve kdo katere znamke so originalne ploščice za Hondo CBF 1000A, sc58? KOlega mi pravi, naj dam raje originalne ploščice kot pa kakšne druge, ker pobirajo diske. Obicajno so honde imele yutaka diske in nissin ploscice. V prodaji so se dobile modre in zlate nissin, original hondine pa so imele zelezn del bakrene barve. Original so mi bile najboljse, pri 140 000km je imel disk se 0,15mm do limita. Honde nimam vec od 2017, zadnjic sm ploscice kupil prav tisto leto. Morda se je vmes vse spremenilo.
a-lex Objavljeno Februar 8 Opozori Objavljeno Februar 8 Pod črto: je original najboljši in se zato najdražje plača.
Fadil Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 Mogoče kdo zna italijansko, oziroma kakšna je razlika med temi zavornimi ploščicami? https://www.genialmotor.it/it/pastiglie-brembo-freno-anteriori-07063xs-per-honda-sh-i-sporty-300-2013-2014-158046.html ali https://www.genialmotor.it/it/pastiglie-brembo-freno-posteriori-07064xs-per-honda-sh-i-special-300-2013-2014-158045.html Lp
DAMI34 Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 pred 15 minutami, Fadil pravi: Mogoče kdo zna italijansko, oziroma kakšna je razlika med temi zavornimi ploščicami? https://www.genialmotor.it/it/pastiglie-brembo-freno-anteriori-07063xs-per-honda-sh-i-sporty-300-2013-2014-158046.html ali https://www.genialmotor.it/it/pastiglie-brembo-freno-posteriori-07064xs-per-honda-sh-i-special-300-2013-2014-158045.html Lp ene so prednje druge pa zadnje. Anteriore: spredaj, posteriore zadaj. Drgač pa gugl prevede lahko celo www stran v angleščino. V slovenščino raje ne daj, ker ne boš nič razumel Fadil 1
Fadil Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: ene so prednje druge pa zadnje. Anteriore: spredaj, posteriore zadaj. Drgač pa gugl prevede lahko celo www stran v angleščino. V slovenščino raje ne daj, ker ne boš nič razumel Me je zmotilo, ker nekje piše Sporty, pri drugi pa Special.
DAMI34 Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 pred 4 minutami, Fadil pravi: Me je zmotilo, ker nekje piše Sporty, pri drugi pa Special. nisem šel toliko v detajle
vandrovec Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 pred 30 minutami, Fadil pravi: Me je zmotilo, ker nekje piše Sporty, pri drugi pa Special. Sporty in Special je model motorja...je potrebno preverit, če paše na enega in drugega ali je razlika
Fadil Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 Sem sedaj našel drugo spletno stran, ki mi je bolj razumljiva in tudi dobavni čas je precej krajši. Me pa zanima kdaj konkretno se zavorne ploščice menja? Na svoji Hondi imam prevoženih cca. 34.000km, zato sem mislil, da bi ploščice preventivno zamnenjal. Sicer zavirajo brez problema, me pa vseeno, ali naj menjam, ali lahko še počakam? Lp
raza Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 V navodilih za uporabo po navadi piše kje je limit. Poišči indikator na ploščicah (žleb v oblogi ali bradavica na robu obloge). Ko žleb izgine, ali se začne drsati disk po bradavici, so ploščice odslužile svoje. Fadil 1
Kugelschreiber Objavljeno November 4 Opozori Objavljeno November 4 (popravljeno) @Fadil na mojem motorju so se cenejse brembo hudo slabo obnesle. Tole je ostalo po 4000km. Caponord je bil precej nalozen, zadnja zavora je dost delala, al ipak, pred Korziko dal nove, naslednja fura, na pol poti v Svico sm ze iskal ploscice po Bolzanu. Spet sem dobil cenejse, po ceniki okrog 30/par. Spet so drzale 4000. Da ponoris. Naslednjic so mi prodali neke drazje, po ceniku cca 60€, te bi znale bit ok za cca 10-12kkm. ( niso ker je brembo bol repa kot dobra roba..ampak to je druga debata) Popravljeno November 4. Popravil Kugelschreiber Fadil 1
Joker Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 So pa hudo majhne za tak motor... Kugelschreiber 1
Fadil Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 Sem se malo poglobil in prebral Brembo navodila za izbiro zavornih ploščic. V mojem primeru imaš na voljo CC ( carbon ceramic ) in XS ( sintrane ). Za maxi skuterje so bolj primerne sintrane, zaradi višje hitrosti, moči itd.... Za manjše motorje pa so Carbon Ceramic.... Na koncu prav piše, da v primeru napačne izbire zavornih ploščic, se posledično hitreje obrabijo itd... Lahko da je bilo v tvojem primeru kaj podobnega. Lp pred 8 urami, Kugelschreiber pravi: @Fadil na mojem motorju so se cenejse brembo hudo slabo obnesle. Tole je ostalo po 4000km. Caponord je bil precej nalozen, zadnja zavora je dost delala, al ipak, pred Korziko dal nove, naslednja fura, na pol poti v Svico sm ze iskal ploscice po Bolzanu. Spet sem dobil cenejse, po ceniki okrog 30/par. Spet so drzale 4000. Da ponoris. Naslednjic so mi prodali neke drazje, po ceniku cca 60€, te bi znale bit ok za cca 10-12kkm. ( niso ker je brembo bol repa kot dobra roba..ampak to je druga debata) Tukaj pa sem to prebral: https://www.brembo.com/en/company/news/brembo-guide-to-the-right-pad Lp
Kugelschreiber Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 22 minutes ago, Fadil said: Sem se malo poglobil in prebral Brembo navodila za izbiro zavornih ploščic. V mojem primeru imaš na voljo CC ( carbon ceramic ) in XS ( sintrane ). Za maxi skuterje so bolj primerne sintrane, zaradi višje hitrosti, moči itd.... Za manjše motorje pa so Carbon Ceramic.... Na koncu prav piše, da v primeru napačne izbire zavornih ploščic, se posledično hitreje obrabijo itd... Lahko da je bilo v tvojem primeru kaj podobnega. Lp Tukaj pa sem to prebral: https://www.brembo.com/en/company/news/brembo-guide-to-the-right-pad Lp Mozno. V trgovini sem rekel samo zadnje za caponord, v Bolzanu pa nisem imel izbire. Zdaj so gor sintrane trw, kupljene za nek drobiz v Eurotonu. Ti imas Hondo? Nissin? Pri njih je bilo enostavno. Vedno sem kupil original, in nikoli imel nobenga dvoma. Zlajfa odlicno, ploscice niso crknile po dveh furah, diske sem imel 140 000km. Za hec, na 100 000 z Aprilijo, je gor ze tretji par. Fadil in DAMI34 2
omek Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 pred eno uro, Kugelschreiber pravi: Mozno. V trgovini sem rekel samo zadnje za caponord, v Bolzanu pa nisem imel izbire. Zdaj so gor sintrane trw, kupljene za nek drobiz v Eurotonu. Ti imas Hondo? Nissin? Pri njih je bilo enostavno. Vedno sem kupil original, in nikoli imel nobenga dvoma. Zlajfa odlicno, ploscice niso crknile po dveh furah, diske sem imel 140 000km. Za hec, na 100 000 z Aprilijo, je gor ze tretji par. Jaz sem tudi enkrat na Yamaho fZ6 dal ene EBC mehke ploščice, ker sem se bal, da bi mi trde uničile disk. Rezultat je bil, da so zelo slabo bremzale in jih je pobralo po prevoženih 10000 km. Potem sem pri vulkanizerju montiral Nissin in je bilo kot je treba.
Fadil Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 Sem pravkar klical AS Trzin. Sprednje so 108€ in zadnje 104€. 🙂 Zanimiva razlika v ceni.
DAMI34 Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 pred 9 minutami, Fadil pravi: Sem pravkar klical AS Trzin. Sprednje so 108€ in zadnje 104€. 🙂 Zanimiva razlika v ceni. poglej še Louisa, pa še kam. Ti bom povedal moj primer: pred leti sem na prvega SXa dal spredaj Brembo, po njihovem katalogu primerne za moj motor (70€). Po kakem mesecu sem opazil da žrejo diske in seveda dal original. Pa sem pljunil še 140€ Fadil 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se