Skoči na vsebino

Sedeži na motorju - razno


Climber

Priporočene objave

Zanimivo...kje pa je Zemun (oddaljenost od slovenije). Sam imam trd supermoto sedež, ki je sam po sebi za kratke fure. Iščem pa nekoga v bližini ki bi mi sedež preoblekel v gel. Mogoče kaka informacija o ceni? Gre pa za Husqvarno sm 610 2008

Nekje predvidoma sredi januarja bo možno zadevo predati tudi v SLO na predelavo oziroma dodelavo sedeža.....več na PM če te zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bagster je v redu, ni pa zdej to ravno razlika kot med trdo klopjo pa foteljem. Vseeno pa te npr. začne bolet rit namesto po 2 urah po 4h :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bagster je v redu, ni pa zdej to ravno razlika kot med trdo klopjo pa foteljem. Vseeno pa te npr. začne bolet rit namesto po 2 urah po 4h :P

...takrat pa itak že moraš tankat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kdo nižal in oblikoval sedež, je treba oblikovati (odrezati) spodnji del, tako da zgornji ostane v prvotnem furmu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar sem v fazi dogovorov z več izdelovalci / predelovalci sedežev. Eden med njimi je tudi T-Cover, ki je slovenski proizvajalec. Sicer majo na spletni strani v ponudbi samo prevleke za crosse in supermote, ampak ko sem se pogovarjal, naredijo kar želiš. Pena, prevleka, oblika, baje po ugodni ceni.

http://www.tcomponent.si/slo/t-cover.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni !

O omenjenem produktu že obstaja nekaj objav po forumu pa bi vseeno želel odpreti novo temo.

Pred kratkim sem se seznanil z podjetjem Roho in njegovimi izdelki. Podjetje je začelo kot proizvajalec zračnih blazin za ljudi prikovane na invalidske vozičke in postelje. Kasneje je blazine začelo proizvajati tudi za pisarniške stole, motocikle, avtomobile, tovornjake, itd.

Prilagam fotografijo izdelka da bo bolj jasno o čem je govora:

airhawk%20seat%20cushion.gif

Blazina bazira na principu komor, učinek pa je največji ko je v njej karseda malo zraka. Na sliki vidimo da je napoljena do konca (kot blazina za na plažo). Optimalno je napoljena kot sedimo približno 1cm višje od sedeža. Na http://www.airhawk.net/ predstavijo tudi primerjavo z gel vložkom v sedežu. Bistvena prednost naj bi bila boljša razporeditev pritiska, gel pa naj bi se z leti potrdil.

airhawk_pressuremap.jpg

Spodnja stran prevleke blazine naj bi bila iz gumijastega materiala ki naj bi preprečil zdrs z obstoječega sedeža motocikla, celotna zadeva je tudi privezana. Seveda se blazine za motocikle dobi v različnih izvedbah (Airhawk, Airhawk 2, Airhawk R), velikostih (S, M, L) in oblikah (za sprednji in zadnji stol). Cene so .... previsoke :rolleyes: . Tudi njihov najcenejši model nosi zasoljeno ceno. Kot zanimivost, trdijo da z njihovim produktom podvojijo vaše število dnevnih kilometrov sicer lahko izdelek v 60 dneh vrnete brez problemov.

Zanima me če je kdo od vas že preizkusil ta izdelek in kako se je obnesel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jst... Ko me je žena z valarjem po hrbtu... Se obnese! :grim

I'm sorrčy!! :topic:

------------------------------------------

Zanimivo reč!!

Popravljeno . Popravil semering
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro, ni pa ravno trpežen.

60 dni?

To bi pa šlo (narediš turo in vrneš, drugo leto pa vajo ponoviš). Hec, ampak 100€+ za blazino, ki te pusti na cedilu sredi fure pa tudi ni ravno malo (meni je spustila dušo sredi španije) .

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej pravim, cena je adijo pamet. Sam sm študiru da bi bolj DIY varjatno naštimu. Npr. kaki vzglavniki za na letalo in pa kej tazga, napou spušaš in že lebdiš :lol: . Kaj to si meu Airhawk 2 franc ? Kak se ti je pa zdela zadeva dokler ni spušala, mislim kak je občutk ko sediš gor, se kej premika, kak zgleda v ovinku. Si ne predstavlam sedenja na ''luftu''.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo znizan bagsterjev zic -2cm (tako, da je sedaj zic raven in nic vec ne drsis v tank) in kako je potem z nogami, pokrcenost, mravljinci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo znizan bagsterjev zic -2cm (tako, da je sedaj zic raven in nic vec ne drsis v tank) in kako je potem z nogami, pokrcenost, mravljinci?

Zame je bilo res grozno, sem to imel in hitro prodal naprej, se sreča da se je našel kupec,motor je bil Aprilia Pegaso.Noge so me tako bolele da sem cel čas preklinjal ta zelo drag gel na sedežu-res je blo udobno ni kaj samo kolena....joj!Sem tudi večje postave , mogoče ti ne boš mel s tem problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odg., verjetno si res precej visji od mene in je tezko primerjat.

Jest mam 172, rad bi imel karseda dobro pozicijo, sedaj ko zdrsim bolj na tank imam noge precej pokrcene, ne vem pa ali naj dam povisat zic spredaj in bo cca. 2 cm visje za sedet ali bo dovolj samo poravna obstojece visine, tako da odbijejo 2 cm zadaj. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na začetku občutek ni ravno najboljši (imaš na začetku občutek, da ti "odnaša rit" ) . Ko enkrat pogruntaš koliko zraka ti ustreza je zadeva izjemno udobna (jaz sem ga uporabljal tudi kot vzglavnik pri kampiranju) . Verjetno je v mojem primeru za to, da se je "prenucal" (dobesedno) kriva tudi oblika sedeža. Jaz imam največjega (čeprav piše na škatli small) pa bi imel še večjega (na enduri bi se malo presedal pa se to ne da) . Zadovoljen ampak bom vseeno raje zamenjal sedež in uporabljal blazino zraven dokler bo flika držala.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo rezultati predelave izpod mojsterskih rok gospoda Bobana iz Zenice (Beograd)

Predelava je vec kot polovico cenejsa, kot pri Bagsterju, kvaliteta malenkost boljsa (kar se notranjosti tice ima zascito proti dezju, kar pena izpod Bagster sedeža, nima), le glede prevoza moram pograjati, gospod Bojan, ki skrbi za linijo Beograd - Slovenija, JE ZLATAR. :BUA:

Prilagam slike.

Sedež ima gelni vložek, voznikov sedež je poravnan (nič več drsenja) in ima všitega sršena. Vse to za 170€.

Lep pozdrav in veliko uzitkov v vožnji s predelanimi sedeži :)

post-14632-0-81814300-1332604455_thumb.jpg

post-14632-0-48077800-1332604468_thumb.jpg

post-14632-0-64832000-1332604487_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo rezultati predelave izpod mojsterskih rok gospoda Bobana iz Zenice (Beograd)

Predelava je vec kot polovico cenejsa, kot pri Bagsterju, kvaliteta malenkost boljsa (kar se notranjosti tice ima zascito proti dezju, kar pena izpod Bagster sedeža, nima), le glede prevoza moram pograjati, gospod Bojan, ki skrbi za linijo Beograd - Slovenija, JE ZLATAR. :BUA:

Prilagam slike.

Sedež ima gelni vložek, voznikov sedež je poravnan (nič več drsenja) in ima všitega sršena. Vse to za 170€.

Lep pozdrav in veliko uzitkov v vožnji s predelanimi sedeži :)

post-14632-0-91987700-1332604583_thumb.jpg

post-14632-0-47116700-1332604591_thumb.jpg

post-14632-0-54080000-1332604598_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo rezultati predelave izpod mojsterskih rok gospoda Bobana iz Zenice (Beograd)

Predelava je vec kot polovico cenejsa, kot pri Bagsterju, kvaliteta malenkost boljsa (kar se notranjosti tice ima zascito proti dezju, kar pena izpod Bagster sedeža, nima), le glede prevoza moram pograjati, gospod Bojan, ki skrbi za linijo Beograd - Slovenija, JE ZLATAR. :BUA:

Prilagam slike.

Sedež ima gelni vložek, voznikov sedež je poravnan (nič več drsenja) in ima všitega sršena. Vse to za 170€.

Lep pozdrav in veliko uzitkov v vožnji s predelanimi sedeži :)

post-14632-0-26019400-1332604624_thumb.jpg

post-14632-0-95652100-1332604631_thumb.jpg

post-14632-0-06678400-1332604639_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo rezultati predelave izpod mojsterskih rok gospoda Bobana iz Zenice (Beograd)

Predelava je vec kot polovico cenejsa, kot pri Bagsterju, kvaliteta malenkost boljsa (kar se notranjosti tice ima zascito proti dezju, kar pena izpod Bagster sedeža, nima), le glede prevoza moram pograjati, gospod Bojan, ki skrbi za linijo Beograd - Slovenija, JE ZLATAR. :BUA:

Prilagam slike.

Sedež ima gelni vložek, voznikov sedež je poravnan (nič več drsenja) in ima všitega sršena. Vse to za 170€.

Lep pozdrav in veliko uzitkov v vožnji s predelanimi sedeži :)

Boban je iz Zemuna in ne iz Zenice. Je moj prijatelj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo rezultati predelave izpod mojsterskih rok gospoda Bobana iz Zenice (Beograd)

Boban je iz Zemuna ;) .. tudi sam imam njegovo predelavo sedežev z gelom :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...... le glede prevoza moram pograjati, gospod Bojan, ki skrbi za linijo Beograd - Slovenija, JE ZLATAR. :BUA:

jaz sem šel z avtom do njega ... cca 1000 km (tja in nazaj), avto mi porabi cca 8,5 l in porabil 2 dni ... kok me je stal prevoz, si lahko sam izračunaš, se mi je pa vseeno zelo izplačalo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boban je iz Zemuna in ne iz Zenice. Je moj prijatelj.

Jap, moja greska, tapravi je :)

jaz sem šel z avtom do njega ... cca 1000 km (tja in nazaj), avto mi porabi cca 8,5 l in porabil 2 dni ... kok me je stal prevoz, si lahko sam izračunaš, se mi je pa vseeno zelo izplačalo :P

Mausi, sej vem da se ti rad vozis :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko nekdo pove kako stopiti v kontak z tem gospodom in na kakšen način se pošlje tja sedež ter pove kaj želiš točno-ali ima mogoče kot Bakster spletno stran ali kaj ko sam izdelaš sedež ki ga želiš?LP hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo tole, res!!!

Urokman, pa bi posredova tule od g. Bobana kak njegov kontakt?! (Pa ne le zame)

Hvala!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!