ringo5 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Ali mogoče kdo ve kaj več o tem motociklu, njegovo zgodovino? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8822785 Lp Cone A ne bi rajsi malo dodal pa vzel kaj takega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8781282 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8806611 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8800068 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8786288 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8732905 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8816908 (tole bi jaz sploh gledal, ce bi kupoval)
honda2000 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Ali mogoče kdo ve kaj več o tem motociklu, njegovo zgodovino? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8822785 Lp Cone Tega imaš tudi ugodno. Pa tudi kilometri bi še znali bit najbolj realni, proti drugim na netu. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8829543
matjazy Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Predvidevam, da nimaš DB-killerjev notri? Res jih nimam. A če jih dam notri bo kaj drugače?
Fazer03 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Ali mogoče kdo ve kaj več o tem motociklu, njegovo zgodovino? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8822785 Lp Cone Imel sem oba tipa te Fazerce: prvo in drugo (S2) - obe s poloklepom - in jaz ti svetujem, da še malo napraskaš in iščeš verzijo S2 (je kar z več stvarmi "posodobljena" : druga armatura (analogni števec vrtljajev) , boljši sedež, nižje nameščene stopalke sopotnika, ... Ta na slikah izgleda kar OK: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8800068 LP in dober nakup.
ringo5 Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Zdravo, eno vprašanje prosim... Z mojo FZ6 sem zdaj že naredil dobrih 2500 km (skupaj sem na cca. 22.000 km) in sem z motorjem res zelo zadovoljen. Me pa rahlo moti ena stvar in sicer sklopka (oz. ročka) je izjemno trda....po par urah vožnje (z vmesnimi postavki) so vse mišice in kite v zapestju zelo utrujene....(če grem malo bolj energično vožnjo z več prestavljanji). V avtošoli sem vozil Suzukija GSR in Yamaho XY6 tudi po 3h v šusu pa takšne utrujenosti zapestja ni bilo... Tudi moj inštruktor pri katerem sem delal izpit je (ko sem se pripeljal pohvalit z motorjem po narejenem izpitu) takoj omenil, da je sklopka izjemno trda. Na Yogimotu (pri rednem servisu) in Moto Mirčiju (pri tovarniški menjavi TPS senzorja) sem malo povprašal, če se da kaj narediti pa so na Yogiju rekli, da pri Fazercah tako to je, pri Moto Mirčiju pa da ima baje zajla od sklopke dvojni pregib na svoji poti in je zato tako trda ter da nekateri sicer zgoraj sklopko odvijejo ter nato v cev (po kateri poteka) počasi vlivajo olje (oz. mast), da spodaj priteče ven in da to rahlo pomaga, v osnovi pa tudi, da tako pač je.... Zdaj me pa zanima ali se res ne da nič narediti in je treba pač mišice navaditi na to (samo potem bi se moral voziti pa skoraj vsak dan).... Saj zadeva ni neznosna, vseeno si pa včasih zaželim malo bolj mehke sklopke.... Hvala in Lp KARMEN1 1
cikadina Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 (popravljeno) prestavljas navzgor brez sklopke za dol pa pac stisnes. tako mas vsaj pol manj dela s sklopko. sej mas se celo temo o menjavanju s sklopko in brez. pomagalo bi ti tudi ce bi zamenjal rocke sklopke in gasa za "sportne" od kitajcev, se jih da bolj optimalno nastavit in tako rabis manj sile za isti ucinek. ima pa kar nekaj motorjev zelo trde sklopke, ce te to kaj tolazi. oz. cim je kako cijazenje po mestu zacne hitro bolet roka od stiskanja. a ja se neki da se tudi nastavit "kako hitro" prime sklopka oz. koliko ima lufta. jst mam nastimano da ga ima minimalno in mi tako ni potreba stiskat rocice prav do konca. Popravljeno September 30, 2014. Popravil cikadina NX650 1
ringo5 Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 prestavljas navzgor brez sklopke za dol pa pac stisnes. tako mas vsaj pol manj dela s sklopko. sej mas se celo temo o menjavanju s sklopko in brez. pomagalo bi ti tudi ce bi zamenjal rocke sklopke in gasa za "sportne" od kitajcev, se jih da bolj optimalno nastavit in tako rabis manj sile za isti ucinek. ima pa kar nekaj motorjev zelo trde sklopke, ce te to kaj tolazi. oz. cim je kako cijazenje po mestu zacne hitro bolet roka od stiskanja. a ja se neki da se tudi nastavit "kako hitro" prime sklopka oz. koliko ima lufta. jst mam nastimano da ga ima minimalno in mi tako ni potreba stiskat rocice prav do konca. Aha hvala - torej tako pač je :-) Bomo pa malo bolj "bildali"...ker prestavljanje brez sklopke, mi pa ni simpatično (sem prebral temo o tem in so mnenja zelo deljena). Hvala in Lp
cikadina Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Aha hvala - torej tako pač je :-) Bomo pa malo bolj "bildali"...ker prestavljanje brez sklopke, mi pa ni simpatično (sem prebral temo o tem in so mnenja zelo deljena). Hvala in Lp sicer jst res nism nek ekspert, ampak na naših mašinah se prestavlja brez sklopke, gre zelo lepo tekoče in ni nobenega rukanja. more pa seveda "skočit" samo v prestavo. bog ne daj silit al kej takega. itak k odvzameš gas in nežno premakneš menjalnik samo lepo skoči in menja kot po maslu. zajlo se pa gotovo splača namazat, da bo lepo tekla.
maxxa Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Sklopka je trda za znort na zacetku sezone. Mehanik mi zajlo vsak zacetek sezone namasti, kot si sam napisal, kar za eno malenkost izboljsa zadevo. Pri trdi sklopki se bos hitro navadi prestavljati v visje prestave brez stiskanja rocice. Vsaj jaz sem zacela kmalu to prakticirati. Drugace pa treniraj misico tako, da se cimvec vozis
Dr. Cone Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Imel sem oba tipa te Fazerce: prvo in drugo (S2) - obe s poloklepom - in jaz ti svetujem, da še malo napraskaš in iščeš verzijo S2 (je kar z več stvarmi "posodobljena" : druga armatura (analogni števec vrtljajev) , boljši sedež, nižje nameščene stopalke sopotnika, ... Ta na slikah izgleda kar OK: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8800068 LP in dober nakup. Hvala ti za uporabno informacijo. Trenutno gledam samo modele brez oklepa (naked), kljubtemu vseeno hvala. Lp Cone
shelly Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Je imel kdo podobno tezavo, in sicer mi na stevcu kaze polovico stevilk.. torej tezava je v tem da je polovica npr. nule vidna normalno, polovica pa zelo pobledelo, da se more clovek namatrat da vidi da je to nula.. zdj lahko da je naklucje ampak sem ga imela na ciscenju in zdaj je tako stanje na stevcu.. kje je vzrok in kako pomagati?
shelly Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 aja pa djte mi povedat.. jutri montiram originalen nosilec tablice na svoj motor..ker je mo wanabe izjemno kr neki.. uglaunem kam se veze tisti kabelcek od lucke, ki naj bi osvetljevala tablico..zmigovca je logicno kam greta..ampak tisti kabel mi hodi nekam odvec..
Bremzer Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 (popravljeno) aja pa djte mi povedat.. jutri montiram originalen nosilec tablice na svoj motor..ker je mo wanabe izjemno kr neki.. uglaunem kam se veze tisti kabelcek od lucke, ki naj bi osvetljevala tablico..zmigovca je logicno kam greta..ampak tisti kabel mi hodi nekam odvec.. Verjetno imaš 5 kablov ali vsaj 4; levi+desni žmigavec,štop,parkirna in eden (rujav ali črn ) masa. Ps; kar se števca tiče je po vsej verjetnosti dobil malo vlage probaj malo npr.z fenom osušit ! Popravljeno Oktober 4, 2014. Popravil Bremzer
shelly Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Verjetno imaš 5 kablov ali vsaj 4; levi+desni žmigavec,štop,parkirna in eden (rujav ali črn ) masa. Ps; kar se števca tiče je po vsej verjetnosti dobil malo vlage probaj malo npr.z fenom osušit ! Hvala .. javim jutri ko ga rastavim na delčke kako je šlo )
shelly Objavljeno Oktober 5, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2014 Takole.. nosilec pa vse luči mi je uspelo nastavit tako da deluje.. Zdj pa še vprašanje o števcu in vlažnosti.. kljub sušenju vseh konektorjev in samega števca.. še vedno slabo vidne številke na ekranu oziroma zbledele.. res je slab števe kar pomeni da je voda zihr nekje v samem števcu, ker je mokrota na ekranu..opazila šele danes.. tako da kako naj ga rastavim ali kaj podobnega da pridem zraven.. ali so še kake druge metode? .. zdaj ga mam trenutno v rižu da spravi vlago ven.. upam da pomaga Takole.. nosilec pa vse luči mi je uspelo nastavit tako da deluje.. Zdj pa še vprašanje o števcu in vlažnosti.. kljub sušenju vseh konektorjev in samega števca.. še vedno slabo vidne številke na ekranu oziroma zbledele.. res je slab števe kar pomeni da je voda zihr nekje v samem števcu, ker je mokrota na ekranu..opazila šele danes.. tako da kako naj ga rastavim ali kaj podobnega da pridem zraven.. ali so še kake druge metode? .. zdaj ga mam trenutno v rižu da spravi vlago ven.. upam da pomaga
Jure Berce Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 je mogoče kdo že menjal stopalke na Fazerju letnik 06?
MartinKranjski Objavljeno Oktober 14, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Živjo Ima morda kdo na svoji fazerki izpuh DOMINATOR (polska zadeva) http://www.stopcar-eshop.sk/products/dominator-vyfukovy-system-yamaha-fz6-s-n-fazer-04-12-/
shelly Objavljeno December 18, 2014 Opozori Objavljeno December 18, 2014 Žiujo .. če ma gdo razbito yamaho ali pa dele za letnik 2004.. ali pa kak del od novejših ko tudi paše.. se priporočam.. moj je mal potolčen zato iščem rabljene dele.. npr. stranska desna bočna plastika pri sovozniku, hladilnik, pokrov od nevem česa.. u glavnem pri nogah (tisto ko je največkrat porajsnao) in piše yamaha gor.. itn.. javite kaj mate pa bomo dorekli kakšno
motozajebant Objavljeno December 18, 2014 Opozori Objavljeno December 18, 2014 Zdravo, eno vprašanje prosim... Z mojo FZ6 sem zdaj že naredil dobrih 2500 km (skupaj sem na cca. 22.000 km) in sem z motorjem res zelo zadovoljen. Me pa rahlo moti ena stvar in sicer sklopka (oz. ročka) je izjemno trda....po par urah vožnje (z vmesnimi postavki) so vse mišice in kite v zapestju zelo utrujene....(če grem malo bolj energično vožnjo z več prestavljanji). V avtošoli sem vozil Suzukija GSR in Yamaho XY6 tudi po 3h v šusu pa takšne utrujenosti zapestja ni bilo... Tudi moj inštruktor pri katerem sem delal izpit je (ko sem se pripeljal pohvalit z motorjem po narejenem izpitu) takoj omenil, da je sklopka izjemno trda. Na Yogimotu (pri rednem servisu) in Moto Mirčiju (pri tovarniški menjavi TPS senzorja) sem malo povprašal, če se da kaj narediti pa so na Yogiju rekli, da pri Fazercah tako to je, pri Moto Mirčiju pa da ima baje zajla od sklopke dvojni pregib na svoji poti in je zato tako trda ter da nekateri sicer zgoraj sklopko odvijejo ter nato v cev (po kateri poteka) počasi vlivajo olje (oz. mast), da spodaj priteče ven in da to rahlo pomaga, v osnovi pa tudi, da tako pač je.... Zdaj me pa zanima ali se res ne da nič narediti in je treba pač mišice navaditi na to (samo potem bi se moral voziti pa skoraj vsak dan).... Saj zadeva ni neznosna, vseeno si pa včasih zaželim malo bolj mehke sklopke.... Hvala in Lp menjaj zajlo sklopke... pomaga, sem tudi sam to naredil in je zadeva veliko boljša...
honda2000 Objavljeno December 19, 2014 Opozori Objavljeno December 19, 2014 Živjo Ima morda kdo na svoji fazerki izpuh DOMINATOR (polska zadeva) http://www.stopcar-eshop.sk/products/dominator-vyfukovy-system-yamaha-fz6-s-n-fazer-04-12-/ Kolega ima na svoji original izpuh predelan, z takšnim zvokom. V kolikor te zanima mi pošlji ZS.
shelly Objavljeno Januar 28, 2015 Opozori Objavljeno Januar 28, 2015 Žiujo .. rada bi si kupila novo belanco za mojo yamahico in sicer rizoma modro..zdj pa me zanima kk pa ka morem gledat..na njihovi spletni strani sta dve belanci z nekimi premeri pa inchi..isto je pri bar endsih rizoma.. mi lahko povete kaj moram gledati in kako..gre se za yamaho fz6 n, letnik 2004 .. Lahko predlagate tudi tisti ki to že imate kakšen je potem položaj..ostane isti ali se kako spremeni belanca itd...
motozajebant Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 (popravljeno) Včeraj smo malo polirali, ampak res malo najprej v Merkur po polirko (hvala Mateju207, ki mi je povedal napačno ime, da sem se s prodajalko skoraj da skregal glede imena paste )..... prišel v trgovino kot največji poznavalec polirnih past, odšel kot poscan :hooray: ampak ok, za nasmejat je pa le bilo.... in še končni izdelek.... Zdaj pa še MItaske počakam in gasa Popravljeno Marec 15, 2015. Popravil motozajebant
honda2000 Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Če je kakšen interesent za zadnji športni nosilec tablice znamke baracuda naj mi pošlje na ZS. Menjam tudi za navadnega, originalnega.
honda2000 Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Če je kakšen interesent za zadnji športni nosilec tablice znamke baracuda naj mi pošlje na ZS. Menjam tudi za navadnega, originalnega. Evo še eno sliko kako izgleda:
motozajebant Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Danes smo namesto se vozili, malo šraufali in montirali dodatne štop lampe..... Prejšnji teden sem v TCju kupil štrom za kufer, danes pa delo..... štrom v nosilcu, drugi del je v kufru kabl do štop lampe ledice končni izdelek Celoten strošek je bil 15EUR (konektorji za kufer)..... igorkr, maxxa, Snečer in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se