Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče kdo ve kaj več o tem motociklu, njegovo zgodovino? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8822785

 

Lp

Cone

Imel sem oba tipa te Fazerce: prvo in drugo (S2) - obe s poloklepom - in jaz ti svetujem, da še malo napraskaš in iščeš verzijo S2 (je kar z več stvarmi "posodobljena" : druga armatura (analogni števec vrtljajev) , boljši sedež, nižje nameščene stopalke sopotnika, ...

 

Ta na slikah izgleda kar OK:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8800068

 

LP in dober nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

 

eno vprašanje prosim...

 

Z mojo FZ6 sem zdaj že naredil dobrih 2500 km (skupaj sem na cca. 22.000 km) in sem z motorjem res zelo zadovoljen. Me pa rahlo moti ena stvar in sicer sklopka (oz. ročka) je izjemno trda....po par urah vožnje (z vmesnimi postavki) so vse mišice in kite v zapestju zelo utrujene....(če grem malo bolj energično vožnjo z več prestavljanji). V avtošoli sem vozil Suzukija GSR in Yamaho XY6 tudi po 3h v šusu pa takšne utrujenosti zapestja ni bilo...

 

Tudi moj inštruktor pri katerem sem delal izpit je (ko sem se pripeljal pohvalit z motorjem po narejenem izpitu) takoj omenil, da je sklopka izjemno trda. Na Yogimotu (pri rednem servisu) in Moto Mirčiju (pri tovarniški menjavi TPS senzorja) sem malo povprašal, če se da kaj narediti pa so na Yogiju rekli, da pri Fazercah tako to je, pri Moto Mirčiju pa da ima baje zajla od sklopke dvojni pregib na svoji poti in je zato tako trda ter da nekateri sicer zgoraj sklopko odvijejo ter nato v cev (po kateri poteka) počasi vlivajo olje (oz. mast), da spodaj priteče ven in da to rahlo pomaga, v osnovi pa tudi, da tako pač je....

 

Zdaj me pa zanima ali se res ne da nič narediti in je treba pač mišice navaditi na to (samo potem bi se moral voziti pa skoraj vsak dan)....

 

Saj zadeva ni neznosna, vseeno si pa včasih zaželim malo bolj mehke sklopke....

 

Hvala in Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prestavljas navzgor brez sklopke za dol pa pac stisnes. tako mas vsaj pol manj dela s sklopko. sej mas se celo temo o menjavanju s sklopko in brez.

pomagalo bi ti tudi ce bi zamenjal rocke sklopke in gasa za "sportne" od kitajcev, se jih da bolj optimalno nastavit in tako rabis manj sile za isti ucinek. ima pa kar nekaj motorjev zelo trde sklopke, ce te to kaj tolazi. oz. cim je kako cijazenje po mestu zacne hitro bolet roka od stiskanja.

a ja se neki da se tudi nastavit "kako hitro" prime sklopka oz. koliko ima lufta. jst mam nastimano da ga ima minimalno in mi tako ni potreba stiskat rocice prav do konca.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prestavljas navzgor brez sklopke za dol pa pac stisnes. tako mas vsaj pol manj dela s sklopko. sej mas se celo temo o menjavanju s sklopko in brez.

pomagalo bi ti tudi ce bi zamenjal rocke sklopke in gasa za "sportne" od kitajcev, se jih da bolj optimalno nastavit in tako rabis manj sile za isti ucinek. ima pa kar nekaj motorjev zelo trde sklopke, ce te to kaj tolazi. oz. cim je kako cijazenje po mestu zacne hitro bolet roka od stiskanja.

a ja se neki da se tudi nastavit "kako hitro" prime sklopka oz. koliko ima lufta. jst mam nastimano da ga ima minimalno in mi tako ni potreba stiskat rocice prav do konca.

 

Aha hvala - torej tako pač je :-) Bomo pa malo bolj "bildali"...ker prestavljanje brez sklopke, mi pa ni simpatično (sem prebral temo o tem in so mnenja zelo deljena).

Hvala in Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha hvala - torej tako pač je :-) Bomo pa malo bolj "bildali"...ker prestavljanje brez sklopke, mi pa ni simpatično (sem prebral temo o tem in so mnenja zelo deljena).

Hvala in Lp

sicer jst res nism nek ekspert, ampak na naših mašinah se prestavlja brez sklopke, gre zelo lepo tekoče in ni nobenega rukanja. more pa seveda "skočit" samo v prestavo. bog ne daj silit al kej takega. itak k odvzameš gas in nežno premakneš menjalnik samo lepo skoči in menja kot po maslu. 

 

zajlo se pa gotovo splača namazat, da bo lepo tekla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka je trda za znort na zacetku sezone. Mehanik mi zajlo vsak zacetek sezone namasti, kot si sam napisal, kar za eno malenkost izboljsa zadevo. Pri trdi sklopki se bos hitro navadi prestavljati v visje prestave brez stiskanja rocice. Vsaj jaz sem zacela kmalu to prakticirati. Drugace pa treniraj misico tako, da se cimvec vozis :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem oba tipa te Fazerce: prvo in drugo (S2) - obe s poloklepom - in jaz ti svetujem, da še malo napraskaš in iščeš verzijo S2 (je kar z več stvarmi "posodobljena" : druga armatura (analogni števec vrtljajev) , boljši sedež, nižje nameščene stopalke sopotnika, ...

 

Ta na slikah izgleda kar OK:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8800068

 

LP in dober nakup.

Hvala ti za uporabno informacijo.  Trenutno gledam samo modele brez oklepa (naked), kljubtemu vseeno hvala.

 

Lp Cone

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je imel kdo podobno tezavo, in sicer mi na stevcu kaze polovico stevilk.. torej tezava je v tem da je polovica npr. nule vidna normalno, polovica pa zelo pobledelo, da se more clovek namatrat da vidi da je to nula.. zdj lahko da je naklucje ampak sem ga imela na ciscenju in zdaj je tako stanje na stevcu.. kje je vzrok in kako pomagati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa djte mi povedat.. jutri montiram originalen nosilec tablice na svoj motor..ker je mo wanabe izjemno kr neki.. uglaunem kam se veze tisti kabelcek od lucke, ki naj bi osvetljevala tablico..zmigovca je logicno kam greta..ampak tisti kabel mi hodi nekam odvec..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa djte mi povedat.. jutri montiram originalen nosilec tablice na svoj motor..ker je mo wanabe izjemno kr neki.. uglaunem kam se veze tisti kabelcek od lucke, ki naj bi osvetljevala tablico..zmigovca je logicno kam greta..ampak tisti kabel mi hodi nekam odvec..

Verjetno imaš 5 kablov ali vsaj 4; levi+desni žmigavec,štop,parkirna in eden (rujav ali črn ) masa.

Ps; kar se števca tiče je po vsej verjetnosti dobil malo vlage probaj malo npr.z fenom osušit !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno imaš 5 kablov ali vsaj 4; levi+desni žmigavec,štop,parkirna in eden (rujav ali črn ) masa.

Ps; kar se števca tiče je po vsej verjetnosti dobil malo vlage probaj malo npr.z fenom osušit !

 

Hvala :) .. javim jutri ko ga rastavim na delčke kako je šlo :))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole.. nosilec pa vse luči mi je uspelo nastavit tako da deluje.. :D

 

Zdj pa še vprašanje o števcu in vlažnosti.. kljub sušenju vseh konektorjev in samega števca.. še vedno slabo vidne številke na ekranu oziroma zbledele.. res je slab števe kar pomeni da je voda zihr nekje v samem števcu, ker je mokrota na ekranu..opazila šele danes.. tako da kako naj ga rastavim ali kaj podobnega da pridem zraven.. ali so še kake druge metode? .. zdaj ga mam trenutno v rižu da spravi vlago ven.. upam da pomaga :D

 


Takole.. nosilec pa vse luči mi je uspelo nastavit tako da deluje.. :D

 

Zdj pa še vprašanje o števcu in vlažnosti.. kljub sušenju vseh konektorjev in samega števca.. še vedno slabo vidne številke na ekranu oziroma zbledele.. res je slab števe kar pomeni da je voda zihr nekje v samem števcu, ker je mokrota na ekranu..opazila šele danes.. tako da kako naj ga rastavim ali kaj podobnega da pridem zraven.. ali so še kake druge metode? .. zdaj ga mam trenutno v rižu da spravi vlago ven.. upam da pomaga :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Žiujo :) .. če ma gdo razbito yamaho ali pa dele za letnik 2004.. ali pa kak del od novejših ko tudi paše.. se priporočam.. moj je mal potolčen zato iščem rabljene dele.. npr. stranska desna bočna plastika pri sovozniku, hladilnik, pokrov od nevem česa.. u glavnem pri nogah (tisto ko je največkrat porajsnao) in piše yamaha gor.. itn.. javite kaj mate pa bomo dorekli kakšno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

eno vprašanje prosim...

 

Z mojo FZ6 sem zdaj že naredil dobrih 2500 km (skupaj sem na cca. 22.000 km) in sem z motorjem res zelo zadovoljen. Me pa rahlo moti ena stvar in sicer sklopka (oz. ročka) je izjemno trda....po par urah vožnje (z vmesnimi postavki) so vse mišice in kite v zapestju zelo utrujene....(če grem malo bolj energično vožnjo z več prestavljanji). V avtošoli sem vozil Suzukija GSR in Yamaho XY6 tudi po 3h v šusu pa takšne utrujenosti zapestja ni bilo...

 

Tudi moj inštruktor pri katerem sem delal izpit je (ko sem se pripeljal pohvalit z motorjem po narejenem izpitu) takoj omenil, da je sklopka izjemno trda. Na Yogimotu (pri rednem servisu) in Moto Mirčiju (pri tovarniški menjavi TPS senzorja) sem malo povprašal, če se da kaj narediti pa so na Yogiju rekli, da pri Fazercah tako to je, pri Moto Mirčiju pa da ima baje zajla od sklopke dvojni pregib na svoji poti in je zato tako trda ter da nekateri sicer zgoraj sklopko odvijejo ter nato v cev (po kateri poteka) počasi vlivajo olje (oz. mast), da spodaj priteče ven in da to rahlo pomaga, v osnovi pa tudi, da tako pač je....

 

Zdaj me pa zanima ali se res ne da nič narediti in je treba pač mišice navaditi na to (samo potem bi se moral voziti pa skoraj vsak dan)....

 

Saj zadeva ni neznosna, vseeno si pa včasih zaželim malo bolj mehke sklopke....

 

Hvala in Lp

menjaj zajlo sklopke... pomaga, sem tudi sam to naredil in je zadeva veliko boljša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Žiujo :) .. rada bi si kupila novo belanco za mojo yamahico in sicer rizoma modro..zdj pa me zanima kk pa ka morem gledat..na njihovi spletni strani sta dve belanci z nekimi premeri pa inchi..isto je pri bar endsih rizoma.. mi lahko povete kaj moram gledati in kako..gre se za yamaho fz6 n, letnik 2004 :) ..

 

Lahko predlagate tudi tisti ki to že imate kakšen je potem položaj..ostane isti ali se kako spremeni belanca itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj smo malo polirali, ampak res malo  :kva2:

 

najprej v Merkur po polirko (hvala Mateju207, ki mi je povedal napačno ime, da sem se s prodajalko skoraj da skregal glede imena paste  :lol1: )..... prišel v trgovino kot največji poznavalec polirnih past, odšel kot poscan  :hooray: ampak ok, za nasmejat je pa le bilo.... 

 

post-27756-0-40437200-1426425532_thumb.jpg 

 

post-27756-0-69143400-1426425554_thumb.jpg

 

post-27756-0-40437200-1426425532_thumb.jpg

 

in še končni izdelek.... 

 

post-27756-0-26251100-1426425596_thumb.jpg 

 

Zdaj pa še MItaske počakam in gasa  :010

post-27756-0-79345700-1426425573_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil motozajebant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če je kakšen interesent za zadnji športni nosilec tablice znamke baracuda naj mi pošlje na ZS. Menjam tudi za navadnega, originalnega.

Evo še eno sliko kako izgleda:

post-25951-0-46149600-1427359792_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes smo namesto se vozili, malo šraufali in montirali dodatne štop lampe..... Prejšnji teden sem v TCju kupil štrom za kufer, danes pa delo..... 

 

štrom v nosilcu, drugi del je v kufru

post-27756-0-35112300-1427572793_thumb.jpg

 

kabl do štop lampe

post-27756-0-62978400-1427572914_thumb.jpg

 

ledice

post-27756-0-53259100-1427572982_thumb.jpg

 

končni izdelek

post-27756-0-04966200-1427573019_thumb.jpg

 

post-27756-0-84252700-1427573045_thumb.jpg

 

post-27756-0-01256100-1427573067_thumb.jpg

 

Celoten strošek je bil 15EUR (konektorji za kufer)..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!