Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Mene sam zanima, si je kdo modificiral originalni auspuh na FZ6 ...ali je to sploh smiselno?

Če poznate koga, ki bi to lahka zame nardil... gledal sem že po netu...sam nc pametnega.

HVALA!

Objavljeno
... modificiral originalni auspuh na FZ6 ....

V kakšnem smislu: oblikovno (se pravi "na izgled"), po vsebini ali oboje ?!?

Smisla (da bi original predelal v glasnejšo varianto) pa po mojem mnenju to nima nobenega.

Objavljeno

Ja nvm...me je ze mel da bi si Akrapovica kupu, sam financno bi tezko sfuru, kar mam v planih za poletje. Sm mislu, da je kaka ucinkovita resitev, da bi se moje fz6 bl slisal, .... seveda zaradi prometa in folka.... bl opazen.

lp

Objavljeno

Folk te bo slišu bol, pešci, tist v avtu pa šele, ko boš mim njega poču....nič prej.

V origigi ror ne bi posegal.

Objavljeno

Evo moj prvi post...

Zdej sem že kar veliko strani prebral o tej yamahi, ki jo imam tudi sam že 10 mesecev in narejenih 8500km, ampak nekaj stvari me pa vseeno zanima...

Kot prvo me zanima, ali je že kdo probal spustiti krmilo, saj imam občutek, da mi v ovinkih sprednje kolo odnaša...mogoče je to samo moj slab občutek, ker sem še precej ''frišen'' na motorju, ki je tudi moj prvi...sedaj bom probal najprej zamenjati gume in dati spredaj kar precej mehkejše gume...ampak nekaj sem že govori z svojim mehankarjem, ki mi je potrdil, da bi se za kakšen centimeter dalo spustiti krmilo nižje...in me zanima ali je ti že kdo naredil, ter če se je pri vožnji kej poznalo pri prvem kolesu...

Objavljeno

aja imam pa namen dati gume continental ContiSportAttack, ki stanejo okoli 260,00 eur z montažo, pa me zanima tudi, če jih kdo že uporablja na tem motorju...

Hvala za odgovore in lp

Objavljeno
aja imam pa namen dati gume continental ContiSportAttack, ki stanejo okoli 260,00 eur z montažo, pa me zanima tudi, če jih kdo že uporablja na tem motorju...

Hvala za odgovore in lp

Imava isti motor, vendar mi prvega konca ne odnaša, pa tudi vozim do tačk. Zgodilo pa se je že, da mi je pri pospeševanju iz ovinka stresalo zadnji konec ampak to po moji krivdi. Po mojem nastavi tlak pravilno pa bo. Vse pa je odvisno tudi od asfalta in njegove temperature ter seveda od načina tvoje vožnje.

Za gume bi ti pa reku tako, da je najbolj, da menjaš obe (prva je zlata guma - če spodrsne je padec skoraj neizbežen). V kolikor voziš bolj sport-touring potem Dunlop Roadsmart, Metzeler Roadtec Z6, Pirelli Diablo Strada al pa mogoče Michelin Pilot Road 2, če pa bolj športno potem pa kak Michelin Pilot Power, Metzeler M3, za druge gume pa ti bodo povedali drugi. Mislim, da še bolj športnih gum od teh ne potrebuješ.

Objavljeno

Mogoče je tvoja pozicija na motorju preveč nazaj,probaj se bolj nagniti nad tank(s tem boš obtežil bolj prednjo gumo).

Objavljeno

Glede pozicije telesa, se vedno precej naprej pomaknem v zavojih...čeprav še vedno mislim, da je ves problem v gumah, ki sem mogoče res kakšno bolj slabo verzijo dobil...danes jih grem itak menjat, pol bomo pa vidli...čeprav ne vem kdaj jih bom lahko sprobal, saj mi je ravno danes šlo še nekaj u p...pri zadnjih zavorah...zkoz mi bremzajo in se full segrevajo, kot bi nekje izgubil ploščice in bi že direkt po disku drajsalo...in to pri 8500 km-jih...moram mehankarja poklicat, da vidim če se sploh lahko vozim al bom moral na kombi naložit motor in odpeljat...

Objavljeno
aja imam pa namen dati gume continental ContiSportAttack, ki stanejo okoli 260,00 eur z montažo, pa me zanima tudi, če jih kdo že uporablja na tem motorju...

Hvala za odgovore in lp

na tem motorju jih ne uporabljamo so pa preizkušene na cbr600rr in za enkrat nimamo nobenih pripomb držijo k čigum

Objavljeno
Glede pozicije telesa, se vedno precej naprej pomaknem v zavojih...čeprav še vedno mislim, da je ves problem v gumah, ki sem mogoče res kakšno bolj slabo verzijo dobil...danes jih grem itak menjat, pol bomo pa vidli...čeprav ne vem kdaj jih bom lahko sprobal, saj mi je ravno danes šlo še nekaj u p...pri zadnjih zavorah...zkoz mi bremzajo in se full segrevajo, kot bi nekje izgubil ploščice in bi že direkt po disku drajsalo...in to pri 8500 km-jih...moram mehankarja poklicat, da vidim če se sploh lahko vozim al bom moral na kombi naložit motor in odpeljat...

Zanimivo. Ja vozit se ni najboljš, da ti še kje v ovinku ne blokira kolo in bo kak "power slajder". Jaz bi razdrl vse skupaj, če se boš peljal, da ti še disk ne podreja. V kolikor uporabljaš še zadnjo bremzo, potem samo še kombi ostane.

Objavljeno
Glede pozicije telesa, se vedno precej naprej pomaknem v zavojih...čeprav še vedno mislim, da je ves problem v gumah, ki sem mogoče res kakšno bolj slabo verzijo dobil...danes jih grem itak menjat, pol bomo pa vidli...čeprav ne vem kdaj jih bom lahko sprobal, saj mi je ravno danes šlo še nekaj u p...pri zadnjih zavorah...zkoz mi bremzajo in se full segrevajo, kot bi nekje izgubil ploščice in bi že direkt po disku drajsalo...in to pri 8500 km-jih...moram mehankarja poklicat, da vidim če se sploh lahko vozim al bom moral na kombi naložit motor in odpeljat...

verjetno se ti je batek zataknu in ti ploščico skoz pritiska ob disk

Objavljeno
Mene sam zanima, si je kdo modificiral originalni auspuh na FZ6 ...ali je to sploh smiselno?

Če poznate koga, ki bi to lahka zame nardil... gledal sem že po netu...sam nc pametnega.

HVALA!

Originalnega pusti takega kot je, ker je za 2 Akrapoviča.

Objavljeno

Se morda komu valja doma krmilo od FZ6 N? Lahko tudi zvito, rabil bi ga za probo, saj me pri originalnem bolijo roke...

Objavljeno
verjetno se ti je batek zataknu in ti ploščico skoz pritiska ob disk

Sem preveril na servisu in mi bodo ze danes zrihtali, pravi,da se lahko pripeljem...seveda brez zadnje bremze..,sam pa ne bi nic razdiral,saj je se v garanciji in ne bi rad imel potem kaksnih komplikacij. Je pa kar malo neprijetn ko kar naenkrat ostanes brez ene zavore,se dobr da se ni to zadnjic zgodilo,ko sem bil na grobniku.

Objavljeno
Se morda komu valja doma krmilo od FZ6 N? Lahko tudi zvito, rabil bi ga za probo, saj me pri originalnem bolijo roke...

Mislim,da še imam nekje v kotu krmilo od fz6n zvito bom pogledo pa ti javim na PM samo ne vem kako boš probo peljat z zvitim krmilom.

Objavljeno

Ja no če je ena stran cela bom dobil mere po katerih bom lahko prekrivil eno od vsaj sedmih različnih, ki mi že ležijo po garaži... :whistle:

Objavljeno
Se morda komu valja doma krmilo od FZ6 N? Lahko tudi zvito, rabil bi ga za probo, saj me pri originalnem bolijo roke...

Mam ga jest in to čisto ravnega.

A sva se midva mogoče lansko leto srečala pri Primcu na servisu? Še en krog po parkingu si se zapeljal z mojim motorjem.

Objavljeno

Pa sem bil res jest! Dober spomin imaš! :worship:

Objavljeno
Zanimivo. Ja vozit se ni najboljš, da ti še kje v ovinku ne blokira kolo in bo kak "power slajder". Jaz bi razdrl vse skupaj, če se boš peljal, da ti še disk ne podreja. V kolikor uporabljaš še zadnjo bremzo, potem samo še kombi ostane.

No stvar je bila taka, da so šle samo ploščice u p.m., k sreči se ni poškodoval še disk...po vsej verjetnosti sem mogoče res malo preveč zaviral z zadnjo bremzo, saj kadar sva dva na motorju, potem vozim bolj umirjeno in zato verjetn avtomatsko bremzam bolj na zadnjo, ter da ni tistega guncanja, ko bremzaš na sprednjo...So mi na servisu v Domžalah lepo vse porihtali in zamenjali gume in tako sem v eni uri imel spet motor :worship: .Imajo pa tam tudi neko osebo, ki je po svoje izredno zanimiva...predlagam, da si jo greste pogledat in tako boste videli veliko znamenitost :whistle: ....še nisem videl ženske, ki bi imela nogo št.45...šele takrat sem dojel zakaj je pri njej vedno tako velika gužva, da moraš prej ene 3 čike skadit, da sploh prideš na vrsto..., medtem ko njen ''fant'' pridno šraufa motorje...

V glavnem hvala servisu v Domžalah...(mislim, da skoraj vsak ve za kateri servis gre) !!!

Objavljeno

Bi mi znal morda kdo razložiti možne vzroke za cukanje v nizkih obratih?

Objavljeno
Bi mi znal morda kdo razložiti možne vzroke za cukanje v nizkih obratih?

To tko je, mašina ni ravno nizkoturažna. Šaltaj nižje pa bo :blush: .

Objavljeno

Kakšen je ponavadi zanesljiv znak, da gre veriga h koncu? Serviser mi je rekel, da je fazer za vzdrževanje eden najvarčnejših motociklov. Ketno naj bi se ob primernem vzdrževanju menjalo šele na kakih 50k km, prav tako zavorne ploščice. Drži?

Objavljeno

Sem nabavil FZ6-S let 06. Prvi vtisi so zelo dobri, moram se ga edino dobro navadit.

Zanima me sledeče imam nekaj čez 11000 km in moram naredit servis, katero olje uporabljate (priporočate), kaj vse zamenjat(filtera olni zračni) in približna cena servisa?

Lep pozdrav

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!