Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Super info. Hvala cofko..ne nima originalnih.. a homologirat se jih ne da?

Ja svecke je menal pri 28k km.. kolk zdrzijo pa obicajno diski? Vem da eni na 5k, drugi mogose 15k tretji pa 40k km ;)

Na vprašanje koliko pa zdrži to in ono ni pravega odgovora saj je odgovor povezan z načinom vožnje prejšnjega in zdajšnjega lastnika,prav tako z vzdrževanjem tehnike(verige.....itd)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo za izpuh homologirat mislim da rabiš potrdilo o strokovnji vgradnji...vsaj za avto rabiš. Sicer pridobit ga pomojem ni težko, greš pač do auspuharja pa daš za dva pira pa ti da potrdilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo za izpuh homologirat mislim da rabiš potrdilo o strokovnji vgradnji...vsaj za avto rabiš. Sicer pridobit ga pomojem ni težko, greš pač do auspuharja pa daš za dva pira pa ti da potrdilo.

Super,pa ti vse veš,ne sekiraj se,pejt na LPP,dej jim za dva pira oni pa teb homologacijo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno mozen ugoden nakup: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7378662

:);)

Ps: v TCju se baje dobi novega 2012 za 6700e:)

Ps: servis v okolici skofje loke imas: carman(sora) panigaz ( kranj) ali marjan pod krizno goro;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi govorite samo o nekih vzdržljivostih, prosim še številke, ker zame je vzdržljivost 8 000km  :grim

 

SI ze uporabljal metzeler m5?

Sicer odvisno od tega kaj zelis ampak to je definitivno guma, ki je cisto in se prevec OK za Z750. In seveda pri povprecnem uporabniku zdrzi se "malce" vec kot tvojih 8000 k.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super info. Hvala cofko..ne nima originalnih.. a homologirat se jih ne da?

Ja svecke je menal pri 28k km.. kolk zdrzijo pa obicajno diski? Vem da eni na 5k, drugi mogose 15k tretji pa 40k km ;)

 

Homologirat se jih da, če imaš certfikat. E oznake najbrž imajo...

 

Samo za izpuh homologirat mislim da rabiš potrdilo o strokovnji vgradnji...vsaj za avto rabiš. Sicer pridobit ga pomojem ni težko, greš pač do auspuharja pa daš za dva pira pa ti da potrdilo.

 

Na LPP-ju ga ne rabiš.

 

Za avto pa ne vem kako je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem moral lansko leto na lpp zraven homoligacije izpuha dati tudi potrdilo o strokovni vgradnji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem moral lansko leto na lpp zraven homoligacije izpuha dati tudi potrdilo o strokovni vgradnji...

jaz tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Projekt nabava zavornih ploščic je bil zdele na stranskem tiru, zdaj ga spet oživljam :). V glavnem ugotovitve so naslednje:

-original prva vgradnja Nissin stanejo 65 eur x 2 in imajo kodo 43082-0079 - niso mi pa znali povedat, če so sintrane - preverjal  v Elissi

-pri Španu Motocenter imajo Nissin (za oba diska) navadne 70 eur in sintrane 110 eur - sam po moje ene in druge niso prvovgradne ploščice, saj nimajo zgoraj omenjene kode..

Ima kdo kakšno boljšo vezo/ceno za ploščice Nissin? No vsaj kakšnega novega trgovca mi naj kdo priporoči.

Hvala

Popravljeno . Popravil morfej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Projekt nabava zavornih ploščic je bil zdele na stranskem tiru, zdaj ga spet oživljam :). V glavnem ugotovitve so naslednje:

-original prva vgradnja Nissin stanejo 65 eur x 2 in imajo kodo 43082-0079 - niso mi pa znali povedat, če so sintrane - preverjal  v Elissi

-pri Španu Motocenter imajo Nissin (za oba diska) navadne 70 eur in sintrane 110 eur - sam po moje ene in druge niso prvovgradne ploščice, saj nimajo zgoraj omenjene kode..

Ima kdo kakšno boljšo vezo/ceno za ploščice Nissin? No vsaj kakšnega novega trgovca mi naj kdo priporoči.

Hvala

 

Pokliči v TrgoMoto Krško, majo na zalogi.

 

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokliči v TrgoMoto Krško, majo na zalogi.

 

ajd

sem klical, in pravi, da so original ploščice za Z-ja navadne (nesintrane) in da druge ne smejo iti gor, ponudil mi jih je pa od nekega drugega proizvajalca, ima pa tudi od Nissina in sicer navadne in je cena 70 eur za oba diska - amapak to je Nissin aftermarket, ne prvovgradnja

 

moj serviser, ki je tudi pooblaščen, pa pravi, da so original sintrane... zdej pa vedi???

pa mi tudi ne ponuja original

cene navadnih pa so povsod kar izenačene 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Homologirat se jih da, če imaš certfikat. E oznake najbrž imajo...

 

 

Na LPP-ju ga ne rabiš.

 

Za avto pa ne vem kako je...

 

Zanimivo :). Zdaj sem v dilemi Z750 ali Z1000 glede na to da se praktično prodajajo za isti denar in se mi pri 1k veliko bolj dopadeta 2 rora, me zanimajo vaše izkušnje z obema oz. kaj priporočate. Sicer sem nekaj že brskal po tujih forumih in vleče bolj v prid Z1000(več navora, boljše vzmetenje, zavore), pa me zanima še vaše mnenje tukaj. Gledam pa stara modela 03-06. Kako je z nastavljanjem prednjih in zadnjih blažilcev, sem bolj lahke kategorije tako da bo verjetno potrebno to nastavit, da ne bom šel po zraku :). Bo pa to moj prvi večji motor. Hvala za odgovore :OK:

Popravljeno . Popravil Bewc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo :). Zdaj sem v dilemi Z750 ali Z1000 glede na to da se praktično prodajajo za isti denar in se mi pri 1k veliko bolj dopadeta 2 rora, me zanimajo vaše izkušnje z obema oz. kaj priporočate. Sicer sem nekaj že brskal po tujih forumih in vleče bolj v prid Z1000(več navora, boljše vzmetenje, zavore), pa me zanima še vaše mnenje tukaj. Gledam pa stara modela 03-06. Kako je z nastavljanjem prednjih in zadnjih blažilcev, sem bolj lahke kategorije tako da bo verjetno potrebno to nastavit, da ne bom šel po zraku :). Bo pa to moj prvi večji motor. Hvala za odgovore :OK:

Če imaš rad da motor vrtiš v obrate potem definitivno 750ka drugače 1000ka. Ta model z1000 zelo sili na zadnjo med tem ko novejšega je skoraj nemogoče brez kuplunge dobit v zrak. Starejši letnik z1000 rad podrsava pri nagibu z krivinami, rabiš en čas da se privadiš da je to "normalno" :) Pri 750ki boš prišparal pri menjavi izpuhov :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bili ti zjci 750 in 1000 ene 25kg lazji bi bili prav flletni, zaradi pohištvenih cevi pa se nabere kar veliko nepotrebnih kilogramov.

Moje mnenje če ti denar dopušča vzemi 1000.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Projekt nabava zavornih ploščic je bil zdele na stranskem tiru, zdaj ga spet oživljam :). V glavnem ugotovitve so naslednje:

-original prva vgradnja Nissin stanejo 65 eur x 2 in imajo kodo 43082-0079 - niso mi pa znali povedat, če so sintrane - preverjal  v Elissi

-pri Španu Motocenter imajo Nissin (za oba diska) navadne 70 eur in sintrane 110 eur - sam po moje ene in druge niso prvovgradne ploščice, saj nimajo zgoraj omenjene kode..

Ima kdo kakšno boljšo vezo/ceno za ploščice Nissin? No vsaj kakšnega novega trgovca mi naj kdo priporoči.

Hvala

 

Koprsko podjetje Aures ima tudi Nissin, nevem če niso ravno uvozniki.... sem pri njih nabavil komplet spredaj in zadaj ploščic, vendar pozabil ceno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bili ti zjci 750 in 1000 ene 25kg lazji bi bili prav flletni, zaradi pohištvenih cevi pa se nabere kar veliko nepotrebnih kilogramov.

Moje mnenje če ti denar dopušča vzemi 1000.

 

Aluminij je drag...

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem moral lansko leto na lpp zraven homoligacije izpuha dati tudi potrdilo o strokovni vgradnji...

  

jaz tudi.

Zanimivo... Trikrat sem bil gor. Prvič za avspuh, drugič za žmigavce, tretjič za zadnjo luč. Prinesel sem samo certifikat. Je bilo dovolj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ocitno imas veze ali pa stranke razlicno obravnavajo:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če koga zanima imam na voljo originalen dvojni izpuh za z1000 08. (lahko da paše še na kaj drugega). in pa komplet zadnjih smerokazev z nosilcem za tablico original seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozim z1000, vozil sem 2x z750. že 750 je dober za nakeda, a 1000ka je druga (lepša) pesem.še posebej, če je mala razlika v ceni rabljenega. pri novem je razlika v ceni kar očitna, a je razlika tudi v komponentah, zmogljivostih,... je pa z750 po mojem mnenju eden lepših nakedov (a vsake oči imajo svojega malarja). pri nakupu je tudi odvisno, koliko dodatne opreme ima. na mojega 2012 zja sem "nataknil" še led smerokaze, manjši zadek, crachpade, pa dva lonca (ne akrapoviča), pa je zneslo dodatnih 900 evrčkov.jaz pravim, enkrat jurček vedno jurček. :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!