Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

kr dej stabilizator, mu ne bo nič škodil!

Objavljeno (popravljeno)

No nekaj mojih skromnih dodatkov, če bo kej časa bo pa še kej pršlo na vrsto, Hyperjack me je prepričal, da nej poštriham zaščito diska na črno... in sm jo :kva2:thanks man ... Prav tako mi je naredu zaščite tačk, motor se je znebil še cca 100g, tk da mam zdej 110+KM hahaha :closedeyes:  ... pa še nekaj nalepk za zaščito... to je pa to...

 

ajjjjd booook

 

dsc0009.jpg

Popravljeno . Popravil shibby
Objavljeno (popravljeno)

...Hyperjack me je prepričal, da nej poštriham zaščito diska na črno..

 

Ful dela je imel s prepričevanjem, a? :)

Popravljeno . Popravil Cofko Cof
Objavljeno

Ful dela je imel s prepričevanjem, a? :)

ma pr men k sm tak bl neodločn, ma kr nekej dela zmerej ja :) hehe :glare:

Objavljeno

Ni glih neka huda predelava, samo trenutni navdih malo prostega časa pa je nastalo tole: 

 

Slika slučajno za silo, bo kakšna boljša, ko ga prestavim na dnevno svetlobo :)

 

p1040142.jpg

Objavljeno

Ni glih neka huda predelava, samo trenutni navdih malo prostega časa pa je nastalo tole: 

 

Slika slučajno za silo, bo kakšna boljša, ko ga prestavim na dnevno svetlobo :)

 

p1040142.jpg

Pomagaj mi,kaj je tu predelanega :hmm: a folija na vilcah?

Objavljeno

Tako izgleda

a mi poveste visino sedeza in teza m. pripravljenega m. za voznjo

Objavljeno

Wet weight: 226kg (claimed)
Seat height: 815mm

Objavljeno

Pomagaj mi,kaj je tu predelanega :hmm: a folija na vilcah?

Fantje ne pisat neumnosti, ni to folija, bo kar taprav zlaminiran karbon...

Objavljeno

Hvala Be wild.

Po sliki sodec bi lahk bla tut nalepka

Objavljeno (popravljeno)

Hvala Be wild.

Po sliki sodec bi lahk bla tut nalepka

 

No ja, nevešče oko res težko loči pravi karbon od folije. (primerjava pravo - fake)

 

p1040160.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni vsi.

Eno hitro vprašanje. Upam da nisem zgrešil izbe. Na svojem Z-ju imam 19500 Km. Mislil sem da bi letos pred sezono preveril ventile, menjal svečke sčistil filter in seveda zamenjal olje.

Sedaj malo gledam po priročniku (Z je 2008 letnik) in piše, da se ventili pregledujejo na 42 000 Km. A se jih splača dati pregledati, kljub temu da se sliši vse OK.

Zanima me, kako vi na svojih Z-jih pri takih kilometrih delate servis. Morem reči da gre tako, kot je šel ko sem ga dobil pri 12 000. Svečke bi mogoče menjal, čeprav ne vem če je potrebno, pa filter bi sčistil.

 

Hvala za vse odgovore

lp,
Matic

Objavljeno

Pozdravljeni vsi.

Eno hitro vprašanje. Upam da nisem zgrešil izbe. Na svojem Z-ju imam 19500 Km. Mislil sem da bi letos pred sezono preveril ventile, menjal svečke sčistil filter in seveda zamenjal olje.

Sedaj malo gledam po priročniku (Z je 2008 letnik) in piše, da se ventili pregledujejo na 42 000 Km. A se jih splača dati pregledati, kljub temu da se sliši vse OK.

Zanima me, kako vi na svojih Z-jih pri takih kilometrih delate servis. Morem reči da gre tako, kot je šel ko sem ga dobil pri 12 000. Svečke bi mogoče menjal, čeprav ne vem če je potrebno, pa filter bi sčistil.

 

Hvala za vse odgovore

lp,

Matic

 

Če so kilometri realni in ima res samo 19.500 km potem še ni neke hude potrebe po preverjanju ventilov ;)

Objavljeno

Pozdravljeni vsi.

Eno hitro vprašanje. Upam da nisem zgrešil izbe. Na svojem Z-ju imam 19500 Km. Mislil sem da bi letos pred sezono preveril ventile, menjal svečke sčistil filter in seveda zamenjal olje.

Sedaj malo gledam po priročniku (Z je 2008 letnik) in piše, da se ventili pregledujejo na 42 000 Km. A se jih splača dati pregledati, kljub temu da se sliši vse OK.

Zanima me, kako vi na svojih Z-jih pri takih kilometrih delate servis. Morem reči da gre tako, kot je šel ko sem ga dobil pri 12 000. Svečke bi mogoče menjal, čeprav ne vem če je potrebno, pa filter bi sčistil.

 

Hvala za vse odgovore

lp,

Matic

 

- Pri tej mašini pozabi na ventile do 45kkm (če je bilo z motorjem delano normalno)

- Svečke menjaj (pri tvojih kilometrih je po predpisu iz priročnika že potrebna menjava), ni nek hud strošek

- Filter pa le zamenjaj, tistih par € boš pa že našel za svoj motor

- Potem pa naslednjih 20kkm lepo samo še redni servisi olja in oljnega filtra

 

pika konec.

Objavljeno

- Pri tej mašini pozabi na ventile do 45kkm (če je bilo z motorjem delano normalno)

- Svečke menjaj (pri tvojih kilometrih je po predpisu iz priročnika že potrebna menjava), ni nek hud strošek

- Filter pa le zamenjaj, tistih par € boš pa že našel za svoj motor

- Potem pa naslednjih 20kkm lepo samo še redni servisi olja in oljnega filtra

 

pika konec.

 

Super. Hvala lepa za odgovor

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Sem kar par mesecev prej prebiral forum in prebral kar nekaj tem, ki so se mi zdele zanimive, vključno s 366 stranimi te teme preden sem se odločil, da se vpišem in tudi sam aktivno sodelujem. Moram rečt, da se najde precej koristnih informacij, čeprav pogrešam več postov glede "šraufanja" (no po drugi strani pa tudi mogoeč super, to pomeni da se skoraj nič ne kvari.. :D .). Sam sem aktiven v tujem fan klubu lastnikov Z750s, kar pomeni da so motorji 2005 letnik in mislim, da lahko večino tu ki ima mlajše motorje pomirim, da lastniki teh motorjev tudi z 60.000km in več še nisom imeli težav z ventili. Seveda je to tudi odvisno od samega stila vožnje (in zgodovine motorja... kak grd padec/poškodba itd) , ampak če bo kaj narobe z ventili boš to kamlu slišal in čutil pri vožnji. Zdej preventiva in preverjanje ne škodita, in če maš nekoga ki ti to naredi res poceni in zaneslivo, pač daš preverit, in si mirn. Odločitev vsakega posameznika.

 

LP

Objavljeno

Hvala za odgovore s področja ventilov. Kot sem napisal jih res ne slišim in mašina teče lepo, sem pa bol miren, ker vidim da bom lahko letos še pustil ta strošek.

 

Imam pa eno drugo vprašanje. Menjavam zadnji nosilec. Ustavilo se mi je na koraku ko moram odstraniti žmigovce in kabl za luč na tablico. Nikjer ne najdem načina, kako bi odstranil žmigovce, da bi jih lahko prestavil.

Verjetno ste skoraj vsi že menjavali nosilec, tako da skoraj sigurno poznate ta odgovor :D

 

lp,

Matic

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za odgovore s področja ventilov. Kot sem napisal jih res ne slišim in mašina teče lepo, sem pa bol miren, ker vidim da bom lahko letos še pustil ta strošek.

 

Imam pa eno drugo vprašanje. Menjavam zadnji nosilec. Ustavilo se mi je na koraku ko moram odstraniti žmigovce in kabl za luč na tablico. Nikjer ne najdem načina, kako bi odstranil žmigovce, da bi jih lahko prestavil.

Verjetno ste skoraj vsi že menjavali nosilec, tako da skoraj sigurno poznate ta odgovor :D

 

lp,

Matic

 

zadej na žmigavcu je en križn šrauf tist odštaufaj odstran železno ploščiso pod njim in pol ga sam potegneš vn, nč bat je gumjast tist del   :)

Popravljeno . Popravil skoda
Objavljeno

zadej na žmigavcu je en križn šrauf tist odštaufaj odstran železno ploščiso pod njim in pol ga sam potegneš vn, nč bat je gumjast tist del   :)

Ja tistega sem odšravfo, pa dobo ploščico vn, sam sm upal da bo konektor na tej strani, pa je očitno tule nalotano in bi mogo zdaj konektor izpod sedeža potegnit ven. Če prav mislim?

Objavljeno (popravljeno)

meni se je pa pred časom porodila ideja prav o smernikih! Spredaj ,kaj če bi jih zamenjal s pozicijskimi lučmi (namesto teh  bi pač bili žmigavci) Kako bi bilo to kaj problema na tehničnem ipd.

Najdu celo filmček nekje na sredi vklopi ;) Mi je pa ta črna šipca spredaj HUDA,Hyper jack že imaš  kopijo iz karbona take šipce :)?

Popravljeno . Popravil klopko
Objavljeno

Ja tistega sem odšravfo, pa dobo ploščico vn, sam sm upal da bo konektor na tej strani, pa je očitno tule nalotano in bi mogo zdaj konektor izpod sedeža potegnit ven. Če prav mislim?

Okej. Itak bom očitno moral zamenjati tudi žmigovce, tk da sem potegnil kar vse skupaj izpod zica :D

Objavljeno

Ja tistega sem odšravfo, pa dobo ploščico vn, sam sm upal da bo konektor na tej strani, pa je očitno tule nalotano in bi mogo zdaj konektor izpod sedeža potegnit ven. Če prav mislim?

 
Izpod zadnjega zica imaš za vsak smernik konektorje, samo snameš izi k pasulj :)...aja pa še to, ko imaš smernike dol, poglej v luknjo kjer pride kabel iz smernika, boš videl še en vijak. Odvijači ga in snami gumo smernika dol, boš imel veliko krajši in lepši smernik :OK:
 

meni se je pa pred časom porodila ideja prav o smernikih! Spredaj ,kaj če bi jih zamenjal s pozicijskimi lučmi (namesto teh  bi pač bili žmigavci) Kako bi bilo to kaj problema na tehničnem ipd.

Najdu celo filmček nekje na sredi vklopi ;) Mi je pa ta črna šipca spredaj HUDA,Hyper jack že imaš  kopijo iz karbona take šipce :)?

 

Misliš kaj takega?...haha...mam ja! :D

 

imag0561.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zakon. HypeJack hvala za nasvet. Bom mogoče celo lahko kaj naredil kar z original žmigovci :D 

Drugače pa tudi mene zanima črna šipca. Se lahko zmenimo? ;D

Objavljeno

Zakon. HypeJack hvala za nasvet. Bom mogoče celo lahko kaj naredil kar z original žmigovci :D

Drugače pa tudi mene zanima črna šipca. Se lahko zmenimo? ;D

 

Stvar dogovora, da se zmenita minimalno dva, bi lahko naredil kalup windscreena od Z1000, ki bi lično pasal na Z750 :)

Objavljeno

Stvar dogovora, da se zmenita minimalno dva, bi lahko naredil kalup windscreena od Z1000, ki bi lično pasal na Z750 :)

 

Ja sam sem zainteresiran. Torej če je še kdo bi blo odlično. Probimo se neki zmenit :D 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!