Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

:)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

norc, dobro zvohaš napake... kolk računaš da te vzamem s sabo ko grem kupovat motor? :) resno

 

 

motorje grem samo z najblizjimi kolegi zraven gledat in nikoli nisem in nebo racunal za to.  Pa se to vedno kot oseba ki pomaga najdit napake se vedno je kupec tisti, ki rece ja ali ne. Ko pa za sebe iscem pa znam tudi tank in kaksno plastiko dol vzet preden se odlocim:) vsi ki me poznajo pravijo da prevec komliciram

 

PS! na prej omenjenem zju so se sprednjo levo vilco jemali iz krizev, ker je bila obcutno zribana tam kjer pride vpeta. ocitno so jo na suho gor tiscali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pokaž mi motor star 5 let in več ki ga kdo ceni več oz. enako kot iz trgovine. jest ne vem ej...tok mate problemov pa prevelika cena, pa premal km, pa preveč dodatkov ki so za brezveze pa take vilce, pa tak izpuh, pa še in še...

pi..da a ne razumete da nima vsak 8 ur na dan cajta za motor, eni delajo več eni manj, eni delajo vikende, eni ne... posledično to lahko povežete z km na motorju se vam ne zdi?!?!?!??!?

 

mater če ste tok obremenjeni s temi km, rečte prodajalcu, nej vam prevrti kokr hočte met km!!! ker vidm da mislte da to delajo, tk kt za golf 2 in podobne, poznam kar nekaj motoristov in niti eden tega ni naredu oz pomislu da bi. Z motorja se vidi kok je bil vožen in kako je bil vzdrževan itd. itd.. en Z z 40000km je mal drgač za pogledat kot edn pr 20000km isti letnik!

 

 

Če bi jaz kupovov zdele motor, vem da ne grem nobenga tistega pogledat, ki ceni svoj z 3000-3500 eur letnik 2008 recmo....rajš dam 4000+ ker vidm da je lastniku nekej pomenu, je lepo delov z njemu, servisi itd...

 

Mater če mate POL tok posla pri iskanju avtomobilov zase, pol vem, da vam zmanjka cajta za oglede tako avtomobilov kot motorjev.

Dobri ste ...

 

Niti najmanj nisem obremenjen. Če bom že kdaj moral kupiti rabljen motor, bo to od nekoga ki ga bom poznal, oz. bo šlo za osebo, ki jo pozna nekdo ki mu jaz zaupam(prijatelj, serviser, itd.). Vse ostalo se mi zdi prevelika loterija. To je pač moje mišljenje. Nekateri pa pač radi tvegajo/te.

Popravljeno . Popravil Gregc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da je tema o motornih oljih že odprta in nisem nikjer zasledil pametnega odg.bom prašal tukej k se nanaša na Z-ja ;)

Lani sem nabavil  ta moped,naredil sem komplet servis (kljub temu da je bil redno servisiran) seveda za moje zadovolstvo. Menjal sem svečke (zdaj so iridium power) vse filtre ,tekočine in olja.

glede olja!

Nalil sem Motul v300(ni glih najcenej-je kao najbolš)

Glede na to, da menjam na mopedih  olje po 7kkm(mnenje gor ali dol) bi zdaj nalil Motula 5100 (seveda je še 1x cenej) Bi bilo to sprejemljivo in če bi blo ful narobe da bi šel iz sintetike na pol sintetiko?Sem pa na srečanjih ujel v pog.da je 5100 celo bolj prip. saj naj bi manj obrabljal sklopko al nekaj v tem smislu.Večina jih je mela 1000ccm agregat!?

Se pa pri meni obrati vrtijo 8000rpm +

Kaj sami tankate not?

Pardon na takem prašanju (žal imam več izkušen s cross mopedi :) )

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se bos vozil po cesti, je moje mnenje da vzemi 5100. Na 1000ccm sem imel 300v in 5100. Pri 5100 mi je po obcutku lepse deloval menjalnik. Saj vecina motoristov uporablja 5100, in do sedaj ne vem da bi kdo imel probleme. Ni pa dober ce bi se naprimer vozil po dirkaliscu. Zato le brez panike. Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da je tema o motornih oljih že odprta in nisem nikjer zasledil pametnega odg.bom prašal tukej k se nanaša na Z-ja ;)

Lani sem nabavil  ta moped,naredil sem komplet servis (kljub temu da je bil redno servisiran) seveda za moje zadovolstvo. Menjal sem svečke (zdaj so iridium power) vse filtre ,tekočine in olja.

glede olja!

Nalil sem Motul v300(ni glih najcenej-je kao najbolš)

Glede na to, da menjam na mopedih  olje po 7kkm(mnenje gor ali dol) bi zdaj nalil Motula 5100 (seveda je še 1x cenej) Bi bilo to sprejemljivo in če bi blo ful narobe da bi šel iz sintetike na pol sintetiko?Sem pa na srečanjih ujel v pog.da je 5100 celo bolj prip. saj naj bi manj obrabljal sklopko al nekaj v tem smislu.Večina jih je mela 1000ccm agregat!?

Se pa pri meni obrati vrtijo 8000rpm +

Kaj sami tankate not?

Pardon na takem prašanju (žal imam več izkušen s cross mopedi :)

brez slabe vesti lahko nalijes noter 5100. edino kaj bi predlagal da ce ga redno nazigas v obrate da servisni interval prestavis na 5-6k km. saj ko vidis da ti zacne motor malo olje papat takrat ves da je olje izgubilo kvaliteto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je pri ninji 636 dogajalo da ko sem imel motri 300v je pila olje, ko pa 5100 pa ne. Kolikor vem motorji bolj papcajo sintetiko kot polsintetiko, ni pa to seceda pravilo. Ti daj notri 5100 bos videl ds bo vse ok. Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo jaz sem si sel ogledat motor. Na prvi pogled izgledal motor fenomenalno, na drugi pogled malo pocena zadnja leva bocna plastika se vedno celi navdusen. Na to ko pa sem se poglobil pa me je minlo.

 

1. 3 lastnik, 2 uporabnik. sepravi je 2 lastnik. zmes je bil leasing ali pa preprodajalec. boljse skoraj nebi moglo bit si mislim

2. Na stevcu ima 22000+km  servisna knjiga vse skozi postemplana a glej ga zlomka leta 2011/6 mesec narejen servis na 24000km :) sepravi je zadnji dve sezoni motor naredil 2000km minusa :) po moji oceni ima okrog 35000(ni mi jasno zakaj je sel iz take kilometrine zbijat dol)

3. Motor je bil na tleh ampak ne prevec hudo. prednji blatnik barvan, belanca nima na tanku na vsaki strani enako lufta. vidi se da je bila na levi strani segreta in nazaj "zglihana".

4. ob ogledu sveti lucka za olje

5. homoligran leovinci, ampak ga ni na motorju.

6. motorja nima doma ampak na yogi motocentru (prodajalec mi je prodajal zgodbice da je on njihov serviser, a je moral pogledat v prometno kako mu je ime)

 

 

 

o ceni sma se pogovarjala 4k pred ogledom, potem me je minlo.

ta motor bi kupo sam, če je za pol cene normalno ohranjenega. preveč stvari ne štima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da je tema o motornih oljih že odprta in nisem nikjer zasledil pametnega odg.bom prašal tukej k se nanaša na Z-ja ;)

Lani sem nabavil  ta moped,naredil sem komplet servis (kljub temu da je bil redno servisiran) seveda za moje zadovolstvo. Menjal sem svečke (zdaj so iridium power) vse filtre ,tekočine in olja.

glede olja!

Nalil sem Motul v300(ni glih najcenej-je kao najbolš)

Glede na to, da menjam na mopedih  olje po 7kkm(mnenje gor ali dol) bi zdaj nalil Motula 5100 (seveda je še 1x cenej) Bi bilo to sprejemljivo in če bi blo ful narobe da bi šel iz sintetike na pol sintetiko?Sem pa na srečanjih ujel v pog.da je 5100 celo bolj prip. saj naj bi manj obrabljal sklopko al nekaj v tem smislu.Večina jih je mela 1000ccm agregat!?

Se pa pri meni obrati vrtijo 8000rpm +

Kaj sami tankate not?

Pardon na takem prašanju (žal imam več izkušen s cross mopedi :) )

lp

Ostan na sintetiki neglede na znamko, če ti je Motul predrag kupi npr. Castrol-pover ali kaj drugega ampak ostani na sintetiki !

Namreč vsako mineralno olje pa tudi,če je pol sintetika je v olju1/2 mineralca in brez večine aditivov,ki naredijo kvalitetno in dražje olje ! Je pa res,da ker sintetika NEZGORI in se oljni film NETRGA rada zadrsi sklopka(dokler je 100%-tna)nebo zadrsela, ko pa je že proti koncu pa z sintetiko rada zadrsi.Marsikdo, ko kupi zjahan motor,ki je bil vožen z slabim oljem, nalije notri pri prvi menjavi dobro drago sintetično olje to olje očisti vse kanale in gareš za obročki in tak motor potem začne žreti olje, drseti sklopka itd. in potem je jok in stok kako je sintetika vsestransko zanič ! ! ! Sam vozim od leta 92 vedno (tudi v Čoperju 1994-96)samo sintetiko ! Sicer pa noben nepotrebuje nikakršnih nasvetov,kvaliteto olja lahko vsak sam ugotovi in to tako,ko menjaš olje na 6K ali 10K kil. kil. se lepo vidi razlika po izgorelosti(barvi-koliko je črno),vol sintetika sploh nepostane črna kot ostala olja ampak je temno rujava! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na to pa niti pomislil nisem da bi namesto Motula nalil Castrol prav tako ful sintetičnega,cena je pa tud normalna. Hvala vsem za odg., bom sprobal  to rundo Castrola pa bom vidu kako se bo obneslo!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

amm.. do kdaj traja molk predelav? :kva2:

 

Ne sam jaz sem se zavezal k molku, to zate ne vela, kr pokaž, kaj hudiča si naredu! :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da naslednji bi moglu zzzzjčka lepo unikatno prebarvat, ker vse karbonske in ostale okraske smo že vidli, tega pa še ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da naslednji bi moglu zzzzjčka lepo unikatno prebarvat, ker vse karbonske in ostale okraske smo že vidli, tega pa še ne. 

 

Ja sej moj je že tko z unikatno črno pobarvan...unikatna pa zato, ker jo samo s pogledom spraskaš :glare:

 

Ampak nimaš kej barvat, ker itak nima veze kašne barve je Z, važno da je črn!

p.s. Shibby brez zamere, teb je oproščeno, ker maš itak 3/4stvari oranžnih :grim ...te razumem, mora bit pač motor v stilu z hišo, avtom, očali, ...itd :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej ti nrdijo tko da od daleč zgleda črn k pa pogledaš od blizu je pa kak hud dizajn :P no pride pa za to tudi huda cena. Jaka ti ga pa itak skor ne boš mel več kej barvat ker bo prej al slej cel karbonski :D bo zzzzzjček oro nero :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej ti nrdijo tko da od daleč zgleda črn k pa pogledaš od blizu je pa kak hud dizajn :P no pride pa za to tudi huda cena. Jaka ti ga pa itak skor ne boš mel več kej barvat ker bo prej al slej cel karbonski :D bo zzzzzjček oro nero :P

 

Haha, se ni za bat da bo cel u karbonu ;).... veš ni vse v karbonu, delam tiste stvari ki mislim/vem, da bodo na motorju izgledale lepo. Da bi pa zdej ledvičke pa blatnike pa tiste stranske plastika dajal v karbon pa ni šans. Ni na svetu firme, ki bi zadeve naredilo tako kot jaz hočem :D

Sicer pa ja, jaz delam bolj na detailih, od daleč ni kaj dost vidt, ko pa prideš zdraven pa začneš naštevat malenkosti :OK: ...isto k pr Kmetu, od daleč vse črno, ko pa prideš zdraven, pa vidš, da ma Bemfl več dodatkov, ko je cel moj motor vreden :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ooo hudo :D boš "besn k česn" če te kopiram, HyperJack? :D

no tole je pa moje... ni šlo v števc pa je blo treba nekam drugam utaknt :) ostale predelave pa...nekega dne ko bo sonček sijal :D

2013-01-25-193843.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ooo hudo :D boš "besn k česn" če te kopiram, HyperJack? :D

no tole je pa moje... ni šlo v števc pa je blo treba nekam drugam utaknt :) ostale predelave pa...nekega dne ko bo sonček sijal :D

 

Ja-ja zamerim ful! :grrr  Pobiram kafete za avtorske pravice :grim  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziher nima noben, ampak vprašat ni greh...ima kdo na Z.jku stabilizator krmila? 

 

Kupit ga ne mislim...če pa bo cajt, bi izrezkal komplet nosilce, stabilizator pa bi že nekje staknu :D

 

15ka0712.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!