Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

V bistvu se vozim v dvoje, 80 - 90. Vcasih pa sam potegnem. Ne zaupam Mitaskam. Zal.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno

Če nisi v rangu Skubica al pa nagnjen k pretiravanju z hitrostjo in nagibi v ovinkih, si lahko 100 % da je Mitas SF+ več kot dobra guma za Kawo 750, jest mam na cb-ki 1000 že ne vem kater komplet, pa me drži. Je pa res, da ni to premium znamka..

Objavljeno

ma za vozit 80 -90.. rabiš ta najboljše gume ;) sicer jaz sem ta počasni voznik tam do 160max, pa je bil do sedaj ta mehek MC50 čisto OK. Neglede na kvaliteto gume, odnese te ko zejebeš, sicer pa sem imel težavo da mi lokalni vulkanizer ni hotel zmontirat (takrat še savo), ker sot o "jajca" . 

Tako da pomemben je razlog zakaj ne zaupaš "Savi", na avtu jim tudi jaz ne, za mopedke pa za enkrat ok.

Objavljeno
pred 6 urami, spartanbp pravi:

Do sedaj se nisem imel Mitas. Malce me skrbi.

Kaksne so izkusnje?

Tema Mitas jih je polna. Jaz si jih pa upam vozit tudi na SXu pa tudi na KTM SDGT, Z900, pa pset SX In to že več let.

Z RS3 ne boš nič zgrešil ,kot ne z Mitas Touringforce, sportforce, Conti Road attack 2 al 3...itd,Angel GT, mah kup gum je dobrih, stestiraj pa kr sam in ugotovi kaj bi.

Ti bom drugače povedal, kaj si do sedaj vozil in kako si bil zadovoljen. Plusi in minusi. Drgač tema za na bijanje o gumag je drugje. Tu je bolj tema o z750

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A kdo ve skupno tezo motorja s potnikom ter prtljago (max. skupna teza oz. nosilnost)?

Nasel sem le, da je motocikel suh 199 kg, z vsemi tekocinami pa 222 kg. Podatka o max. dovoljeni skupni nosilnosti pa ne najdem ?

Objavljeno

Ne piše v prometni? Kire mase imaš navedene tam? 

Objavljeno
pred eno uro, spartanbp pravi:

A kdo ve skupno tezo motorja s potnikom ter prtljago (max. skupna teza oz. nosilnost)?

Nasel sem le, da je motocikel suh 199 kg, z vsemi tekocinami pa 222 kg. Podatka o max. dovoljeni skupni nosilnosti pa ne najdem ?

po moje +180kg osebe+prtljaga

enako kot er6&co

p.s.

piše pa seveda v navodilih :) 

Objavljeno
pred 3 urami, smasher pravi:

Ne piše v prometni? Kire mase imaš navedene tam? 

Ne, pise le tezo s tekocinami.

pred 1 uro, Snečer pravi:

po moje +180kg osebe+prtljaga

enako kot er6&co

p.s.

piše pa seveda v navodilih :) 

Ja, saj....gledam navodila za uporabo, pa ne najdem :(

Objavljeno (popravljeno)

Torej piše pod max teža 0, ker meni tudi tako piše ampak je pod maso vozila zapisana max teža. 

Ps: naložiš kolikor gre, dokler ne drsa blatnik po gumi almpa dokler ne poči okvir, če poči okvir si zihr preko ? (črni humor) 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

v prometni pod

MASA 

je navedeno 

1. teža vozila in

2. skupna masa, oziroma največja dovoljena teža (vozilo +voznik, sopotnik in krama)

Vsaj v vseh mojih prometnih je tako.

Nosilnost izračunaš tako, da od skupne mase odbiješ težo vozila :P

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, spartanbp pravi:

Ne, pise le tezo s tekocinami.

Ja, saj....gledam navodila za uporabo, pa ne najdem :(

Kar na začetku navodil...

Loading nad accessories info.

Max. Load:

Weight of rider, passenger, baggage and access. must not exceed 180 kg (397lb)...

In cel kup nasvetov in litanij...

Objavljeno
pred 11 minutami, Snečer pravi:

iz navodila za z750...

ak.jpg

dej uploudaj jih na vrh strani

Objavljeno (popravljeno)

Ok. 180 kg ze ni tako malo, dober rezultat in informacija. Hvala vsem :)Gori imam se Akrapota, se pravi vsaj ene 3 kg se dodatno za tovor :)

 

Tracer 900 jih ima 175....kdo bi si mislil. Zato pa vozim Kawasakija ?

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno
pred 13 urami, spartanbp pravi:

Ok. 180 kg ze ni tako malo, dober rezultat in informacija. Hvala vsem :)Gori imam se Akrapota, se pravi vsaj ene 3 kg se dodatno za tovor :)

 

Tracer 900 jih ima 175....kdo bi si mislil. Zato pa vozim Kawasakija ?

Kawasaki ima diamond steel ogrodje za razliko od skromnega aluminija, ki je pri tracerju.

 

Objavljeno (popravljeno)

Imas prav.

Ocitno mislijo Japonci, da smo vsi njihovih mer ;)

 

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, 

Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

Lep pozdrav

Objavljeno
pred 14 minutami, Jure93 pravi:

Pozdravljeni, 

Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

Lep pozdrav

še tule lahko vprašaš

 

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo. Motorček fajn deluje, ni kaj :) Je pa zadeva bolj kot ne za enega in ne za vožnjo v dvoje.

Zanima me, koliko bi dobil za svojega Z750. 30.000 prevoženih km, letnik 2006. S varianta (poloklep). Gor je še Akrapovič, veliki servis narejen in nove gume. Padeno nikoli.

Pa še nekaj dodatne opreme je gori.

Kaj menite?

 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno
pred 46 minutami, spartanbp pravi:

....Zanima me, koliko bi dobil za svojega Z750. 30.000 prevoženih km, letnik 2006. S varianta (poloklep). Gor je še Akrapovič, veliki servis narejen in nove gume. Padeno nikoli.

Pa še nekaj dodatne opreme je gori. Kaj menite?

Daj ga na avtonetnet, v smislu "avkcije". Napiši, da recimo 14 dni sprejemaš ponudbe. Potem se boš pa odločil. Pa če bodo ponudbe prenizke, odstopaš od prodaje. 

Objavljeno
59 minutes ago, spartanbp said:

Zdravo. Motorček fajn deluje, ni kaj :) Je pa zadeva bolj kot ne za enega in ne za vožnjo v dvoje.

Zanima me, koliko bi dobil za svojega Z750. 30.000 prevoženih km, letnik 2006. S varianta (poloklep). Gor je še Akrapovič, veliki servis narejen in nove gume. Padeno nikoli.

Pa še nekaj dodatne opreme je gori.

Kaj menite?

 

Je med potencialnimi kandidati za nakup, ampak šele drugo leto. Me pa zanima, kako to, da ni za v dvoje? Namreč ravno s tem namenom bi ga vzel...

Objavljeno (popravljeno)

Moras obvezno imeti komforten sedez (moj ga ima), ker tovarniski je "ojoj" po 45 min. voznje. Ojoj glede zadnje plati.

Moj S ima se povisek krmila (bolj komfortna drza za daljse razdalje), touring sipo (original dam zraven), Gipro indikator prestav in veliki servis narejen (akumulator, svecke, zavorna in hladilna tekocina, olje v vilicah). Ni da ni, pali in vozi :) Se protizdrsna prevleka na obeh sedezih.

Gume Mk3 Dunlop so zakon. Prevozenih pa 1.000 km z njimi ? Kaj naj recem, ni casa...Akrapovic je titan, homologiran. - 3 kg ter nekaj konjev in vec navora. Motor se pelje kot po tirnicah.

S varianta je za 2, s tem da sva z mojo drago v srednjih letih, kjer se ze zadnjica siri. Seveda ona pravi, da je sedez kriv ?  Na motorju imam obvezno za sopotnico se Givi nosilec za zadnji kovcek, ki ga dam gor ob priliki za voznjo v dvoje.

Imam pa zadaj se tamajhno tablico. Kupljen v Lj. Sem malo gledal po netu in taksnih ni.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 urami, izibajker pravi:

Daj ga na avtonetnet, v smislu "avkcije". Napiši, da recimo 14 dni sprejemaš ponudbe. Potem se boš pa odločil. Pa če bodo ponudbe prenizke, odstopaš od prodaje. 

Ti dam povsem prav, ker moped je "pali in vozi". Ta motor je Kawasaki razvil iz starega ZX-9R za Z1000 s povecanjem izvrtine.

Za Z750 so mu le hode batov zmanjsali. Tako, da je masina v bistvu s to kubikazo dobesedno "bullletproof", na materialu se ni sparalo. Motor bi zmogel se kaksnih 30 konjev vec brez problema. Je pa to garancija za vzdrzljivost motorja. Podoben motor se vrti v Z 1000 SX, s tem da ima tam 141 KS. Pod 50.000 km se sploh ne odpre pokrov ventilov za preverjanje zracnosti le-teh, vsaj tako pravijo na uradnem servisu. Ni kaj za slihtat ;)

Razen ce se ne razbijes kje, ker leti kot raketa. Avte dobesedno preskocis, ne prehitis ?

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • Haha 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!