Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
-pero-

Kawasaki Z 750

Recommended Posts

levcek84

Pokazal

mi je ta posnetek, a kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Druga mislim, da je vse tako kot mora bit, saj sem od tehničnega naredil le par 100 km. Sedaj pa se zaradi tresenja in opozorila mehanika ne upam več voziti z motorjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Osebno....ce so zvite je eno...pol jure lampe zakon!

Ce puscajo olje semeringi kar ponavadi prej kot bi bilo potrebno menjat olje v vilicah se to naredi!

Vzrok tresenja spredaj je bil po meni sprobanem v cist na hard zategnjene vzmeti,na hondi vfr pa after market utezi na balanci s katerimi sem kupil moped in pa zvita prednja felga na r1...

Baje,da trese tudi,ce guma ni centrirana....

Ce v krizih bolj spustis mopi ni neke razlike da bi treslo...

Sam bos montiral skupaj? Pol mors vedet koliko mm gledat iz krizev in kako nastavljeno "kliki" naredi skupaj kot ma za bit in pocasi poizkusi....ker pol ce niso zvite je kriva guma al felga ( vidi ko centrira ce na oko ok) ali utezi!

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 59 minutami, levcek84 pravi:

Pokazal

mi je ta posnetek, a kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Druga mislim, da je vse tako kot mora bit, saj sem od tehničnega naredil le par 100 km. Sedaj pa se zaradi tresenja in opozorila mehanika ne upam več voziti z motorjem.

isto vprašanje postavi še tule bo verjetno več odgovorov

 

pa @marincspeedshopbi sigurno vedel odgovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84

Sam ne bom delal nič. To je moj prvi motor in zato je tudi moje poznavanje mehanike temu primerno. Sedaj poskušam le najti ugodno rešitev, glede na to, da sem vse zapravil za motor. 🙂 Je pa zanimivo, da tega tresenja pred menjavo semeringov ni bilo. Sem jih pa moral menjati, saj je že začelo puščati olje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred 5 urami, levcek84 pravi:

Zdravo. Imam Z750 l. 2007 in mi pri hitrosti nad 50 km/h začne tresti belanco, tako da jo ne smem spustiti. Ko sem dal menjati semeringe, me je mehanik opozoril, da imajo vilice le še malo lufta in so že kar znucane, čeprav ima motor šele 24.000 km. Verjetno je to tudi razlog za tresenje. Zanima me, če je možno vilice samo obnoviti ali je potreben nakup novih. In če jih je možno obnoviti, ali poznate koga, ki to opravi kvalitetno in ugodno?

1. zi zihr da nima raje  kakih 124.000 km? ....

2. ze pri 50? men na apn6 ni.... to more bit neki dost narobe... pred menjavo ni treslo? si zihr da ni biu razbit?

ce pred menjavo ni treslo je neki zajebu un k je šraufu 100%.... 

Edited by Rogerg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
5 hours ago, levcek84 said:

Zdravo. Imam Z750 l. 2007 in mi pri hitrosti nad 50 km/h začne tresti belanco, tako da jo ne smem spustiti. 

Čist za hec, a maš gume ok napumpane?  2,5bar spredaj? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 17 urami, levcek84 pravi:

Pokazal

mi je ta posnetek, a kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Druga mislim, da je vse tako kot mora bit, saj sem od tehničnega naredil le par 100 km. Sedaj pa se zaradi tresenja in opozorila mehanika ne upam več voziti z motorjem.

Na posnetku je razvidna kriticna obraba kroma na nekaterih delih. Najceneje bo verjetno dobiti rabljene tube ("kromirana cev") , dobi se tudi nove ali da obnoviti stare (razkroma in nanese nov hardkrom+brusenje).

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 16 urami, levcek84 pravi:

Sam ne bom delal nič. To je moj prvi motor in zato je tudi moje poznavanje mehanike temu primerno. Sedaj poskušam le najti ugodno rešitev, glede na to, da sem vse zapravil za motor. 🙂 Je pa zanimivo, da tega tresenja pred menjavo semeringov ni bilo. Sem jih pa moral menjati, saj je že začelo puščati olje.

V tem primeru tu po vsem videm in vlozko truda v delo....tud forumasem rihta...tud po osebno videnem bo vedu in pravilno svetoval....men zelo cudno,da bi bilo kaj narobe s teleskopi...

Go for @marincspeedshop

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84
Ob 10. 7. 2019 ob 10:08, marincspeedshop pravi:

Na posnetku je razvidna kriticna obraba kroma na nekaterih delih. Najceneje bo verjetno dobiti rabljene tube ("kromirana cev") , dobi se tudi nove ali da obnoviti stare (razkroma in nanese nov hardkrom+brusenje).

Kje pa bi lahko dobil rabljene tube? Ali se pri vas tudi ukvarjate s takimi popravili? Zanima me predvsem strošek popravila, da vidim, če se sploh splača popravljati motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 2 urami, levcek84 pravi:

Kje pa bi lahko dobil rabljene tube? Ali se pri vas tudi ukvarjate s takimi popravili? Zanima me predvsem strošek popravila, da vidim, če se sploh splača popravljati motor.

On bo verjetno vec vedu...

Tezko,da res kaj narobe z tubami in potrebne menjave...bo pa treba njemu peljat mopi....

Nasplosno najvec rabljene robe,(mopi britof) ima motospirit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 6 urami, levcek84 pravi:

Kje pa bi lahko dobil rabljene tube? Ali se pri vas tudi ukvarjate s takimi popravili? Zanima me predvsem strošek popravila, da vidim, če se sploh splača popravljati motor.

Rabljene kje na ebay, bolha...ce ni druge pri motospirit samo je stajerski nateguncek tako da je potrebna previdnost pri nakupu delov. Obnova (kromiranje) je dolgotrajen postopek. Priporocam da se to sezono se vozis, jeseni pa razkoplemo in se umiru zrihta kot treba. Verjetno je vsaj malo tresenja tudi v glavi ker si postal bol pozoren. Lahko pa se oglasis en dan v delavnici pa pogledamo ali pa se ujamemo na ridah,rakitni,vikiju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
warl93

Zdravo, namen imam kupiti sportni izpuh za svojega kawasakija z750 2007. kaj priporočate? akrapovič mi je malo predrag, rad bi nek kompromis med kvaliteto in ceno.. menda je dober izpuh leovince GP style. baje je kar glasen, kar mi je kar všeč. Kaj priporočate vi? 

LP

v postev pride tudi rabljen izpuh, ce kdo prodaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 11 minutami, warl93 pravi:

 menda je dober izpuh leovince GP style. baje je kar glasen, kar mi je kar všeč. Kaj priporočate vi? 

Tega bi jz hotu...ima kolega na cbr 1000 2008 in mi ima top glas in izgled!

Drugi ima SC projekt in glasnejsi a men manj lep in absolutno preglasen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84

No zdaj sem bil še pri enem mehaniku, ki je ugotovil, da je za tresenje kriv obrabljen ležaj na balanci. Ni nič nevarnega, le krmilo ne smem spustiti iz rok. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
Ob 23. 7. 2019 ob 10:59, levcek84 pravi:

No zdaj sem bil še pri enem mehaniku, ki je ugotovil, da je za tresenje kriv obrabljen ležaj na balanci. Ni nič nevarnega, le krmilo ne smem spustiti iz rok. 🙂

si ga kaj povprasal ce je normalno pr teh km da se že obrabi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • mladench
      By mladench
      Pa kaj to delajo. Letošnje novitete mopedov mi vizuelno niso nič kaj všeč   tudi Sx so mi "zajjj"
      Pa je končno dobil tempomat...
      https://acidmoto.ch/cms/content/news/2019/11/05/kawasaki-z1000sx-2020-plus-quune-mise-jour
    • DAMI34
      By DAMI34
      Versače 1000 je doživel svoj preporod, in ker ima vse kar imajo veliki, si že zasluži svojo temo.          
    • DAMI34
      By DAMI34
      2017 Kawa daje nov model na trg srednje/višje klase Z900abs. Kot kaže se Z800 ukinja in bo to njegov naslednik. Malce več navora, več konjev, ter nekaj tehnikalij več. cena DKS 8.500.
      Za 950 kubikov in 125 konjičev, z mokro težo 210kg, zna bit hudo zanimivo in obvladljivo med ovinki. Celo cena se mi ne zdi pretirana...bo za razmislit
       
      PERFORMANCE & TRANSMISSION
      Maximum torque NM 98.6 N•m Maximum power 92.2 kW {125 PS} / 9,500 rpm Fuel consumption 5.5l/100 km CO2 emission 138g/km Transmission 6-speed Clutch Wet multi-disc, manual Primary Reduction Ratio 1.627 (83/51) Gear Ratios 1st 2.692 (35/13) Gear Ratios 2nd 2.059 (35/17) Gear Ratios 3rd 1.650 (33/20) Gear Ratios 4th 1.409 (31/22) Gear Ratios 5th 1.222 (33/27) Gear Ratios 6th 1.034 (30/29) Final drive Sealed chain FRAME & DIMENSIONS
      Frame type Trellis, high-tensile steel Trail 105 mm Wheel travel front 120 mm Wheel travel rear 140 mm Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W) Tyre, rear 180/55ZR17M/C (73W)     L x W x H 2,070 x 820 x 1,065 mm Wheelbase 1,450 mm Ground clearance 130 mm Fuel capacity 17 litres Seat height 795 mm Curb mass 210  
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

       

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!