Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
-pero-

Kawasaki Z 750

Recommended Posts

levcek84

Pokazal

mi je ta posnetek, a kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Druga mislim, da je vse tako kot mora bit, saj sem od tehničnega naredil le par 100 km. Sedaj pa se zaradi tresenja in opozorila mehanika ne upam več voziti z motorjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Osebno....ce so zvite je eno...pol jure lampe zakon!

Ce puscajo olje semeringi kar ponavadi prej kot bi bilo potrebno menjat olje v vilicah se to naredi!

Vzrok tresenja spredaj je bil po meni sprobanem v cist na hard zategnjene vzmeti,na hondi vfr pa after market utezi na balanci s katerimi sem kupil moped in pa zvita prednja felga na r1...

Baje,da trese tudi,ce guma ni centrirana....

Ce v krizih bolj spustis mopi ni neke razlike da bi treslo...

Sam bos montiral skupaj? Pol mors vedet koliko mm gledat iz krizev in kako nastavljeno "kliki" naredi skupaj kot ma za bit in pocasi poizkusi....ker pol ce niso zvite je kriva guma al felga ( vidi ko centrira ce na oko ok) ali utezi!

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 59 minutami, levcek84 pravi:

Pokazal

mi je ta posnetek, a kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Druga mislim, da je vse tako kot mora bit, saj sem od tehničnega naredil le par 100 km. Sedaj pa se zaradi tresenja in opozorila mehanika ne upam več voziti z motorjem.

isto vprašanje postavi še tule bo verjetno več odgovorov

 

pa @marincspeedshopbi sigurno vedel odgovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84

Sam ne bom delal nič. To je moj prvi motor in zato je tudi moje poznavanje mehanike temu primerno. Sedaj poskušam le najti ugodno rešitev, glede na to, da sem vse zapravil za motor. 🙂 Je pa zanimivo, da tega tresenja pred menjavo semeringov ni bilo. Sem jih pa moral menjati, saj je že začelo puščati olje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred 5 urami, levcek84 pravi:

Zdravo. Imam Z750 l. 2007 in mi pri hitrosti nad 50 km/h začne tresti belanco, tako da jo ne smem spustiti. Ko sem dal menjati semeringe, me je mehanik opozoril, da imajo vilice le še malo lufta in so že kar znucane, čeprav ima motor šele 24.000 km. Verjetno je to tudi razlog za tresenje. Zanima me, če je možno vilice samo obnoviti ali je potreben nakup novih. In če jih je možno obnoviti, ali poznate koga, ki to opravi kvalitetno in ugodno?

1. zi zihr da nima raje  kakih 124.000 km? ....

2. ze pri 50? men na apn6 ni.... to more bit neki dost narobe... pred menjavo ni treslo? si zihr da ni biu razbit?

ce pred menjavo ni treslo je neki zajebu un k je šraufu 100%.... 

Edited by Rogerg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
5 hours ago, levcek84 said:

Zdravo. Imam Z750 l. 2007 in mi pri hitrosti nad 50 km/h začne tresti belanco, tako da jo ne smem spustiti. 

Čist za hec, a maš gume ok napumpane?  2,5bar spredaj? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 17 urami, levcek84 pravi:

Pokazal

mi je ta posnetek, a kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Druga mislim, da je vse tako kot mora bit, saj sem od tehničnega naredil le par 100 km. Sedaj pa se zaradi tresenja in opozorila mehanika ne upam več voziti z motorjem.

Na posnetku je razvidna kriticna obraba kroma na nekaterih delih. Najceneje bo verjetno dobiti rabljene tube ("kromirana cev") , dobi se tudi nove ali da obnoviti stare (razkroma in nanese nov hardkrom+brusenje).

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 16 urami, levcek84 pravi:

Sam ne bom delal nič. To je moj prvi motor in zato je tudi moje poznavanje mehanike temu primerno. Sedaj poskušam le najti ugodno rešitev, glede na to, da sem vse zapravil za motor. 🙂 Je pa zanimivo, da tega tresenja pred menjavo semeringov ni bilo. Sem jih pa moral menjati, saj je že začelo puščati olje.

V tem primeru tu po vsem videm in vlozko truda v delo....tud forumasem rihta...tud po osebno videnem bo vedu in pravilno svetoval....men zelo cudno,da bi bilo kaj narobe s teleskopi...

Go for @marincspeedshop

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84
Ob 10. 7. 2019 ob 10:08, marincspeedshop pravi:

Na posnetku je razvidna kriticna obraba kroma na nekaterih delih. Najceneje bo verjetno dobiti rabljene tube ("kromirana cev") , dobi se tudi nove ali da obnoviti stare (razkroma in nanese nov hardkrom+brusenje).

Kje pa bi lahko dobil rabljene tube? Ali se pri vas tudi ukvarjate s takimi popravili? Zanima me predvsem strošek popravila, da vidim, če se sploh splača popravljati motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 2 urami, levcek84 pravi:

Kje pa bi lahko dobil rabljene tube? Ali se pri vas tudi ukvarjate s takimi popravili? Zanima me predvsem strošek popravila, da vidim, če se sploh splača popravljati motor.

On bo verjetno vec vedu...

Tezko,da res kaj narobe z tubami in potrebne menjave...bo pa treba njemu peljat mopi....

Nasplosno najvec rabljene robe,(mopi britof) ima motospirit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 6 urami, levcek84 pravi:

Kje pa bi lahko dobil rabljene tube? Ali se pri vas tudi ukvarjate s takimi popravili? Zanima me predvsem strošek popravila, da vidim, če se sploh splača popravljati motor.

Rabljene kje na ebay, bolha...ce ni druge pri motospirit samo je stajerski nateguncek tako da je potrebna previdnost pri nakupu delov. Obnova (kromiranje) je dolgotrajen postopek. Priporocam da se to sezono se vozis, jeseni pa razkoplemo in se umiru zrihta kot treba. Verjetno je vsaj malo tresenja tudi v glavi ker si postal bol pozoren. Lahko pa se oglasis en dan v delavnici pa pogledamo ali pa se ujamemo na ridah,rakitni,vikiju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
warl93

Zdravo, namen imam kupiti sportni izpuh za svojega kawasakija z750 2007. kaj priporočate? akrapovič mi je malo predrag, rad bi nek kompromis med kvaliteto in ceno.. menda je dober izpuh leovince GP style. baje je kar glasen, kar mi je kar všeč. Kaj priporočate vi? 

LP

v postev pride tudi rabljen izpuh, ce kdo prodaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 11 minutami, warl93 pravi:

 menda je dober izpuh leovince GP style. baje je kar glasen, kar mi je kar všeč. Kaj priporočate vi? 

Tega bi jz hotu...ima kolega na cbr 1000 2008 in mi ima top glas in izgled!

Drugi ima SC projekt in glasnejsi a men manj lep in absolutno preglasen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84

No zdaj sem bil še pri enem mehaniku, ki je ugotovil, da je za tresenje kriv obrabljen ležaj na balanci. Ni nič nevarnega, le krmilo ne smem spustiti iz rok. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
Ob 23. 7. 2019 ob 10:59, levcek84 pravi:

No zdaj sem bil še pri enem mehaniku, ki je ugotovil, da je za tresenje kriv obrabljen ležaj na balanci. Ni nič nevarnega, le krmilo ne smem spustiti iz rok. 🙂

si ga kaj povprasal ce je normalno pr teh km da se že obrabi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ktr1sk

Jaz imam težavo, že lani sem občasno opazil da je kdaj pa kdaj utripnila lučka za olje, danes pa sem naredil krajši krog in zdaj lučka gori, potem sem probal odvit filter olja in sem imel prižgan motor dokler ni začelo teči olje, če je slučajno kaj zraka zraven, pa je nekaj utripnilo ampak spet gori rdeča lučka... olje in oljni filter je bilo menjano lani v tem času (narejenih 5500km).
Bi bilo pametno zamenjat z novim oljem in oljnim filtrom? motor Kawasaki z750s 2005, hvala lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
1 hour ago, Ktr1sk said:

Bi bilo pametno zamenjat z novim oljem in oljnim filtrom? motor Kawasaki z750s 2005, hvala lp

Vsekakor... kilometrina je prava za zamenjavo.  Preden zavržeš staro olje pa na soncu preveri še morebitno vsebnost "dragih" delcev.  Po možnosti nato namesti originalen oljni filter. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ktr1sk

Ponavadi sem menjal enkrat letno olje in oljni filter, samo ker ni neki kilometrine sem mislil da še lahko počakam, vsekakor pa tako ne more bit.
Zdaj sem vedno imel ta poceni Hiflo 204 pa ni bilo problemov, olje Motul imam še nekaj od lani, ki sem imel odrto embalažo..verjetno ni zanič?
Je takšna razlika v oljnem filtru glede kvalitete..morem pogledat kakšno oznako ima original filter ali vsaj katerokli drugi ki je boljše kvalitete..hvala za pomoč

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR

Jaz menjam na 6.000 km. Motorno olje je ok tudi že odprto. Pri kvaliteti filtrov ni neke bistvene razlike, lahko uporabiš tudi Hiflo. Uporabi iskanje v tej temi... boš našel več podobnih primerov. Recimo... 

 

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Ponavadi lucka sveti zaradi slabega oljnega pritiska (obrabljena olna pumpa) ali pokvarjenega senzorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!