Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
-pero-

Kawasaki Z 750

Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Message added by Snečer

Recommended Posts

Snečer
pred 8 urami, spartanbp pravi:

Ok. Sem poklical na servis, pravijo Motul 5100 10W-40. Polsintetika.

 

Kaksne gume so kaj za to masino. Studiram Dunlop Roadsmart III.

mitas sportforce+

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

V bistvu se vozim v dvoje, 80 - 90. Vcasih pa sam potegnem. Ne zaupam Mitaskam. Zal.

Edited by spartanbp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dainese

Če nisi v rangu Skubica al pa nagnjen k pretiravanju z hitrostjo in nagibi v ovinkih, si lahko 100 % da je Mitas SF+ več kot dobra guma za Kawo 750, jest mam na cb-ki 1000 že ne vem kater komplet, pa me drži. Je pa res, da ni to premium znamka..

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ma za vozit 80 -90.. rabiš ta najboljše gume ;) sicer jaz sem ta počasni voznik tam do 160max, pa je bil do sedaj ta mehek MC50 čisto OK. Neglede na kvaliteto gume, odnese te ko zejebeš, sicer pa sem imel težavo da mi lokalni vulkanizer ni hotel zmontirat (takrat še savo), ker sot o "jajca" . 

Tako da pomemben je razlog zakaj ne zaupaš "Savi", na avtu jim tudi jaz ne, za mopedke pa za enkrat ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 urami, spartanbp pravi:

Do sedaj se nisem imel Mitas. Malce me skrbi.

Kaksne so izkusnje?

Tema Mitas jih je polna. Jaz si jih pa upam vozit tudi na SXu pa tudi na KTM SDGT, Z900, pa pset SX In to že več let.

Z RS3 ne boš nič zgrešil ,kot ne z Mitas Touringforce, sportforce, Conti Road attack 2 al 3...itd,Angel GT, mah kup gum je dobrih, stestiraj pa kr sam in ugotovi kaj bi.

Ti bom drugače povedal, kaj si do sedaj vozil in kako si bil zadovoljen. Plusi in minusi. Drgač tema za na bijanje o gumag je drugje. Tu je bolj tema o z750

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

A kdo ve skupno tezo motorja s potnikom ter prtljago (max. skupna teza oz. nosilnost)?

Nasel sem le, da je motocikel suh 199 kg, z vsemi tekocinami pa 222 kg. Podatka o max. dovoljeni skupni nosilnosti pa ne najdem 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ne piše v prometni? Kire mase imaš navedene tam? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, spartanbp pravi:

A kdo ve skupno tezo motorja s potnikom ter prtljago (max. skupna teza oz. nosilnost)?

Nasel sem le, da je motocikel suh 199 kg, z vsemi tekocinami pa 222 kg. Podatka o max. dovoljeni skupni nosilnosti pa ne najdem 🤔

po moje +180kg osebe+prtljaga

enako kot er6&co

p.s.

piše pa seveda v navodilih :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp
pred 3 urami, smasher pravi:

Ne piše v prometni? Kire mase imaš navedene tam? 

Ne, pise le tezo s tekocinami.

pred 1 uro, Snečer pravi:

po moje +180kg osebe+prtljaga

enako kot er6&co

p.s.

piše pa seveda v navodilih :) 

Ja, saj....gledam navodila za uporabo, pa ne najdem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Torej piše pod max teža 0, ker meni tudi tako piše ampak je pod maso vozila zapisana max teža. 

Ps: naložiš kolikor gre, dokler ne drsa blatnik po gumi almpa dokler ne poči okvir, če poči okvir si zihr preko 🤣 (črni humor) 

Edited by smasher

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

v prometni pod

MASA 

je navedeno 

1. teža vozila in

2. skupna masa, oziroma največja dovoljena teža (vozilo +voznik, sopotnik in krama)

Vsaj v vseh mojih prometnih je tako.

Nosilnost izračunaš tako, da od skupne mase odbiješ težo vozila :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, spartanbp pravi:

Ne, pise le tezo s tekocinami.

Ja, saj....gledam navodila za uporabo, pa ne najdem :(

Kar na začetku navodil...

Loading nad accessories info.

Max. Load:

Weight of rider, passenger, baggage and access. must not exceed 180 kg (397lb)...

In cel kup nasvetov in litanij...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 minutami, Snečer pravi:

iz navodila za z750...

ak.jpg

dej uploudaj jih na vrh strani

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Ok. 180 kg ze ni tako malo, dober rezultat in informacija. Hvala vsem :)Gori imam se Akrapota, se pravi vsaj ene 3 kg se dodatno za tovor :)

 

Tracer 900 jih ima 175....kdo bi si mislil. Zato pa vozim Kawasakija 😋

Edited by spartanbp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 13 urami, spartanbp pravi:

Ok. 180 kg ze ni tako malo, dober rezultat in informacija. Hvala vsem :)Gori imam se Akrapota, se pravi vsaj ene 3 kg se dodatno za tovor :)

 

Tracer 900 jih ima 175....kdo bi si mislil. Zato pa vozim Kawasakija 😋

Kawasaki ima diamond steel ogrodje za razliko od skromnega aluminija, ki je pri tracerju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure93

Pozdravljeni, 

Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, Jure93 pravi:

Pozdravljeni, 

Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

Lep pozdrav

še tule lahko vprašaš

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      https://www.motogp.com/en/news/2020/08/03/marc-marquez-undergoes-second-operation/336779 Zgleda da tud v brno še nebo čisto fit za dirko
    • GeeSXer
      Ko sem avtomobilist, me motijo kolesarji, ko sem kolesar me motijo avtomobilisti, ko sem pa motorist me motijo oboji.
    • ligenjček
      Na 69 jih je čez vikend res polno, pa včasih jodlarji pozabijo opozorit  ampak čez teden se pa splača it, dosti vozim tam pa jih med tednom še nisem srečal  
    • Shillien
      Prehitevam preko polne tudi z avtom ne samo z motorjem (seveda kjer je pregledno in varno narediti to) Divjajo kot snete sekire, jah to je zelo subjektivno, vprašaj kakšnega starčka ko ti bo povedal da danes VSI brez izjeme divjajo in prehitevajo. Vožnja mimo kolone je pa problem samo za tiste ki jih zaradi tega boli ego, zakonsko je dovoljena.  Biciklisti so popolnoma drug problem, ovirajo promet ko se vozijo po cesti 2m od njih pa kolesarska steza, izgovor: peljem več kot pa je na kolesarski omejitev. Ja mogoče, redki, NOBEDEN pa ne pelje 90 kot je omejitev na cesti ampak krepko pod. Umaknejo se samo izjeme, več je takih idijotov ki se vozijo po 2 v štric. Najhuje pa je da je to postalo hudo popularno, vsak ki ima 10 min preveč časa in se odloči rekreirati nabavi specialko (ali pa še to ne) in pajkice ter jebe krizo PO CESTI. Sam sem bil na kolesu res ogromno, več ur na dan pa se NIKOLI, NITI 1X nisem peljal po cesti ob kolesarski stezi, večkrat ob cesti po pločniku če je bil prost in ni bilo kolesarske po cesti pa samo če ni bilo druge izbire. Da ne govorim o tistih ki dejansko malo bol resno (skoraj vsi med njimi amatersko) gonijo pa so kar na enkrat vsi rogliči in so cpp za njih popolna španska vas, prav tako vsak bonton na cesti. Absolutno drži da se izjeme najdejo med vozniki vseh vozil, ampak pri biciklistih so na žalost postali izjeme tisti ki ne ovirajo ostalega prometa največ pa je tistih "profijev" na specialkah ki vozijo 30kmh na kolesarski pa je omejitev 25kmh in se obnašajo kot da so sami na svetu ne samo na cesti.
    • ligenjček
      35€, vedno, ne glede na prekršek, tudi če bi za tak prekršek pri nas izgubil vozniško... baje 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!