Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima, če je yamaha xtx kei nižja od r ?? tipično žensko vprašanje, da bi le dosegla s celimi podplati do tal :lol: :whistle:

Popravljeno . Popravil YeTika
Objavljeno
mene pa zanima, če je yamaha xtx kei nižja od r ?? tipično žensko vprašanje, da bi le dosegla s celimi podplati do tal :lol: :whistle:

baje da nč. a si premajhna ? Zdej lahko vsaj v gozd greš lahko pa fajn je za po tej razrukani cesti :>

Objavljeno
:grrr :grrr

tista z akrapoti je bla od frenkyja :whistle:

na moji so pa tak nalepke spred na maski,pa sj sm ga usarau k sm jih nalepu :blush:

Me je sam zanimalo če ma kdo rabljene akrapote k sam tiste leovince rabljene dobis. leoti pa nimajo tko dobrega sounda kot akrapo :>

Objavljeno
Me je sam zanimalo če ma kdo rabljene akrapote k sam tiste leovince rabljene dobis. leoti pa nimajo tko dobrega sounda kot akrapo :>

prašej frenkyja s foruma če ti jih proda. sj je napisau da proda motor tut brez akrapotou za 400 cenej. :D

Objavljeno

za vse zanesenjake ki se pogovarjate o vsem, razen o motorju (kar naj bi bil tema pogovora tukaj), predlagam ogled tegalele.

samo tako malo za rekreacijo mozganov.

Objavljeno
sicer sem poznal človeka ki je imel visoko šipo, samo je v komi pa ga na morem vprašat........

Jazst sem mu jo pa prodal :cry:

Mattithyahu, mislim da mi še nisi pokazal slike, kak si spedenal yamahco.... prvo tisto po nesreči, drugo pa iz R v X?

Hm. Nisem še čisto končal s predelavami, je pa 95% končano. Še ene par kozmetičnih popravkov je treba. Bom poslikal pa objavil v kakem tednu.

Objavljeno
mene pa zanima, če je yamaha xtx kei nižja od r ?? tipično žensko vprašanje, da bi le dosegla s celimi podplati do tal :lol: :whistle:

Motor je res visok in zna povzročat težave, če ne dosežeš lepo do tal. Škoda ga prevračat na mestu sem in tja...

Za take obstaja rešitev tako da zamenjate te nosilčke. Višina sedeža se zniža za 3 cm. Del ima TUV in stane 35€ + PTT iz nemčije. Če kdo nuca, pošlji PM, da ne bo kakšnih reklam tule gor.

post-13206-1223546185.jpg

Objavljeno
Motor je res visok in zna povzročat težave, če ne dosežeš lepo do tal. Škoda ga prevračat na mestu sem in tja...

Za take obstaja rešitev tako da zamenjate te nosilčke. Višina sedeža se zniža za 3 cm. Del ima TUV in stane 35€ + PTT iz nemčije. Če kdo nuca, pošlji PM, da ne bo kakšnih reklam tule gor.

post-13206-1223546185.jpg

vpliva kej na stabilnost motorja ?

Objavljeno

Tele zadeve nisem preizkusil. Dosežem do tal =)

Kar sem bral se ni nihče pritoževal. In glede na to da ima TUV najbrž varnost ni ogrožena.

Objavljeno
vpliva kej na stabilnost motorja ?

Jaz mam to zadevo namontirano in sem kupil na servisu štern u Kranju in je stalo nekje 100eur če se ne motim z montažo,po občutku je motor še stabilnejši saj je malo nižji,mislim da je kar enih 5 cm.

Objavljeno
A lahko pripopaš kakšno sliko.

poglej na 49 strani jo je pripopal Mattithyahu tisti nosilčki so daljši cca 1.5cm

Objavljeno (popravljeno)

No, kot sem obljubil. Tule je poslikano s čim sem se ukvarjal: http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=1457

Predelal sem XTR v XTX:

- nove rdeče plastike od XTR

- odrezan nosilec tablice, izdelal sem nov nosilec in kupil drugo luč

- prevrtal sem airbox, 4x28mm

- dal naredit distančnike za stršanje vilic + gostejše olje

- power commander 3

- K&N high-flow filter

- akrapovič

- supermoto feltne + dunlop qualifier

Čez zimo postorim še nekaj malih detajlov in to je to. Jupi! :fredy:

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

Kaj pa na moči je kaj razlike?

Objavljeno

Nisem (še) dal merit. Teoretično naj bi zdaj pridobil cca 6HP. Ampak to nisem delal zaradi konjev. Motor enostavno zdaj veliko lepše "diha" (filter in airbox), gladko teče čez vse vrtjlaje, na srednjih vrtljajih se pozna največje izboljšanje (power commander) tako da mi ni žal karkoli sem počel. Povečal sem tudi mešanico zraka in bencina. Pa še neizmerno veselje sem imel. Cel let sem bil bizi :krneki: S feltnami sem kajpak izboljšal oprijem, je pa tudi popolnoma drugačen občutek. Lepše pada v zavoje, nekoliko bolj je nagnjen naprej (nič hudega, ker sem stršal vzmetenje) in se mi zdi še bolj igračkast kot je bil prej. To je to.

Objavljeno

Kaj pa cena "tuninga"?

Objavljeno (popravljeno)

- odrezan nosilec tablice (zastonj :naughty: ), izdelal sem nov nosilec (material 10€) in kupil drugo luč (25€)

- prevrtal sem airbox, 4x28mm (zastonj)

- dal naredit distančnike za stršanje vilic + gostejše olje (olje + delo 80€, všteto tudi novo zavorno olje DOT5)

- power commander 3 (200€ - rabljen)

- K&N high-flow filter (70€)

- akrapovič (450€ - rabljen)

- supermoto feltne + dunlop qualifier (415€ - rabljene, gume ne morem šteti, ker so potrošni material)

Skupaj: 1250€

Pa da ne bo kakšnih izpadov: kar sem počel me veseli, užival sem v vsem, zanimalo me je kako se kaj naredi in kaj se še da, nisem gledal na stroške v stilu "prodam R in kupim X" in me ne zanima kaj se bolj splača. :alien1:

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno
- dal naredit distančnike za stršanje vilic + gostejše olje (olje + delo 80€, všteto tudi novo zavorno olje DOT5)

tiskarska napaka ali si res uporabil DOT 5 zavorno olje in ne DOT 5.1 ?

ce si nalil DOT 5 olje ti toplo priporocam ga takoj zamenjati za DOT 5.1 in ves sistem temeljito sprati z DOT 5.1 oljem. DOT 5 olj temelji na silikonski osnovi (in ga uporablja samo HD), DOT 5.1. pa na glikolovi (za vse ostale; kolikor vem).

Objavljeno
tiskarska napaka ali si res uporabil DOT 5 zavorno olje in ne DOT 5.1 ?

Uporabil sem 5.1. Pozabil napisat :whistle:

Objavljeno

Iščem nekoga, kjer bi lahko izmeril moč motorja! Bi blo zanimivo, če bi še kdo iz tega foruma prišel, da izmerimo dejanko na kolesu, in da vidimo kakšna je razlika. In ne bo več ugibanj, kolk je napisano v knjižci in kolk je res.

Objavljeno

Zastonj? :rolleyes:

Sej veš... kolega od kolegovega kolega.... ipd

Objavljeno

jah, čarman ponuja storitev meritve moči motorja. Zastonj pa ravno ni.

Objavljeno

lahko ga jaz steram do Javorovice pa nazaj, pa na koncu dam oceno moči :lol:

Objavljeno

Mattithyahu dej mi neki povej, vidim da si imel špice ločene od obročev, a je to veliko zajebancije, če bi jih pobral stran, da bi dal špricnit obroče?

mislim, kako je s tem ko jih daješ potem nazaj, a jih moreš ponovno centrirat, ali jih samo pobereš ven pustiš tako kot so in jih potem zmontiraš nazaj???

čez zimo bi imel sicer čas to naredit, ker sem neki zjebal barvo na felgnah in bi jih dal zdej prešpricat in v neko drugo barvo seveda....

lepo si poštimal motor, a to maš druge akrapote, al si tiste svoje karambolirane porihtal???

ful si ga lepo spedenal =) meni je všeč, da si tak zagrižen =)

p****a leto je šlo okol, pa se nismo nič dobil :(

:whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!