bobi11 Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Zdravo, prišel je čas, ko bom tudi jaz menjal motor, tako da evo link od moje mašince http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7420143
motogp1999 Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Sem novi lastnik xt-ja zaj pa me zanima če je normalno, ko se vozim pod visokimi obrati in ko spustim ga seka iz izpuha? Pa glede moči kaj motor z gasom dvigne samo v prvi prestavi? Je pa vse original
FLY Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Ni normalno,to je običajno znak presiromašne mešanice.Tudi svečka je verjetno svetla/plava in ne rjava. Z vijakom za mix tega ne boš rešil,bo treba iglo spustit v karburatorju,pa če imaš kak rejsing zračni filter ga zamenjaj za original...skratka daj mu več bencina. Huje od pokanja je da to škodi agregatu.
motogp1999 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Evo ferge sem vzel z motora.. Motor ma 2 ferga (vsaj tako zgleda)... Ko dam gas se bat odpre samo na prvemu na drugemu pa se odpre neki pokrovček pred batom ta pa ostane na podnu... Kaj iglo moram spustiti na obeh batih al samo na prvemu ?? Ter približno koliko ?? hvala lp
FLY Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Imaš samo en fergi z dvemi grli.Najprej dela eno,pri določenih obratih se vključi še drugo. Če poka samo pri visokih obratih poskusi spustit iglo za 1-2 zarezi na drugem grlu. LP
Runner_Tuner Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 A kdo ve kakšne so bile razlike med menjalniki po letnikih. Zanima me predvsem za starejše. Imam namreč letnik 92 in mam 1 zobnik zanič še 2 sta pa malo načeta. Na E-bayu je neki robe ampak večinoma za starejše letnike, novi zobniki me pridejo pa okol 200€
yamahash600 Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Jaz pa sem danes naletel na nek problem z elektriko. Normalno se peljem ene 2km, nakar v eni stranki ulici motor crkne. Elektrika mrtva, ne dela nič, ne luči, hupa, žmigavci, nič. Poskusim zaklenit belanco na oni poziciji, kjer bi gorele parkirne luči, tudi nič. Na levi strani vzamem ven varovalko, vse konektorje odklopim, nazaj priklopim in elektrika se vrne. Moped vgže. Dam gas, crkne in spet ni elektrike. Na srečo je bilo to blizu doma in sem moped kar porinil nazaj v garažo. Doma pogledam vse kable levo pri akumulatorju. Odklopim vse konektorje, našpricam s kontakt šprejem in dam vse nazaj vkup. Pogledal sem tudi kable, ki gredo od ključavnice, do "solate" kablov za lučjo. Tudi tam odklopil konektorje, našprical s kontakt šprejem in dal nazaj vkup. Moped zdaj dela normalno. Se pa mi je nekaj podobnega že 1x zgodilo, mogoče pred 2 mesecema. Takrat sem rešil tak, da sem vzel kontakt in še enkrat dal in sem se lepo peljal naprej. Zdaj pa nevem kaj naj. Glupo je, da moped zdaj dela in nevem zakaj prej ni. Ma kdo kak nasvet, kaj naj poskusim naredit, ko se to naslednjič zgodi? Kako najt napako?
yamahash600 Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Kot vse kaže je pri meni problem v glavnem stikalu, torej tam kjer je ključ. Ve kdo, če se da ta zadeva kako razdret ali bi moral kupit novo ključavnico?
bosa Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Kot vse kaže je pri meni problem v glavnem stikalu, torej tam kjer je ključ. Ve kdo, če se da ta zadeva kako razdret ali bi moral kupit novo ključavnico? Ena od možnosti je tudi ključavnica, seveda. Pri meni je bil problematičen šop kablov ne delu, ki gre iz grušta na krmilo. Če izgublja stik , ko obračaš krmilo, je to najverjetnejša napaka. Ker se ob vsakem gibu krmila prepogibajo tudi kabli, pride po letih uporabe do tega, da se žičke v kablu pretgajo in izgubljajo stik. Dvakrat sem iskal prekinjeno žico in saniral, ko se je ponovilo še tretjič, sem cel šop žic na tem kritičnem delu zamenjal. Žice sem na tem pregibnem delu porezal in precinil z novimi. Od takrat naprej ni bilo več težav.
motogp1999 Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Ma kdo gumice med cilindrom in fergom pa da niso popokane ?
yamahash600 Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 (popravljeno) Ena od možnosti je tudi ključavnica, seveda. Pri meni je bil problematičen šop kablov ne delu, ki gre iz grušta na krmilo. Če izgublja stik , ko obračaš krmilo, je to najverjetnejša napaka. Ker se ob vsakem gibu krmila prepogibajo tudi kabli, pride po letih uporabe do tega, da se žičke v kablu pretgajo in izgubljajo stik. Dvakrat sem iskal prekinjeno žico in saniral, ko se je ponovilo še tretjič, sem cel šop žic na tem kritičnem delu zamenjal. Žice sem na tem pregibnem delu porezal in precinil z novimi. Od takrat naprej ni bilo več težav. Sem odklopil ključavnico in s pomočjo električne sheme iz interneta zvezal direkt pri konektorjih, ki so za lučjo. Sem naredil včeraj tako 60 km, brez kakršnihkoli težav. Tako sklepam, da ni problem pri kablih, ki gredo od štela na krmilo in se prepogibajo (te še vedno uporabljam), ampak je težava nekje naprej. Ali v samo ključavnici ali pa v kablih, ki gredo iz nje. Čeprav kabli so optično OK. Najverjetneje bom kupil eno močnejšo 12V stikalo in nanj zvezal glavni tok. Ključavnico pa bom uporabljal še samo za belanco zaklenit :grim Popravljeno Julij 15, 2013. Popravil yamahash600
hribovc1 Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 Pozdravljeni Sem čisto frišen na forumu in bi vas prosil za pomoč. Odločam se za nakup yamahe xt 660 x oziroma r. X varianta mi je zelo všeč, je pa res, da včasih rad zavijem z motorjem tudi na kakšen makadam oz. gozdno pot, al pa splezam na kakšno planino. Sedaj me pa zanima, kakšne imate kaj izkušnje z vožnjo super mota izven asfaltnih cest. Ali je sploh možno za x varianto dobit gume,ki bi bile primerne, tako za asfalt ko za offroad vožnjo. Meni je s tega vidika pri motorju pomembna tudi praktičnost. Ali bi bilo zaradi tega bolje kupit r varianto, ki pa mi res ni tako atraktivna kot x. Prosim za odgovore. Hvala Lp
frankie Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 X verzijo,lahko das 150/70 GoldenTyre GT201 – die Dimensionsvielfalt Für abenteuerlustige Piloten von Straßen Motorrädern oder großen Supermotos und modernen Adventure Bikes auf serienmäßigen 17 Zöllern bietet GoldenTyre den GT201 in der 17” GOP3621 130 / 80 R 17 TL 65S GT 201 M+S Rear GOP3622 130 / 80 R 17 TL 65H GT 201 M+S Rear GOP3623 140 / 80 R 17 TL 69H GT 201 M+S Rear GOP3624 150 / 70 R 17 TL 69V GT 201 M+S Rear GOP3630 180 / 55 R 17 TL 73V GT 201 M+S Rear GOP3633 120 / 70 R 17 TL 58V GT 201 M+S Front
S-trMa Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 Pozdravljeni Sem čisto frišen na forumu in bi vas prosil za pomoč. Odločam se za nakup yamahe xt 660 x oziroma r. X varianta mi je zelo všeč, je pa res, da včasih rad zavijem z motorjem tudi na kakšen makadam oz. gozdno pot, al pa splezam na kakšno planino. Sedaj me pa zanima, kakšne imate kaj izkušnje z vožnjo super mota izven asfaltnih cest. Ali je sploh možno za x varianto dobit gume,ki bi bile primerne, tako za asfalt ko za offroad vožnjo. Meni je s tega vidika pri motorju pomembna tudi praktičnost. Ali bi bilo zaradi tega bolje kupit r varianto, ki pa mi res ni tako atraktivna kot x. Prosim za odgovore. Hvala Lp Zdravo! Poglej si tale video, pa boš videl kako se vozi supermoto. Imel sem že oba, med tema dvema bi osebno bi izbral X.
SIMY Objavljeno Julij 25, 2013 Opozori Objavljeno Julij 25, 2013 Oj.me zanima ce je že kdo čipiral tole yamahco,ker tukaj ponujajo ( http://www.css-tuning.com/motorna-kolesa)da jo navije na 58 konjev,,mislite da je to realno.
motogp1999 Objavljeno Julij 28, 2013 Opozori Objavljeno Julij 28, 2013 na yamahi xt 600 svečka nima iskre... Pa grem danes malo merit in ugotovim, da je med verglanjem na treh kablih iz statora napetost 3V, na ostalih pa 0,25V... med verglanjem je na zunanji tulvavi napetost 0,25V, ko pa ne verglam pa 0,10V :OO.. Napetost na šteli je tudi 0,10V- 0,25V... Je možno, da kje kaj prebija al zakaj je na šteli napetost ?? Pregledal sem Vse kable in ni vidat, da bi blo kje kaj precvikjeno :I Kje naj začnem sploh iskati napako ??
motogp1999 Objavljeno Julij 28, 2013 Opozori Objavljeno Julij 28, 2013 aJa pa na mopedi ni nič luči, števca, ključavnice... Vse je vezano direktno da je iskra..
Runner_Tuner Objavljeno Avgust 5, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2013 A vergla ti normalno? Če ti je prej delal normalno brez luči to nima veze. Najverjetneje kaka slaba masa, preglej vse kable na konektorjih, tud če zgleda ok ni nujno da je dober stik. Service manual pa multimeterv roke pa merit enega za drugim...
motogp1999 Objavljeno Avgust 5, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2013 Evo napaka odpravljena... Na enem kablu ko pride iz mašine je bla prečohana izolacija in je prebijalo...
matija1234 Objavljeno Avgust 6, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2013 Oj.me zanima ce je že kdo čipiral tole yamahco,ker tukaj ponujajo ( http://www.css-tuning.com/motorna-kolesa)da jo navije na 58 konjev,,mislite da je to realno. menjati moras vsaj izpuha in vgradit sportni zracni filter in se to pomoje ni dovolj da z cipiranjem dosezes 58 konjev. na tujem forumu sem nasel koliko prinese kaksna modifikacija(merjeno na valjih) http://www.xt660.com/showthread.php?t=4509 in se lepo vid da za 57 konjev so menjal cilinder+bat, menjana odmicna gred, dodatni filter zraka in slip-on izpuha, po temu so vse skupaj optimiziral z powercomanderjom
bosa Objavljeno Avgust 6, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2013 Kot vse kaže je pri meni problem v glavnem stikalu, torej tam kjer je ključ. Ve kdo, če se da ta zadeva kako razdret ali bi moral kupit novo ključavnico? Napaka odpravljena?
yamahash600 Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Ja, nabavil sem 12V 20A stikalo, s katerim sem zvezal glavni električni vodnik (2 žilni debelejši konektor). Odklopil sem tudi manjši 4 žilni konektor, ki "odklene" vžig (ne vem kako se temu prav reče) in po shemi zvezal 2 in 2 žici skupaj. To sta ta 2 konektroja, ki sta priklopljena na stikalo v ključavnici. Z motorjem sem naredil okrog 500km v zadnjih 3 tednih, brez kakršnih koli težav. Mogoče bom kdaj v prihodnosti nabavil novo ključavnico s stikalom, ampak gleda na starost in malo vrednost mopeda, se to najverjetneje ne izplača. Glavno da spet dela
ninjaxx Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 na motorju mam svečko bele barve.. Na nizkih obratih včasih ne spusti obratov (ostanejo visoki, dokler ne popuščam ročke sklopke)... Na visokih obratih pa ga ne spusti v obrate... Na kerem uplinjaču morem dat večjo dizo ?? (navadnem al vakumskem) Na navadnem je igla na sredini, ko pa sem jo spustil do konca je začelo pokat uz izpuha in motor je crknil... Na vakumskem pa je igla spuščena do konca..
yamahaxt600 Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Zdravo, imam eno uprašanje.. Imam yamaho XT600, model DJ02. pri vožnji v nizkih do srednjih obratih (2300-3000) mi motor "cuka". sicer ne vedno, ampak kar velikokrat, in se mi zdi da vedno večkrat. ima tudi dneve ko z peto prestavo pri 80 km/h komaj vleče, včasih pa gre mirno 70 km/h, brez problema v peti. včasih se mi zdi, da bi ga komaj spravil do 140 km/h, včasih pa grem stavt da bi ga spravil preko 150 km/h, če bi mi srce pustilo. svečka je nova, prejšna je bila lepo "požgana", tankam samo 100 oktanca, pred vožnjo vedno ogret, itd.. sem pa opazil da mi je odstopila guma iz aluminija pri glavi, na obeh straneh. tista guma ki je med uplinjačem ter motorjem. ali je možno da mi ta guma dela probleme, pa če kdo pozna koga ki prodaja to. sem spraševal pri šternu (Kranj), toda on hoče 120€..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se