Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Sem novi lastnik xt-ja zaj pa me zanima če je normalno, ko se vozim pod visokimi obrati in ko spustim ga seka iz izpuha? Pa glede moči kaj motor z gasom dvigne samo v prvi prestavi? Je pa vse original

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni normalno,to je običajno znak presiromašne mešanice.Tudi svečka je verjetno svetla/plava in ne rjava.

Z vijakom za mix tega ne boš rešil,bo treba iglo spustit v karburatorju,pa če imaš kak rejsing zračni filter ga zamenjaj za original...skratka daj mu več bencina.

Huje od pokanja je da to škodi agregatu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ferge sem vzel z motora.. Motor ma 2 ferga (vsaj tako zgleda)... Ko dam gas se bat odpre samo na prvemu na drugemu pa se odpre neki pokrovček pred batom ta pa ostane na podnu... Kaj iglo moram spustiti na obeh batih al samo na prvemu ?? Ter približno koliko ??

 

hvala lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš samo en fergi z dvemi grli.Najprej dela eno,pri določenih obratih se vključi še  drugo.

Če poka samo pri visokih obratih poskusi spustit iglo za 1-2 zarezi na drugem grlu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve kakšne so bile razlike med menjalniki po letnikih. Zanima me predvsem za starejše. Imam namreč letnik 92 in mam 1 zobnik zanič še 2 sta pa malo načeta. Na E-bayu je neki robe ampak večinoma za starejše letnike,  novi zobniki me pridejo pa okol 200€ 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem danes naletel na nek problem z elektriko. Normalno se peljem ene 2km, nakar v eni stranki ulici motor crkne. Elektrika mrtva, ne dela nič, ne luči, hupa, žmigavci, nič. Poskusim zaklenit belanco na oni poziciji, kjer bi gorele parkirne luči, tudi nič. Na levi strani vzamem ven varovalko, vse konektorje odklopim, nazaj priklopim in elektrika se vrne. Moped vgže. Dam gas, crkne in spet ni elektrike. Na srečo je bilo to blizu doma in sem moped kar porinil nazaj v garažo.

Doma pogledam vse kable levo pri akumulatorju. Odklopim vse konektorje, našpricam s kontakt šprejem in dam vse nazaj vkup. Pogledal sem tudi kable, ki gredo od ključavnice, do "solate" kablov za lučjo. Tudi tam odklopil konektorje, našprical s kontakt šprejem in dal nazaj vkup.

Moped zdaj dela normalno. Se pa mi je nekaj podobnega že 1x zgodilo, mogoče pred 2 mesecema. Takrat sem rešil tak, da sem vzel kontakt in še enkrat dal in sem se lepo peljal naprej.

Zdaj pa nevem kaj naj. Glupo je, da moped zdaj dela in nevem zakaj prej ni. Ma kdo kak nasvet, kaj naj poskusim naredit, ko se to naslednjič zgodi? Kako najt napako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vse kaže je pri meni problem v glavnem stikalu, torej tam kjer je ključ. Ve kdo, če se da ta zadeva kako razdret ali bi moral kupit novo ključavnico?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vse kaže je pri meni problem v glavnem stikalu, torej tam kjer je ključ. Ve kdo, če se da ta zadeva kako razdret ali bi moral kupit novo ključavnico?

 

Ena od možnosti je tudi ključavnica, seveda.  Pri meni je bil problematičen šop kablov ne delu, ki gre iz grušta na krmilo. Če izgublja stik , ko obračaš krmilo, je to najverjetnejša napaka. Ker se ob vsakem gibu krmila prepogibajo tudi kabli, pride po letih uporabe do tega, da se žičke v kablu pretgajo in izgubljajo stik. Dvakrat sem iskal prekinjeno žico in saniral, ko se je ponovilo še tretjič, sem cel šop žic na tem kritičnem delu zamenjal. Žice sem na tem pregibnem delu porezal in precinil z novimi. Od takrat naprej ni bilo več težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od možnosti je tudi ključavnica, seveda.  Pri meni je bil problematičen šop kablov ne delu, ki gre iz grušta na krmilo. Če izgublja stik , ko obračaš krmilo, je to najverjetnejša napaka. Ker se ob vsakem gibu krmila prepogibajo tudi kabli, pride po letih uporabe do tega, da se žičke v kablu pretgajo in izgubljajo stik. Dvakrat sem iskal prekinjeno žico in saniral, ko se je ponovilo še tretjič, sem cel šop žic na tem kritičnem delu zamenjal. Žice sem na tem pregibnem delu porezal in precinil z novimi. Od takrat naprej ni bilo več težav.

Sem odklopil ključavnico in s pomočjo električne sheme iz interneta zvezal direkt pri konektorjih, ki so za lučjo. Sem naredil včeraj tako 60 km, brez kakršnihkoli težav.

Tako sklepam, da ni problem pri kablih, ki gredo od štela na krmilo in se prepogibajo (te še vedno uporabljam), ampak je težava nekje naprej. Ali v samo ključavnici ali pa v kablih, ki gredo iz nje. Čeprav kabli so optično OK.

Najverjetneje bom kupil eno močnejšo 12V stikalo in nanj zvezal glavni tok. Ključavnico pa bom uporabljal še samo za belanco zaklenit  :grim

Popravljeno . Popravil yamahash600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sem čisto frišen na forumu in bi vas prosil za pomoč.

Odločam se za nakup yamahe xt 660 x oziroma r.

X varianta mi je zelo všeč, je pa res, da včasih rad zavijem z motorjem tudi na kakšen makadam oz. gozdno pot, al pa splezam na kakšno planino. Sedaj me pa zanima, kakšne imate kaj izkušnje z vožnjo super mota izven asfaltnih cest. Ali je sploh možno za x varianto dobit gume,ki bi bile primerne, tako za asfalt ko za offroad vožnjo.

Meni je s tega vidika pri motorju pomembna tudi praktičnost. Ali bi bilo zaradi tega bolje kupit r varianto, ki pa mi res ni tako atraktivna kot x.

Prosim za odgovore.

Hvala

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 X verzijo,lahko das 150/70 GoldenTyre GT201 – die Dimensionsvielfalt

Für abenteuerlustige Piloten von Straßen Motorrädern oder großen Supermotos und modernen Adventure Bikes auf serienmäßigen 17 Zöllern bietet GoldenTyre den GT201 in der

 

17”

GOP3621 130 / 80 R 17 TL 65S GT 201 M+S Rear

GOP3622 130 / 80 R 17 TL 65H GT 201 M+S Rear

GOP3623 140 / 80 R 17 TL 69H GT 201 M+S Rear

GOP3624 150 / 70 R 17 TL 69V GT 201 M+S Rear

GOP3630 180 / 55 R 17 TL 73V GT 201 M+S Rear

GOP3633 120 / 70 R 17 TL 58V GT 201 M+S Front

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sem čisto frišen na forumu in bi vas prosil za pomoč.

Odločam se za nakup yamahe xt 660 x oziroma r.

X varianta mi je zelo všeč, je pa res, da včasih rad zavijem z motorjem tudi na kakšen makadam oz. gozdno pot, al pa splezam na kakšno planino. Sedaj me pa zanima, kakšne imate kaj izkušnje z vožnjo super mota izven asfaltnih cest. Ali je sploh možno za x varianto dobit gume,ki bi bile primerne, tako za asfalt ko za offroad vožnjo.

Meni je s tega vidika pri motorju pomembna tudi praktičnost. Ali bi bilo zaradi tega bolje kupit r varianto, ki pa mi res ni tako atraktivna kot x.

Prosim za odgovore.

Hvala

Lp

 

 

Zdravo! Poglej si tale video, pa boš videl kako se vozi supermoto. Imel sem že oba, med tema dvema bi osebno bi izbral X.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na yamahi xt 600 svečka nima iskre... Pa grem danes malo merit in ugotovim, da je med verglanjem na treh kablih iz statora napetost 3V, na ostalih pa 0,25V... med verglanjem je na zunanji tulvavi napetost 0,25V, ko pa ne verglam pa 0,10V :OO.. Napetost na šteli je tudi 0,10V- 0,25V... Je možno, da kje kaj prebija al zakaj je na šteli napetost ?? Pregledal sem Vse kable in ni vidat, da bi blo kje kaj precvikjeno :I Kje naj začnem sploh iskati napako ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vergla ti normalno? Če ti je prej delal normalno brez luči to nima veze. Najverjetneje kaka slaba masa, preglej vse kable na konektorjih, tud če zgleda ok ni nujno da je dober stik. Service manual pa multimeterv roke pa merit enega za drugim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj.me zanima ce je že kdo čipiral tole yamahco,ker tukaj ponujajo ( http://www.css-tuning.com/motorna-kolesa)da jo navije na 58 konjev,,mislite da je to realno.

menjati moras vsaj izpuha in vgradit sportni zracni filter in se to pomoje ni dovolj da z cipiranjem dosezes 58 konjev. na tujem forumu sem nasel koliko prinese kaksna modifikacija(merjeno na valjih) http://www.xt660.com/showthread.php?t=4509

in se lepo vid da za 57 konjev so menjal cilinder+bat, menjana odmicna gred, dodatni filter zraka in slip-on izpuha, po temu so vse skupaj optimiziral z powercomanderjom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vse kaže je pri meni problem v glavnem stikalu, torej tam kjer je ključ. Ve kdo, če se da ta zadeva kako razdret ali bi moral kupit novo ključavnico?

 

Napaka odpravljena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, nabavil sem 12V 20A stikalo, s katerim sem zvezal glavni električni vodnik (2 žilni debelejši konektor). Odklopil sem tudi manjši 4 žilni konektor, ki "odklene" vžig (ne vem kako se temu prav reče) in po shemi zvezal 2 in 2 žici skupaj. To sta ta 2 konektroja, ki sta priklopljena na stikalo v ključavnici.

Z motorjem sem naredil okrog 500km v zadnjih 3 tednih, brez kakršnih koli težav. Mogoče bom kdaj v prihodnosti nabavil novo ključavnico s stikalom, ampak gleda na starost in malo vrednost mopeda, se to najverjetneje ne izplača. Glavno da spet dela  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motorju mam svečko bele barve.. Na nizkih obratih včasih ne spusti obratov (ostanejo visoki, dokler ne popuščam ročke sklopke)... Na visokih obratih pa ga ne spusti v obrate... Na kerem uplinjaču morem dat večjo dizo ?? (navadnem al vakumskem) Na navadnem je igla na sredini, ko pa sem jo spustil do konca je začelo pokat uz izpuha in motor je crknil... Na vakumskem pa je igla spuščena do konca..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, imam eno uprašanje.. Imam yamaho XT600, model DJ02. pri vožnji v nizkih do srednjih obratih (2300-3000) mi motor "cuka". sicer ne vedno, ampak kar velikokrat, in se mi zdi da vedno večkrat. ima tudi dneve ko z peto prestavo pri 80 km/h komaj vleče, včasih pa gre mirno 70 km/h, brez problema v peti. včasih se mi zdi, da bi ga komaj spravil do 140 km/h, včasih pa grem stavt da bi ga spravil preko 150 km/h, če bi mi srce pustilo. svečka je nova, prejšna je bila lepo "požgana", tankam samo 100 oktanca, pred vožnjo vedno ogret, itd.. sem pa opazil da mi je odstopila guma iz aluminija pri glavi, na obeh straneh. tista guma ki je med uplinjačem ter motorjem. ali je možno da mi ta guma dela probleme, pa če kdo pozna koga ki prodaja to. sem spraševal pri šternu (Kranj), toda on hoče 120€.. :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!