DOHO Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 (popravljeno) Kak je bolše ogašati motor? Na ključ ali na stikalo? (sprašujem pač v tej temi ker je pač yamaha, čeprav je za vse enako) Popravljeno September 11, 2012. Popravil DOHO
trebor Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Jaz jo ponavadi na stikalo, samo se mi je tudi ravno zaradi tega zgodilo, da sem pustil vključen kontakt. Naslednja stopnja je bila porivanje motorja, da je vžgal :grim . Počasi se bom naučil, da, ko ugasnem na stikalo, tudi kontakt odvzamem . Po moje je pa popolnoma vseeno kako ga ugasneš, da ne bom čisto mimo tvojega vprašanja govoril, hehe. LP robert
Andro82 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Kak je bolše ogašati motor? Na ključ ali na stikalo? (sprašujem pač v tej temi ker je pač yamaha, čeprav je za vse enako) Vedno sm jih in še vedno ugašam samo s ključem. kewo in LooLekSLO 2
DOHO Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Ali je praviloma na R1 belanca težja za sukat kot na R6? Recimo da sta oba letnika 02 Sprednja bremza med daljšo vožnjo postaja bolj trda za stiskat, je to normalno?
sesir Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Bolj razlika kolk je prednja guma napumpana...eh...
speedfighttuning Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Ali je praviloma na R1 belanca težja za sukat kot na R6? Recimo da sta oba letnika 02 Sprednja bremza med daljšo vožnjo postaja bolj trda za stiskat, je to normalno? To je zato ker se olje v zavornem sistemu segreje in posledično malo naraste pritisk, zato je bremza bolj trda za stiskat ko je segreta Če pa je zavorno olje ki je trenutno v sistemu že staro, potem bi se zadeva z menjavo olja lahko malenkost spremenila
Jure Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 V praksi pa je ponavadi tako, da se staro olje v sistemu čutš na tak način, da bremza z močnim segrevanjem zavor (npr po par krogih na pisti) postane bolj mehka in ročico stiskaš praktično že do ročke. Če zamenjaš olje, zadeva spet dela. halls in hajoktejn 2
speedfighttuning Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 V praksi pa je ponavadi tako, da se staro olje v sistemu čutš na tak način, da bremza z močnim segrevanjem zavor (npr po par krogih na pisti) postane bolj mehka in ročico stiskaš praktično že do ročke. Če zamenjaš olje, zadeva spet dela. Hm...ne vem ker na pisti še nisem bil (razen s skuterjem)...vem da se je meni podobno dogajalo kot njemu in ko sem zamenjal zavorno olje in odzračil sistem je delalo...
Bremzer Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 To je zato ker se olje v zavornem sistemu segreje in posledično malo naraste pritisk, zato je bremza bolj trda za stiskat ko je segreta Če pa je zavorno olje ki je trenutno v sistemu že staro, potem bi se zadeva z menjavo olja lahko malenkost spremenila Učiš krivo vero ! ! V NOBENEM zavornem sistemu NESME pritisk zavorne tekočine NARASTI zato je vgrajen(tlaćni) ventil,ki pri večjem pritisku (ko se zavorna tekočina segreje),spusti zavorno tekočino iz zavornega sistema nazaj v rezervoarček.Sama zavorna tekočine se pri povišani temperaturi zelo malo raztegne problem je absorbirana voda in zato postane ročica bolj mehka še posebno pri slabi (stari) zavorni tekočini. halls, exe`FZS, Jure in 2 others 5
Izek Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Tole bi blo za probat . Verjetno bi vsa zadeva zgledala dosti bolj privlačna http://www.youtube.com/watch?v=9lPc8oOU2EE
Andro82 Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Tole bi blo za probat . Verjetno bi vsa zadeva zgledala dosti bolj privlačna http://www.youtube.com/watch?v=9lPc8oOU2EE Men je pa R1 ravno zaradi dveh dimnikov po pod ritjo lepa (poleg drugih lepot ki jih premore .) ) in mi je tale predelava čist zgrešena trebor 1
komandos Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Tole bi blo za probat . Verjetno bi vsa zadeva zgledala dosti bolj privlačna http://www.youtube.com/watch?v=9lPc8oOU2EE Ma za moje pojme to sploh ni več r1 ampak je bl r6 Bez veze!!! Andro82 in trebor 2
GDII Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Za drug let studiram da bom dodal pletene zavore, kdo ze montiral in kaksna cena? Mi pa nekaj sprednja zavora nekaj skriplje, ko je segreta....mogoce ploscice za menjat?
hector Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 jaz sem na r1 dal Hel lajtnge - mislim, da je bilo nekaj čez 100€ (predaj in zadaj)....
GDII Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Si pa se pocen crez prsu. In kaj lahk poves cez njih? Kopujem tudi stabilizator krmila tak da ce ma kdo kaj na zalogi. ....
Andro82 Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Si pa se pocen crez prsu. In kaj lahk poves cez njih? Kopujem tudi stabilizator krmila tak da ce ma kdo kaj na zalogi. .... Moje osebno mnenje glede drugega stabilizatorja in pletenih zavornih cevi, če to nadgrajuješ za na cesto, je stran vržen denar Če pa nadgrajuješ za pisto, pol se ti pa mogoče že splača, če misliš recimo po grobniku vozit čase pod 1:35... Edino če se ti zdi, da se boš bolj varno počutu s temi nadgradnjami, potem pa itak to naredi .) svobodnaptica01 1
hector Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Si pa se pocen crez prsu. In kaj lahk poves cez njih? Kopujem tudi stabilizator krmila tak da ce ma kdo kaj na zalogi. .... vredno nakupa - je pa res, da razliko vidiš na stezi...
GDII Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Ne kopujem za pisto kot tudi ne zaradi tega da se bo kaj novega svetlo na motorju ampak predvsem zaradi varnost( stabilizator sploh) kerko ga cez ovinek sponas 180+ in ko dodajas gas ti belanco ze mal prevec premetuje:) pa tut ko ga po zadnem rukas pri mal vecji brzini b en mal bolsi stabilizator prav prisel...
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Ne kopujem za pisto kot tudi ne zaradi tega da se bo kaj novega svetlo na motorju ampak predvsem zaradi varnost( stabilizator sploh) kerko ga cez ovinek sponas 180+ in ko dodajas gas ti belanco ze mal prevec premetuje:) pa tut ko ga po zadnem rukas pri mal vecji brzini b en mal bolsi stabilizator prav prisel... Mogoče bi glede na napisano moral razmišljat, da boš to kupoval za na pisto, ker na cesti... se te stvari prej al slej klavrno končajo. Kar se tiče opletnih zavornih cevi, Hel in Cobra sta na 2 motorjih doma, oboje dela bp, od stabilizatorjev pa svetujem kaj konkretnega, od kar sem videla kako se je pri močnem Headshaku na BMWjevem S 1000RR stabilizator Toby dobesedno ukrivil (tista palčka, ki se premika not in ven). Ohlinsov mi od letos na pisti služi več kot odlično, čeprav pa pogrešam tisto okretnost in hitrost obračanja in vstopa v zelo počasnih ovinkih, je pa zato pri zaviranju in predvsem pospeševanju na neravnem terenu motor bistveno bolj miren.
GDII Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Za na pisto imam nazalost premalo peneza... Ohlinsove mislim montirat sem pa gledal se en zanimivstabilizator na ebayu, mislim da ga najde pod collins steering dumper za 500us. Kaj ves o tem mogoce? Hvala
aselak Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Sam sem narocil zavorne cevi sicer za Zx10r iz anglije. Venhill firma so bile ful poceni moslim da 40eur in 15 postnina sedlo vse v piko super produkt! GDII 1
trebor Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 GDII, res je, da pravijo, da je treba zavorne cevi menjat na 4 leta, samo jih ni nujno, saj imaš moped parkiran v garaži in ni stalno zunaj, kjer je pod vplivom vseh mogočih vremenskih pojavov, ki bi škodovali cevem. Zato cevi sploh še niso zmahane in jih lahko menjaš kasneje. Jaz jih bom enkrat, takrat pa pridejo HEL-ove http://helperformance.com/catalogue/brake-line-systems/. LP Robert GDII 1
matgo Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Moje osebno mnenje glede drugega stabilizatorja in pletenih zavornih cevi, če to nadgrajuješ za na cesto, je stran vržen denar Če pa nadgrajuješ za pisto, pol se ti pa mogoče že splača, če misliš recimo po grobniku vozit čase pod 1:35... Edino če se ti zdi, da se boš bolj varno počutu s temi nadgradnjami, potem pa itak to naredi .) Original stabilizator krmila je defintivno premehak tudi za na cesto, če voziš kakšno furco mal bolj aktivno oz. "na ostro". Tko da če vzameš öhlinsa, ti ne bo žal. Jst sm ga mel na prejšnji l.07. in zdej na l.08, in je vreden vsakega Eurića. Ker maš zdej jesen in zimo ter s tem cajt, mal glej po ebayu, jih dobiš za ugodno ceno med 150 in 200 Eur s poštnino. Jst sm ga na ebay.co.uk dobil letos, v original škatli in vse kr spada zraven.
Andro82 Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Original stabilizator krmila je defintivno premehak tudi za na cesto, če voziš kakšno furco mal bolj aktivno oz. "na ostro". Tko da če vzameš öhlinsa, ti ne bo žal. Jst sm ga mel na prejšnji l.07. in zdej na l.08, in je vreden vsakega Eurića. Ker maš zdej jesen in zimo ter s tem cajt, mal glej po ebayu, jih dobiš za ugodno ceno med 150 in 200 Eur s poštnino. Jst sm ga na ebay.co.uk dobil letos, v original škatli in vse kr spada zraven. Popolnoma verjamem da je drug in boljši občutek...nism pa tolk agresivn voznik da bi sploh kdaj pomislu na to da bi menjau...tud pred nesrečo, ko sem še z "jajci" vozu, nisem imu potrebe po npr. öhlinsu, zdej se pa itak precej bolj po pameti vozim, tako da mi je original blažilec čisto zadovoljiv :grim trebor 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se