Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Hmmm dyno od nove R1 ... me niti ne preprica, edino nad 11.000 sam za po navadni cesti ... ne vem, ne vem ... honda in suzuki razturata z navorom.

Potem te bo mogoče to: Prvo in drugo mesto v superstocku rezultati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem te bo mogoče to: Prvo in drugo mesto v superstocku rezultati

Mogoce sem bil premalo natancen oz. sem premalo poudaril ... za po navadni cesti. Na cesti je navor sveta vladar (vsaj pri meni). Ker kdor se vozi nad 11.000 obrati (150+ KM) po navadni cesti ... hmmm ... ma mal prevec jajc. Za na dirkalisce je pa cist druga pesem. Sicer je pa to samo moje mnenje. :hmm:

Aja, pa cestitam na zmagi. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: Zanimivo.....na primerjalnem testu pa zadnja! :hmm:

Stvar novinarja, oziroma, kdo ga plačuje :devil: . Kot si verjetno že opazil, je testov več, pa tudi rezultati so v vsakem drugačni :hmm: .

Pač ima vsak svoje želje in občutke, hvala bogeku! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu so vse enako dobre-predvsem po moči; o dokončni odločitvi pa v največji meri (po moje) odloča predvsem to, kako stvar vizualno izgleda.Če pa se to stvar odločiš kupit pa je tu glavna cena-ki je ponavadi navadnim smrtnikom nedosegljiva. :( :xx: Torej, vsak izmed teh 3 ali 4 ali X strojev je razred zase-vsak je najlepši in najboljši (po svoje seveda). :yea2:

Tud jst upam, d si bom nekoč (mogoče celo v bližnji prihodnosti) lahko privoščil katerega izmed teh strojev- 99,34% bo to R1.

Nima smisla tukaj se kregat kateri je ''da best''. :)

No, upam d se kmalu na cesti srečamo vsak s svojo kobilco- eni z ZX-10, drugi z CBR1000, ... mi pa z R1. :devil: :D :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da je nova R1 odličen motor, ampak tole je pa že preveč...

...se je vsaj nam športnim motoristom, ki smo se dovolj dolgo priproševali k japonskim inženirjem, čudež zgodil. Sestavili so športni motocikel, ki presega najbolj drzna pričakovanja: je lahek, v ovinkih in na zaviranju stabilen kot temelji od hiše, je neeenoormalno hiter in eksploziven. Obvladljiv je v vseh razmerah, tudi takrat, ko se voznik preceni in gre v ovinek očitno prehiro. Lahko zaviraš v polnem nagibu, pa se R1 ne upre. Ciklistika je fantastična. Lepših zadnjih nihajnih vilic svet še ni videl. In 172/180 KM se čuti: lahko samo malo, ali pa kot eksplozijo smodnika, če le voznik to hoče. Motor vleče čisto od spodaj. Z umirjenim ritmom voznik pelje skozi mesto in to bi lahko bilo tudi obnašanje 80 KM močnega nakeda. Ko bolj odpreš plin, bi to bila lahko športna zadevica s 110 ali 120 KM, živahna a še vedno ne divjaška. Lahko se pelješ tako tekoče, kot bi rutiniran pleskar mazal steno. Ko pa odpreš približno do konca, je to neopisljivo doživetje. Iztrelitev iz 100 km na uro do 270 km na uro je hipna, ...

...njegovi testi me vedno spravijo v smeh! :lol1:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, trenutno res ni veliko za razglabljat, tisočke od Suzukija, Kawe in seveda Yamahe so pač najboljše, kar lahko dosedaj v zgodovini motorjev dobiš v redni serijski prodaji. Pika.

Zato so njegove izjave kot prvo popolnoma razumljive, kot drugo pa zelo verjetne. No, pa da slišimo, kaj je dosedaj bilo takega, da je trgalo gate v taki meri kot tile tisočaki, pač suzuki bo moral za risalno mizo al pa v laboratorij in kaj narediti, da bo njihova gsx-r spet tam, kje je bila zadnji dve leti.

Aja, najbrž je Gustinčič mislil tudi to, da niso vse samo konji ampak tudi odzivnost, zavore, elektronika motorja, ... in tu se pač pozna da je R1 najmanj dve leti mlajši kot dosedanji car.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova R1 je vrjetno najboljši motor v svoji klasi, ne glede na ocene testov. Mislim da je pri teh testiranjih tudi vrecej odvisno od testnih voznikov. Če bi se sam odločal med tistimi štirimi, bi nedvomno izbral R1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova R1 je vrjetno najboljši motor v svoji klasi, ne glede na ocene testov. Mislim da je pri teh testiranjih tudi vrecej odvisno od testnih voznikov. Če bi se sam odločal med tistimi štirimi, bi nedvomno izbral R1.

:notworthy: TO JE PAČ TVOJE MNENJE :notworthy:

:P Glede testov je tko: Na enem je zmagala R1 na drugem CBR-ka na tretjem Kawasaki, četrtem Suzuki... To ali je NAJBOLJŠA, to je stvar vsakega posameznika :hmm: Glede prebranih testov je zame NAJBOLJŠA CBR-ka, kar pa je PAČ MOJE MNENJE :D Sodeč po testih in tehnike v oz. na motorju je CBR-ka :P

B) So pa vsi tisočaki lepi :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da je nova R1 odličen motor, ampak tole je pa že preveč...

...njegovi testi me vedno spravijo v smeh!  :lol1:

je lahek, v ovinkih in na zaviranju stabilen kot temelji od hiše, je neeenoormalno hiter in eksploziven. Obvladljiv je v vseh razmerah, tudi takrat, ko se voznik preceni in gre v ovinek očitno prehiro. Lahko zaviraš v polnem nagibu, pa se R1 ne upre. Ciklistika je fantastična.

Me prav Zanima koliko on zavira s prvo ko tačka čoha po tleh ceste pa je je vedno manj. .. . in manj.... in maaanj.. ... :blink:

Popravljeno . Popravil Freemanx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ste lahko videli na prvi strani so Yamaho R1 pri angleškem MCN proglasili za superbike leta 2004. To kaže, da je nekaj na tem motorju, da niso samo hvale glede lepega izgleda itd., R1 je zakon! :OK:

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je lahek, v ovinkih in na zaviranju stabilen kot temelji od hiše

Obvladljiv je v vseh razmerah, tudi takrat, ko se voznik preceni in gre v ovinek očitno prehiro.

Lahko zaviraš v polnem nagibu, pa se R1 ne upre.

Zveni kot idealen motor za zacetnika :lol1: :xx: :naughty: Quote #2 ocitno pomeni samo to, da se ocitno da v ovinek hitreje kot misli :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da je nova R1 odličen motor, ampak tole je pa že preveč...

...njegovi testi me vedno spravijo v smeh! :lol1:

Če požvižgaš se pripelje do tebe, pa bencina sploh ne rabi,... :rolleyes:

Gusti se pa obrača kot veter piha! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta moped je Work Of Art! B) Dobesedno. Sele zdej sm ga mel priloznost vidt live.

Se niso nardil tolk lepga motorja, mogoce z izjemo MV Aguste. In klele ne velja ta rečenica "vsake oči majo svojega malarja". Če je lep, je lep. :notworthy:

Mislm, da si zasluži stalno razstavo v Muzeju moderne umetnosti v New Yorku, al pa v Louvru. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Mislm, da si zasluži stalno razstavo v Muzeju moderne umetnosti v New Yorku, al pa v Louvru. B)

A da to Roberto ne govori iz tebe pomanjkanje lepega zgodnje spomladanskega vremena in odsotnost prvih kilometrov v sezoni? :lol1: :hmm: :lol1: :OK:

No ja sej verjamem Yamaha itaQ RuleZ. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A da to Roberto ne govori iz tebe pomanjkanje lepega zgodnje spomladanskega vremena in odsotnost prvih kilometrov v sezoni? :lol1: :hmm: :lol1: :OK:

Yes, Zu-lu, I'm desperate! B) :)

Pa mislm, da bomo kmal štartal, sam, da se zlije še 2 metra snega. No, tazeit bom pa u mislima postavljal umetnine tja, kjer jim je mesto! :notworthy:

Ko bom nabawil Enojko, jo bom dal v vitrino. Pa lep terarij bo okol. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta moped je Work Of Art! B) Dobesedno. Sele zdej sm ga mel priloznost vidt live.

Se niso nardil tolk lepga motorja, mogoce z izjemo MV Aguste. In klele ne velja ta rečenica "vsake oči majo svojega malarja". Če je lep, je lep. :notworthy:

Mislm, da si zasluži stalno razstavo v Muzeju moderne umetnosti v New Yorku, al pa v Louvru. B)

sem ga vidu live, ampak se bote ja razpočli! :lol1: Zadn konc mi sploh ni všeč tko da.... U glavnem na slikah je velik lepš zgledalo vse skupi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se niso nardil tolk lepga motorja, mogoce z izjemo MV Aguste. In klele ne velja ta rečenica "vsake oči majo svojega malarja". Če je lep, je lep. :notworthy:

velja velja! :devil:

saj je lepa, ampak je saj še enih 5 motorjev lepših! :devil: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je lepa, ampak je saj še enih 5 motorjev lepših! :devil: :lol1:

Nema! B)

Mogoče edin ZR-7? :devil:

@a: Lih ritka je božanska. Pa profil. Prow za razpočit se. :wub:

Ostajam pr vitrini, zasluž si jo... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že ko je prišla yzf tr so pisali (motorad,.. ) ,,je sploh mogoče narediti kaj boljšega?,, vse naj naj o čudežu japoncev. So pa nekateri naši ,,poročevalci,, o R1 napisali tudi tole: Včasih so bili motorji taki kot je treba dandanes sta to še hd in mg, ne pa kot pri japoncih kjer je standardna praksa, da ti (R1) pri višjih obratih sname cev in kar naenkrat ti špricne v glavo vrel antifriz.

Men je motor zelo lep mal sem skeptična al pa starokopitna glede avspuha. Poleg tega pa ne vem kater junak izkoristi vsaj 40% njegove moči---na cesti seveda.

Popravljeno . Popravil lina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Včasih so bili motorji taki kot je treba dandanes sta to še hd in mg...

Hd in mg :unsure: :hmm:

Si to mislila Harlota, pri katerem zateguješ in loviš vijake na vsaki črpalki? :devil:

...ne pa kot pri japoncih kjer je standardna praksa, da ti (R1)  pri višjih obratih sname cev in kar naenkrat ti špricne v glavo vrel antifriz...

Pa pri Suzukiju ojnice, Kawasakiju ventili, Hondi ležaji in osi,... :cry: B)

Pač vsakomur nekaj :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!