Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno

Zelo lepa. Všeč mi je pa tudi to, da ni čisto drugačna od predhodnice. To pomeni, da moja še ni čisto zastarela, he, he. :yea1:

Objavljeno

Če bo res taka, super, :OK: lepa in še naši stroji nebodo zastareli.

Ali se za novo že ve, če bojo res 4 ventili in nič več 5 in gas ročica nmaj bi bila wire-les??

Objavljeno

hmmmm nevem ce bi tem lahk rekli nov model,prej da je modeficirana

nc kaj posebnega ceprav smo od yamahe najvec pricekoval

ponavad ko yamaha naredi nov model je to revolucija

naslednje leto je se nebo

v koncni fazi pa nobenih velikih sprememb ni blo pri nobenih vodilnih

Objavljeno

hmmmm nevem ce bi tem lahk rekli nov model,prej da je modeficirana

nc kaj posebnega ceprav smo od yamahe najvec pricekoval

ponavad ko yamaha naredi nov model je to revolucija

naslednje leto je se nebo

v koncni fazi pa nobenih velikih sprememb ni blo pri nobenih vodilnih

Modificirana je 06. 07 pa je popolnoma nov motor,ki po dizajnu malo liči na model 06.

Objavljeno

Meni je pa zelo všeč, čeprav nisem yamaha fan. Yamaha vseskozi napreduje v dizajnu, medtem ko grejo ostali na slabše.

Objavljeno

Prejšnja mi je veliko bolj všečna, še posebej ritka, zanimivo da nobena slika ni od zadaj ampak samo od strani.

Bolj me zanima kaj skriva njeno drobovje. :blink: :blink:

Objavljeno

Najlepša R1 je bila za moje pojme letnik 2002. Čist je auspuh pod sedežem ni več okusno

Objavljeno

Men je zdajšnji model, vsaj kar se slik tiče bol hud. Sicer mi je 07 predvsem sprednji del z povečanimi ram-air odpirtinami strupen. Ampak zadnji konc bi bil za moj okus lepši, če bi bil tak kot pr R6-06-ja sej vem emisijske norme Euro 3 zahtevajo svoj davek :cry:. Podobno so že pri 10ki u temo brcnl-tisti pod rit stlačeni rori mi pač niso všeč. Je pa vsekakor treba zadevo vidt u živo :yes:

Objavljeno

2007

Engine

Type 998cc, liquid-cooled, 16-valve, DOHC, inline four-cylinder

Bore x Stroke 77 x 53.6mm

Compression Ratio 12.7:1

Carburetion Fuel Injection with YCC-T and YCC-I

Ignition TCI

Transmission 6-speed w/multi-plate slipper clutch

Final Drive #530 O-ring chain

Chassis

Suspension/Front 43mm inverted telescopic fork w/adjustable preload, compression damping, rebound damping; 4.7" travel

Suspension/Rear SSingle shock w/piggyback reservoir; adjustable for hi-/lo-speed compression damping, rebound damping, spring preload

Brakes/Front Dual 310mm discs; radial-mount forged 6-piston calipers

Brakes/Rear 220mm disc w/single-piston caliper

Tires/Front 120/70-ZR17

Tires/Rear 190/50-ZR17

Dimensions

Length 81.1"

Width 28.3"

Height 43.7"

Seat Height 32.9”

Wheelbase 55.7”

Rake (Caster Angle) 24.0°

Trail 4.0”

Fuel Capacity 4.75 gal.

Dry Weight 381 lbs.

Other

Primary Reduction Ratio 65/43 (1.512)

Secondary Reduction Ratio 45/17 (2.647)

Gear Ratio - 1st Gear 38/15 (2.533)

Gear Ratio - 2nd Gear 33/16 (2.063)

Gear Ratio - 3rd Gear 37/21 (1.762)

Gear Ratio - 4th Gear 35/23 (1.522)

Gear Ratio - 5th Gear 30/22 (1.364)

Gear Ratio - 6th Gear 33/26 (1.269)

post-5778-1160425881_thumb.jpg

post-5778-1160425940_thumb.jpg

post-5778-1160425977_thumb.jpg

post-5778-1160426003_thumb.jpg

post-5778-1160426042_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

barvne kombinacije :)

post-5345-1160426007_thumb.jpg

post-5345-1160426292_thumb.jpg

post-5345-1160426358_thumb.jpg

post-5345-1160426378_thumb.jpg

post-5345-1160426406_thumb.jpg

post-5345-1160426423_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Erik
Objavljeno

Na teh 189 km ne dam čisto nič, bomo vidli kaj bo akrapo navedel, to me bol zanima, predvsem pa shematic diagram. :OK: :OK:

Pomoje yamahine deklarirane vrednosti najbolj odstopajo od dejanskih.

Drugače pa tale r1 res prava šminka, bi jo blo skoraj greh peljatio na grobnik :devil: :devil:

Objavljeno

Noro lepa je tale rdeče bela.

lp

rdeče bela....

:hmm:

Objavljeno

rdeče bela....

:hmm:

:grim poglej od Noisa link .)

Objavljeno

Na teh 189 km ne dam čisto nič, bomo vidli kaj bo akrapo navedel, to me bol zanima, predvsem pa shematic diagram. :OK: :OK:

Pomoje yamahine deklarirane vrednosti najbolj odstopajo od dejanskih.

Drugače pa tale r1 res prava šminka, bi jo blo skoraj greh peljatio na grobnik :devil: :devil:

Greh bi bil, če je nebi peljal na grobnik :grim :grim

Objavljeno

...

Drugače pa tale r1 res prava šminka, bi jo blo skoraj greh peljatio na grobnik :devil: :devil:

Če maš tak motor sam za cestno vožnjo, pol je šele greh :devil: . Kje se boš pa drugje z njim peljal, kot je treba?

Objavljeno

Če maš tak motor sam za cestno vožnjo, pol je šele greh :devil: . Kje se boš pa drugje z njim peljal, kot je treba?

Majstri zmeraj najdejo kakšno pisto, če ne drugače pa Ride. :lol1:

A ex-up ventil bo ostal na R1?

Objavljeno

...

A ex-up ventil bo ostal na R1?

Zakaj pa ne bi? :?

Objavljeno

Spomladi so napovedovali spremembe, napovedali so 4 ventile na valj in posledično naj bi odstranili ex-up ventil če bi se pokazalo, da ni več potreben oz., da nima učinka.

Objavljeno

Očitno 5 ali 4 ventili ne vplivajo na to, ker ostali japonci no za suzo ne vem, vem pa da kwak pa honda ga imata pa sta 16v.

Tale exup ventil je pomoje samo zaradi mirnosti prostega teka ko motor ni pod obremenitvijo(Prosti tek), če kdo ve natančno razlago pa bi bilo zaželjenpo če jo poda v primerni temi. :OK:

Objavljeno

:grim poglej od Noisa link .)

:wub:

lepa za po****** :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!