Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...

Jaz sem dobil ja in so mi tud že zrihtal.

Zamenjal so pa tisto stvar, ki kontrolira dovod goriva. Ne vem kako se že reče tej stvari.

Imam pa zdaj en čuden občutek, da motor nenormalno bolj potegne :?

Lahko pa da se mi samo zdi zaradi hladnejšega vremena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem sploh ni bilo razlike. 98 pa 99 sta ista, 00 pa 01 ma zadno luc drgac pa mislm da vbrizg. Drgac pa mislm da med 00 pa 01 ni nobene razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem sploh ni bilo razlike. 98 pa 99 sta ista, 00 pa 01 ma zadno luc drgac pa mislm da vbrizg. Drgac pa mislm da med 00 pa 01 ni nobene razlike.

to me je zanimal! Pol sta 00 pa 01 sam dizanjsko različni + par malenkosti!? 02 je pol pa že druga čist, č se ne motm :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni razlike med 98 in 01. Izmjema stajliš.

Vbrizg model 02.

Daleč od tega kar si napisal.Vsako leto se je spreminjala, tudi iz '89 na '99(kar precej) potem so jo do leta '01 dodelali, naslednje leto('02) dodali elektronski vbrizg in še kar nekaj sprememb in potem '04 povsem nov motocikel.

Na hitro, ker me že šef postrani gleda!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr sm jst slišal ... 98 je mela napako neki s težišm d je skoz na zadnje kolo silla, 99, 00 sta kr uredu, pol pa d so spet neki zajebavali ti motorji :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nasploh je znano za r1, prve genaracije, da je izjemno agresivno-brutalno naravnana, kljub samo 150 konjem.

Treeessse nad 8rpm.... :xx: :xx: :wub: :grim Sprednji konec živčen, vedno sili v luft! :kva2:

Surova moč, enkrat in nikoli več!!! :grim

To treba imet doma! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me r1 2000 pa R1 2001!! Kaka je poglavitna razlika? Iščem po forumu pa nikakor ne zasledim ta dva letnika....

98-01 isti okvir, isti motor,iste zavore,isto vzmetenje, razen določenih stajliš popravkov(prednje luči, zadnje luči,barvne kombinacije)

02 letnik pa je je že čist drugačen, nov okvir, vbrizg goriva..itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daleč od tega kar si napisal.Vsako leto se je spreminjala, tudi iz '89 na '99(kar precej) potem so jo do leta '01 dodelali, naslednje leto('02) dodali elektronski vbrizg in še kar nekaj sprememb in potem '04 povsem nov motocikel.

Na hitro, ker me že šef postrani gleda!

:lol1:

Da slišim!! :rolleyes:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

Da slišim!! :rolleyes:

lp

'99 spremenili kot sprednjih vilic, zamenjali sklopko, spremenili prestavna razmerja, če se nemotim tudi podaljšali zadnje vilice(25mm ?)!

'00,'01 mislim, da ni nevem kako spremenjena glede na '99

'02 spremenjen okvir zadnjega dela, elektronski vbrizg, menjalnik postavljen višje zaradi spremembe težišča in pravtako Ex-up ventil, dodane led zadnje luči,............

'02...........

'03...........

:blush: Mislim, da bo nekaj takega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in točno tako je :grim sm d se 99, 01 stilsko razlikujeta pa par malenkosti! :blush: torej 98 pa 99-00 čist drug motor, 01 podobn, 02-03 spet drug, 04 pa itak, za 05, 06 ne vem k se nism zanimal, 07 je pa bompa :devil:

js pa zdele nažgan taku, ampk mam prou :evilgrin:

kupm R1, rdečo-bela, letnik 01 :blush: :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ne glede na letnik, se mi zdi R1 oblikovno zmeraj lepa in oblikovno v samem vrhu svojega razreda. Škoda je le, da uvoznik nenehno ruši trg zdaj s tem, zdaj z onim popustom. Tako, da če za aktualen letnik dobiš 2 mio., si itak že weltmeister. Sicer pa je motorček bomba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

v prejšnji številki Motorrada (25/2006, 24.11.2006) je bil objavljen prvi vtis (ne še test!) o novi R1. Zapomnil sem se ga, ker je bil... hmmm... nenavaden... besede so zgledale tko skrbno izbrane... le zakaj???

na začetku zgolj suhoparen tehnični opis vseh novosti, po preizkusu na pisti pa izjeve kot npr da je nova anti-hopping sklopka delovala vse do druge prestave... (in??? kaj to pomeni?? da v prvi ne dela? slabo dela? slabo v primerjavi s konkurenco? nič, pika, konec...)

sedaj le 16-ventilski motor zdaj lepo potegne preko celotnega območja vrtljajev, a brez udarnosti, na gas prime natančno, ne pa tudi mehko... (kaj vsa tista komplicirana kolobocija z variabilnimi dolžinami sesalnih kanalov sploh ne dela? nima vpliva?)

pa da so nove radialne, šestbatne čeljusti z dvemi posamičnimi zavornimi oblogami, odlično zavirale - a nič bolje od starih, štiribatnih... (to bo se dalo "lepše" napisati, kajne?)

da je podvozje ful nastavljivo, ima LO- in HI področja, a da prednje USD vilice na pisti tudi z vsemi nastavitvami in s Pirelli Supercorsa Pro ne nudijo dovolj feedbacka za zares užitka polno vožnjo skozi ovinke, za povrh pa v dolgih ovinkih sili navzven, da ima voznik še več dela kot bi mu bilo ljubo...

meni se zdi mal čudno napisano, vse tole... nobenih dodatnih pojasnil, primerjav... čist nov model, najavljens takim pompom, pol pa tkole... mogoče je vsega krivo le moje (ne)znanje nemščine, čeprav... :hmm: :hmm: :hmm:

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja saj veš kako je to, za vsak motocikel nardijo na začetku velik boom kako je oh in sploh dober in najboljši, potem pa se po nekaj testiranjih začno mnenja lomit, tako da tukaj nič ne zamerim yamahi, za moj okus po designu trenutno najlepša, tudi predhodnica mi je bila najlešpa med vsemi litraši samo imel je pa nebi, .)

Pa tud najbolj pekočo in vročo novost leta 2006 (r6)sem probal pa je za mojo bivšo 636 letnik 2005 nebi nikoli zamenjal, čeprav sem jo zdaj vseeno prodal in šel na liter.

Tale tanova r1 je bila predstavljena v zadnjem avtomagazinu in jo tud tam zelo hvalijo kako ima zvezno krivuljo naraščanja moči zavore itd. itd itd. tako da če koga zanima naj si tam kaj več prebere.

Dejstvo pa je da, je bila r1 kot tudi r6 vsaj do sedaj bolj uporabna na pisti kot na cesti ker se razživi komaj nad 10k obratov/min, zato je test lahko zelo zavajajoč ker je odvisen od samega voznika, ki jo testira.

ps. v veliko testih so za prejšnjo r1 omenjali da je vlaganje v izpuh in elektroniko neizpodbitno upravičeno- to pa potrjuje tisto kar sem zgoraj napisal.

Drugače pa kapo dol yamahi na slikah zgleda res fantastično. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!