MK-R1 Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 Verjetno se zna res dogajat, da bo prvo leto motor nedodelan, ker je spet na navo zasnovan. :? Bo pa za 2008 popravljen/izpopolnjen, pa bomo takrat kupovali! Prvo leto ni nič za kupovati, nobenega modela, počakat kakšno leto, da se pojavijo napake, hibe in da jih odpravijo. :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 Pozdravljeni. Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. Kako je stem? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 Pozdravljeni. Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. :hmm: Ko zmanjka goriva :P Kako je stem? Natočiš in pelješ dalje .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 (popravljeno) Pozdravljeni. Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. Kako je stem? :hmm: to ni serijska napaka R1 ampak vseh motorjev bolj ko je lušna na zadnjem zicu, prej hudič od motorja crkne Popravljeno December 14, 2006. Popravil misty Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno December 30, 2006 Deli Objavljeno December 30, 2006 (popravljeno) Nemški test iz Qatarja R1 2007 Popravljeno December 30, 2006. Popravil MK-R1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BONO Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 V Motorradu so novi R1 namerili 189 konjev in 115Nm navora!! :) Sedaj me pa že mika! :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Imaš podatek kje je bilo merjeno? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Tudi če te mika da v nobenem primeru to ni realen podatek... Sedaj pa ali boš delal budalo iz sebe ali pa boš se prepričal in se držal stvarnosti-realnosti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Tudi če te mika da v nobenem primeru to ni realen podatek... Sedaj pa ali boš delal budalo iz sebe ali pa boš se prepričal in se držal stvarnosti-realnosti .. je reku majster, ki mu 600 kubicni supersportni oh in sploh dirkalnik rine na zadnje kolo v cetrti prestavi. :devil: Sorry, nisem se mogu zadržat. Ja, tudi jaz ne vem, če je to res. Mogoče z RAM-AIR-om? Je pa definitivno podatek za moč na gredi motorja, ne na kolesu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Original-One Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 .. je reku majster, ki mu 600 kubicni supersportni oh in sploh dirkalnik rine na zadnje kolo v cetrti prestavi. :devil: Sorry, nisem se mogu zadržat. Ja, tudi jaz ne vem, če je to res. Mogoče z RAM-AIR-om? Je pa definitivno podatek za moč na gredi motorja, ne na kolesu. Zakaj pa ne? Z ram air in seveda na gredi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Škoda da nima gospod akrapovic se objavenga diagrama moci na novi R1 ( rori pa so ze narjeni) Tm se pol vidi kok je realnih KM na koleu ostalo ni dost pomebno ker je v menjaniku in ostalih prenosih dost izgube kar je pa tut od motorja do motorja cist drgač Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Zakaj noben k*rc ne poda meritve na zadnji gumi? :BUA: Edino merodajno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MATS Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 173 pri Akrapoviču na zadnjem kolesu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Za 189 tud jaz težko verjamem da jih ima, akrapovičevi testi mislim da konstantno kažejo največje odstopanje med japonci v podatkih o km ravno pri yamahi. Pa vbistvu je to itaq podatek samo za nabijanje gostilniških in ms debat, ducati jih tud ma''le'' 160, prejšnji mnogo mnogo manj od japonske industrije, pa kaj pol, a ima mogogoče kdo na grobniku za tolko procentov boljše čase kolko procentov je njegov motor močnejši????? REALNI konji so le tretji ali četrti najpomembnejši faktor kakovosti motocikla!!! Sicer pa čist tak, sploh nimam nič proti yamahi da se razumemo, ampak se bomo pogovarjali čez kako leto kaj vse so mogli odpravit na njej zdaj ko ji šopajo gor tolko elektronike.(sesalna grla, ročica plina..) Drugače pa še enkrat, na slikah zgleda preklemano dobra to drži kot pribito zato upam da se bo tudi ta evolucija dobro unesla. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 173 pri Akrapoviču na zadnjem kolesu ker ror pa to ewo. mogoce pa od kje ti ta podatk??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno Januar 9, 2007 Deli Objavljeno Januar 9, 2007 Pri Akrapoviču je bila nova R1 2007 že pred novim letom na testiranju! Bo pa Akrapovič poleg kompletnega izpuha delal tudi nekatere ''karbonske'' kompozitne dele za R1! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MATS Objavljeno Januar 10, 2007 Deli Objavljeno Januar 10, 2007 ker ror pa to ewo. mogoce pa od kje ti ta podatk??? Točno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 10, 2007 Deli Objavljeno Januar 10, 2007 Pri Akrapoviču je bila nova R1 2007 že pred novim letom na testiranju! Bo pa Akrapovič poleg kompletnega izpuha delal tudi nekatere ''karbonske'' kompozitne dele za R1! :OK: Kaj to imaš v mislih razne zaščite pred temperaturo izpuha ki se montirajo na sam izpuh(beri cev) ali kaj druga??? Ker jaz sem dobil za fireblade zraven en karbonski del ki se privijači ob stani motorja na izpuh da vsaj delno prepreči izhode temperature, če imaš v mislih kaj takega potem je to ql ker je kvalitetno izdelano, pa še lepo izgleda, gor je pa še akrapovičev logotip. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Januar 10, 2007 Deli Objavljeno Januar 10, 2007 mal :topic: MATS ali MK-R1 je odvaju kdo zaposlen v ivančni :? Ali pa še kdo drug :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno Januar 11, 2007 Deli Objavljeno Januar 11, 2007 Kaj to imaš v mislih razne zaščite pred temperaturo izpuha ki se montirajo na sam izpuh(beri cev) ali kaj druga??? Ker jaz sem dobil za fireblade zraven en karbonski del ki se privijači ob stani motorja na izpuh da vsaj delno prepreči izhode temperature, če imaš v mislih kaj takega potem je to ql ker je kvalitetno izdelano, pa še lepo izgleda, gor je pa še akrapovičev logotip. :) Narejene že imajo sprednje strehce, cevi do ram-air, zaščite pri okvirju, itd. Ne delam pri Akrapoviču, ampak delam za njih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gattolina Objavljeno Januar 11, 2007 Deli Objavljeno Januar 11, 2007 (popravljeno) V Motorradu so novi R1 namerili 189 konjev in 115Nm navora!! :) Sedaj me pa že mika! :D Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici. Popravljeno Januar 11, 2007. Popravil gattolina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 11, 2007 Deli Objavljeno Januar 11, 2007 Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici. Heh če to kar si napisal drži potem nismo pri stari zadevi ampak pri prejšnji r1 katere glavna hiba je ravno ta razporeditev moči, vse ostalo je bilo baje :OK: , ista zgodba je pri zadnji r6, očitno so njihovi agregati bolj namenjeni dirkališčem kot našim cestam. Po njihovih besedah naj bil bil ravno tu največji napredek med prejšnjo in zdajšnjo r1 (zato tudi ta nova sesalna grla) tako da me čudijo ti podatki ki jih navajaš. Zanimiv podatek 115 Nm navora in 189km, kar je še bolj zanimivo -> fireblade isto 115 Nm pa ''borih'' 172, že tu potemtakem nekaj ne štima. Ampak vizualno je pa še vedno top, no razen rdečega vraga saj veste katerega. :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ton1 Objavljeno Januar 11, 2007 Deli Objavljeno Januar 11, 2007 173 pri Akrapoviču na zadnjem kolesu Nikoli! LP. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 11, 2007 Deli Objavljeno Januar 11, 2007 Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici. Kupi si twina in ne jamraj... Kako ma lohk dirkalnik neke hude karakteristike za prijetno in kultivirano vožnjo... Sej ni cruiser Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Januar 11, 2007 Deli Objavljeno Januar 11, 2007 Narejene že imajo sprednje strehce, cevi do ram-air, zaščite pri okvirju, itd. Ne delam pri Akrapoviču, ampak delam za njih. kaj pa delas za njih ce smem zvedt ce ni prevelika skrivnost Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se