MK-R1 Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 Verjetno se zna res dogajat, da bo prvo leto motor nedodelan, ker je spet na navo zasnovan. :? Bo pa za 2008 popravljen/izpopolnjen, pa bomo takrat kupovali! Prvo leto ni nič za kupovati, nobenega modela, počakat kakšno leto, da se pojavijo napake, hibe in da jih odpravijo. :doze:
Klajba Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 Pozdravljeni. Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. Kako je stem? :hmm:
BINCA Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 Pozdravljeni. Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. :hmm: Ko zmanjka goriva :P Kako je stem? Natočiš in pelješ dalje .)
misty Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 (popravljeno) Pozdravljeni. Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. Kako je stem? :hmm: to ni serijska napaka R1 ampak vseh motorjev bolj ko je lušna na zadnjem zicu, prej hudič od motorja crkne Popravljeno December 14, 2006. Popravil misty
MK-R1 Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 (popravljeno) Nemški test iz Qatarja R1 2007 Popravljeno December 30, 2006. Popravil MK-R1
BONO Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 V Motorradu so novi R1 namerili 189 konjev in 115Nm navora!! :) Sedaj me pa že mika! :D
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Tudi če te mika da v nobenem primeru to ni realen podatek... Sedaj pa ali boš delal budalo iz sebe ali pa boš se prepričal in se držal stvarnosti-realnosti
fp4492 Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Tudi če te mika da v nobenem primeru to ni realen podatek... Sedaj pa ali boš delal budalo iz sebe ali pa boš se prepričal in se držal stvarnosti-realnosti .. je reku majster, ki mu 600 kubicni supersportni oh in sploh dirkalnik rine na zadnje kolo v cetrti prestavi. :devil: Sorry, nisem se mogu zadržat. Ja, tudi jaz ne vem, če je to res. Mogoče z RAM-AIR-om? Je pa definitivno podatek za moč na gredi motorja, ne na kolesu.
Original-One Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 .. je reku majster, ki mu 600 kubicni supersportni oh in sploh dirkalnik rine na zadnje kolo v cetrti prestavi. :devil: Sorry, nisem se mogu zadržat. Ja, tudi jaz ne vem, če je to res. Mogoče z RAM-AIR-om? Je pa definitivno podatek za moč na gredi motorja, ne na kolesu. Zakaj pa ne? Z ram air in seveda na gredi
miha Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Škoda da nima gospod akrapovic se objavenga diagrama moci na novi R1 ( rori pa so ze narjeni) Tm se pol vidi kok je realnih KM na koleu ostalo ni dost pomebno ker je v menjaniku in ostalih prenosih dost izgube kar je pa tut od motorja do motorja cist drgač
simonsi Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Zakaj noben k*rc ne poda meritve na zadnji gumi? :BUA: Edino merodajno.
MATS Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 173 pri Akrapoviču na zadnjem kolesu
Zx_R Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Za 189 tud jaz težko verjamem da jih ima, akrapovičevi testi mislim da konstantno kažejo največje odstopanje med japonci v podatkih o km ravno pri yamahi. Pa vbistvu je to itaq podatek samo za nabijanje gostilniških in ms debat, ducati jih tud ma''le'' 160, prejšnji mnogo mnogo manj od japonske industrije, pa kaj pol, a ima mogogoče kdo na grobniku za tolko procentov boljše čase kolko procentov je njegov motor močnejši????? REALNI konji so le tretji ali četrti najpomembnejši faktor kakovosti motocikla!!! Sicer pa čist tak, sploh nimam nič proti yamahi da se razumemo, ampak se bomo pogovarjali čez kako leto kaj vse so mogli odpravit na njej zdaj ko ji šopajo gor tolko elektronike.(sesalna grla, ročica plina..) Drugače pa še enkrat, na slikah zgleda preklemano dobra to drži kot pribito zato upam da se bo tudi ta evolucija dobro unesla. :OK:
miha Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 173 pri Akrapoviču na zadnjem kolesu ker ror pa to ewo. mogoce pa od kje ti ta podatk???
MK-R1 Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Pri Akrapoviču je bila nova R1 2007 že pred novim letom na testiranju! Bo pa Akrapovič poleg kompletnega izpuha delal tudi nekatere ''karbonske'' kompozitne dele za R1! :OK:
MATS Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 ker ror pa to ewo. mogoce pa od kje ti ta podatk??? Točno.
Zx_R Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Pri Akrapoviču je bila nova R1 2007 že pred novim letom na testiranju! Bo pa Akrapovič poleg kompletnega izpuha delal tudi nekatere ''karbonske'' kompozitne dele za R1! :OK: Kaj to imaš v mislih razne zaščite pred temperaturo izpuha ki se montirajo na sam izpuh(beri cev) ali kaj druga??? Ker jaz sem dobil za fireblade zraven en karbonski del ki se privijači ob stani motorja na izpuh da vsaj delno prepreči izhode temperature, če imaš v mislih kaj takega potem je to ql ker je kvalitetno izdelano, pa še lepo izgleda, gor je pa še akrapovičev logotip. :)
miha Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 mal :topic: MATS ali MK-R1 je odvaju kdo zaposlen v ivančni :? Ali pa še kdo drug :blink:
MK-R1 Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Kaj to imaš v mislih razne zaščite pred temperaturo izpuha ki se montirajo na sam izpuh(beri cev) ali kaj druga??? Ker jaz sem dobil za fireblade zraven en karbonski del ki se privijači ob stani motorja na izpuh da vsaj delno prepreči izhode temperature, če imaš v mislih kaj takega potem je to ql ker je kvalitetno izdelano, pa še lepo izgleda, gor je pa še akrapovičev logotip. :) Narejene že imajo sprednje strehce, cevi do ram-air, zaščite pri okvirju, itd. Ne delam pri Akrapoviču, ampak delam za njih.
gattolina Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 (popravljeno) V Motorradu so novi R1 namerili 189 konjev in 115Nm navora!! :) Sedaj me pa že mika! :D Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici. Popravljeno Januar 11, 2007. Popravil gattolina
Zx_R Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici. Heh če to kar si napisal drži potem nismo pri stari zadevi ampak pri prejšnji r1 katere glavna hiba je ravno ta razporeditev moči, vse ostalo je bilo baje :OK: , ista zgodba je pri zadnji r6, očitno so njihovi agregati bolj namenjeni dirkališčem kot našim cestam. Po njihovih besedah naj bil bil ravno tu največji napredek med prejšnjo in zdajšnjo r1 (zato tudi ta nova sesalna grla) tako da me čudijo ti podatki ki jih navajaš. Zanimiv podatek 115 Nm navora in 189km, kar je še bolj zanimivo -> fireblade isto 115 Nm pa ''borih'' 172, že tu potemtakem nekaj ne štima. Ampak vizualno je pa še vedno top, no razen rdečega vraga saj veste katerega. :devil:
ton1 Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 173 pri Akrapoviču na zadnjem kolesu Nikoli! LP.
Stric Burek Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici. Kupi si twina in ne jamraj... Kako ma lohk dirkalnik neke hude karakteristike za prijetno in kultivirano vožnjo... Sej ni cruiser
miha Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Narejene že imajo sprednje strehce, cevi do ram-air, zaščite pri okvirju, itd. Ne delam pri Akrapoviču, ampak delam za njih. kaj pa delas za njih ce smem zvedt ce ni prevelika skrivnost
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se