Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Verjetno se zna res dogajat, da bo prvo leto motor nedodelan, ker je spet na navo zasnovan. :?

Bo pa za 2008 popravljen/izpopolnjen, pa bomo takrat kupovali! Prvo leto ni nič za kupovati, nobenega modela, počakat kakšno leto, da se pojavijo napake, hibe in da jih odpravijo.

:doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. Kako je stem? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. :hmm:

Ko zmanjka goriva :P

Kako je stem?

Natočiš in pelješ dalje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker se spogledujem tudi z Yamaho R1, me je presunil napis na avto netu, ko je nekdo en pod modro R1, ki jo prodaja napisal, da ima motor serijsko :eek: napako, da se agregat med vožnjo ustavi. Kako je stem? :hmm:

to ni serijska napaka R1 ampak vseh motorjev

bolj ko je lušna na zadnjem zicu, prej hudič od motorja crkne

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Tudi če te mika da v nobenem primeru to ni realen podatek... Sedaj pa ali boš delal budalo iz sebe ali pa boš se prepričal in se držal stvarnosti-realnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če te mika da v nobenem primeru to ni realen podatek... Sedaj pa ali boš delal budalo iz sebe ali pa boš se prepričal in se držal stvarnosti-realnosti

.. je reku majster, ki mu 600 kubicni supersportni oh in sploh dirkalnik rine na zadnje kolo v cetrti prestavi. :devil: Sorry, nisem se mogu zadržat.

Ja, tudi jaz ne vem, če je to res. Mogoče z RAM-AIR-om? Je pa definitivno podatek za moč na gredi motorja, ne na kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. je reku majster, ki mu 600 kubicni supersportni oh in sploh dirkalnik rine na zadnje kolo v cetrti prestavi. :devil: Sorry, nisem se mogu zadržat.

Ja, tudi jaz ne vem, če je to res. Mogoče z RAM-AIR-om? Je pa definitivno podatek za moč na gredi motorja, ne na kolesu.

Zakaj pa ne?

Z ram air in seveda na gredi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda da nima gospod akrapovic se objavenga diagrama moci na novi R1 ( rori pa so ze narjeni)

Tm se pol vidi kok je realnih KM na koleu ostalo ni dost pomebno ker je v menjaniku in ostalih prenosih dost izgube kar je pa tut od motorja do motorja cist drgač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 189 tud jaz težko verjamem da jih ima, akrapovičevi testi mislim da konstantno kažejo največje odstopanje med japonci v podatkih o km ravno pri yamahi.

Pa vbistvu je to itaq podatek samo za nabijanje gostilniških in ms debat, ducati jih tud ma''le'' 160, prejšnji mnogo mnogo manj od japonske industrije, pa kaj pol, a ima mogogoče kdo na grobniku za tolko procentov boljše čase kolko procentov je njegov motor močnejši?????

REALNI konji so le tretji ali četrti najpomembnejši faktor kakovosti motocikla!!!

Sicer pa čist tak, sploh nimam nič proti yamahi da se razumemo, ampak se bomo pogovarjali čez kako leto kaj vse so mogli odpravit na njej zdaj ko ji šopajo gor tolko elektronike.(sesalna grla, ročica plina..)

Drugače pa še enkrat, na slikah zgleda preklemano dobra to drži kot pribito zato upam da se bo tudi ta evolucija dobro unesla. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Akrapoviču je bila nova R1 2007 že pred novim letom na testiranju!

Bo pa Akrapovič poleg kompletnega izpuha delal tudi nekatere ''karbonske'' kompozitne dele za R1! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Akrapoviču je bila nova R1 2007 že pred novim letom na testiranju!

Bo pa Akrapovič poleg kompletnega izpuha delal tudi nekatere ''karbonske'' kompozitne dele za R1! :OK:

Kaj to imaš v mislih razne zaščite pred temperaturo izpuha ki se montirajo na sam izpuh(beri cev) ali kaj druga???

Ker jaz sem dobil za fireblade zraven en karbonski del ki se privijači ob stani motorja na izpuh da vsaj delno prepreči izhode temperature, če imaš v mislih kaj takega potem je to ql ker je kvalitetno izdelano, pa še lepo izgleda, gor je pa še akrapovičev logotip. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj to imaš v mislih razne zaščite pred temperaturo izpuha ki se montirajo na sam izpuh(beri cev) ali kaj druga???

Ker jaz sem dobil za fireblade zraven en karbonski del ki se privijači ob stani motorja na izpuh da vsaj delno prepreči izhode temperature, če imaš v mislih kaj takega potem je to ql ker je kvalitetno izdelano, pa še lepo izgleda, gor je pa še akrapovičev logotip. :)

Narejene že imajo sprednje strehce, cevi do ram-air, zaščite pri okvirju, itd.

Ne delam pri Akrapoviču, ampak delam za njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Motorradu so novi R1 namerili 189 konjev in 115Nm navora!! :)

Sedaj me pa že mika! :D

Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici.

Popravljeno . Popravil gattolina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici.

Heh če to kar si napisal drži potem nismo pri stari zadevi ampak pri prejšnji r1 katere glavna hiba je ravno ta razporeditev moči, vse ostalo je bilo baje :OK: , ista zgodba je pri zadnji r6, očitno so njihovi agregati bolj namenjeni dirkališčem kot našim cestam.

Po njihovih besedah naj bil bil ravno tu največji napredek med prejšnjo in zdajšnjo r1 (zato tudi ta nova sesalna grla) tako da me čudijo ti podatki ki jih navajaš.

Zanimiv podatek 115 Nm navora in 189km, kar je še bolj zanimivo -> fireblade isto 115 Nm pa ''borih'' 172, že tu potemtakem nekaj ne štima.

Ampak vizualno je pa še vedno top, no razen rdečega vraga saj veste katerega. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivi podatki. Edina težava je, da se navor "dogaja" v obratih, ki jih redko uporabljaš. In konji tudi. Potem pa smo spet pri stari zgodbi, da je potrebno ali "navijanje", ali pa je uporabne moči le še polovica. Menim, da bi bilo morda modreje zmanjšati število KM in povečati navor pri nižjih obratih. Motor bi bil mnogo bolj kultiviran, lažje obvladljiv, prijetnejši za vožnjo in posledično tudi (vzdrževanje) tudi prijetnejši denarnici.

Kupi si twina in ne jamraj...

Kako ma lohk dirkalnik neke hude karakteristike za prijetno in kultivirano vožnjo... Sej ni cruiser

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narejene že imajo sprednje strehce, cevi do ram-air, zaščite pri okvirju, itd.

Ne delam pri Akrapoviču, ampak delam za njih.

kaj pa delas za njih ce smem zvedt ce ni prevelika skrivnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!