Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno

Kupi si twina in ne jamraj...

Kako ma lohk dirkalnik neke hude karakteristike za prijetno in kultivirano vožnjo... Sej ni cruiser

Cruiser nima samo navora, ampak popolnoma drugačno ciklistiko. Zato je tvoja pripomba malo mimo. Glede twina pa si poglej karakteristike, moč in navor, in hitro boš ugotovil, da je tudi zgodba o twinih bolj ali manj milni mehurček. :yea1:

Heh če to kar si napisal drži potem nismo pri stari zadevi ampak pri prejšnji r1 katere glavna hiba je ravno ta razporeditev moči, vse ostalo je bilo baje :OK: , ista zgodba je pri zadnji r6, očitno so njihovi agregati bolj namenjeni dirkališčem kot našim cestam.

Po njihovih besedah naj bil bil ravno tu največji napredek med prejšnjo in zdajšnjo r1 (zato tudi ta nova sesalna grla) tako da me čudijo ti podatki ki jih navajaš.

Zanimiv podatek 115 Nm navora in 189km, kar je še bolj zanimivo -> fireblade isto 115 Nm pa ''borih'' 172, že tu potemtakem nekaj ne štima.

Ampak vizualno je pa še vedno top, no razen rdečega vraga saj veste katerega. :devil:

Tople vode zanesljivo niso odkrili. Je pa zelo lepa na pogled.

Objavljeno

kaj pa delas za njih ce smem zvedt ce ni prevelika skrivnost

Reklamo .)

Glede twina pa si poglej karakteristike, moč in navor, in hitro boš ugotovil, da je tudi zgodba o twinih bolj ali manj milni mehurček. :yea1:

Glej predvsem navor in moč glede na obrate. V splošnem so twini manj naviti, to pomeni, da imajo sicer manj navora&moči kot (4 cyl) cestaki, vendar pa imajo max. eno in drugo v nižjih obratih, zato je učinek med vožnjo bistveno drugačen. Nenzadnje je pomembna tudi krivulja navora&moči, te pa zagotovo ne moreš razbrati iz max torque&power številk, pač pa grafov.

Objavljeno (popravljeno)

Reklamo .)

Glej predvsem navor in moč glede na obrate. V splošnem so twini manj naviti, to pomeni, da imajo sicer manj navora&moči kot (4 cyl) cestaki, vendar pa imajo max. eno in drugo v nižjih obratih, zato je učinek med vožnjo bistveno drugačen. Nenzadnje je pomembna tudi krivulja navora&moči, te pa zagotovo ne moreš razbrati iz max torque&power številk, pač pa grafov.

Lahko bi razvijala debato in če si prepričan ljubitelj twinov, te ne bi mogel prepričati. Ker pa je govora o R1, sem hotel reči, da spet navijajo konje in navor na račun obratov, ki so postavljeni tako visoko, da 98% življenjske dobe motocikla ostajajo neizkoriščeni. Yamaha nove R1 zanesljivo ni naredila samo za dirkače, ampak tudi za ostale, ki imamo radi SS motocikle. In če se voziš po cesti, potrebuješ tudi elastičen motor, navor in konje, ki jih lahko dnevno uporabljaš.

P.S. Graf pa ni sam sebi namen, ampak je le grafičen prikaz naraščanja navora in moči, odvisno od grafa, gleda na število motornih vrtljajev. :yea1:

Popravljeno . Popravil gattolina
Objavljeno

Lahko bi razvijala debato in če si prepričan ljubitelj twinov, te ne bi mogel prepričati. Ker pa je govora o R1, sem hotel reči, da spet navijajo konje in navor na račun obratov, ki so postavljeni tako visoko, da 98% življenjske dobe motocikla ostajajo neizkoriščeni. Yamaha nove R1 zanesljivo ni naredila samo za dirkače, ampak tudi za ostale, ki imamo radi SS motocikle. In če se voziš po cesti, potrebuješ tudi elastičen motor, navor in konje, ki jih lahko dnevno uporabljaš.

P.S. Graf pa ni sam sebi namen, ampak je le grafičen prikaz naraščanja navora in moči, odvisno od grafa, gleda na število motornih vrtljajev. :yea1:

Navor je sorazmeren s konji, zato je tko... Če je več konjev nad 10k bo tudi navor tam večji...

IPB Slika

Objavljeno

pozdravljeni kupil sem r1 letnik 03 z 1100km prevoženimi pa me zanima kake hibe imajo če jih imajo ...

naj povem da je to moj 2 motor po yamahi xy600 vglavnem mislim da se nisem zezno ker motor je nov :OK:

Objavljeno

Sicer te nebi rad strašil ampak za tri leta star motor ni 1100km zelo zelo malo???? .) :hmm: :hmm:

Če bi jih imel 11000 bi bilo skoraj sumljivo premalo.

Objavljeno

pozdravljeni kupil sem r1 letnik 03 z 1100km prevoženimi pa me zanima kake hibe imajo če jih imajo ...

naj povem da je to moj 2 motor po yamahi xy600 vglavnem mislim da se nisem zezno ker motor je nov :OK:

A ni malo čudno da kupiš motor, ga niti ne vdelaš do kraja in ga prodaš?

Ali pa si se zmotu in je tam 11k km :D

Motor pa je kot vsak drug(večinoma), če ga boš božal in hranu z pravo hrano, ti bo zvesto služil :devil:

Objavljeno

A ni malo čudno da kupiš motor, ga niti ne vdelaš do kraja in ga prodaš?

Ali pa si se zmotu in je tam 11k km :D

Motor pa je kot vsak drug(večinoma), če ga boš božal in hranu z pravo hrano, ti bo zvesto služil :devil:

ne nisem se zmotil ima 1100km je bil salonsko vozilo v italiji niti še ni bil registriran .. :D

Objavljeno (popravljeno)

A pol so po salonu naredil 1100 km :hmm:

Drugač pa motor nima hib. Samo redni servisi in to je to.

Kok eurov si pa odštel ,če ni skrivnost?

Lp, Bizi

Popravljeno . Popravil BIZIXXX
Objavljeno (popravljeno)

Upam samo da ga so mu menjali prvo olje preden so ga začeli močneje naganjat. Če niso tud nebo nič narobe samo malenkost več olja ti bo spil to je vse.

Čist tak kaj so ti dali nove gume gor al so še itste original ostale gor??

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

ja v salonu je bil do 05 po pa je bil testno vozilo tistih 1100km ..gume so prve..robi so še dieviški :D ja servis bom naredil takoj preden se bom začel vozit.pa par praskic morem popravit ker je eden novinar padel z njim pa je malenkost podrsan,samo res malenkost še na ročki se nič ne pozna baje padec na mestu aja cena 6450

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Torej kupil sem motor z 1100km prevoženih kilometrov..sledi prvi servis :blink: katero olje naj dam noter

razmišljal sem o mutulv 300.nevem če je primerno?

kater gume naj dam na njega vprašanje vredno razmišljanja saj sem bral da ponucaš na tej mašini tudi do 2 kompleta gum kolikor vem ima zdaj dunlop 208,vozil bom predvsem po cesti torej 2x na leto na grobnik novi markof itd mislim da ne rabim nekaj extra sport gume kot naprimer diabolo supercorsa itd..

kako dolgo ulaufavat..bil je testni motor..torej mislim da so ga zgonli v tem ulaufalnem obdobju ali pač..vglavnem kako dolgo vozit pod malo majnšimi obrati..zanima me tudio kaj piše v knižici o tem..

po nasvetu prijatelja sem kupil ohlins blažilec krmila in me zanima kako nastavit optimalno?

evo še zadnje vprašanje (končno ne :D ) kako nastaviti vzmetenje sem nekaj že zasledil pa me veeno zanima taka laična razlaga... to je bilo zaenkrat vse :OK:

upam da bo kaj odgovorov

Objavljeno (popravljeno)

Vse te podatke ki jih potrebuješ dobiš v zato že objavljenih in na široko razpisanih temah.(Olje, gume...)

Edino glede ulafavanja, zdaj je itaq brezveze nekaj utekat, ker kar je bilo narejeno okoli utekanja je itaq že mimo na to ni več vpliva.

Definitivno zamenjaj olje in filter, katero olje, smo že pisali v temi o olju, potem ga pa vozi normalno po svojih sposobnostih, brez skrbi mu lahko priviješ gasa ko boš pripravljen.,le pazi da ti ne pokaže hudiča :devil: :devil:.

Glede stabilizatorja, na začetku ga imej nastavljeno na neko srednjo vrednost da se ga navadiš, potem ga po občutku še nekoliko privij.

Vzmetenja ti priporočam da zdaj nič ne štelaj, pusti serijsko nastavitev(če si nekje standardne teže 70/80kg), ko se ga boš navadil, pa ko bo asvalt dopuščal kaj več pa probaj z majhnimi donastavitvami in vse sproti beleži, da zmeraj najdeš nazaj standardno nastavitev.(Tudi o tem so že pisali v temi o vzmetenju).

Kar ti pa najbolj svetujem je, da si vzameš par ur časa prebereš zate vse aktualne teme na MS izluščiš iz postov kar je konstruktivnega in to probaš udejanit v praksi.

Pa oblio užitkov na r1 ti želim. :OK:

Popravljeno . Popravil Ice
Objavljeno

Z lažje čakanje na sezono!

Rossi testira R1

KLIK

Objavljeno

Pozdravljeni

Torej kupil sem motor z 1100km prevoženih kilometrov..sledi prvi servis :blink: katero olje naj dam noter

razmišljal sem o mutulv 300.nevem če je primerno?

To, da si kupil testni motor, je bla fejst korajžna poteza-ker če je bil testni, pol veš da so ga testni vozniki (NOVINARJI) gonli v rdeče polje obratov že od samega začetka. Nočem te strašit, ampak pomojem je ta motor doživel in preživel ''psihofizično'' zlorabljanje že v otroštvu. Tudi če ima samo 1100 km, je pomembno kako je blo teh nekaj km prevoženih (grem stavit, da divjaško, kar je kontraindiktorno fazi ulaufavanja). Pa tud cena je nekje povprečna, ni super ugodna, glede na to, da je motor testni.

Objavljeno

lastniki R1 povejte mi malo katero olje dajete v mašinco :(

Objavljeno

lastniki R1 povejte mi malo katero olje dajete v mašinco :(

Motul 300v v R1 l. 2004.

Objavljeno

To, da si kupil testni motor, je bla fejst korajžna poteza-ker če je bil testni, pol veš da so ga testni vozniki (NOVINARJI) gonli v rdeče polje obratov že od samega začetka.

Upam si trditi,da večina novinarjev ful pazi na testne motorje... Tu in tam pa se najde kdo, ki "vadi dušu".

Objavljeno

Upam si trditi,da večina novinarjev ful pazi na testne motorje... Tu in tam pa se najde kdo, ki "vadi dušu".

Tvoja trditev, ter ugotovitev je ponovno pravilna :D

Objavljeno

Za olje mi je Jure iz Dolgega mosta in Delta t. svetovali, da je Motul 5100 dovolj dober za cestno rabo in občasni obisk na dirkališču.

Objavljeno

Upam si trditi,da večina novinarjev ful pazi na testne motorje... Tu in tam pa se najde kdo, ki "vadi dušu".

Ok, to že-noben si ne želi, da bi padal s testnim motorjem na vsakem ovinku, ampak če hočeš sprobat motor, kolko on da od sebe ga pač morš vrtet do konca - menda se ne bodo testni vozniki (novinarji, potencialni kupci itd) vozili na 2.000 obr. in pazili na to, da ne preobremenjujejo mašine, ker je pač motor nov in v fazi ulaufavanja... In kaj bo pol tak novinar v svojem članku napisal (''motor super vleče od 0 do 1000 obr, od tu pa vse do 2500 pa gate trga...''). To sem mislil povedat v prejšnjem postu. Če hočeš sprobat motor, kaj v resnici da od sebe, ga morš vrtet do konca. Ne vrjamem, da se testni vozniki glih preveč obremenjujejo s tem, da prvih nekaj km je treba previdno peljat (zaradi življenjske dobe mašine).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

IMAM EN PROBLEM PRI SVOJI YAMAHI R1 SEM OPAZIL NEKO CVILJENJE PRI GUMI NATANCNE LOKACIJE NEVEM AMPAK SE MI DOZDEVA DA ZVOK PRIHAJA IZ ZAVOR.ZANIMA ME CE KDO MOGOCE KAJ VE KAJ BI TO LAHKO BILO NAJ MI PROSIM SPOROCI L.P

Objavljeno

IMAM EN PROBLEM PRI SVOJI YAMAHI R1 SEM OPAZIL NEKO CVILJENJE PRI GUMI NATANCNE LOKACIJE NEVEM AMPAK SE MI DOZDEVA DA ZVOK PRIHAJA IZ ZAVOR.ZANIMA ME CE KDO MOGOCE KAJ VE KAJ BI TO LAHKO BILO NAJ MI PROSIM SPOROCI L.P

Vzemi ven prednje ploščice in jih namaži tam kjer nalegajo na batke z bakreno mastjo in bo OK.Nevem od kje si če si blizu Nm se lahko en popoldan oglasiš pri meni in urediš to,pakne demontiraš pri men dobiš mast -zastonj OK, poklič prej na Gsm 040/702370 in se vse dogovoriva. :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Tale tema je pa malo zaspala!

Narediti moram servis na R1 letnik 2004, katere svečke dajete, gledam po NGK katalogu in so ''navadne'' CR9EK in iridum CR9EIX , razlika v ceni ca 40%.

:? :?

LP

MK

Popravljeno . Popravil MK-R1
Objavljeno

kolk kilometrov zdržijo nove iridium svečke oziroma kaj bi se lahko dalo notri namesto njih za občasno voznjo in ne dirkaliscu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!