gattolina Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Kupi si twina in ne jamraj... Kako ma lohk dirkalnik neke hude karakteristike za prijetno in kultivirano vožnjo... Sej ni cruiser Cruiser nima samo navora, ampak popolnoma drugačno ciklistiko. Zato je tvoja pripomba malo mimo. Glede twina pa si poglej karakteristike, moč in navor, in hitro boš ugotovil, da je tudi zgodba o twinih bolj ali manj milni mehurček. :yea1: Heh če to kar si napisal drži potem nismo pri stari zadevi ampak pri prejšnji r1 katere glavna hiba je ravno ta razporeditev moči, vse ostalo je bilo baje :OK: , ista zgodba je pri zadnji r6, očitno so njihovi agregati bolj namenjeni dirkališčem kot našim cestam. Po njihovih besedah naj bil bil ravno tu največji napredek med prejšnjo in zdajšnjo r1 (zato tudi ta nova sesalna grla) tako da me čudijo ti podatki ki jih navajaš. Zanimiv podatek 115 Nm navora in 189km, kar je še bolj zanimivo -> fireblade isto 115 Nm pa ''borih'' 172, že tu potemtakem nekaj ne štima. Ampak vizualno je pa še vedno top, no razen rdečega vraga saj veste katerega. :devil: Tople vode zanesljivo niso odkrili. Je pa zelo lepa na pogled.
Avatar Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 kaj pa delas za njih ce smem zvedt ce ni prevelika skrivnost Reklamo .) Glede twina pa si poglej karakteristike, moč in navor, in hitro boš ugotovil, da je tudi zgodba o twinih bolj ali manj milni mehurček. :yea1: Glej predvsem navor in moč glede na obrate. V splošnem so twini manj naviti, to pomeni, da imajo sicer manj navora&moči kot (4 cyl) cestaki, vendar pa imajo max. eno in drugo v nižjih obratih, zato je učinek med vožnjo bistveno drugačen. Nenzadnje je pomembna tudi krivulja navora&moči, te pa zagotovo ne moreš razbrati iz max torque&power številk, pač pa grafov.
gattolina Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 (popravljeno) Reklamo .) Glej predvsem navor in moč glede na obrate. V splošnem so twini manj naviti, to pomeni, da imajo sicer manj navora&moči kot (4 cyl) cestaki, vendar pa imajo max. eno in drugo v nižjih obratih, zato je učinek med vožnjo bistveno drugačen. Nenzadnje je pomembna tudi krivulja navora&moči, te pa zagotovo ne moreš razbrati iz max torque&power številk, pač pa grafov. Lahko bi razvijala debato in če si prepričan ljubitelj twinov, te ne bi mogel prepričati. Ker pa je govora o R1, sem hotel reči, da spet navijajo konje in navor na račun obratov, ki so postavljeni tako visoko, da 98% življenjske dobe motocikla ostajajo neizkoriščeni. Yamaha nove R1 zanesljivo ni naredila samo za dirkače, ampak tudi za ostale, ki imamo radi SS motocikle. In če se voziš po cesti, potrebuješ tudi elastičen motor, navor in konje, ki jih lahko dnevno uporabljaš. P.S. Graf pa ni sam sebi namen, ampak je le grafičen prikaz naraščanja navora in moči, odvisno od grafa, gleda na število motornih vrtljajev. :yea1: Popravljeno Januar 14, 2007. Popravil gattolina
Stric Burek Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 Lahko bi razvijala debato in če si prepričan ljubitelj twinov, te ne bi mogel prepričati. Ker pa je govora o R1, sem hotel reči, da spet navijajo konje in navor na račun obratov, ki so postavljeni tako visoko, da 98% življenjske dobe motocikla ostajajo neizkoriščeni. Yamaha nove R1 zanesljivo ni naredila samo za dirkače, ampak tudi za ostale, ki imamo radi SS motocikle. In če se voziš po cesti, potrebuješ tudi elastičen motor, navor in konje, ki jih lahko dnevno uporabljaš. P.S. Graf pa ni sam sebi namen, ampak je le grafičen prikaz naraščanja navora in moči, odvisno od grafa, gleda na število motornih vrtljajev. :yea1: Navor je sorazmeren s konji, zato je tko... Če je več konjev nad 10k bo tudi navor tam večji...
JO_18 Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 pozdravljeni kupil sem r1 letnik 03 z 1100km prevoženimi pa me zanima kake hibe imajo če jih imajo ... naj povem da je to moj 2 motor po yamahi xy600 vglavnem mislim da se nisem zezno ker motor je nov :OK:
Zx_R Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Sicer te nebi rad strašil ampak za tri leta star motor ni 1100km zelo zelo malo???? .) :hmm: :hmm: Če bi jih imel 11000 bi bilo skoraj sumljivo premalo.
Stric Burek Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 pozdravljeni kupil sem r1 letnik 03 z 1100km prevoženimi pa me zanima kake hibe imajo če jih imajo ... naj povem da je to moj 2 motor po yamahi xy600 vglavnem mislim da se nisem zezno ker motor je nov :OK: A ni malo čudno da kupiš motor, ga niti ne vdelaš do kraja in ga prodaš? Ali pa si se zmotu in je tam 11k km :D Motor pa je kot vsak drug(večinoma), če ga boš božal in hranu z pravo hrano, ti bo zvesto služil :devil:
JO_18 Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 A ni malo čudno da kupiš motor, ga niti ne vdelaš do kraja in ga prodaš? Ali pa si se zmotu in je tam 11k km :D Motor pa je kot vsak drug(večinoma), če ga boš božal in hranu z pravo hrano, ti bo zvesto služil :devil: ne nisem se zmotil ima 1100km je bil salonsko vozilo v italiji niti še ni bil registriran .. :D
BIZIXXX Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 (popravljeno) A pol so po salonu naredil 1100 km :hmm: Drugač pa motor nima hib. Samo redni servisi in to je to. Kok eurov si pa odštel ,če ni skrivnost? Lp, Bizi Popravljeno Januar 21, 2007. Popravil BIZIXXX
Zx_R Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 (popravljeno) Upam samo da ga so mu menjali prvo olje preden so ga začeli močneje naganjat. Če niso tud nebo nič narobe samo malenkost več olja ti bo spil to je vse. Čist tak kaj so ti dali nove gume gor al so še itste original ostale gor?? Popravljeno Januar 21, 2007. Popravil Zx_R
JO_18 Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 ja v salonu je bil do 05 po pa je bil testno vozilo tistih 1100km ..gume so prve..robi so še dieviški :D ja servis bom naredil takoj preden se bom začel vozit.pa par praskic morem popravit ker je eden novinar padel z njim pa je malenkost podrsan,samo res malenkost še na ročki se nič ne pozna baje padec na mestu aja cena 6450
JO_18 Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Pozdravljeni Torej kupil sem motor z 1100km prevoženih kilometrov..sledi prvi servis :blink: katero olje naj dam noter razmišljal sem o mutulv 300.nevem če je primerno? kater gume naj dam na njega vprašanje vredno razmišljanja saj sem bral da ponucaš na tej mašini tudi do 2 kompleta gum kolikor vem ima zdaj dunlop 208,vozil bom predvsem po cesti torej 2x na leto na grobnik novi markof itd mislim da ne rabim nekaj extra sport gume kot naprimer diabolo supercorsa itd.. kako dolgo ulaufavat..bil je testni motor..torej mislim da so ga zgonli v tem ulaufalnem obdobju ali pač..vglavnem kako dolgo vozit pod malo majnšimi obrati..zanima me tudio kaj piše v knižici o tem.. po nasvetu prijatelja sem kupil ohlins blažilec krmila in me zanima kako nastavit optimalno? evo še zadnje vprašanje (končno ne :D ) kako nastaviti vzmetenje sem nekaj že zasledil pa me veeno zanima taka laična razlaga... to je bilo zaenkrat vse :OK: upam da bo kaj odgovorov
Zx_R Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 (popravljeno) Vse te podatke ki jih potrebuješ dobiš v zato že objavljenih in na široko razpisanih temah.(Olje, gume...) Edino glede ulafavanja, zdaj je itaq brezveze nekaj utekat, ker kar je bilo narejeno okoli utekanja je itaq že mimo na to ni več vpliva. Definitivno zamenjaj olje in filter, katero olje, smo že pisali v temi o olju, potem ga pa vozi normalno po svojih sposobnostih, brez skrbi mu lahko priviješ gasa ko boš pripravljen.,le pazi da ti ne pokaže hudiča :devil: :devil:. Glede stabilizatorja, na začetku ga imej nastavljeno na neko srednjo vrednost da se ga navadiš, potem ga po občutku še nekoliko privij. Vzmetenja ti priporočam da zdaj nič ne štelaj, pusti serijsko nastavitev(če si nekje standardne teže 70/80kg), ko se ga boš navadil, pa ko bo asvalt dopuščal kaj več pa probaj z majhnimi donastavitvami in vse sproti beleži, da zmeraj najdeš nazaj standardno nastavitev.(Tudi o tem so že pisali v temi o vzmetenju). Kar ti pa najbolj svetujem je, da si vzameš par ur časa prebereš zate vse aktualne teme na MS izluščiš iz postov kar je konstruktivnega in to probaš udejanit v praksi. Pa oblio užitkov na r1 ti želim. :OK: Popravljeno Februar 13, 2007. Popravil Ice
MK-R1 Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Z lažje čakanje na sezono! Rossi testira R1 KLIK
RSV Mille Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 Pozdravljeni Torej kupil sem motor z 1100km prevoženih kilometrov..sledi prvi servis :blink: katero olje naj dam noter razmišljal sem o mutulv 300.nevem če je primerno? To, da si kupil testni motor, je bla fejst korajžna poteza-ker če je bil testni, pol veš da so ga testni vozniki (NOVINARJI) gonli v rdeče polje obratov že od samega začetka. Nočem te strašit, ampak pomojem je ta motor doživel in preživel ''psihofizično'' zlorabljanje že v otroštvu. Tudi če ima samo 1100 km, je pomembno kako je blo teh nekaj km prevoženih (grem stavit, da divjaško, kar je kontraindiktorno fazi ulaufavanja). Pa tud cena je nekje povprečna, ni super ugodna, glede na to, da je motor testni.
JO_18 Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 lastniki R1 povejte mi malo katero olje dajete v mašinco :(
fp4492 Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 lastniki R1 povejte mi malo katero olje dajete v mašinco :( Motul 300v v R1 l. 2004.
SiR Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 To, da si kupil testni motor, je bla fejst korajžna poteza-ker če je bil testni, pol veš da so ga testni vozniki (NOVINARJI) gonli v rdeče polje obratov že od samega začetka. Upam si trditi,da večina novinarjev ful pazi na testne motorje... Tu in tam pa se najde kdo, ki "vadi dušu".
RVT Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Upam si trditi,da večina novinarjev ful pazi na testne motorje... Tu in tam pa se najde kdo, ki "vadi dušu". Tvoja trditev, ter ugotovitev je ponovno pravilna :D
MK-R1 Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 Za olje mi je Jure iz Dolgega mosta in Delta t. svetovali, da je Motul 5100 dovolj dober za cestno rabo in občasni obisk na dirkališču.
RSV Mille Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 Upam si trditi,da večina novinarjev ful pazi na testne motorje... Tu in tam pa se najde kdo, ki "vadi dušu". Ok, to že-noben si ne želi, da bi padal s testnim motorjem na vsakem ovinku, ampak če hočeš sprobat motor, kolko on da od sebe ga pač morš vrtet do konca - menda se ne bodo testni vozniki (novinarji, potencialni kupci itd) vozili na 2.000 obr. in pazili na to, da ne preobremenjujejo mašine, ker je pač motor nov in v fazi ulaufavanja... In kaj bo pol tak novinar v svojem članku napisal (''motor super vleče od 0 do 1000 obr, od tu pa vse do 2500 pa gate trga...''). To sem mislil povedat v prejšnjem postu. Če hočeš sprobat motor, kaj v resnici da od sebe, ga morš vrtet do konca. Ne vrjamem, da se testni vozniki glih preveč obremenjujejo s tem, da prvih nekaj km je treba previdno peljat (zaradi življenjske dobe mašine).
vencR1 Objavljeno Marec 17, 2007 Opozori Objavljeno Marec 17, 2007 IMAM EN PROBLEM PRI SVOJI YAMAHI R1 SEM OPAZIL NEKO CVILJENJE PRI GUMI NATANCNE LOKACIJE NEVEM AMPAK SE MI DOZDEVA DA ZVOK PRIHAJA IZ ZAVOR.ZANIMA ME CE KDO MOGOCE KAJ VE KAJ BI TO LAHKO BILO NAJ MI PROSIM SPOROCI L.P
Guest Brumer Objavljeno Marec 17, 2007 Opozori Objavljeno Marec 17, 2007 IMAM EN PROBLEM PRI SVOJI YAMAHI R1 SEM OPAZIL NEKO CVILJENJE PRI GUMI NATANCNE LOKACIJE NEVEM AMPAK SE MI DOZDEVA DA ZVOK PRIHAJA IZ ZAVOR.ZANIMA ME CE KDO MOGOCE KAJ VE KAJ BI TO LAHKO BILO NAJ MI PROSIM SPOROCI L.P Vzemi ven prednje ploščice in jih namaži tam kjer nalegajo na batke z bakreno mastjo in bo OK.Nevem od kje si če si blizu Nm se lahko en popoldan oglasiš pri meni in urediš to,pakne demontiraš pri men dobiš mast -zastonj OK, poklič prej na Gsm 040/702370 in se vse dogovoriva. :OK:
MK-R1 Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 (popravljeno) Tale tema je pa malo zaspala! Narediti moram servis na R1 letnik 2004, katere svečke dajete, gledam po NGK katalogu in so ''navadne'' CR9EK in iridum CR9EIX , razlika v ceni ca 40%. :? :? LP MK Popravljeno April 20, 2007. Popravil MK-R1
snakeyes Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 kolk kilometrov zdržijo nove iridium svečke oziroma kaj bi se lahko dalo notri namesto njih za občasno voznjo in ne dirkaliscu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se