Port Folio Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Že na daleč se bo vedl: "to je pa R1" zvok, ki se ne da zgrešit :trance_33_sleep: .
dive Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Nov Leovince za R1 09. :naughty:
Rizla Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Aveste kaj me zanima...Spodi pod kapo motorja na desni strani k je indikator kok olja je notr an... do kok more bit tm olja v pokoncnem polozaju? Pa zadnc sm se su peljat ne in ce mas tko pod nizkimi obrati,se prau ke ene 2-4k obratou pa v 3ji prestavi sm ddou gas napovno, okj sej motor je povleku sam je kr tko mal zatresl motor...sam pol k je pa prsu ke na 5-6k obratou je pa lepo blo brez treslajou, aj to kej narobe al...?? PA zanima me ker ole dajete notr? motula 5100,300v? al dajete castrola?
danixxx Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Aveste kaj me zanima...Spodi pod kapo motorja na desni strani k je indikator kok olja je notr an... do kok more bit tm olja v pokoncnem polozaju? Pa zadnc sm se su peljat ne in ce mas tko pod nizkimi obrati,se prau ke ene 2-4k obratou pa v 3ji prestavi sm ddou gas napovno, okj sej motor je povleku sam je kr tko mal zatresl motor...sam pol k je pa prsu ke na 5-6k obratou je pa lepo blo brez treslajou, aj to kej narobe al...?? PA zanima me ker ole dajete notr? motula 5100,300v? al dajete castrola? Ej oprosti ampak tvoj post sem bral ene 2 min da sm ga skapiru. :huh: Dej piš mal bol lepo. .) Drugač pa mislim da ni nč narobe glede teh tresljajev sam majhni obrati in visoka prestava.
matgo Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Aveste kaj me zanima...Spodi pod kapo motorja na desni strani k je indikator kok olja je notr an... do kok more bit tm olja v pokoncnem polozaju? Pa zadnc sm se su peljat ne in ce mas tko pod nizkimi obrati,se prau ke ene 2-4k obratou pa v 3ji prestavi sm ddou gas napovno, okj sej motor je povleku sam je kr tko mal zatresl motor...sam pol k je pa prsu ke na 5-6k obratou je pa lepo blo brez treslajou, aj to kej narobe al...?? PA zanima me ker ole dajete notr? motula 5100,300v? al dajete castrola? Ko motor zagreješ na delovno temperaturo,ga ugasneš in po cca.5-10 minutah v pokončnem položaju pogledaš olje ( dobr je pa da je v višini nekje med polovičko med zarezama in najvišjo črtico oz. po domač na tri četrt merice)!! Tresaljaji-tko kot sm že na prejšnji strani povzroču mal vznemirjenja med nekaterimi prisotnimi tle gor :whistle: , bom še enkrat napisal, da je motorčk v nizkih vrtljajih mal len. To pa tud pomen,da s skoraj nič obrati v previsoki prestavi motor malce "mučiš" in ga nekoliko potrese-nič posebnga oz. nič narobe. Sam mam zato tud zobnik spredaj za en zob manjši,in se kr opazi razlika(čeprav še ni to tisto tapravo-vsaj zame še ne). Olje motul 5100 mejčkn bolj nekateri serviserji priporočajo zaradi morebitne občutljlivost zdrsljive sklopke ( v določenih primerih je 300V povzročil drsenje sklopke)! Upam da sm ti bil kej v pomoč.
Lencdo Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Ej oprosti ampak tvoj post sem bral ene 2 min da sm ga skapiru. :huh: Dej piš mal bol lepo. .) Drugač pa mislim da ni nč narobe glede teh tresljajev sam majhni obrati in visoka prestava. pa mraz tud nrdi svoje...počaki na normalne temperature
danixxx Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Tut sam nisem najbolj za yamahe sm bol za honde,ampak me je tale letošnja stvar povsem prevzela sploh zvok,ki ga proizvede je fenomenaln tak da enkrat bo moja :naughty: :naughty:
Rizla Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Ko motor zagreješ na delovno temperaturo,ga ugasneš in po cca.5-10 minutah v pokončnem položaju pogledaš olje ( dobr je pa da je v višini nekje med polovičko med zarezama in najvišjo črtico oz. po domač na tri četrt merice)!! Tresaljaji-tko kot sm že na prejšnji strani povzroču mal vznemirjenja med nekaterimi prisotnimi tle gor :whistle: , bom še enkrat napisal, da je motorčk v nizkih vrtljajih mal len. To pa tud pomen,da s skoraj nič obrati v previsoki prestavi motor malce "mučiš" in ga nekoliko potrese-nič posebnga oz. nič narobe. Sam mam zato tud zobnik spredaj za en zob manjši,in se kr opazi razlika(čeprav še ni to tisto tapravo-vsaj zame še ne). Olje motul 5100 mejčkn bolj nekateri serviserji priporočajo zaradi morebitne občutljlivost zdrsljive sklopke ( v določenih primerih je 300V povzročil drsenje sklopke)! Upam da sm ti bil kej v pomoč. Uh odlicno si mi bil v veliko pomoc. Hvala
rot Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 U Elisi si jo lahko v živo ogledate in naposlušate.
matgo Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Uh odlicno si mi bil v veliko pomoc. Hvala Ni kej pa še kdaj,kar vpraš, rade volje povem če kej vem :rolleyes: EAST: Že resno sem razmišljal o V2 (po glavi mi hodi Duće 1098 S),ampak trenutno ni na mojem dosegu financ,tko da se bom kr en cajt še držal "japončkov" :whistle: KTM Superduke je luštn za vozit in lep za pogledat (že stestiran z moje strani in skoraj tudi nabavljen za lastno uporabo pred enim letom), sam moram rečt da od pretiranega "nakladanja" :naughty: uporabnikov le tega in novinarjev,ki so ga testirali, kako da je brutalen, sem bil kar malo razočaran!! Tako HUD pa spet ni (v smislu brutalnosti motorja oz. moč zavor je kr slaba), res pa da sm bil v tistem času navajen predvsem na 1000 ccm pod svojo ritjo!! Tisti tresljajčki pa tud niso meni osebno prav nič moteči :yes:
marko55 Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Tut sam nisem najbolj za yamahe sm bol za honde,ampak me je tale letošnja stvar povsem prevzela sploh zvok,ki ga proizvede je fenomenaln tak da enkrat bo moja :naughty: :naughty: Kakor za koga. Zvok s serijskim izpuhom je meni osebno "kr neki". Verjetno se bo precej lepše slišalo z aftermarket izpuhi. Pa tudi po zunanjosti v živo name ni pustila vtisa. Jo bo treba malo zapeljat, ker samo to šteje.
Jure Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Meni tudi zvok ne potegne najbolj.. Mi je bolj všeč dretje srceamerja, oziroma bobnenje V-Twina kot nekaj vmes. Bi bilo pa zanimivo probat kako se ta stvar pelje, oz obnaša :) Kar se pa oblike tiče je pa zame lepša kot Ninja, mogoče tudi kot Honda, ampak GSXR k9 pa zmaga :D
EAST Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Ni kej pa še kdaj,kar vpraš, rade volje povem če kej vem :rolleyes: EAST: Že resno sem razmišljal o V2 (po glavi mi hodi Duće 1098 S),ampak trenutno ni na mojem dosegu financ,tko da se bom kr en cajt še držal "japončkov" :whistle: KTM Superduke je luštn za vozit in lep za pogledat (že stestiran z moje strani in skoraj tudi nabavljen za lastno uporabo pred enim letom), sam moram rečt da od pretiranega "nakladanja" :naughty: uporabnikov le tega in novinarjev,ki so ga testirali, kako da je brutalen, sem bil kar malo razočaran!! Tako HUD pa spet ni (v smislu brutalnosti motorja oz. moč zavor je kr slaba), res pa da sm bil v tistem času navajen predvsem na 1000 ccm pod svojo ritjo!! Tisti tresljajčki pa tud niso meni osebno prav nič moteči :yes: Kateri model si pa vozil (letnik), ker 07 ima prekleto dobre zavore ter še skrajšana prestavna razmerja proti SD 06, moraš pa na original odklopit SLS-e in EPC-je (elektronska blokada, ki v drugi in tretji prestavi ne dovoljuje polne moči) ter z dodanim akrapovičom in mapingom je potem res motor extremno močan, tudi sam sem imel R1(sicer starejšo, pa vendar ni primerjave, SD bolj trga, bremze so pa itak razred zase)
matgo Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 (popravljeno) Kateri model si pa vozil (letnik), ker 07 ima prekleto dobre zavore ter še skrajšana prestavna razmerja proti SD 06, moraš pa na original odklopit SLS-e in EPC-je (elektronska blokada, ki v drugi in tretji prestavi ne dovoljuje polne moči) ter z dodanim akrapovičom in mapingom je potem res motor extremno močan, tudi sam sem imel R1(sicer starejšo, pa vendar ni primerjave, SD bolj trga, bremze so pa itak razred zase) /quote] Res imaš prav,vozil sem l.06 in mi je žal,da pač l.07 nism in mu najbrž mal delam krivico :worship: ! Verjamem kar si napisal,sploh pa vrjamem da mora biti res hudo z odklopom SLS in EPC. Če bi vsaj fly by wire lahk odklopu na R1 l.07 (tud ne dovoljuje ves prenos pomoči z zasukom zapestja :headbang: :headbang: )!! Če kdo slučajn ve :hmm: ,kako to predelat oz. odklopt,se priporočam :OK: Popravljeno Februar 24, 2009. Popravil matgo
rot Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Sam zvok motorja je podoben, kot da bi poslušal klasičnega štiricilindraša, ki mu en cilinder ne dela. V živo motor deluje zelo kratek, zaradi skrajšanega zadnjega konca, ki pa je vizuelno videti dosti širši od predhodnjega modela ( za moj okus absolutno preširok ). Pogled iz voznikovega sedeža ti daje občutek, da voziš motorne sanke, ker je prednja maska res široka in posledično s tem tudi široko upete stranske plastike ( boki ). To je moje mnenje, kar se tiče izgleda in zvoka.
bikez Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Men je zvok z nameščenim Akrapovičem fenomenalen. Če se bo zadeva obnesla, bodo take motorje slej ko prej imeli vsi, tako da se ne bo potrebno prerekati glede zvoka, ker bo kar naenkrat vsem všeč (tudi tistim ki vozijo Honde :)).
rot Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Meni osebno je zvok dvocilindraša kar lepši od te Yamahe, tako da do zame zvok VTR SP ali pa Ducatia 916 vedno top :)
Rizla Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Mi lahko kdo opise postopek menjave olja in hladilne tekocine? Je to zakomplicerano delo...kaj gre pri tem lahko narobe?
sesir Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 (popravljeno) Nimaš ti motorja še v garanciji? Olje ni problema.Vzameš dol bočno plastiko.Odtegneš odspodi šravf in na vhu-malo bolj teče.Ko steče menjaš oljni filter.Vstaviš nazaj spodnji šravf in seveda zategneš.Potem pa naliješ tolk olja kolk ga je pač treba. Hladilno tekočino pa sigurno ne rabiš menjat!Je pa malo bolj komplicirano,ker je pomembno,da ti v sistemu ne ostane zrak.Drugače pa tud simpl! Popravljeno Februar 25, 2009. Popravil sesir
simonsi Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 kaj gre pri tem lahko narobe? ni komplicirano. Edino prezračit moraš hladilni sistem ko menjaš tekočino. Ti vse lepo piše v service manual. V najslabšem primeru se ti pa pregreje pa zariba. :D
Rizla Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Nimaš ti motorja še v garanciji?Olje ni problema.Vzameš dol bočno plastiko.Odtegneš odspodi šravf in na vhu-malo bolj teče.Ko steče menjaš oljni filter.Vstaviš nazaj spodnji šravf in seveda zategneš.Potem pa naliješ tolk olja kolk ga je pač treba. Hladilno tekočino pa sigurno ne rabiš menjat!Je pa malo bolj komplicirano,ker je pomembno,da ti v sistemu ne ostane zrak.Drugače pa tud simpl! Je se v garancija sam bi rd zacel mal sam delat zrd uzivancije... Sm delu to ze pr avtomobilih gledena to da sm na serviserski soli tko da ja vidm da je popolnoma enak postopek heh. Ampak glede na to da je po servisni knizci biu servis delan pred 800km nebi smel pomoje se nc se spuscat v masino kajne? V najslabšem primeru se ti pa pregreje pa zariba. :D hahaha zelo spodbudne besede=)
Guest Brumer Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Mi lahko kdo opise postopek menjave olja in hladilne tekocine? Je to zakomplicerano delo...kaj gre pri tem lahko narobe? Olje ni problem zamenjat kot ti je bilo že napisano,če je motor star vsaj 2 leti zamenjaš še zavorno tekočino,hladilno pa sploh ni nujno menjat jaz je še v nobenem motorju nisem,vsako leto sem samo izmeril do koliko stopinj še zdrži.Namreč najboljša je vedno originalna hladilna tekočina in ko jo menjaš noben neda originalne hladilne tekočine in postoji še večja nevarnost,da bo neoriginalna agresivna na neke dele v motorju kot je:magnezij(razni pokrovi),aluminij(glava - blok),baker(hladilnik),mesing,teflon(tesnilo vodne črpalke),gus-jeklo(deli črpalke),razne gumi cevi itd.Sploh pa se nesme mešat hladilnih tekočin,noben sam pa motorja nezna v popolnosti izprat saj je nujno demontirat termostat in šele po temeljitem izpiranju spet namestiti termostat popolnoma spustiti hladilno tekočino naliti novo in PRAVILNO prezračiti npr. za BMW-eja K-aja(novega)potrebuješ posebno napravo sicer sploh nemoreš prezračiti in pride do pregretja mašine. :hmm:
sesir Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Ampak glede na to da je po servisni knizci biu servis delan pred 800km nebi smel pomoje se nc se spuscat v masino kajne? Sam gasa pa po dveh oz. enem kolesu! Če je v garanciji moraš hodit k pooblaščenemu serviserju,drugače nimaš veljavne garancije :whistle: !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se