Andro82 Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 (popravljeno) Kolega tudi kupuje za R1 05-06 aupuh akrapo ali leovinči....PM Za 04-06 Akrapote uprašaj forumaša SANJIN-MIXONa...on vem da jih je prodajal nekaj časa nazaj :grim Popravljeno Junij 29, 2012. Popravil Andro82
bagio Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Za 04-06 Akrapote uprašaj forumaša SANJIN-MIXONa...on vem da jih je prodajal nekaj časa nazaj :grim Prodani :grim
Ticek Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Živjo, zanima me če kdo pozna koga ki pozna koga da ima kakšen pogonski agregat od letnika 2008 za prodat bi biv interesent. Motor je šel rakom žvižgat :mellow:
GDII Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Živjo, zanima me če kdo pozna koga ki pozna koga da ima kakšen pogonski agregat od letnika 2008 za prodat bi biv interesent. Motor je šel rakom žvižgat :mellow: Kako, zakaj?
trebor Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Pri koliko kilometrih? To bi moralo še kar nekaj časa klepati, saj je zadeva stara komaj štiri leta. Na mojemu se je ravno danes obrnilo 46000 in ni nobenih problemov. LP Robert
exclan Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Na moji 77000 in poje da je lepo slišat trebor 1
Ticek Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Moja jih je imela pa 21kkm Tako da sem resen kandidat če kdo pozna koga da prodaja karambulirano al pa kaj podobnega
Miha27 Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Živ, bi mi lahko kdo mogoče slikal homologacijske oznake na Akrapoviču za R1 05 letnik? Hvala.
GDII Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Mene zanima glede servisev..... Pri R1 naj bi bli na vsakih 6k, večji servis pri 12k in pri 24k generalka? tako sem prebral pa me sam zanima če pravilno razmišljam ali ne?
danci1973 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Mene zanima glede servisev..... Pri R1 naj bi bli na vsakih 6k, večji servis pri 12k in pri 24k generalka? tako sem prebral pa me sam zanima če pravilno razmišljam ali ne? Kaj pa razumeš pod 'generalka'? Meni je to vedno pomenilo menjavanje batov, obročkov, glavnih in ojničnih ležajev, glavne gredi, honanje cilindra, ... D. Andro82 in trebor 2
Andro82 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Mene zanima glede servisev..... Pri R1 naj bi bli na vsakih 6k, večji servis pri 12k in pri 24k generalka? tako sem prebral pa me sam zanima če pravilno razmišljam ali ne? Originalni interval je na 10k km in to je to....pri 20k km se menjajo svečke, potem pa spet pri 40k km da je malo večji servis...mogoče nastavitve ventilov.
GDII Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Originalni interval je na 10k km in to je to....pri 20k km se menjajo svečke, potem pa spet pri 40k km da je malo večji servis...mogoče nastavitve ventilov. Ja nastavitve ventilov je tut blo omenjeno. To sem bral na enem forumu in žal ga ne najdem več, je pa blo rečeno da naj bi velik servis pri 24k stal 600-700ojrov....
danci1973 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 (popravljeno) Za modele 02-08 je prvi servis na 1000km, potem pa je servisni interval vsakih 6000 km - torej 7000, 13000, 19000,25000, 31000, ... Pri 37000km pa se urnik začne ponavljat od 13000 naprej. Tako vsaj pravi originalni 'service manual'. Če se dejansko držijo tega navodila in na novo podmažejo ležaje nihajke in krmila, potem je 600-700 EUR (skoraj) upravičeno... D. Popravljeno Julij 3, 2012. Popravil danci1973
Andro82 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Za modele 02-08 je prvi servis na 1000km, potem pa je servisni interval vsakih 6000 km - torej 7000, 13000, 19000,25000, 31000, ... Pri 37000km pa se urnik začne ponavljat od 13000 naprej. Tako vsaj pravi originalni 'service manual'. Če se dejansko držijo tega navodila in na novo podmažejo ležaje nihajke in krmila, potem je 600-700 EUR (skoraj) upravičeno... D. Hm, zanimivo V moji slovenski knjižici je servisni interval napisan na 10000 km :krneki: in potem so določeni posegi označeni s kljukicami...
Kremenčkovi Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Hm, zanimivo V moji slovenski knjižici je servisni interval napisan na 10000 km :krneki: in potem so določeni posegi označeni s kljukicami... to pa zato ker je v omenjeni knjižici mišljeno v miljah in naši serviserji pridno to izkoriščajo v km.
trebor Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Isa, najbrž si pomešal. V knjižici piše 6000 milj, kar naši uvozniki in serviserji v želji po večjem molženju nas ubogih par prevedejo v 6000 kilometrov. Je pa na teh novih motorjih servisni interval pravilno preveden v 10000 km. LP Robert
GDII Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Slika mojga mopsa! Naj bi bil letnik 08 sem pa gledal zdle na mobile.de pa imajo 07 tut tako barvno shemo, lahko kdo pove prosim??? Andro82, RobiRoberto in trebor 3
Andro82 Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 (popravljeno) Slika mojga mopsa! Naj bi bil letnik 08 sem pa gledal zdle na mobile.de pa imajo 07 tut tako barvno shemo, lahko kdo pove prosim??? Bo kar držalo da je letnik 2008 :grim Letnik 2007 ima zlate vilice in drugačno grafiko .) tukaj si lahko preveriš vse grafike in podrobnosti za določene letnike http://www.bikez.com/search/index.php Popravljeno Julij 4, 2012. Popravil Andro82
GDII Objavljeno Julij 10, 2012 Opozori Objavljeno Julij 10, 2012 Ko vžgem motor morem držat gas na 1 ali 2k obratov da ne ugasne cca par sekund pol laufa normalno, je to normalno al zna bit kj narobe?
Andro82 Objavljeno Julij 10, 2012 Opozori Objavljeno Julij 10, 2012 Ko vžgem motor morem držat gas na 1 ali 2k obratov da ne ugasne cca par sekund pol laufa normalno, je to normalno al zna bit kj narobe? To ni normalno...lahko da sploh ni velika napaka, ampak da je samo kej za nastavit. Motor mora užgat bret brez dodatnega gasa, in mora normalno laufat v prostem teku od zagona motorja brez da bi mu mogu kej pomagat z dodajanjem gasa.
GDII Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 (popravljeno) Je še kdo Pri 08 menjal Y cev in opazil na spodnji strani da se ne prilega popolno oz. ostane majna luknja. Popravljeno Julij 12, 2012. Popravil GDII
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se