Valentin Objavljeno September 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2007 (popravljeno) Upam da je tole še tema za predstavitev novosti na področju maxi-jev :whistle: .Yamaha je predstavila novega T-max :photo: . Zmogljivosti ostajajo enake, nova zunanja podoba,več prtljažnega prostora, za kaj več bo pa treba prebrati predstavitev. novi T-max LP Naj raje spustijo ceno na razumno mejo. Oderuhi. Popravljeno September 11, 2007. Popravil Valentin
jetman Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 (popravljeno) Zdaj so znani še nekateri novi podatki glede T-Maxa 2008. Očitno so več delali na ciklistiki (NOV ALU OKVIR), saj se je podaljšala medosna razdalja, večje prednje kolo (15"), v celotna dolžina je krajša in oddaljenost od tal za 5mm manjša. Bremze bodo pa hude - štiribatne zavorne čeljusti! :OK: Ampak kaj hudiča :devil: mislijo z izboljšanimi zmogljivostmi agregata, ko pa jim je iz štale ušel skoraj en cel kojn :blink:, zmanjšal pa se je tudi največji navor, ki pa se ga doseže 250 rpm višje kot prej :headbang: . Res, da je shujšala za 5 kg, ampak je še vedno bajsa z 203 kilami. Auspuh je bolj gor zavit, kar izgleda hudo, praktično pa ne vem kako je. Vsekakor pa je tako mnogo lepše kot npr. pri X9, ki ima auspuh popolnoma vodoraven. Mi je pa nove instrumentna plošča bolj všeč. :grim Na koncu koncev pa bo verjetno še vedno predraga. Popravljeno Oktober 8, 2007. Popravil jetman
Valentin Objavljeno Oktober 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 (popravljeno) Na koncu koncev pa bo verjetno še vedno predraga. Mah, ja. Brez veze tole. So pri Yamahi zgleda zaspal na lovorikah T-maxove (stare) slave... Očitno jim modeli iz neskuterske palete prinašajo dovolj dobička, da si z maksiji ne belijo preveč las. Samo to je po moje, dolgoročno gledano, precej zgrešena politika... :trance_33_sleep: Popravljeno Oktober 8, 2007. Popravil Valentin
skuterist Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Zdaj so znani še nekateri novi podatki glede T-Maxa 2008. Očitno so več delali na ciklistiki (NOV ALU OKVIR), saj se je podaljšala medosna razdalja, večje prednje kolo (15"), v celotna dolžina je krajša in oddaljenost od tal za 5mm manjša. Bremze bodo pa hude - štiribatne zavorne čeljusti! :OK: Ampak kaj hudiča :devil: mislijo z izboljšanimi zmogljivostmi agregata, ko pa jim je iz štale ušel skoraj en cel kojn :blink:, zmanjšal pa se je tudi največji navor, ki pa se ga doseže 250 rpm višje kot prej :headbang: . Res, da je shujšala za 5 kg, ampak je še vedno bajsa z 203 kilami. Auspuh je bolj gor zavit, kar izgleda hudo, praktično pa ne vem kako je. Vsekakor pa je tako mnogo lepše kot npr. pri X9, ki ima auspuh popolnoma vodoraven. Mi je pa nove instrumentna plošča bolj všeč. :grim Na koncu koncev pa bo verjetno še vedno predraga. Cena bo verjetno povsem v vrhu :headbang: . Čeprav sem na cyberscooterju s pomočjo "prevajalca" prebral, da yamahi očitajo da ni nastavljivega zadnjega amortizerja in centralnega stojala. To pa je prejšnja generacija T-maxa že imela, v kolikor je "prevajalec" pravilno prevedel italjanski tekst. Prednost je da bo imel več prtljažnega prostora v primerjavi s GP800, ker bo cena po moje "enaka". So pa zmogljivosti GP800 čisto drugačne, samo kdor išče v tem razredu se verjetno obrača po motorjih. Lep je pa še zmeraj :worship: :whistle: (vsaj zame). LP
jetman Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 (popravljeno) Lep je, lep. Samo, če pogledaš zgornjo fotografijo... a ne bi bilo nekaj povsem drugega, če bi med kolesa vtaknili nek drug agregat iz yamahine hiše, recino vrstni dvovaljnik skoraj 90 KM, in skoraj 90 Nm navora :naughty: Woohooo... kaj bi ritala :grim Popravljeno Oktober 8, 2007. Popravil jetman
1965 Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 :eek: Tako nakako izgleda XCITING za sezono 2008. Izboljšali so elektronski vbrizg goriva - posledica je večja moč motorja. :hmm: Kozmetične poprtavke boste opazili tisti, ki že vozite ta skuter.
skuterist Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 (popravljeno) Tako nakako izgleda XCITING za sezono 2008. Izboljšali so elektronski vbrizg goriva - posledica je večja moč motorja. :hmm: Kozmetične poprtavke boste opazili tisti, ki že vozite ta skuter. Bolj "všečno" zgleda R varianta (par odgovorov nazaj). Drugače pa bo verjetno bolj zanimiv model MyRoad 700, predvsem zaradi cene, ki bo po moje v primerjavi s konkurenco dosti nižja. Žal pa ni drugih podatkov, kot datum predvidenega začetka prodaje navajajo leto 2008. Znano je samo da bo imel 2 cilindra, prostora za 2 čeladi ter veliko opreme. Prva slika je R varianta v belem, druga je MyRoad 700. LP Popravljeno Oktober 10, 2007. Popravil skuterist
1965 Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 Bolj "všečno" zgleda R varianta (par odgovorov nazaj). Drugače pa bo verjetno bolj zanimiv model MyRoad 700, predvsem zaradi cene, ki bo po moje v primerjavi s konkurenco dosti nižja. Žal pa ni drugih podatkov, kot datum predvidenega začetka prodaje navajajo leto 2008. Znano je samo da bo imel 2 cilindra, prostora za 2 čeladi ter veliko opreme.Prva slika je R varianta v belem, druga je MyRoad 700. LP :OK: Ni slaba stvar tale MyRoad, glede cene pa nisem ravno velik optimist :nono: , saj že zdajšnji model "ne zaostaja dosti za konkurenco". :hmm: Tudi z porabo bencina se do sedaj ni mogel ravno pohvaliti. A če so izboljšali vbrizg goriva, se bo to vsekakor moralo poznati tudi na porabi.
1965 Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 TALE ZADEVCA ZNA PA RESNO PREMEŠATI KARTE NA TRGU MOTORJEV, SKUTERJEV... :kva2: :eek: :grim :grim :grim :grim :grim
Matic7 Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 In na slikah je? Honda DN-01, prvi križanec med skuterjem in motorjem, ki mi je všeč. Ampak res všeč. Samo kaj, ko bo svinjsko drag...
1965 Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 In na slikah je? :naughty: Takole pa izgleda hondin agregat. :eek:
Valentin Objavljeno Oktober 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 (popravljeno) :naughty: Takole pa izgleda hondin agregat. Misliš menjalnik... Popravljeno Oktober 11, 2007. Popravil Valentin
Valentin Objavljeno Oktober 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 :OK: Ni slaba stvar tale MyRoad, glede cene pa nisem ravno velik optimist :nono: , saj že zdajšnji model "ne zaostaja dosti za konkurenco". :hmm: Tudi z porabo bencina se do sedaj ni mogel ravno pohvaliti. A če so izboljšali vbrizg goriva, se bo to vsekakor moralo poznati tudi na porabi. 700ccm, pa samo 55 konjev? Pa še teža bo sigurno še večja kot pri xciting 500 ! Pa kje zgubljajo tele konje pri maksiskuterskih mašinah ? Iz takih kubatur bi se pa že dal kaj več vn stisnt... :angry:
1965 Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Misliš menjalnik... :headbang: Menjalnik, menjalnik.
Tomozuki Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 Pa kje zgubljajo tele konje pri maksiskuterskih mašinah ? Iz takih kubatur bi se pa že dal kaj več vn stisnt... :angry: Bi, ampak potem bi bil serviser tvoj najboljši prijatelj, saj bi verjetno intervale servisov skrajšal za polovico. Glavni razlog je v prenosu moči na zadnje kolo, sej je variator precej "jebana" zadeva, ima ogromno delov, ki so potrošni material. Valjčki, jermen, sklopka, fedrce na sklopki in povratna vzmet so samo del tega. Če omenim še jermenice je stvar popolnoma. Zamišljaj si sile, ki se ustvarijo znotraj tega podolgovatega pokrivala za kruh. 6 gramski valjčki naj bi na jermenice spredaj pri 5.000 obratih delovali s silo nekaj 100 kg do 1 tone. Daj še vmes en jermen, ki ga gloda po robovih in zgodba je popolna. To sem omenil delovanje za 50ccm skuterje. Kaj se dogaja znotraj 250, 500 in več kubičnih skuterjev, si raje sploh ne predstavljam. Ni redek pojav, da se je recimo Runnerju FXR 180, zaradi preobremenitev, odlomila motorna gred direktno za ležaji (kjer pride prvi par jermenic na njo). Drugi razlog je gotovo navor. Ker skuter nima menjalnika mora biti navor zvezen in pospešek brez lukenj. Če je moči preveč glede na kubaturo, krivulja navora pade, kar bi v praksi pomenilo pospešek v višjih obratih, večja obraba delov, pospešek z luknjo (odpreš gas, skuter bi pa potegnil 5 sekund za tem) in ne nujno višja končna hitrost (ta je precej odvisna od dolžine jermena in velikosti jermenic). Proizvajalci pač potegnejo neko zlato sredino, kjer ni velike obrabe, skuter lepo potegne že z nizkimi obrati, poraba je zmerna itd.
Valentin Objavljeno Oktober 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 Bi, ampak potem bi bil serviser tvoj najboljši prijatelj, saj bi verjetno intervale servisov skrajšal za polovico. Glavni razlog je v prenosu moči na zadnje kolo, sej je variator precej "jebana" zadeva, ima ogromno delov, ki so potrošni material. Že že, ampak tudi variomate izboljšujejo. Pri GP 800 mora variomatika prenašati že 75 konjev !
Tomozuki Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 Že že, ampak tudi variomate izboljšujejo.Pri GP 800 mora variomatika prenašati že 75 konjev ! No sej, drugi "catch" je pa verjetno v navoru.
1965 Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 In na slikah je? Pa še malo slikic... :kva2:
jetman Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 (popravljeno) Jaz pravim 12.000... evrov namreč :naughty: Agregat je pa samo od Deauvillke... :BUA: 65 KM :BUA: Popravljeno Oktober 15, 2007. Popravil jetman
1965 Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Jaz pravim 12.000... evrov namreč :naughty: Agregat je pa samo od Deauvillke... :BUA: 65 KM :BUA: :lol1: Recimo med 10.000...11.000 ? Samo 65 KM ? Koliko jih ima pa SILVER WING ? :hmm:
jetman Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Samo 65 KM ? Koliko jih ima pa SILVER WING ? :hmm: SW jih ima premalo. Glede na plačan denar. Tako kot jih bo imela premalo ta nova Honda.
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Super stvarca. meni deluje malo preveč športno, raje bi, da izgleda malo bolj potovalno. Za športno zverino bi si verjetno izbral kaj drugega. Verjetno bo tudi cena skutersko zasoljena. Bomo počakali na kakšno staro varjanto iz uvoza. Scarabeo
rbnet Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 (popravljeno) Ja nore stvari delajo sicer pa vse kar je več kot 60KM je pa morda ze preveč za maxija!!! Lp.Ja PRODAM Maxi NEXUS 500 info:040/613-913 Popravljeno Oktober 17, 2007. Popravil rbnet
1965 Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 SW jih ima premalo. Glede na plačan denar. Tako kot jih bo imela premalo ta nova Honda. Lahko pa kupiš SUZUKI GSX R750, kjer je razmerje 66 EUROV ZA EN KONJIČEK. :010 Tudi trgovci s svojimi maržami tu niso nedolžni. :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se