Skoči na vsebino

Maxiscooterji


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Upam da je tole še tema za predstavitev novosti na področju maxi-jev :whistle: .

Yamaha je predstavila novega T-max :photo: . Zmogljivosti ostajajo enake, nova zunanja podoba,več prtljažnega prostora, za kaj več bo pa treba prebrati predstavitev.

novi T-max

LP

Naj raje spustijo ceno na razumno mejo.

Oderuhi.

Popravljeno . Popravil Valentin
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdaj so znani še nekateri novi podatki glede T-Maxa 2008.

Očitno so več delali na ciklistiki (NOV ALU OKVIR), saj se je podaljšala medosna razdalja, večje prednje kolo (15"), v celotna dolžina je krajša in oddaljenost od tal za 5mm manjša. Bremze bodo pa hude - štiribatne zavorne čeljusti! :OK:

Ampak kaj hudiča :devil: mislijo z izboljšanimi zmogljivostmi agregata, ko pa jim je iz štale ušel skoraj en cel kojn :blink:, zmanjšal pa se je tudi največji navor, ki pa se ga doseže 250 rpm višje kot prej :headbang: . Res, da je shujšala za 5 kg, ampak je še vedno bajsa z 203 kilami. Auspuh je bolj gor zavit, kar izgleda hudo, praktično pa ne vem kako je. Vsekakor pa je tako mnogo lepše kot npr. pri X9, ki ima auspuh popolnoma vodoraven.

Mi je pa nove instrumentna plošča bolj všeč. :grim

Na koncu koncev pa bo verjetno še vedno predraga.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno (popravljeno)
Na koncu koncev pa bo verjetno še vedno predraga.

Mah, ja. Brez veze tole. So pri Yamahi zgleda zaspal na lovorikah T-maxove (stare) slave...

Očitno jim modeli iz neskuterske palete prinašajo dovolj dobička, da si z maksiji ne belijo preveč las.

Samo to je po moje, dolgoročno gledano, precej zgrešena politika... :trance_33_sleep:

Popravljeno . Popravil Valentin
Objavljeno
Zdaj so znani še nekateri novi podatki glede T-Maxa 2008.

Očitno so več delali na ciklistiki (NOV ALU OKVIR), saj se je podaljšala medosna razdalja, večje prednje kolo (15"), v celotna dolžina je krajša in oddaljenost od tal za 5mm manjša. Bremze bodo pa hude - štiribatne zavorne čeljusti! :OK:

Ampak kaj hudiča :devil: mislijo z izboljšanimi zmogljivostmi agregata, ko pa jim je iz štale ušel skoraj en cel kojn :blink:, zmanjšal pa se je tudi največji navor, ki pa se ga doseže 250 rpm višje kot prej :headbang: . Res, da je shujšala za 5 kg, ampak je še vedno bajsa z 203 kilami. Auspuh je bolj gor zavit, kar izgleda hudo, praktično pa ne vem kako je. Vsekakor pa je tako mnogo lepše kot npr. pri X9, ki ima auspuh popolnoma vodoraven.

Mi je pa nove instrumentna plošča bolj všeč. :grim

Na koncu koncev pa bo verjetno še vedno predraga.

Cena bo verjetno povsem v vrhu :headbang: . Čeprav sem na cyberscooterju s pomočjo "prevajalca" prebral, da yamahi očitajo da ni nastavljivega zadnjega amortizerja in centralnega stojala. To pa je prejšnja generacija T-maxa že imela, v kolikor je "prevajalec" pravilno prevedel italjanski tekst.

Prednost je da bo imel več prtljažnega prostora v primerjavi s GP800, ker bo cena po moje "enaka". So pa zmogljivosti GP800 čisto drugačne, samo kdor išče v tem razredu se verjetno obrača po motorjih.

Lep je pa še zmeraj :worship: :whistle: (vsaj zame).

LP

post-4877-1191859267_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Lep je, lep. Samo, če pogledaš zgornjo fotografijo... a ne bi bilo nekaj povsem drugega, če bi med kolesa vtaknili nek drug agregat iz yamahine hiše, recino vrstni dvovaljnik skoraj 90 KM, in skoraj 90 Nm navora :naughty: Woohooo... kaj bi ritala :grim

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

post-17098-1191935937_thumb.jpg

:eek:

Tako nakako izgleda XCITING za sezono 2008. Izboljšali so elektronski vbrizg goriva - posledica je večja moč motorja.

:hmm:

Kozmetične poprtavke boste opazili tisti, ki že vozite ta skuter.

Objavljeno (popravljeno)
Tako nakako izgleda XCITING za sezono 2008. Izboljšali so elektronski vbrizg goriva - posledica je večja moč motorja.

:hmm:

Kozmetične poprtavke boste opazili tisti, ki že vozite ta skuter.

Bolj "všečno" zgleda R varianta (par odgovorov nazaj). Drugače pa bo verjetno bolj zanimiv model MyRoad 700, predvsem zaradi cene, ki bo po moje v primerjavi s konkurenco dosti nižja. Žal pa ni drugih podatkov, kot datum predvidenega začetka prodaje navajajo leto 2008. Znano je samo da bo imel 2 cilindra, prostora za 2 čeladi ter veliko opreme.

Prva slika je R varianta v belem, druga je MyRoad 700.

LP

post-4877-1192011097_thumb.jpg

post-4877-1192011103_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno
Bolj "všečno" zgleda R varianta (par odgovorov nazaj). Drugače pa bo verjetno bolj zanimiv model MyRoad 700, predvsem zaradi cene, ki bo po moje v primerjavi s konkurenco dosti nižja. Žal pa ni drugih podatkov, kot datum predvidenega začetka prodaje navajajo leto 2008. Znano je samo da bo imel 2 cilindra, prostora za 2 čeladi ter veliko opreme.

Prva slika je R varianta v belem, druga je MyRoad 700.

LP

:OK: Ni slaba stvar tale MyRoad, glede cene pa nisem ravno velik optimist :nono: , saj že zdajšnji model "ne zaostaja dosti za konkurenco".

:hmm: Tudi z porabo bencina se do sedaj ni mogel ravno pohvaliti. A če so izboljšali vbrizg goriva, se bo to vsekakor moralo poznati tudi na porabi.

Objavljeno

TALE ZADEVCA ZNA PA RESNO PREMEŠATI KARTE NA TRGU MOTORJEV, SKUTERJEV...

:kva2: :eek: :grim :grim :grim :grim :grim

post-17098-1192033508.jpgpost-17098-1192033538.jpg

Objavljeno
In na slikah je?

Honda DN-01, prvi križanec med skuterjem in motorjem, ki mi je všeč. Ampak res všeč. Samo kaj, ko bo svinjsko drag...

Objavljeno
In na slikah je?

:naughty: Takole pa izgleda hondin agregat.

:eek: post-17098-1192086434_thumb.jpgpost-17098-1192086446_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
:naughty: Takole pa izgleda hondin agregat.

Misliš menjalnik...

Popravljeno . Popravil Valentin
Objavljeno
:OK: Ni slaba stvar tale MyRoad, glede cene pa nisem ravno velik optimist :nono: , saj že zdajšnji model "ne zaostaja dosti za konkurenco".

:hmm: Tudi z porabo bencina se do sedaj ni mogel ravno pohvaliti. A če so izboljšali vbrizg goriva, se bo to vsekakor moralo poznati tudi na porabi.

700ccm, pa samo 55 konjev? Pa še teža bo sigurno še večja kot pri xciting 500 !

Pa kje zgubljajo tele konje pri maksiskuterskih mašinah ? Iz takih kubatur bi se pa že dal kaj več vn stisnt... :angry:

Objavljeno
Misliš menjalnik...

:headbang: Menjalnik, menjalnik.

Objavljeno
Pa kje zgubljajo tele konje pri maksiskuterskih mašinah ? Iz takih kubatur bi se pa že dal kaj več vn stisnt... :angry:

Bi, ampak potem bi bil serviser tvoj najboljši prijatelj, saj bi verjetno intervale servisov skrajšal za polovico. Glavni razlog je v prenosu moči na zadnje kolo, sej je variator precej "jebana" zadeva, ima ogromno delov, ki so potrošni material. Valjčki, jermen, sklopka, fedrce na sklopki in povratna vzmet so samo del tega. Če omenim še jermenice je stvar popolnoma. Zamišljaj si sile, ki se ustvarijo znotraj tega podolgovatega pokrivala za kruh. 6 gramski valjčki naj bi na jermenice spredaj pri 5.000 obratih delovali s silo nekaj 100 kg do 1 tone. Daj še vmes en jermen, ki ga gloda po robovih in zgodba je popolna. To sem omenil delovanje za 50ccm skuterje. Kaj se dogaja znotraj 250, 500 in več kubičnih skuterjev, si raje sploh ne predstavljam. Ni redek pojav, da se je recimo Runnerju FXR 180, zaradi preobremenitev, odlomila motorna gred direktno za ležaji (kjer pride prvi par jermenic na njo).

Drugi razlog je gotovo navor. Ker skuter nima menjalnika mora biti navor zvezen in pospešek brez lukenj. Če je moči preveč glede na kubaturo, krivulja navora pade, kar bi v praksi pomenilo pospešek v višjih obratih, večja obraba delov, pospešek z luknjo (odpreš gas, skuter bi pa potegnil 5 sekund za tem) in ne nujno višja končna hitrost (ta je precej odvisna od dolžine jermena in velikosti jermenic). Proizvajalci pač potegnejo neko zlato sredino, kjer ni velike obrabe, skuter lepo potegne že z nizkimi obrati, poraba je zmerna itd.

Objavljeno
Bi, ampak potem bi bil serviser tvoj najboljši prijatelj, saj bi verjetno intervale servisov skrajšal za polovico. Glavni razlog je v prenosu moči na zadnje kolo, sej je variator precej "jebana" zadeva, ima ogromno delov, ki so potrošni material.

Že že, ampak tudi variomate izboljšujejo.

Pri GP 800 mora variomatika prenašati že 75 konjev !

Objavljeno
Že že, ampak tudi variomate izboljšujejo.

Pri GP 800 mora variomatika prenašati že 75 konjev !

No sej, drugi "catch" je pa verjetno v navoru.

Objavljeno
In na slikah je?

Pa še malo slikic... :kva2: post-17098-1192441883_thumb.jpgpost-17098-1192441895_thumb.jpgpost-17098-1192441905_thumb.jpgpost-17098-1192441928_thumb.jpgpost-17098-1192441941_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Jaz pravim 12.000... evrov namreč :naughty:

Agregat je pa samo od Deauvillke... :BUA: 65 KM :BUA:

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno
Jaz pravim 12.000... evrov namreč :naughty:

Agregat je pa samo od Deauvillke... :BUA: 65 KM :BUA:

:lol1: Recimo med 10.000...11.000 ?

Samo 65 KM ? Koliko jih ima pa SILVER WING ? :hmm:

Objavljeno
Samo 65 KM ? Koliko jih ima pa SILVER WING ? :hmm:

SW jih ima premalo. Glede na plačan denar. Tako kot jih bo imela premalo ta nova Honda.

Objavljeno

Super stvarca. meni deluje malo preveč športno, raje bi, da izgleda malo bolj potovalno. Za športno zverino bi si verjetno izbral kaj drugega. Verjetno bo tudi cena skutersko zasoljena. Bomo počakali na kakšno staro varjanto iz uvoza.

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)

Ja nore stvari delajo sicer pa vse kar je več kot 60KM je pa morda ze preveč za maxija!!!

Lp.Ja PRODAM Maxi NEXUS 500 info:040/613-913

Popravljeno . Popravil rbnet
Objavljeno
SW jih ima premalo. Glede na plačan denar. Tako kot jih bo imela premalo ta nova Honda.

Lahko pa kupiš SUZUKI GSX R750, kjer je razmerje 66 EUROV ZA EN KONJIČEK. :010

Tudi trgovci s svojimi maržami tu niso nedolžni. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!