BRANE Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 imam 2 leti star skuter apriljo scarabeo 500 in 4 leta staro yamaho wr 450. edina skupna lastnost jima je ta, da imata oba 2 kolesi in vsak po en cilindr. druge reči sploh niso primerljive. no, vseeno: yamaha je dala že marsikatero enduro dirko skozi (povem vam, da noben sesauc ne bi niti približno vzdržal muke samo enega kroga), pa kr kako dobro furo.. (sem že pozabil kolko zadnjih gum mi je požrla.. krepko preko 20 mislim.) aprilja se fino vozi po asfaltu, izogiba se luknjam (fedri za en klinc)... no, hotel sem nekaj drugega povedat: to kar naredijo japonci je dobro, trpežno, dela in dela in dela in se ne kvari... in tudi če se jih napram italijanu kr preplača, so vredni svojega dnarja. razlika v kakovosti je zelo očitna. no, tolko sem izkusil na svoji koži. in mislim , da bom težko še kdaj prešel iz rižote na italjana, vsaj kar se dvokolesnikov tiče.
skuterist Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 imam 2 leti star skuter apriljo scarabeo 500in 4 leta staro yamaho wr 450. edina skupna lastnost jima je ta, da imata oba 2 kolesi in vsak po en cilindr. druge reči sploh niso primerljive. no, vseeno: yamaha je dala že marsikatero enduro dirko skozi (povem vam, da noben sesauc ne bi niti približno vzdržal muke samo enega kroga), pa kr kako dobro furo.. (sem že pozabil kolko zadnjih gum mi je požrla.. krepko preko 20 mislim.) aprilja se fino vozi po asfaltu, izogiba se luknjam (fedri za en klinc)... no, hotel sem nekaj drugega povedat: to kar naredijo japonci je dobro, trpežno, dela in dela in dela in se ne kvari... in tudi če se jih napram italijanu kr preplača, so vredni svojega dnarja. razlika v kakovosti je zelo očitna. no, tolko sem izkusil na svoji koži. in mislim , da bom težko še kdaj prešel iz rižote na italjana, vsaj kar se dvokolesnikov tiče. Ampak tole ni najbolj posrečena primerjava :whistle: Bolje bi bilo primerjat dva sesalca, pa pustimo to za drugo temo..... Še uradna "stran" v ITA jeziku, da bo zadeva popolna Yamaha Majesty 400
Valentin Objavljeno November 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2008 Mi je kar všeč, tkole na pru uč, tale nov Majesty... :)
sesir Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 imam 2 leti star skuter apriljo scarabeo 500in 4 leta staro yamaho wr 450. edina skupna lastnost jima je ta, da imata oba 2 kolesi in vsak po en cilindr. druge reči sploh niso primerljive. no, vseeno: yamaha je dala že marsikatero enduro dirko skozi (povem vam, da noben sesauc ne bi niti približno vzdržal muke samo enega kroga), pa kr kako dobro furo.. (sem že pozabil kolko zadnjih gum mi je požrla.. krepko preko 20 mislim.) aprilja se fino vozi po asfaltu, izogiba se luknjam (fedri za en klinc)... no, hotel sem nekaj drugega povedat: to kar naredijo japonci je dobro, trpežno, dela in dela in dela in se ne kvari... in tudi če se jih napram italijanu kr preplača, so vredni svojega dnarja. razlika v kakovosti je zelo očitna. no, tolko sem izkusil na svoji koži. in mislim , da bom težko še kdaj prešel iz rižote na italjana, vsaj kar se dvokolesnikov tiče. :worship: TUDI SAM MISLIM OZIROMA KOLK VEM PREKO SEBE IN PRIJATELJEV SE POPOLNOMA STRINJAM! DA NE GOVORIMA O CENI REDNEGA SERVISA!
skuterist Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Od celega Majestya mi je še najbolj všeč tista prasica na zadnjem zicu :P :yea1: "Kolk bi ti bla pol šele tale všeč ....." No Gilera je predstavila "tekmovalni" GP800 ter novo paleto barv (verjetno omejeno št. primerkov :hmm: ) ob 100 letnici tovarne.
jetman Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 (popravljeno) Pri Hondi so predstavili 3 nove oz. prenovljene skuterje za prihodnje leto http://www.motosvet.com/slaba-bera-2009-milano-honda.html SW-T400 izgleda zanimiv, grem pogledat v motosvetov katalog, kul ima močan 400 ccm dvovaljni :OK: agregat, s kar 38 KM, polna teža... 245 kg!!! :slap: Pa kaj so nori? 400 ccm za 245 kg preganjat okrog, pa samo en disk spredaj :rolleyes: Tale agregat bi bil ovsem obetaven za skuter okrog 200 kg. Pri Hondi prav nočejo naredit enega poskočnega sodobnega maxiskuterja. Baje pa bo cena glede na ostale japonce precej zanimiva... na scooter-station.com omenjajo ceno 5.990 €, +590 € za ABS. Popravljeno November 7, 2008. Popravil jetman
Valentin Objavljeno November 7, 2008 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2008 Ma ja, brezveze... Sama razočaranja letos, najprej fake govorica o GT 850, potem o Hondinem novem super skuterju. Po drugi strani se pa eni izživljajo s takimi skrpucali. Bljak. :angry:
1965 Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Pri Hondi so predstavili 3 nove oz. prenovljene skuterje za prihodnje leto http://www.motosvet.com/slaba-bera-2009-milano-honda.html SW-T400 izgleda zanimiv, grem pogledat v motosvetov katalog, kul ima močan 400 ccm dvovaljni :OK: agregat, s kar 38 KM, polna teža... 245 kg!!! :slap: Pa kaj so nori? 400 ccm za 245 kg preganjat okrog, pa samo en disk spredaj :rolleyes: Tale agregat bi bil ovsem obetaven za skuter okrog 200 kg. Pri Hondi prav nočejo naredit enega poskočnega sodobnega maxiskuterja. Baje pa bo cena glede na ostale japonce precej zanimiva... na scooter-station.com omenjajo ceno 5.990 €, +590 € za ABS. Pretežak in predrag. Če bodo japončki še kakšno leto mečkal, jih bodo korejčki prehiteli po levi in po desni. :huh:
Valentin Objavljeno December 1, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2008 Spet 'udarna novica' na Motosvetu. Poleg tega, da je že bila objavljena, smo tudi ugotovili, da je fake... Moderatorji novic, zganite se !
jetman Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Tudi jaz sem se tega spomnil :D Zgleda bi motosvetovci na vsak naćin radi videli novega Piaggiovega GT-ja.
x raider Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 (popravljeno) S tem tekmecem maxsijev pa bodo imele oči v naslednjem letu kaj videt, v Evropi se še trenutno ne prodaja ,nekaj čez 900ccm(suzuki). Popravljeno December 1, 2008. Popravil x raider
Valentin Objavljeno December 2, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2008 S tem tekmecem maxsijev pa bodo imele oči v naslednjem letu kaj videt, v Evropi se še trenutno ne prodaja ,nekaj čez 900ccm(suzuki). To je Suzuki X-Raider, prototip iz 'TOKYO MOTOR SHOW 2003', ki se nikjer na svetu ne prodaja in vprašanje, če se sploh kdaj bo... Če pa imaš kakšne druge podatke, bi pa prosil za link.
x raider Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 To je Suzuki X-Raider, prototip iz 'TOKYO MOTOR SHOW 2003', ki se nikjer na svetu ne prodaja in vprašanje, če se sploh kdaj bo... Če pa imaš kakšne druge podatke, bi pa prosil za link. Mislim da je to tipični primer Honde DNA-1 kot je tudi bila prototip,sedaj pa se z njo že tudi lahko voziš. Japonci imajo zasnovan novi maxsi skuter v literskem prostoru,saj maxsi Burgman 650 je že na trgu dobrih šest let, točno pa se ne ve ali bo nadgrajen Burgman ali zasnova G-STRIDERJA. Kaj ba bo resnično pa bomo videli v prihodnje.
Drejči Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Sicer je tudi med novicami, a naj dodam le nekaj dodatnih slikc :)
x raider Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Že njena predhodna sestra je zelo športna,ta pa je prava raketa. Bo treba še to testno poskusit,da vidimo za kakšen adranalin gre. LP.
Valentin Objavljeno December 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2008 (popravljeno) Že njena predhodna sestra je zelo športna,ta pa je prava raketa. Bo treba še to testno poskusit,da vidimo za kakšen adranalin gre. LP. Menda ima tudi namesto skuterskih prvih vilic (kar je prava sramota za takšen maksi), prave, motoristične z dvemi križi... Mislim, da je agregat nespremenjen. Sicer pa tole itak ni za na cesto. Se vidi že po tem, da nima luči. Popravljeno December 3, 2008. Popravil Valentin
Drejči Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 (popravljeno) O ja, je za na cesto in luči tudi ima, poglej predzadnjo sliko. Ima pa tudi smernike in nosilec za tablico, zadosti dokazov, da gre za cestno zadevco. Gre pa za omejeno serijo ob 100-ti obletnici Gilere in zmagi v 250ccm, tako da ne verjamem, da bodo kake testne na voljo, še kupiti pri nas je verjetno ne bo mogoče :headbang: Popravljeno December 3, 2008. Popravil Drejči
Valentin Objavljeno December 4, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2008 O ja, je za na cesto in luči tudi ima, poglej predzadnjo sliko. Ima pa tudi smernike in nosilec za tablico, zadosti dokazov, da gre za cestno zadevco. Gre pa za omejeno serijo ob 100-ti obletnici Gilere in zmagi v 250ccm, tako da ne verjamem, da bodo kake testne na voljo, še kupiti pri nas je verjetno ne bo mogoče :headbang: Maš prav, ja. Me pa zanima, kako tole sveti, glede na velikost in da skoraj ni nobene parabole okoli...
jetman Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Za podnevi so dobre :lol1: Drugače pa lepa mašinca. Samo mislim, da ni nobeden tukaj pripravljen plačati toliko za skuter, kolikor bodo pri Gileri hoteli imeti zanj, če seveda sploh si med izbranci, ki ga lahko kupijo.
Valentin Objavljeno December 4, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2008 Za podnevi so dobre :lol1: Drugače pa lepa mašinca. Samo mislim, da ni nobeden tukaj pripravljen plačati toliko za skuter, kolikor bodo pri Gileri hoteli imeti zanj, če seveda sploh si med izbranci, ki ga lahko kupijo. Že serijska GP 800 ni lahka, se mi pa zdi, da ima tole še kakšnih 10kg kilogramov več...
skuterist Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Me zanima koliko je kaj resnice v temle: BMW SCT 800 meni je kar všeč, samo cena bo verjetno :whistle: :headbang:
Valentin Objavljeno Februar 5, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 BMW SCT 800 SUPERSCOOTER Periodically return to talk about a possible interest from the world of BMW maxiscooter, although so far not reached any official voice. This time is the designer Oberdan Bezzi to revive the hope, after having been the first to rise with the significant S850RT 2005. Following his presentation: "It may be so, the new and eagerly awaited superscooter Casa BMW. Equipped with an engine valve 4-cylinder frontemarcia from about 800cc, the remarkable power of nearly 70CV. Telelever before, monoammortizzatore below the engine behind, three disc brakes with ABS, are just some of the characteristics of the scooter you want to pose as the most sophisticated on the market. Of course, the list of accessories will be mileage. The price? Well it is a BMW and then ... " (google prevod iz italijanščine) Zgleda, da so to samo oblikovalčeve želje... :(
x raider Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Me zanima koliko je kaj resnice v temle:BMW SCT 800 meni je kar všeč, samo cena bo verjetno :whistle: :headbang: Pozdravljeni! V zadnjih dveh letih sem nekajkrat bil službeno v Nemčiji in sem opazil da so začeli v velikih mestih izpodrinjat motorje maxsiji,te pa večinoma vozijo poslovneži ker se lahko po mestu in bližji okolici vozijo kar v (poslovnih oblekah). Mi smo pa še v odaljenem svetu saj se večina motoristov pri nas zmrduje nad skuterji. Po svojih presojak pa povem ker sem bil dolga leta motorist da v scoterju vidim veliko pozitivnega,res pa je da so ti motorji namenjeni udobnosti ter umirjenim voznikom. Bil pa sem sedaj nekaj mesecev brez maxsija in sem poskušal nazaj na motor in mi nobeden ni nudil več kot skuter,razen Goldving,tam je pa preveč denarja v igri in sem raje kar kupil scoter nazaj in hkrati pridobim ženin nasmeh na obrazu, ker tudi sopotnik na maxsiju uživa v vožnji. BMW pa je z skuterjem prišel na trg tudi zato da se bodo Nemci vozili tudi z domačimi motorji seveda če bodo primerljivi Japoncem in Italjanom. LP. Willy1971 1
skuterist Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 BMW SCT 800 SUPERSCOOTER Periodically return to talk about a possible interest from the world of BMW maxiscooter, although so far not reached any official voice. This time is the designer Oberdan Bezzi to revive the hope, after having been the first to rise with the significant S850RT 2005. Following his presentation: "It may be so, the new and eagerly awaited superscooter Casa BMW. Equipped with an engine valve 4-cylinder frontemarcia from about 800cc, the remarkable power of nearly 70CV. Telelever before, monoammortizzatore below the engine behind, three disc brakes with ABS, are just some of the characteristics of the scooter you want to pose as the most sophisticated on the market. Of course, the list of accessories will be mileage. The price? Well it is a BMW and then ... " (google prevod iz italijanščine) Zgleda, da so to samo oblikovalčeve želje... :( To je že res vendar so odgovorni v "BMW Mottorad" v 2-3 intervjujih omenili da razmišljajo tudi v tej smeri. Mogoče se po neuspešnem C1 (verjetno premalo "motor" in predrag) le odločijo za ta segment "motorjev". Nekaj podobnega se je pojavilo že leta 2005 S850RT. Počakajmo kakšno leto ali dve in vse bo jasno :hmm:
Valentin Objavljeno Februar 6, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 To je že res vendar so odgovorni v "BMW Mottorad" v 2-3 intervjujih omenili da razmišljajo tudi v tej smeri. Mogoče se po neuspešnem C1 (verjetno premalo "motor" in predrag) le odločijo za ta segment "motorjev". Nekaj podobnega se je pojavilo že leta 2005 S850RT. Počakajmo kakšno leto ali dve in vse bo jasno :hmm: Ja, saj to je isti tip risal tudi takrat. Sicer se pa zelo strinjam s teboj, da kakšno leto, dve, ne bo nekih velikih novitet. Se bo poznala prihajajoča recesija tudi na tem področju...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se