Skoči na vsebino

Maxiscooterji


Priporočene objave

Objavljeno

imam 2 leti star skuter apriljo scarabeo 500

in 4 leta staro yamaho wr 450.

edina skupna lastnost jima je ta, da imata oba 2 kolesi in vsak po en cilindr.

druge reči sploh niso primerljive.

no, vseeno: yamaha je dala že marsikatero enduro dirko skozi (povem vam, da noben sesauc ne bi niti približno vzdržal muke samo enega kroga), pa kr kako dobro furo.. (sem že pozabil kolko zadnjih gum mi je požrla.. krepko preko 20 mislim.)

aprilja se fino vozi po asfaltu, izogiba se luknjam (fedri za en klinc)...

no, hotel sem nekaj drugega povedat: to kar naredijo japonci je dobro, trpežno, dela in dela in dela in se ne kvari... in tudi če se jih napram italijanu kr preplača, so vredni svojega dnarja. razlika v kakovosti je zelo očitna.

no, tolko sem izkusil na svoji koži. in mislim , da bom težko še kdaj prešel iz rižote na italjana, vsaj kar se dvokolesnikov tiče.

Objavljeno
imam 2 leti star skuter apriljo scarabeo 500

in 4 leta staro yamaho wr 450.

edina skupna lastnost jima je ta, da imata oba 2 kolesi in vsak po en cilindr.

druge reči sploh niso primerljive.

no, vseeno: yamaha je dala že marsikatero enduro dirko skozi (povem vam, da noben sesauc ne bi niti približno vzdržal muke samo enega kroga), pa kr kako dobro furo.. (sem že pozabil kolko zadnjih gum mi je požrla.. krepko preko 20 mislim.)

aprilja se fino vozi po asfaltu, izogiba se luknjam (fedri za en klinc)...

no, hotel sem nekaj drugega povedat: to kar naredijo japonci je dobro, trpežno, dela in dela in dela in se ne kvari... in tudi če se jih napram italijanu kr preplača, so vredni svojega dnarja. razlika v kakovosti je zelo očitna.

no, tolko sem izkusil na svoji koži. in mislim , da bom težko še kdaj prešel iz rižote na italjana, vsaj kar se dvokolesnikov tiče.

Ampak tole ni najbolj posrečena primerjava :whistle:

Bolje bi bilo primerjat dva sesalca, pa pustimo to za drugo temo.....

Še uradna "stran" v ITA jeziku, da bo zadeva popolna

Yamaha Majesty 400

Objavljeno

Mi je kar všeč, tkole na pru uč, tale nov Majesty... :)

Objavljeno
imam 2 leti star skuter apriljo scarabeo 500

in 4 leta staro yamaho wr 450.

edina skupna lastnost jima je ta, da imata oba 2 kolesi in vsak po en cilindr.

druge reči sploh niso primerljive.

no, vseeno: yamaha je dala že marsikatero enduro dirko skozi (povem vam, da noben sesauc ne bi niti približno vzdržal muke samo enega kroga), pa kr kako dobro furo.. (sem že pozabil kolko zadnjih gum mi je požrla.. krepko preko 20 mislim.)

aprilja se fino vozi po asfaltu, izogiba se luknjam (fedri za en klinc)...

no, hotel sem nekaj drugega povedat: to kar naredijo japonci je dobro, trpežno, dela in dela in dela in se ne kvari... in tudi če se jih napram italijanu kr preplača, so vredni svojega dnarja. razlika v kakovosti je zelo očitna.

no, tolko sem izkusil na svoji koži. in mislim , da bom težko še kdaj prešel iz rižote na italjana, vsaj kar se dvokolesnikov tiče.

:worship: TUDI SAM MISLIM OZIROMA KOLK VEM PREKO SEBE IN PRIJATELJEV SE POPOLNOMA STRINJAM!

DA NE GOVORIMA O CENI REDNEGA SERVISA!

Objavljeno
Od celega Majestya mi je še najbolj všeč tista prasica na zadnjem zicu :P :yea1:

"Kolk bi ti bla pol šele tale všeč ....."

No Gilera je predstavila "tekmovalni" GP800 ter novo paleto barv (verjetno omejeno št. primerkov :hmm: ) ob 100 letnici tovarne.

post-4877-1225906212_thumb.jpg

post-4877-1225906246_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Pri Hondi so predstavili 3 nove oz. prenovljene skuterje za prihodnje leto http://www.motosvet.com/slaba-bera-2009-milano-honda.html

20081106003018_dik2u06ct34lfs.jpg

SW-T400 izgleda zanimiv, grem pogledat v motosvetov katalog, kul ima močan 400 ccm dvovaljni :OK: agregat, s kar 38 KM, polna teža... 245 kg!!! :slap: Pa kaj so nori? 400 ccm za 245 kg preganjat okrog, pa samo en disk spredaj :rolleyes: Tale agregat bi bil ovsem obetaven za skuter okrog 200 kg. Pri Hondi prav nočejo naredit enega poskočnega sodobnega maxiskuterja. Baje pa bo cena glede na ostale japonce precej zanimiva... na scooter-station.com omenjajo ceno 5.990 €, +590 € za ABS.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Ma ja, brezveze...

Sama razočaranja letos, najprej fake govorica o GT 850, potem o Hondinem novem super skuterju.

Po drugi strani se pa eni izživljajo s takimi skrpucali.

Bljak.

:angry:

Objavljeno
Pri Hondi so predstavili 3 nove oz. prenovljene skuterje za prihodnje leto http://www.motosvet.com/slaba-bera-2009-milano-honda.html

20081106003018_dik2u06ct34lfs.jpg

SW-T400 izgleda zanimiv, grem pogledat v motosvetov katalog, kul ima močan 400 ccm dvovaljni :OK: agregat, s kar 38 KM, polna teža... 245 kg!!! :slap: Pa kaj so nori? 400 ccm za 245 kg preganjat okrog, pa samo en disk spredaj :rolleyes: Tale agregat bi bil ovsem obetaven za skuter okrog 200 kg. Pri Hondi prav nočejo naredit enega poskočnega sodobnega maxiskuterja. Baje pa bo cena glede na ostale japonce precej zanimiva... na scooter-station.com omenjajo ceno 5.990 €, +590 € za ABS.

Pretežak in predrag. Če bodo japončki še kakšno leto mečkal, jih bodo korejčki prehiteli po levi in po desni. :huh:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Spet 'udarna novica' na Motosvetu.

Poleg tega, da je že bila objavljena, smo tudi ugotovili, da je fake...

Moderatorji novic, zganite se !

Objavljeno

Tudi jaz sem se tega spomnil :D Zgleda bi motosvetovci na vsak naćin radi videli novega Piaggiovega GT-ja.

Objavljeno (popravljeno)

S tem tekmecem maxsijev pa bodo imele oči v naslednjem letu kaj videt, v Evropi se še trenutno ne prodaja ,nekaj čez 900ccm(suzuki).

Popravljeno . Popravil x raider
Objavljeno
S tem tekmecem maxsijev pa bodo imele oči v naslednjem letu kaj videt, v Evropi se še trenutno ne prodaja ,nekaj čez 900ccm(suzuki).

To je Suzuki X-Raider, prototip iz 'TOKYO MOTOR SHOW 2003', ki se nikjer na svetu ne prodaja in vprašanje, če se sploh kdaj bo...

Če pa imaš kakšne druge podatke, bi pa prosil za link.

Objavljeno
To je Suzuki X-Raider, prototip iz 'TOKYO MOTOR SHOW 2003', ki se nikjer na svetu ne prodaja in vprašanje, če se sploh kdaj bo...

Če pa imaš kakšne druge podatke, bi pa prosil za link.

Mislim da je to tipični primer Honde DNA-1 kot je tudi bila prototip,sedaj pa se z njo že tudi lahko voziš. Japonci imajo zasnovan novi maxsi skuter v literskem prostoru,saj maxsi Burgman 650 je že na trgu dobrih šest let, točno pa se ne ve ali bo nadgrajen Burgman ali zasnova G-STRIDERJA. Kaj ba bo resnično pa bomo videli v prihodnje.

Objavljeno

Sicer je tudi med novicami, a naj dodam le nekaj dodatnih slikc :)

PICT2418.jpg

PICT2421.jpg

gilera-gp-850-corsa_10.jpg

gilera-gp-850-corsa_12.jpg

gilera-gp-850-corsa_15.jpg

gilera-gp-850-corsa_00.jpg

gilera-gp-850-corsa_16.jpg

gilera-gp-850-corsa_2.jpg

gilera-gp-850-corsa_5.jpg

gilera-gp-850-corsa_8.jpg

corsa12.jpg

DSC_0682.jpg

Objavljeno

Že njena predhodna sestra je zelo športna,ta pa je prava raketa. Bo treba še to testno poskusit,da vidimo za kakšen adranalin gre. LP.

Objavljeno (popravljeno)
Že njena predhodna sestra je zelo športna,ta pa je prava raketa. Bo treba še to testno poskusit,da vidimo za kakšen adranalin gre. LP.

Menda ima tudi namesto skuterskih prvih vilic (kar je prava sramota za takšen maksi), prave, motoristične z dvemi križi...

Mislim, da je agregat nespremenjen. Sicer pa tole itak ni za na cesto. Se vidi že po tem, da nima luči.

Popravljeno . Popravil Valentin
Objavljeno (popravljeno)

O ja, je za na cesto in luči tudi ima, poglej predzadnjo sliko. Ima pa tudi smernike in nosilec za tablico, zadosti dokazov, da gre za cestno zadevco.

Gre pa za omejeno serijo ob 100-ti obletnici Gilere in zmagi v 250ccm, tako da ne verjamem, da bodo kake testne na voljo, še kupiti pri nas je verjetno ne bo mogoče :headbang:

Popravljeno . Popravil Drejči
Objavljeno
O ja, je za na cesto in luči tudi ima, poglej predzadnjo sliko. Ima pa tudi smernike in nosilec za tablico, zadosti dokazov, da gre za cestno zadevco.

Gre pa za omejeno serijo ob 100-ti obletnici Gilere in zmagi v 250ccm, tako da ne verjamem, da bodo kake testne na voljo, še kupiti pri nas je verjetno ne bo mogoče :headbang:

Maš prav, ja.

Me pa zanima, kako tole sveti, glede na velikost in da skoraj ni nobene parabole okoli...

Objavljeno

Za podnevi so dobre :lol1: Drugače pa lepa mašinca. Samo mislim, da ni nobeden tukaj pripravljen plačati toliko za skuter, kolikor bodo pri Gileri hoteli imeti zanj, če seveda sploh si med izbranci, ki ga lahko kupijo.

Objavljeno
Za podnevi so dobre :lol1: Drugače pa lepa mašinca. Samo mislim, da ni nobeden tukaj pripravljen plačati toliko za skuter, kolikor bodo pri Gileri hoteli imeti zanj, če seveda sploh si med izbranci, ki ga lahko kupijo.

Že serijska GP 800 ni lahka, se mi pa zdi, da ima tole še kakšnih 10kg kilogramov več...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Me zanima koliko je kaj resnice v temle:

BMW SCT 800

meni je kar všeč, samo cena bo verjetno :whistle: :headbang:

post-4877-1233752849_thumb.jpg

Objavljeno

BMW SCT 800 SUPERSCOOTER

Periodically return to talk about a possible interest from the world of BMW maxiscooter, although so far not reached any official voice. This time is the designer Oberdan Bezzi to revive the hope, after having been the first to rise with the significant S850RT 2005. Following his presentation:

"It may be so, the new and eagerly awaited superscooter Casa BMW.

Equipped with an engine valve 4-cylinder frontemarcia from about 800cc, the remarkable power of nearly 70CV.

Telelever before, monoammortizzatore below the engine behind, three disc brakes with ABS, are just some of the characteristics of the scooter you want to pose as the most sophisticated on the market.

Of course, the list of accessories will be mileage.

The price? Well it is a BMW and then ... "

(google prevod iz italijanščine)

Zgleda, da so to samo oblikovalčeve želje... :(

Objavljeno
Me zanima koliko je kaj resnice v temle:

BMW SCT 800

meni je kar všeč, samo cena bo verjetno :whistle: :headbang:

Pozdravljeni! V zadnjih dveh letih sem nekajkrat bil službeno v Nemčiji in sem opazil da so začeli v velikih mestih izpodrinjat motorje maxsiji,te pa večinoma vozijo poslovneži ker se lahko po mestu in bližji okolici vozijo kar v (poslovnih oblekah). Mi smo pa še v odaljenem svetu saj se večina motoristov pri nas zmrduje nad skuterji. Po svojih presojak pa povem ker sem bil dolga leta motorist da v scoterju vidim veliko pozitivnega,res pa je da so ti motorji namenjeni udobnosti ter umirjenim voznikom. Bil pa sem sedaj nekaj mesecev brez maxsija in sem poskušal nazaj na motor in mi nobeden ni nudil več kot skuter,razen Goldving,tam je pa preveč denarja v igri in sem raje kar kupil scoter nazaj in hkrati pridobim ženin nasmeh na obrazu, ker tudi sopotnik na maxsiju uživa v vožnji. BMW pa je z skuterjem prišel na trg tudi zato da se bodo Nemci vozili tudi z domačimi motorji seveda če bodo primerljivi Japoncem in Italjanom. LP.

Objavljeno
BMW SCT 800 SUPERSCOOTER

Periodically return to talk about a possible interest from the world of BMW maxiscooter, although so far not reached any official voice. This time is the designer Oberdan Bezzi to revive the hope, after having been the first to rise with the significant S850RT 2005. Following his presentation:

"It may be so, the new and eagerly awaited superscooter Casa BMW.

Equipped with an engine valve 4-cylinder frontemarcia from about 800cc, the remarkable power of nearly 70CV.

Telelever before, monoammortizzatore below the engine behind, three disc brakes with ABS, are just some of the characteristics of the scooter you want to pose as the most sophisticated on the market.

Of course, the list of accessories will be mileage.

The price? Well it is a BMW and then ... "

(google prevod iz italijanščine)

Zgleda, da so to samo oblikovalčeve želje... :(

To je že res vendar so odgovorni v "BMW Mottorad" v 2-3 intervjujih omenili da razmišljajo tudi v tej smeri. Mogoče se po neuspešnem C1 (verjetno premalo "motor" in predrag) le odločijo za ta segment "motorjev". Nekaj podobnega se je pojavilo že leta 2005 S850RT. Počakajmo kakšno leto ali dve in vse bo jasno :hmm:

Objavljeno
To je že res vendar so odgovorni v "BMW Mottorad" v 2-3 intervjujih omenili da razmišljajo tudi v tej smeri. Mogoče se po neuspešnem C1 (verjetno premalo "motor" in predrag) le odločijo za ta segment "motorjev". Nekaj podobnega se je pojavilo že leta 2005 S850RT. Počakajmo kakšno leto ali dve in vse bo jasno :hmm:

Ja, saj to je isti tip risal tudi takrat.

Sicer se pa zelo strinjam s teboj, da kakšno leto, dve, ne bo nekih velikih novitet. Se bo poznala prihajajoča recesija tudi na tem področju...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!