Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

moj je za na modno revijo proti tvojemu:)mojega dam za 3300 brez sportnega izpuha:)

Link to comment
Share on other sites

drugace pa ce mojega prodam mam doma original izpuhe in original plastike v oranzni brvi neposkodovane

Link to comment
Share on other sites

moj je za na modno revijo proti tvojemu:)mojega dam za 3300 brez sportnega izpuha:)

lepa lepa lej moj bo tud ko bo zrihtan plastike niso fasale nič..;) lej zato pa ga prodajam pa ga dam cenej pa si ga sam zrihta pa je malo na profitu tist ko bo kupu ane..itak gre v četretek do mehanika pol ste prepozni pol ga bom zrihtu pa bo kr navita cena oz mal več od tvoje ko si napisu ne mislim se več letos vozit zarad poškodb mam pa vse računje od moto labe kaj se je rihtalo na njem tako da motor je servisiran tud biu če kirga kaj zanim..;) cuj original auspuhe mi špari bom js mogoč uzeu...

Link to comment
Share on other sites

ce koga zanima prodajam komplet plastik za ktm640sm v modri barvi (05-06) plastike pasejo tudi na ktm625smc (05-06)razen plastike za prednjo luc.

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6263664

Prodam tudi športni izpuh MASS star 3 tedne z homoligacijo, z posebaj izdelano cevjo, da je lahko nameščen zgolj en izpuh! Paše na model ktm 640sm 05 06 in 625smc 05 06 cena po dog.

Izpuh se bo prodajal cez en mesec, če ga ne bo vzel novi lastnik mojega motorja.

Link to comment
Share on other sites

Dans sm opazu da mi neki poka v vilicah, ko stisnem sprednjo zavoro in motor močneje potisnem naprej naredi ¨klik¨ in še enkrat ¨klik¨, ke se začne vilica vračati.Pri vožnji vilica deluje lepo...

Nimam še motorja dolgo pa ne vem ali je to kak normalen pojav ali bo treba na servis?

Link to comment
Share on other sites

Dans sm opazu da mi neki poka v vilicah, ko stisnem sprednjo zavoro in motor močneje potisnem naprej naredi ¨klik¨ in še enkrat ¨klik¨, ke se začne vilica vračati.Pri vožnji vilica deluje lepo...

Nimam še motorja dolgo pa ne vem ali je to kak normalen pojav ali bo treba na servis?

Ali si to poizkušal s stisnjeno zavoro ali brez? Ker je možno da ti "klika" v čeljustih.

Link to comment
Share on other sites

To se mi je dogajalo pri prejsni ninji. Problem je v pušah, ki so v vilicah. Puše niso vec lepe okrogle oblike ampak so se rahlo obrabile zato se ne prilegajo v piko. Ni pa to noben problem se lahko kokot vozis naprej niti ne skoduje vilicam. Je pa motece...serviser mi je takrat rekel da lahko sicer zamenja puša, a da se bo stvar ce cez spet ponovila. Preden sem motor prodal sem naredil se 6000km in je delalo vse super. Poglej se ce imas uredu lezaje v krizu, oz ce se ti ni kaj odsravfalo. Lep pozdrav

Link to comment
Share on other sites

ce ti naredi 2x klik je potem skoraj sigurno to kar sem ti rekel. se pravi porines noter naredi klik in nazaj en klik to je to.. Do tega problema pri vilicah pride prevsem takrat ko je bil motor veliko vozen po zadnjem kolesu in ob pristanku na tla vilice precej trpijo...

Link to comment
Share on other sites

če koga zanima imam zap prodat športni izpuh za KTM 640sm (05-06) ali 625smc (05-06) z homoligacijo. posebaj izdelana custom cev za montažo samo enega izpuha na desno stran. Več info prek pm

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6300849

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Če kdo rabi imam na zalogi komplet vilice od KTM 690 SM, enduro, supermoto - BREZ KRIŽEV

Cena zelo ugodna.Vilice so brezhibne brez napak, puščanja....

Primerne so tudi za kakšne predelave.

Prav bi prišle kakšni Africi Twin, Tenere katere bolehajo za slabim vzmetenjem.

LP Rok

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

LP, evo da se še js javim ,pred 1 meseco sm kupo motor od aselaka, morm rčt da motorjo nič ne manka, je v super stanjo! :)

mam pa eno vprašanje, naredo sm servis menjava olja+filtrov in nastavitev ventilov, me pa zanima ta zvok mašine na kerga nisem biv prej pozorn, sm mavo po tujih forumih bral in pravijo da za lc4ke je značiln zvok kot da bi dal frnikolo v kovinski kozarec, še video da lahk povete a je to naormalno al ne.

serviser pravi da je vse ok, pa je servisiral že več lc4. rabim še vaše mnenje, js malo sumim ketnco pr ventilih...

[media=]

Edited by Noiser69
Link to comment
Share on other sites

Je bilo pri menjavi olja kaj večjih "špen" na vijakih za izpust olja? Če so, je to lahko pokazatelj obrabe katerega od ležajev ali pa ojnice...

Lahko pa motor "uležeš" na tla, na levo stran in odviješ tamali vijak za izpust olja in pogledaš če se je kaj nabralo na magnetu.Pri tem ne bo izteklo nič olja.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Je bilo pri menjavi olja kaj večjih "špen" na vijakih za izpust olja? Če so, je to lahko pokazatelj obrabe katerega od ležajev ali pa ojnice...

Lahko pa motor "uležeš" na tla, na levo stran in odviješ tamali vijak za izpust olja in pogledaš če se je kaj nabralo na magnetu.Pri tem ne bo izteklo nič olja.

Lp

motorja nisem servisiral js, ker ventilov še nism kdaj štelav, sm to prepusto enmo ko se spozna na to, tk da ne vem, bom pogledav če je kaj, pa javim.

morda je mašina glasnejša zarad drugega olja(silkolene comp4 10w40 - uporablo sm ga na vseh motorjih do zdj, tut on ga uporabla na svojem ktmo in drugih ktmih, poznam več kot 10 lastnikov ki uporabljajo to olje, pravi da je najbolše spoloh zarad menjalnika, res gre gladko)

Link to comment
Share on other sites

motorja nisem servisiral js, ker ventilov še nism kdaj štelav, sm to prepusto enmo ko se spozna na to, tk da ne vem, bom pogledav če je kaj, pa javim.

morda je mašina glasnejša zarad drugega olja(silkolene comp4 10w40 - uporablo sm ga na vseh motorjih do zdj, tut on ga uporabla na svojem ktmo in drugih ktmih, poznam več kot 10 lastnikov ki uporabljajo to olje, pravi da je najbolše spoloh zarad menjalnika, res gre gladko)

"najbolše" ni pravi izraz:)

sm prbrav neki na forumo da je ena izmed možnosti zakaj mašina spušča te zvoke, napačna viskoznost olja, morda je res to, ker ne verjamem da bi se zdj po 50km po pravlenem serviso karkoli zgodlo v mašini, ker pravi serviser da je kot nova:)

Link to comment
Share on other sites

Hm hm. Iz videa se tezko razbere ampak taksnega cinglanja definitivno ni bilo. sam sem imel notri olje shell advance ultra full syntetic 15/50, tudi prejsni lastnik je 3 leta notri dajal to olje. Zakaj si nastavljal ventile?Saj sem jih nastavil že jaz=? Je nastavil razmak 0,15mm? Meni se bo zvoku bolj zdi kot nerpravilno nastavljeni ventili. Opilkov cca 2000km nazaj na vijaku ni bilo. Malce se mi zdi da imas visok prosti tek.

Link to comment
Share on other sites

LP, evo da se še js javim ,pred 1 meseco sm kupo motor od aselaka, morm rčt da motorjo nič ne manka, je v super stanjo! :)

mam pa eno vprašanje, naredo sm servis menjava olja+filtrov in nastavitev ventilov, me pa zanima ta zvok mašine na kerga nisem biv prej pozorn, sm mavo po tujih forumih bral in pravijo da za lc4ke je značiln zvok kot da bi dal frnikolo v kovinski kozarec, še video da lahk povete a je to naormalno al ne.

serviser pravi da je vse ok, pa je servisiral že več lc4. rabim še vaše mnenje, js malo sumim ketnco pr ventilih...

[media=]

Po zvoku sodeč so ventili slabo nastavljeni, tako da tisto kar slišiš ni ketnca ampak so nepravilno nastavljeni ventili ;) Usaj po zvoku na posnetku se tko sliši, zdej pa ne vem kolko je razlike med posnetkom in v živo...

Btw: znižaj malo prosti tek ker ti teče malo visoko...

Edited by speedfighttuning
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!