benny0104 Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 pol za tak motor ki ma naprimer 30000km in je uzdrževan ni tako hudo??? pa majo ti KTMi kako šibko točko? se rado kej zjebe? Jaz sem imel na svojem LC4 640 (res, da ni čisto enak kot SMC pa vseeno), 34000km ko sem ga prodal pa je še vedno lepo delal tko, da če je bil redno vzdrževan se nimaš česa bat. Čisto odvisno na kaj naletiš, jaz sem imel SC-ja in LC4 pa sem bil brez problemov, kolegu so pa na SC-ju kmalu po nakupu zaribali ležaji na glavni gredi tako, da je dost odvisno od tega kaj kupiš, drugač pa kakšnih hudih hib nimajo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuhec Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 jaz sem svojo LC4 z čez 70 t km prodal kolegu, sam sem redno skrbel za njega, sem menjal ležaj na odmični ko sem zvedal da je 2 crknil, olje na 5,6, 7 t, odvisno kje sem se vozil Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark90 Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 če slučajno koga zanima, se moj obnovljeni ktm prodava... razlog je ta da ga ne uporabljam.. http://www.motosvet.com/ads/motocikli/add_act.php?cid=1406 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikez Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Malo KTM-ja malo GSXR-a http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5011983 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 :surrender:..mislim ok.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
žiga 92 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 zdravo mene zanima kje si nabavlal dela za ktm- ko si ga popravljal namreč potreboval bi nov rušt za ktm.625 smc 05 letnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
žiga 92 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 zanima me kje si kupoval dele za ktm-a ko si ga rihtal kajti potrebovau bi rušt za ktm-a smc 625 letnik 05..hvala! Link to comment Share on other sites More sharing options...
benny0104 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 zdravo mene zanima kje si nabavlal dela za ktm- ko si ga popravljal namreč potreboval bi nov rušt za ktm.625 smc 05 letnik http://www.motocenterlaba.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zviki Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Da ne bom odpiral nove teme. Na netu se prodaja 560 smr za 4.600€, z vilicami in felgnami za enduro. A je ta 560 že skoraj race mašina? Servisni intervali so najbrž na 10 ur. Ali pa še manj. Ta motor je najbrž podoben Husky 510 SMR. Kar se kg in servisov tiče. Če ima kdo kaj izkušenj, naj jih prosim deli z mano. LP, Link to comment Share on other sites More sharing options...
_luke_ Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Ja tisti je pravi lepotec Te mašine so precej navite ja. Vseketoliko se pojavi tudi kak zariban oz z odlompljeno ojnico. Mislim pa da če redno menjuješ olje mu nima kaj bit. Olje pa kakor veš ni velik strošek napram poškodbam ki sledijo če ga zanemarjaš...poznam ogromno folka, ki kupi motor in potem misli da to sam kupiš, se voziš, vsaketolko bencin dotočiš...uglavnem, tukej ni oznaka SMR za brezveze Link to comment Share on other sites More sharing options...
625SMC2002 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 zdravo.. mam ktm 625 l.2002 brez el. vžiga, kluča, števca,baterije.... imam ga že dve leti nikoli nobebih problemov. teden nazaj po kratki vožnji ni hotel več vžgati. Vedno pred vožnjo segret, kontrola olja, hlad. tekočine ... Svečko sem dal ven a še vedno ne spusti kompresije,kurbla se težko premakne (tudi pri uporabi dekompresorja) oz. nekaj ni vredu pri kurblanju, če se komu kej sanja bi mi bilo v velko pomoč... Razmišljau sm da bi bili ventili da neodpirajo ali dekompresor ne deluje.. probal sem se tudi spustit po klancu dat v tretjo in še vedno preveč kompresije(zaštopa zadnjo gumo..) lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Kupujem ktm super moto. 625smc ali pa kaksen duke 3 bi tudi prisel v postev. Na a.netu jih je zelo malo oziroma so slabo ohranjeni zato me zanima ce poznate koga, ki prodaja lepo ohranjen supermoto, sem resnen kupec. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
zviki Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Pa vsi, ki so gor, lastniki mislijo, da imajo 2 leti star motor ne pa 10 let staro jajco. Navite cene so ful. Še posebej na motosvetovih oglasih. LC4 letnik 2003 za 5.500 . Dejte se malo skulirat pa normalno ceno dat. Ko itak nobeden ne bo kupil. Vsaj upam lahko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 ravno o tem govorim Link to comment Share on other sites More sharing options...
TakeALookAround Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Pac ne gledas teh k so naviti.... Lamb of God 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 (edited) zivjo namen imam gledat tole mopo, pa me zanima ce ga kdo mogoce pozna? vsaka informacija bo dobrodosla, viidim daj e bil menjan prednji disk, pa ketna ostalo je pa tezko iz slik.... http://www.avto0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5604608 odstrani 0 pa bo link deloval Hvala ze vnaprej Edited February 20, 2012 by aselak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totti10 Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Pozdravljeni, jaz pa imam KTM LC4 640, 2004 letnik z nehomologiranim akrapovičem. Pozna kdo koga ki bi mi prodal ali posodil homologiranega akrapoviča samo da mi ga vpišejo v homologacijski kartonček. Prosim! Vesel bom vsakršnje pomoči. Hvala in LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
zviki Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 zivjo namen imam gledat tole mopo, pa me zanima ce ga kdo mogoce pozna? vsaka informacija bo dobrodosla, viidim daj e bil menjan prednji disk, pa ketna ostalo je pa tezko iz slik.... http://www.avto0.net....asp?ID=5604608 odstrani 0 pa bo link deloval Hvala ze vnaprej A si šel gledat tega KTM-a? Kakšno je stanje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Nisem sel gledat sem pa govoril z lastnikom. Glede na pogovor oz kar mi je povedal sem dobil obcutek da je motor v slabem stanju. Lahko se pa tudi motim. Ampak ponavadi zaupam obcutku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Hello Na mojem ktm lc4sm moram zamenjat sprednjo gumo pa nevem katero vzet. Najraje bi kupil kaj od dunlopa pa nevem al d211 al sportsmart, qualifier... Kaksen nasvet katero izbrat. Na zx10r. Sem imel sportsmart pa je bila super, ampak supermoto je cisto drug motor hm..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 zdravo mene zanima kje si nabavlal dela za ktm- ko si ga popravljal namreč potreboval bi nov rušt za ktm.625 smc 05 letnik Zdravo, doma mam en grušt za SMC 660, let 04, brez papirjev, cena ugodna, LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Hello Na mojem ktm lc4sm moram zamenjat sprednjo gumo pa nevem katero vzet. Najraje bi kupil kaj od dunlopa pa nevem al d211 al sportsmart, qualifier... Kaksen nasvet katero izbrat. Na zx10r. Sem imel sportsmart pa je bila super, ampak supermoto je cisto drug motor hm..? Na SMC 660 mam gor Michelin Pover Pure, je odlična, tut za Raceland....., Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Nisem sel gledat sem pa govoril z lastnikom. Glede na pogovor oz kar mi je povedal sem dobil obcutek da je motor v slabem stanju. Lahko se pa tudi motim. Ampak ponavadi zaupam obcutku. Motor zgleda ok, na SMC ma vinjeto, hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
625SMC2002 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 weiila mam par mogoce malo neumnih vprasanj sam noben mi za zdej ni znau lepo odgovorit.. :/ mam KTM-a 625 supercomp (komercialna oznaka 640 SC) l. 2002 nima el. vžiga, baterije, števca, ključa, tačk za sopotnika (homologiran za eno osebo) , homologirane tudi cross gume, v prometni 23kw, 127kg, +komplet akrapovic izpuh.. .. motor je odprt (odblokiran) -ker nimam stevca ze odkar sem kupil motor se mi ne sanja kolko gre tako ce bi kdo vedel kaksna je priblizna koncana hitrost motorja pa nekaksen priblezek 0-100 km/h ??? pa tudi realni kw ?? -zadnji del grušta je aluminjast- se lahko poskoduje ce vozim se sopotnika na motorju? tačke sem ze montiral( ne nisem delal luknje v grušt.. )??? -kakšna je razlika razen el. vžiga pa teh električnih dodatkov tega motorja pa 640 lc4 , 625 SMC , 660 SMC napr. v zmogljivosti?? -caka me glavni servis- ce ima kdo predloge katero olje vzet 15W40 se mi zdi oz. kje ga doibit ( pri pooblaščenem servisu 38eu za dva litra-malo mi je prevec..) kaj vse spada pod glavni servis ?? doma bi naredu kar se da oz. kaj mi priporočate mojstri da mi nardijo na servisu in kaj bi lahko doma ( šraufanje mi ni tuje.. ) btw motor je enkraten, če kdo ima v mislih ga kupiti mu nebo žal, veliko zabave že pri umirjeni vožnji, lepo se pelje tud kašna daljša pot nebo problem ( do 300 km ) malce je nerodno ker nima el. vžiga ampak enkrat ko se navadiš kako prau vžigat ni problema, imam ga dve četi niti enga problema razen en mesec nazaj ni hootel vžgat ( prevelka kompresija) pa je bila samo zajla od gasa malo odprta tako da razn tega odličen malo olja spije, super bremze enostauno zelo dober motor. lepo prosim za kakršen koli odgovor nasvet ali mnenje hvala pa srečno vožnjo Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Živjo, Sam imam SMC 660 "04 in menjam olje na 25 - 30 ur (strošek 2 litra Motula 10-W50, 21 € + filtra 12 € = 33 €), nastavitev ventilov po 5000 km.... drugač pa je motor bomba, imam dvojne gume (kross + supermoto), za teren je mal pretrd in prebrutalen, ampak odvijem vzmetenje pa gre, supermoto pa bolj vozim na Racelandu v Krškem in je norooo, za po cesti glih ni, vibracije, trd sedež.....samo za čisto zabavo ..... Končna hitrost je odvisna od zobnikov, men je kazalo od 180 do 160 odvisno od razmerja....sam končna hitrost sploh ni važna....uporabljam ga bolj takole.... benny0104, Roky994, logarr and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now