Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Jaz imam tudi KTM-a sicer SMC 625 letnik 2005. Z motorjem sem zelo zadovoljen zdaj ga imam eno sezono. Delam redne servise (olje,filtri) drugega zaenkrat še ni bilo potrebno (motor ima sedaj 9000 km):rolleyes:. Spomladi sem menjal zadno gumo (DUNLOP SPORTMAX MUTANT) guma je mehka, drži do roba, vendar sem jo imel nekje za 3000km. Kar se tiče porabe ti bom pa tako povedal, rezeorvar drži 9,5 litra z njim pa naredim bolj umirjena vožnja nekje 160 km, do bolj dinamične vožnje (Pohorje, Rogla, Marija reka ...) 60 km. Kdorkoli se je peljal z mojim motorjem je bil več kot zadovoljen, moči ima dovolj ampak za relacije nad 300km v enem kosu pa ne piporočam.

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam tudi KTM-a sicer SMC 625 letnik 2005. Z motorjem sem zelo zadovoljen zdaj ga imam eno sezono. Delam redne servise (olje,filtri) drugega zaenkrat še ni bilo potrebno (motor ima sedaj 9000 km):rolleyes:. Spomladi sem menjal zadno gumo (DUNLOP SPORTMAX MUTANT) guma je mehka, drži do roba, vendar sem jo imel nekje za 3000km. Kar se tiče porabe ti bom pa tako povedal, rezeorvar drži 9,5 litra z njim pa naredim bolj umirjena vožnja nekje 160 km, do bolj dinamične vožnje (Pohorje, Rogla, Marija reka ...) 60 km. Kdorkoli se je peljal z mojim motorjem je bil več kot zadovoljen, moči ima dovolj ampak za relacije nad 300km v enem kosu pa ne piporočam.

Hvala jedrnat in dober odgovor. Sej mogoče bom si pa tudi sam naslednjo sezono omislil 625, ki je dosti lepši od 660.Edino kar me skrbi so stroški, se jih kar nabere.Pa mogoče poraba, drugače pa ture itak ne mislim delat več kot 300km, tako,da se mi zdi tale motorček odličen zame. Kok pa pridejo tile redni servisi(olje,filtri)?

lp

Link to comment
Share on other sites

Hvala jedrnat in dober odgovor. Sej mogoče bom si pa tudi sam naslednjo sezono omislil 625, ki je dosti lepši od 660.Edino kar me skrbi so stroški, se jih kar nabere.Pa mogoče poraba, drugače pa ture itak ne mislim delat več kot 300km, tako,da se mi zdi tale motorček odličen zame. Kok pa pridejo tile redni servisi(olje,filtri)?

lp

Olje sem kupil SHELL full sintetika sem dau za 3 litre 60 EUR (ugodno), potem set oljnih filtrov je bil okoli 20 EUR, zračni filter imam K&N sem dal nekje 70 EUR (vendar je večen :D), svečka 20 EUR pa še mogoče kakšna malenkost. Vse skupaj sem dal za material cca. 100 EUR, menjal sem pa sam. Če ta pa zanima imam motor naprodaj, ker bom presedlal na cesni motor.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo,

jah vrjetno je tvoj tisti za 4600€ na avto-netu. Odličen motor,lepo ohranjen vendar trenutno presega moje bančno stanje (max 4000). Bi ga pa takoj imel mogoče naslednjo sezono če bo kaj cenejši :naughty:.

kako pa to da greš na cestaka???

Link to comment
Share on other sites

Ja prov imaš tisti je moj. Ker mi pri tem motorju manjka končna hitrost, pa velikokrat bi se rad peljal kam dalje. Največji razlog pa je da sem probal od kolega CBR 1000 in sem takoj ugotovil da je to zame. Edino odločit se še moram ali Honda CBR 1000 ali Yamaha R1 obe od 2008 naprej.

Link to comment
Share on other sites

Ja prov imaš tisti je moj. Ker mi pri tem motorju manjka končna hitrost, pa velikokrat bi se rad peljal kam dalje. Največji razlog pa je da sem probal od kolega CBR 1000 in sem takoj ugotovil da je to zame. Edino odločit se še moram ali Honda CBR 1000 ali Yamaha R1 obe od 2008 naprej.

A si ti imel prej CBR600?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Na hitro sem preletel temo in me zanima ali je navaden LC4 res takšna krava proti SMC? Se res toliko pozna tisih 15 kg in 10 KM? Če je vse to res, bo pa treba še šparat.

LP,

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Seas banda.

Iščem, kupim KRIŽE za LC4 za WP50 vilice (50/50mm zg./sp.)ali pa prosim za podatek od katerega modela so ali pa "Teilenummer".

..na ebay-u sem zamudil eno avkcijo, trenutno pa ni drugih ali pa ni naveden podatek o dimezijah križov.

Sem hvaležen za vsak nasvet.

Lep začetek sezone želim.

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni :D

Sem lastnik KTM-a 620 in da malo napišem kaj se dogaja z njim :P Sem začetnik na na ktm-u in ko sem ga kupil nisem bil pozoren na določene stvari, tako da sem se z njim prevozil kakšnih 1000km in se je zgodilo. Namreč odtrgalo je ojnico, posledice huh wacko.gif Torej ojnica, glavna gred, cilinder, bat. In ker sem se odločil za popravilo sem tako tudi odločil da ga porihtam kolikor bo možno. Torej glede mašine so nabavljeni novi deli, tako da bo kmalu skupaj. Glede samega motorja pa je bila barva na okvirju že slaba (rja), felne in zadnje nihajke pa niso bile barvane. Tako da sem dal vse na novo barvat, nekatere dele (križe, krmilo, razne nosilčke pa eloksirat).

še nekaj slik kakšnega sem kupil in kako daleč je sedaj tongue.gif

post-16842-0-31798900-1300446599_thumb.jpg

post-16842-0-91079600-1300446674_thumb.jpg

post-16842-0-10717200-1300446813_thumb.jpg

post-16842-0-60945900-1300446903_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

čist tak iz firbca kolk te bo pa tale obnova udarla po žepu?

Drugač pa lepo ni kaj!

kaj naj rečem.. dosti :P Sem razmišlal da nebi popravljal ampak, če bi kupil spet nekaj rabljenega nebi vedel kar imam in bi se mi lahko isto zgodilo. Zdaj pa vem da je vse novo in da bo to to. Računal še nisem koliko bo trenutno je nekje 900€, ampak brez dela pa še nove špice pridejo in novi ležaji v mašini, ketna, oljne pumpice,... tako da se bo kar nabralo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zdravo, mene zanima če obstaja kak izpuh od akrapoviča (in kateri če obstaja) ki paše na smcja 660 2006 letnik

in ima homologacijo?

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

baje da dobro stegne pa ne crkne po dveh ovinkih :D

Ugotovilo sm da ma tut v prometni 47kW jst mam pa samo izpit za A2 oz 35kW :(

Se ga da zablokirati oz ali sploh obstaja blokada za KTM? Vrejtno spet zasabo povleče veliko stroškov,...

Edited by Tabo
Link to comment
Share on other sites

Ugotovilo sm da ma tut v prometni 47kW jst mam pa samo izpit za A2 oz 35kW :(

Se ga da zablokirati oz ali sploh obstaja blokada za KTM? Vrejtno spet zasabo povleče veliko stroškov,...

Glede blokade je najbol da kar zastopnika za KTM pokličeš (Laba). Lahko pa vzameš SMCja ali pa LC4, ki imajo po večini vsi 21kW v prometni.

Link to comment
Share on other sites

Problem je ker je SM 690 2007 odličen motor na vseh testih ga hvalijo, je mogoče primeren tudi za daljše vožnje,manj tresljajev...za razliko od 625.

Ali ima KTM tovarniške blokade ali bo potebno ugraditi od alpatecha :)

Link to comment
Share on other sites

Problem je ker je SM 690 2007 odličen motor na vseh testih ga hvalijo, je mogoče primeren tudi za daljše vožnje,manj tresljajev...za razliko od 625.

Ali ima KTM tovarniške blokade ali bo potebno ugraditi od alpatecha :)

Ko sem jaz blokiral svojega 640 LC4 so ga blokirali z njihovo blokado, ker mislim, da od alphatecha za mojega sploh ne obstaja...je bil pa drugače kar drag in dolgotrajen postopek. Jaz sem za svojega dal nekaj čez 500€, trajalo je pa vse skupaj slabih 6 mesecev. Največji problemi so se pojavli pri papirjih (tehnično poročilo pa te stvari) posledično se je zavlekla tudi homologacija.

Mogoče za novejše je to že kaj bolj vpeljano tako, da bo šlo vse skupaj hitreje in ceneje čez :)

Edited by benny0104
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zdravo, mene zanima kako se kej obnesejo KTM smc 625 in 660. kolko kilometrov kej naredijo ti motorji, predno nastopi kak večji servis. zanimam se za nakup smc 660 s 16000km letnik 2004. to je ta http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4853621

kdo pozna točno ta motor?

zelo bi biu vesel kakega nasveta, ker KTMa nism še nikoli imel.

Lep pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Zdravo, mene zanima kako se kej obnesejo KTM smc 625 in 660. kolko kilometrov kej naredijo ti motorji, predno nastopi kak večji servis. zanimam se za nakup smc 660 s 16000km letnik 2004. to je ta http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4853621

kdo pozna točno ta motor?

zelo bi biu vesel kakega nasveta, ker KTMa nism še nikoli imel.

Lep pozdrav

Če so dober vzdrževani je OK, mašine zdržijo dosti, servise je treba delat bolj pogosto, odvisno kako se voziš....jaz na svojem SMC 660 "04, menjam olje na 25 - 30 ur (strošek 2 litra Motula 10-W50, 21 € + filtra 12 € = 33 €), nastavitev ventilov po 5000 km.... drugač pa je motor bomba, imam dvojne gume (kross + supermoto), za teren je mal pretrd in prebrutalen, ampak odvijem vzmetenje pa gre, supermoto pa bolj vozim na Racelandu v Krškem in je norooo, za po cesti glih ni, vibracije, trd sedež.....samo za čisto zabavo .....

Link to comment
Share on other sites

Če so dober vzdrževani je OK, mašine zdržijo dosti, servise je treba delat bolj pogosto, odvisno kako se voziš....jaz na svojem SMC 660 "04, menjam olje na 25 - 30 ur (strošek 2 litra Motula 10-W50, 21 € + filtra 12 € = 33 €), nastavitev ventilov po 5000 km.... drugač pa je motor bomba, imam dvojne gume (kross + supermoto), za teren je mal pretrd in prebrutalen, ampak odvijem vzmetenje pa gre, supermoto pa bolj vozim na Racelandu v Krškem in je norooo, za po cesti glih ni, vibracije, trd sedež.....samo za čisto zabavo .....

pol za tak motor ki ma naprimer 30000km in je uzdrževan ni tako hudo???

pa majo ti KTMi kako šibko točko? se rado kej zjebe?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!