Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Priporočene objave

Objavljeno

pozdravljeni.!

sicer si lastim lc4 620, ampak to gre vse v isti koš :)

imam pa nekaj vprašanj... prvo: katero olje uporabljate ? drugo: imam trdo sklopko.. kakšna ideja zakaj ? nisem še preveril ne zajle ne nič ( motor imam dva dni. .) tretje: guma širine 160 mi drgne v ketno.. ali bi se z 150 širine peljal enako ali se spremeni/poslabša lega ? in ali obstaja kakšna bolj okrogla guma ? prejšni lastnik je rekel da mu continental conti-force ni drgnila... je to možno ? in prva je višine 70 in ne 60, je  to original in z  namenom ? za enkrat e to to, hvala za odgovore (:

 Welcome to the family:)

Js uporablam Motorex Cross Power 10w50, ki je sicer malo dražje, ampak rajš dam bolše, eni pa tut uporabljajo sintetiko 10w40 ki je tut kr cenej, al pa celo polsintetiko, čisto odvisno, js rajši dam bolše. Js tut mam bol trdo sklopko ampak mi je kul, nvm pa zakaj je trša kot recimo pr fotrovem kawasakijo... Js sm mel prejšno gumo contiattack SM 160 pa mi ni drgnila, zdej mam pa dunlopko isto 160 pa se dotika ketne ... :) Prva je pa standard 120/70-17 kolker vem ...

Objavljeno

hvala (=
ja lih to olje sm gledal.. more bit pa mineralno ali sintetično an ? oz saj tako v manuel-u piše...
sam jst mam sklopko tako, trdo trdo ;) nism še uspeu razdret nič, sam bom vseen kar celo menjal ker je itak proti koncu...

Kar se pa gume tiče, pa meni se ne dotika samo malo ampak mi je cca. pobralo 0,5cm roba gume haha... baje da je feltna širša in bbolj gumo raztegnje ker je od vor-a 503... jaz bi dal gor 150 gumo sam nevem kaka bo lega  in kaka bo oblika gume ker je že ta precej ravna.. kako mnenje ?
anima me če te motorje kaj posebnega porihtate ali samo srevis filtri itd... ?
pa še to, zadnja zavorna čeljust ima luft, malo naj bi migala ali ne ?

Objavljeno

zanima me še na kakšne temperature se vam ka segrejejo sm-čki ?

Objavljeno

Nič posebnega, gume is menjal? Al so še njegove gor? Majo tega letniki SMi 150 gume tako da te nima kaj skrbet, 150/60-17, spredaj pa maš tudi pravo dimenzijo. Je pa res da ni vsaka 160 guma enako široka.Preveri smao kakšna je širina felne napram originalu.

Objavljeno

se pravi bi se moral s 150 isto peljati ? samo da ni preširoka feltna za 150 gumo, da ne bo preveč raztegnjena ?.. kdo ve na kakšni temp delujejo ti sm-i? 80-90 ?

Objavljeno

Jaz sem mel na SC 625 Super Competition original 150 zadnjo gumo. Je pa tudi kolegu na letniku 2005 drgnila zadnja Sava naprimer (160). Temperature žal nevem :)

Objavljeno (popravljeno)

mene samo skrbi da bo feltna preširoka za 150 gumo in da bo guma nepravilne oblike...

a te tanove sava sport-force so za kaj ?
 

Popravljeno . Popravil togo
Objavljeno

kupuje kdo semeringe za  prve vilice, mere 48x57.9x9 (komplet 2 oljna, 2 prašna -  4kosi skupaj, original KTM.!) z računom vred.. za mojega so preveliki... cena je  bila 50,80€, dam pa  za 50€ ;)

Objavljeno

Ti imaš verjetno 43mm vilice. Pelji obnovit Čarmanu,neboš dal veliko več kot če boš sam nabavljal materjal in delal.

Objavljeno

40 mam....

kje pa je to ?

Objavljeno

ima kdo izkušnje z blokiranjem teh vrst motorjev (ktm sm.. in predvsem starejši modeli)  imam namreč 36kw moral bi pa blokirati na a2 (35kw).. je pa baje težava da se za ta motor l.97  ne dobi oz težko dobi blokada... tako mi je rekel serviser... je to res ? ali obstaja še kaka rešitev drugačna ?

Objavljeno

Googlaj. Za blokado preveri na alpha-technik (spet google). Če se tam dobi,lahko potem naročiš na Elisi ali pri Šternu (spet google :) )

Objavljeno

ni oz n  az ne najdem...  a obstaja kakšna možnost da se da  motor samo na valce zmerit in nato na novo upišejo kw ki ih ima ? ker pri teh letih ih ziher nima več 36 ;)

Objavljeno

Zlo mal verjetno da gre, je pa bla enkrat debata o tem na forumu (poglej temo o blokadah). Verjetno če neboš našel blokade te bo ceneje prišlo menjat motor za takega ki ma blokado oz ki se ga da blokirat, žal.

Objavljeno

bom nekej naštuderov ;)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo motor je bil komplet razstavlen čez zimo, pregledani vsi kabli, menjano olje + filtri, nastavleni ventili, menjan regler, menjano navitje, pregledani vsi kabli, nov akumulator, nove gume, nove ročke+gripi+crash bunkice in še par malenkosti, upam da bo zdj vsaj eno sezono mir :smoke:

 

hozi-ktm-may-2015-y.jpg

 

hozi-ktm-may-2015.jpg

 

hozi-ktm-may-2015-x.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Je kdo probal razliko med serijsko vgrajenim Dellorto PHM in Keihinom FCR na LC4 620ccm?  Me zanima, ali se mi splača zamenjava ali ne.

 

Če ima kdo kakšnega Keihina, ki je bil na KTM-u pa naj se mi javi na ZS, ker se mi ne da hecat z nastavitvami, raje bi imel "plug-n-play" :)

Popravljeno . Popravil suntrace14
Objavljeno

js sem probal razliko med dellortom in mikunijem na husqvarni in razlika pri meni je bila ocitna...

Objavljeno

Je kdo probal razliko med serijsko vgrajenim Dellorto PHM in Keihinom FCR na LC4 620ccm?  Me zanima, ali se mi splača zamenjava ali ne.

 

Če ima kdo kakšnega Keihina, ki je bil na KTM-u pa naj se mi javi na ZS, ker se mi ne da hecat z nastavitvami, raje bi imel "plug-n-play" :)

sem probal. sem mnenja da se splača, če dobiš FCRja poceni in v dobrem stanju. z dobro nastavljenim dellorto precej dobro deluje LC4 agregat; če bi obesil nanj še pumpo (cca 40 eur) bi bla razlika še manj očitna. Jst sm razmišljal o menjavi, po probni vožnji LC4 s FCRjem in dejstvu da za KTM tega ferga nisem našel za normalen denar, sem se odločil da se posvetim optimiziranju dellija. 

Objavljeno

@Noiser69 Kje si dobil te chrash bunke in kako si jih namontiral gor, si prevrtal vijake?

Objavljeno

@Noiser69 Kje si dobil te chrash bunke in kako si jih namontiral gor, si prevrtal vijake?

prevrtal sem vijake, v trgovini kupil navojno os, nanjo pa navil odrezane "fustrastrje" za bmxa ;)

Objavljeno

Tnx za info!

Jaz si moram tudi nek tak koncept chrash pad-ov našraufat na mojga, pa malo iščem ideje kaj in kako to nardit. Sem bolj v tej smeri razmišljal, da bi dal kakšna trda kolesa od skejta gor pa navojno palico čez.

Objavljeno

sem probal. sem mnenja da se splača, če dobiš FCRja poceni in v dobrem stanju. z dobro nastavljenim dellorto precej dobro deluje LC4 agregat; če bi obesil nanj še pumpo (cca 40 eur) bi bla razlika še manj očitna. Jst sm razmišljal o menjavi, po probni vožnji LC4 s FCRjem in dejstvu da za KTM tega ferga nisem našel za normalen denar, sem se odločil da se posvetim optimiziranju dellija. 

Si se torej odločil za pumpo?

Objavljeno

Si se torej odločil za pumpo?

odločil sem se, nisem je pa še naročil. v bistvu sem trenutno še v fazi iskanja prave glavne dize. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!