Noiser69 Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 pozdravljeni.! sicer si lastim lc4 620, ampak to gre vse v isti koš imam pa nekaj vprašanj... prvo: katero olje uporabljate ? drugo: imam trdo sklopko.. kakšna ideja zakaj ? nisem še preveril ne zajle ne nič ( motor imam dva dni. .) tretje: guma širine 160 mi drgne v ketno.. ali bi se z 150 širine peljal enako ali se spremeni/poslabša lega ? in ali obstaja kakšna bolj okrogla guma ? prejšni lastnik je rekel da mu continental conti-force ni drgnila... je to možno ? in prva je višine 70 in ne 60, je to original in z namenom ? za enkrat e to to, hvala za odgovore (: Welcome to the family:) Js uporablam Motorex Cross Power 10w50, ki je sicer malo dražje, ampak rajš dam bolše, eni pa tut uporabljajo sintetiko 10w40 ki je tut kr cenej, al pa celo polsintetiko, čisto odvisno, js rajši dam bolše. Js tut mam bol trdo sklopko ampak mi je kul, nvm pa zakaj je trša kot recimo pr fotrovem kawasakijo... Js sm mel prejšno gumo contiattack SM 160 pa mi ni drgnila, zdej mam pa dunlopko isto 160 pa se dotika ketne ... Prva je pa standard 120/70-17 kolker vem ...
togo Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 hvala (= ja lih to olje sm gledal.. more bit pa mineralno ali sintetično an ? oz saj tako v manuel-u piše... sam jst mam sklopko tako, trdo trdo nism še uspeu razdret nič, sam bom vseen kar celo menjal ker je itak proti koncu... Kar se pa gume tiče, pa meni se ne dotika samo malo ampak mi je cca. pobralo 0,5cm roba gume haha... baje da je feltna širša in bbolj gumo raztegnje ker je od vor-a 503... jaz bi dal gor 150 gumo sam nevem kaka bo lega in kaka bo oblika gume ker je že ta precej ravna.. kako mnenje ? anima me če te motorje kaj posebnega porihtate ali samo srevis filtri itd... ? pa še to, zadnja zavorna čeljust ima luft, malo naj bi migala ali ne ?
togo Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 zanima me še na kakšne temperature se vam ka segrejejo sm-čki ?
NejcZ Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Nič posebnega, gume is menjal? Al so še njegove gor? Majo tega letniki SMi 150 gume tako da te nima kaj skrbet, 150/60-17, spredaj pa maš tudi pravo dimenzijo. Je pa res da ni vsaka 160 guma enako široka.Preveri smao kakšna je širina felne napram originalu.
togo Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 se pravi bi se moral s 150 isto peljati ? samo da ni preširoka feltna za 150 gumo, da ne bo preveč raztegnjena ?.. kdo ve na kakšni temp delujejo ti sm-i? 80-90 ?
NejcZ Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Jaz sem mel na SC 625 Super Competition original 150 zadnjo gumo. Je pa tudi kolegu na letniku 2005 drgnila zadnja Sava naprimer (160). Temperature žal nevem
togo Objavljeno April 22, 2015 Opozori Objavljeno April 22, 2015 (popravljeno) mene samo skrbi da bo feltna preširoka za 150 gumo in da bo guma nepravilne oblike... a te tanove sava sport-force so za kaj ? Popravljeno April 22, 2015. Popravil togo
togo Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 kupuje kdo semeringe za prve vilice, mere 48x57.9x9 (komplet 2 oljna, 2 prašna - 4kosi skupaj, original KTM.!) z računom vred.. za mojega so preveliki... cena je bila 50,80€, dam pa za 50€
NejcZ Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 Ti imaš verjetno 43mm vilice. Pelji obnovit Čarmanu,neboš dal veliko več kot če boš sam nabavljal materjal in delal.
togo Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 ima kdo izkušnje z blokiranjem teh vrst motorjev (ktm sm.. in predvsem starejši modeli) imam namreč 36kw moral bi pa blokirati na a2 (35kw).. je pa baje težava da se za ta motor l.97 ne dobi oz težko dobi blokada... tako mi je rekel serviser... je to res ? ali obstaja še kaka rešitev drugačna ?
NejcZ Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 Googlaj. Za blokado preveri na alpha-technik (spet google). Če se tam dobi,lahko potem naročiš na Elisi ali pri Šternu (spet google )
togo Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 ni oz n az ne najdem... a obstaja kakšna možnost da se da motor samo na valce zmerit in nato na novo upišejo kw ki ih ima ? ker pri teh letih ih ziher nima več 36
NejcZ Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 Zlo mal verjetno da gre, je pa bla enkrat debata o tem na forumu (poglej temo o blokadah). Verjetno če neboš našel blokade te bo ceneje prišlo menjat motor za takega ki ma blokado oz ki se ga da blokirat, žal.
Noiser69 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Evo motor je bil komplet razstavlen čez zimo, pregledani vsi kabli, menjano olje + filtri, nastavleni ventili, menjan regler, menjano navitje, pregledani vsi kabli, nov akumulator, nove gume, nove ročke+gripi+crash bunkice in še par malenkosti, upam da bo zdj vsaj eno sezono mir M1tch, VS800, Ciko86 in 2 others 5
suntrace14 Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 (popravljeno) Je kdo probal razliko med serijsko vgrajenim Dellorto PHM in Keihinom FCR na LC4 620ccm? Me zanima, ali se mi splača zamenjava ali ne. Če ima kdo kakšnega Keihina, ki je bil na KTM-u pa naj se mi javi na ZS, ker se mi ne da hecat z nastavitvami, raje bi imel "plug-n-play" Popravljeno Maj 17, 2015. Popravil suntrace14
Ciko86 Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 js sem probal razliko med dellortom in mikunijem na husqvarni in razlika pri meni je bila ocitna...
hajoktejn Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 Je kdo probal razliko med serijsko vgrajenim Dellorto PHM in Keihinom FCR na LC4 620ccm? Me zanima, ali se mi splača zamenjava ali ne. Če ima kdo kakšnega Keihina, ki je bil na KTM-u pa naj se mi javi na ZS, ker se mi ne da hecat z nastavitvami, raje bi imel "plug-n-play" sem probal. sem mnenja da se splača, če dobiš FCRja poceni in v dobrem stanju. z dobro nastavljenim dellorto precej dobro deluje LC4 agregat; če bi obesil nanj še pumpo (cca 40 eur) bi bla razlika še manj očitna. Jst sm razmišljal o menjavi, po probni vožnji LC4 s FCRjem in dejstvu da za KTM tega ferga nisem našel za normalen denar, sem se odločil da se posvetim optimiziranju dellija.
BIZKIT Objavljeno Maj 17, 2015 Opozori Objavljeno Maj 17, 2015 @Noiser69 Kje si dobil te chrash bunke in kako si jih namontiral gor, si prevrtal vijake?
Noiser69 Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 @Noiser69 Kje si dobil te chrash bunke in kako si jih namontiral gor, si prevrtal vijake? prevrtal sem vijake, v trgovini kupil navojno os, nanjo pa navil odrezane "fustrastrje" za bmxa
BIZKIT Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 Tnx za info! Jaz si moram tudi nek tak koncept chrash pad-ov našraufat na mojga, pa malo iščem ideje kaj in kako to nardit. Sem bolj v tej smeri razmišljal, da bi dal kakšna trda kolesa od skejta gor pa navojno palico čez.
suntrace14 Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 sem probal. sem mnenja da se splača, če dobiš FCRja poceni in v dobrem stanju. z dobro nastavljenim dellorto precej dobro deluje LC4 agregat; če bi obesil nanj še pumpo (cca 40 eur) bi bla razlika še manj očitna. Jst sm razmišljal o menjavi, po probni vožnji LC4 s FCRjem in dejstvu da za KTM tega ferga nisem našel za normalen denar, sem se odločil da se posvetim optimiziranju dellija. Si se torej odločil za pumpo?
hajoktejn Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 Si se torej odločil za pumpo? odločil sem se, nisem je pa še naročil. v bistvu sem trenutno še v fazi iskanja prave glavne dize.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se