Skoči na vsebino

Yamaha MT 03


-pero-

Priporočene objave

Jaz sem že probal sesti na XT (Ne mini moto različica) pa sem imel malce problem jo sploh s tačke dati. MT pa se mi je dosti lažje zdela ko sem se usedel nanjo mi je bilo dosti prijetnejše in sem brez problema sedel na njej in se probal malce zapeljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Katero olje naj nabavim? Vidim, da dosti folka kupuje Motul Ester 4T 15W-50. Če pogledam v Owners manual bi naj uporabil 15W-40. Kaj pravite vi izkušeni mački, kaj naj dam not?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Alora. Vidim, da je tema mrtva  :BUA:  ampak vseeno upam na odgovor, ker je vprašanje bolj splošno.

 

Imam namen kupit nov izpuh in sem naletel na zelo ugodno ponudbo GPR furore nero aluminum. 270 €+15 €poštnina.

 

Bega me to, ker piše da je iz aluminija in ne vem kako obstojen je izpuh iz aluminija. Ima kdo izkušnje? Nasplošno z GPR znamko. Drugače gledam tudi MIVV x-cone, ampak je cena 395 € + 15 € poštnina. 

 

Kaj pravijo vaše izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem še našel glede GPR Furore serije

 

New in 2013 Furore provides 21st century looks at 80’s prices. All internals and link pipes are 304 grade stainless steel. The outer sleeve is either black anodised aluminium  or with the carbon look sleeve over the aluminium. The spec is finished off with a uniquely shaped ergal end cap fitted with a circlip retained db. Also fitted with a removable baffle. If you can find better value for money, buy it!

 

furore_nero_rnd1368634450333.jpg

 

Zdaj vidim, da je tudi MIVV X-cone iz 304 pločevine

 

our X-cone terminal (the body has a brushed finish), is supported by a top class construction and the utmost attention to detail. AISI 304 stainless steel with extremely high resistance, made of sheet with a thickness of 0.8 mm only, for minimum weight.

x_cone.jpg

Popravljeno . Popravil m0f0x
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Vse so zelo daleč od mene, saj če ne bo druge, se bom moral lih tja odpeljat, ampak prej prašat me nič ne stane:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 2 let pozneje...

Pozdravljeni, bolj kot ne zamrla tema, vendarle me le zanima, kako in kaj je s telimi motorji. Namreč imam izpit A2, in večina motorjev ima 35.3kW, kar pomeni, da bi moral homologirati še blokado na 35kW, kar se mi zdi praktično malo smotano. Na Avto-netu sem zasledil oglas, MT 03 - 2006 letnik, ki ima sicer le 33.4kW. Zanima me, kakšne napake se pojavljajo, pri omenjenem modelu. Namreč čudno mi je tudi, da ima le 11.000km. Kaj pa tste 1.9kW razlike? Se to občutno pozna? Namreč vozil sem že 35.3kW verzijo, mi je zelo všeč za vozit.Je pa tale motor kar daleč od mene, zato se raje prej pozanimam.

Oglas: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14067491

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!