Skoči na vsebino

Yamaha MT 03


-pero-

Priporočene objave

predvsem spada cagiva canyon v svojo temo.

kar si piarovci zmisljujejo......... ce kdo potrebuje njihovo klasifikacijo da izzve kaj vozi...... be my guest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeba, ko razni fabriški PiaRovci začnejo zmišljevat trende. Če mene vprašte je lepu slovensku klasični enovaljni cestnik. ma cestne gume, kratko vzmetenje, nič plastike spredi-spodi, vaga prpravljen za vožnjo čez 180 kil (supermoti so vrečo cementa lažji). Če je zadnja fedra postrani, sedež nizko-sredji, krmilo bolj na enduro, pa še ni funbike.

Sicer pa imenujte kokr čete..lahk tud superfake, funbrake...

Kam (segment)bi pa spadal tale spodaj?

V segment grdih motorjev!

(žal ni dodalo slike...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa imenujte kokr čete..lahk tud superfake, funbrake...

Kam (segment)bi pa spadal tale spodaj?

Funbike ali cestni enduro. Kar hočeš, saj si kar naprej zmišljujejo neke nove kategorije. Sicer je bil BMW F 650 menda prvi poimenovan fun bike (nisem čisto ziher), tale kađiva je pa kar podobna. Glede MT-03 ga pa lahko vtaknete v kategorijo Scrambler, pač neka zmes med nakedom in endurom, ponavadi so bili eno ali dvo celinderski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je komu 45 konjev malo, naj se vpraša, kje je bila ta moč merjena, ker bi znal bit dodatno razočaran nad močjo, ki zares prehaja iz gume na asfalt, predvsem pa verjetno ne razume, da enocilindričarji ob manjših konjih ponavadi postrežejo z boljšim navorom iz nižjih obratov in zato naredijo vožnjo bolj zabavno v prometu, čeprav ko si zamislim potencialne kupce tega motorja vidim premikanje skozi mesto v koloni počasi ob ostalem prometu :OK:

razglabljat v ker segment motor spada je pa vsekakor zgrešeno, ker ne vem kaj dosežeš, ko vozilo klasificiraš, aja, mogoče ga lažje primerjaš z ostalimi v takšnem ali sorodnem razredu, ki imajo slučajno 3 cilindre in 50 kil več in to je res na mestu.

to je motorno kolo, niti ne pretirano drago in če razumeš koncept enocilindričarja, veš za kaj je najbolj primeren in če ti je vizualno všeč...narediš kar hočeš, če imaš denar, ker če ga nimaš, je izbira le ena...ne kupiš in mogoče za dušo malo skurcaš tehnične podatke in rešitve. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, pa kar bo predrago. Tak motocikel bi bil meni idealen. Sem študent, potrebujem motor za vsak dan (živim med faxom, knjižnico in domom) nekaj kar potrebuje malo vzdrževanja, majhno porabo in vleče že iz malih obratov. Za tako vlogo bi bil tale motocikel kar idealen in nekako sem računal na podobno ceno kot XT660X.

O lepoti pa ne bi, to je stvar posameznika. Meni osebno je zelo dopadljiv.

p.s.: škoda da so dali verigo. Mi je bila bolj všeč rešitev pri prototipu s trakom.

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

blabla..... MT-01 je avtobus ... :devil:

jap. sem slišal, da misli Certus vse stare škatle smrdljive stran zmetat pa MT-01ke nabavit. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

fajn se pelje, je pa res ,da za skoraj tak dnar dobiš tudi beštije z več konji itd

očitajo mu, da ma vendarle mal premal moči itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fajn se pelje, je pa res ,da za skoraj tak dnar dobiš tudi beštije z več konji itd

očitajo mu, da ma vendarle mal premal moči itd

jaz ima beštijo z več konji, pa me zanima zato, ker bi se želel na eleganten način "upočasnit",

pa vendarle še kakšno daljšo furo odpeljat (cca 400km).

očitno se bom moral proti 01 stegnt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

mater, tele teme o mt serijah so pa čis zapuščene

a nobenga ne mikajo taki motorini? men so hudo všeč, še posebej mt-01. ampak za naslednjo stopnjo bi bila mt-03 dovolj.

torej, a je sploh tu gor kakšen lastnik?

tu gre za isti agregat kot pri xt660 ne?

me zanima, če pozna kdo kakšno tujo spletno stran, kjer bi se dalo dobit kaj rabljenega...pri nas jih ni ravno veliko na cestah, tako, da se tudi rabljenih ne dobi ravno :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
mater, tele teme o mt serijah so pa čis zapuščene

a nobenga ne mikajo taki motorini? men so hudo všeč, še posebej mt-01. ampak za naslednjo stopnjo bi bila mt-03 dovolj.

torej, a je sploh tu gor kakšen lastnik?

tu gre za isti agregat kot pri xt660 ne?

me zanima, če pozna kdo kakšno tujo spletno stran, kjer bi se dalo dobit kaj rabljenega...pri nas jih ni ravno veliko na cestah, tako, da se tudi rabljenih ne dobi ravno :unsure:

Men je tut tale motorček čist hud. Na tejle spletni strani www.moto.it si lahko mal ogledaš za kakšnega rabljenega - je pa res da ga boš mogu it iskat k sosedom v Italijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motor sem gledal pred dobrim tednom dni v Krškem, cena novega je okoli 6500 evrov. Dobi se tudi rabljene za dokaj spodoben denar me je pa hudo razočarala moč ki je samo 33.4kW (45 HP) pri 6,000rpm. Če pogledaš 500 ccm motorje imajo min 50 konjskih moči in bi bilo malo žalostno da te šibne nekdo na 5 let starem er-5. MT 01 pa je cena dvakratna se pravi okoli 12000 evrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 5 tedne pozneje...
  • 10 mesecev pozneje...

Zanima me, če še kak forumovec vozi Yamaho MT 03...

Se mi zdi, da nas je bolj malo. Pa se dajmo preštet.

LP

PS: Sori, če tema že obstaja, sem jo iskala, pa nism našla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če še kak forumovec vozi Yamaho MT 03...

Se mi zdi, da nas je bolj malo. Pa se dajmo preštet.

LP

PS: Sori, če tema že obstaja, sem jo iskala, pa nism našla.

Ena tema obstaja,nebi pa vedel naslova(nekaj o Buldogih).Teh motorjev je zelo malo sploh,pa to ni motor za nežni spol saj bi se z vsakim 600 ccm bolj peljala,kajti to je zelo težek in težko vodljiv motor z veliko navora.To je bolj motor za kakega Martina Krpana z min 90+Kg. ,saj to boš kmalu sama ugotovila,če še nisi.Za nežni spol so motorji do 700 ccm,do max. teže 180 Kg in višina sedeža max.78 cm.Nebi več pisal,da nebo kake zamere,sicer pa vsake oči imajo svojega malerja. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teh motorjev je zelo malo sploh,pa to ni motor za nežni spol saj bi se z vsakim 600 ccm bolj peljala,kajti to je zelo težek in težko vodljiv motor z veliko navora.To je bolj motor za kakega Martina Krpana z min 90+Kg. ,saj to boš kmalu sama ugotovila,če še nisi.Za nežni spol so motorji do 700 ccm,do max. teže 180 Kg in višina sedeža max.78 cm.Nebi več pisal,da nebo kake zamere,sicer pa vsake oči imajo svojega malerja. :hmm:

Brumer oprosti sam to je pa kr neki!Si vozil MT 03?Po moje ne,ker potem ne bi tega pisal!

Že v teoriji se motiš :hmm: sploh pa imajo "vsi" več kot 78cm in "vsi" so težji!

Mt03 Višina sedeža: 805 mm. teža: 174.5 kg.Največja moč, 35.3 kW (48 KM) pri 6250 rpm. Največji navor, 56.2Nm (5.73 kg-m) pri 5250rpm ...

Er6 Višina sedeža od tal (mm), 790mm. Masa (kg), 178 kg.največja moč: 53 kW (72 KM) pri 8500 vrt/min; največji navor: 66 Nm pri 7000 ...

Hornet višina sedeža: 800 mm,teža: 173 kg , Največja moč: 72 kW (98 KM) pri 12.000 vrt/min. Največji navor: 65 Nm pri 9.600 vrt/min ...

fz6 Višina sedeža, 795 mm,teža, 186 kg Največja moč kW/KM, 72/98. Največji navor Nm pri vrt/min, 63,1 Nm pri 9.000 ...

GSR 600 Višina sedeža: 785 mm,Teža: 183 kg,največja moč: 75 kW (102 KM) pri 12.000 vrt/min, največji navor 64 Nm pri 10.500 ...

No verjetno si res hotel reči,da ima na spodnjih vrtljajih veliko navora!Pa moram rečt,da niti ne!Jz sem jo sicer zelo malo peljal.Pa še to po ulicah!Tu se mi je motor zdel OK in lepo vodljiv!Jo pa ima kolega in ko bo lepše vreme se bom itak malo zapeljal in bom takrat več napisal!Ta kolega si ga je kupil kot svoj prvi motor v življenju in je zelo zadovoljen z njim!

V Italiji vidiš dost žensk na MT-03.Ena,ki jo poznam je šla z suzuki GSR na MT 03 in je rekla,da ji velik bolj paše!Da ne govori,kolk bolj všeč ji je motor :whistle:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer je verjetno zamešal za MT01, tist je pa res težek motor.

Tako je res sem se zmotil imel sem v mislih MT01 (buldo-ga) pa saj pravijo motiti se je človeško in če še priznaš ti je 1/2 oproščeno. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je res sem se zmotil imel sem v mislih MT01 (buldo-ga) pa saj pravijo motiti se je človeško in če še priznaš ti je 1/2 oproščeno. :worship:

MT01 (buldo-ga)

error error error error

če to drži, potem sta tudi k1200r in r1200c motorja, kjer lahko enega v oklepaju napišeš k drugemu.

mt-03, všečen, predvsem mestni motor... mesten zato, ker so lahko vibracije enovaljnika moteče. čeprav, vibracije so lahko tudi prijetne, a ne?? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

nisem ga vozil, je pa prijetno majhen in lahek med nogami. s široko balanco, za pravo držo. enovaljnik, ki obeta da z razpoložljivim navorom vleče iz nule!

ter da za prehitevanje (pri teh kubikih) ne rabiš prestaviti 7 prestav nižje in iglo poslati tja nekam v temno rdeče polje.

zagotovo zelo primeren za voznico, ki rada sede na nevsakdanji, eksotičen motor...

hmm, za druge ne vem, a sam nisem pomislil na to, da bi mi nakupno odločitev pogojevala možnost nadaljnje prodaje motorja...

bobra, definitivno si dobro izbrala!

smiley2.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!