Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

Spin.

Mal poglej na avto net mislim da jih je glih danes edn dal gor. :eek:

So pa kopije in so nepoštrihane. .)

Če neboš najdu mi pa piš na PM.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Me veseli da ostajajo pri analogni tehnologiji. Obratomer je veliko boljši "klasičen" kot digitialni : :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Tile analogni obratomerji pri yamahah so po designu res nekaj posebnega zelo lepi na izgled in dobro pregledni, fantje nisem navijač za neko znamko kot nekateri, ampak roko na srce za mojo bivšo 636 (05/06)je nebi menjal za noben denar, sem včerij probal praktično novo r6 (tazadnji mode)l z akrapovičem slip on, pa sem bil zelo razočaran, motor do 10k sploh ne gre nikamor, pol se prebudi ampak vseeno, pa tudi ko mu odvzameš plin pa ga hočeš ponovno priviti motor cel čas samo jamra in jamra šele nato spet ''potegne''.

Zdaj vem da me bodo pristaši yamah popljuvali ampak rečem samo to, da probajte pa boste videli,

aja zatem probajte še kakega suzukija al pa kawlna 636 tud z akrapotom če je možno pa boste videli da ne govorim nekaj v tri dni.

Drugače je baje dobro okretna za prelagnje samo za cestno uporabo pa jo morš skoz šponat nad 10k da

postane poskočna, po izgledu pa itaq zmagovalka. :OK:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Nov merilnik obratov za 2007

škoda da nima bele podlage, kot so jo imele R6-ke do letnika 05' :doze:

Objavljeno

Pri merilniku vrtljajev za 2007 je novost predvsem to da ima rdeče polje pri 16.500rpm namesto 17.500rpm kot je to imela 2006

Objavljeno

Zmagovalka v izgledu, o tem ni dvoma !

Pri 600, je res tako da vsaj do enih 7k tisoč obratov ne gre nikamor, tako da se kar držim reka prijatelja Zx_R. Tudi jaz sem bil mnenja da bo preveč, gledal samo na konje, sedaj pa vidim, kaj dejansko pomeni beseda NAVOR

Objavljeno

Drži, če z motorjem želiš biti hiter moraš dat tud nekaj od sebe :grim, sam ko pa daš, se pa motor pele in to dobesedno :kva2: :OK: :devil: .

Se pa pozna "fly by wire" gas. Če imaš ob vstopu v ovinek visoke vrtljaje, bo elektronika poskrbela za to, da se bo motor tudi na izstopu vrtel. Predvsem motor od voznika zahteva veliko znanja in dela :grim , če se potrudiš si pa pomoje najhitrejši med 600.

Sicer pa est sm z mojo Y full zadovoljen tudi v območju kjer ga vozim (med 7 in 10 k), konec koncev je še to prehitro.

Aja pa še to est jo ne znam pelat :grrr po moje nimam dost j... :blush:

Objavljeno

Se pa pozna "fly by wire" gas. Če imaš ob vstopu v ovinek visoke vrtljaje, bo elektronika poskrbela za to, da se bo motor tudi na izstopu vrtel.

Daj ti malo razloži tole. :hmm:

Objavljeno

Mal sem se narobe izrazil, v bistvu gre za to, da računalnik nadzira več parametrov delovanja motorja (vrtljaji, tlak v zračni komori, pretok zraka, navor... ) in temu primerno prilagaja mešanico zraka in goriva za optimalno delovanje motorja. Pri cca 9000 vrt. pa se vklopi sekundarni red injektorjev, ki zagotavljajo optimalni vbrizg goriva v gornjih vrtljajih.

Če pri klasičnem gasu hitro odpremo plin, se lahko zgodi, da pride v izgorevalno komoro preveč goriva je izgorevanje slabše, posledično pa so slabše tudi preformanse motorja. To naj bi t.i. fly by wire odpravljal.

Tako sem jaz razumel celotno zadevo. Ne vem če je čist prov :? , zato me ne ubit, lahko pa potrdim, da vsaj po mojem občutku zadeva deluje.

Objavljeno

Mal sem se narobe izrazil, v bistvu gre za to, da računalnik nadzira več parametrov delovanja motorja (vrtljaji, tlak v zračni komori, pretok zraka, navor... ) in temu primerno prilagaja mešanico zraka in goriva za optimalno delovanje motorja. Pri cca 9000 vrt. pa se vklopi sekundarni red injektorjev, ki zagotavljajo optimalni vbrizg goriva v gornjih vrtljajih.

To so lastnsti elektronskega vbrizga. Fly by wire tukaj nima bistvenega vpliva.

Objavljeno

Fly by wire vpliva predvsem na odzvnost ročice za plin

Objavljeno

Ja kaj pa krmilimo z ročico za plin. Po moje vbrizg - kdaj, koliko... Ja gre za odzivnost ročice, vendar le-ta s pomočjo računalnika krmili sam vbrizg goriva.

Objavljeno

Samo če je zaradi Fly by wire gas tako slabo odziven pol ga za nič ne menajm za navadno zajlo!!!!

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Danes prebraj v Motoradu: Yamaha kliče na servis vse voznike Yamah YZF-R-6 Tip JR 111 štev.šasije

JYAR 111000000301 do št.111000015304 zaradi napake na slabo privitem vijaku v notranjosti zračnega filtra ,ta vijak če se odvije ga potegne v difuzor in pride do blokiranja plina(gasa)kar zna biti zelo nevarno.Po medijih kličejo vse voznike teh motorjev naj se zglasijo čimprej na servisu kjer jim to napako brezplačno odpravijo. :OK:

Objavljeno

Ve kdo mogoče koliko stanejo lamele za R6? motor je l.99 :)

LP

Objavljeno

Ve kdo mogoče koliko stanejo lamele za R6? motor je l.99 :)

LP

Za originalne nimam pojma, EBC-jeve pa pridejo okrog 14000SIT (+poštnina), če pa si omisliš kevlarsko 'street racer' verzijo, pa te bo stalo okrog 24000SIT (+poštnina).

Lahko pa jih naročiš tudi v Sloveniji.

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Rückrufaktion Yamaha R6

Achtung: Rückrufaktion bei Yamaha: Betroffen sind alle Besitzer einer R6 mit folgenden FahrgestellnummerN:

JYARJ111000000301 bis JYARJ111000015304

Aufgrund eines zu geringen Anzugdrehmoments kann es zur Lösung der Befestigungsschrauben des Luftfilters kommen. Die Schrauben könnten dadurch in den Ansaugtrakt gelangen und sich im schlimmsten Fall zwischen Drosselklappen und Motorgehäuse festklemmen. Dadurch ginge die Motordrehzahl bei Gaswegnahme nicht auf Leerlaufdrehzahl zurück.

Alle Besitzer der betroffenen Fahrzeuge werden gebeten, sich schnellstmöglich mit ihrem YAMAHA-Vertragshändler in Verbindung zu setzen. Der Luftfilter wird kostenlos durch neue, modifizierte Teile ersetzt.

Prebral na Nemški strani... Jao... Tudi japonci niso več kar so bli...

P.S.: Zdej sm opazu da je v oni temi tudi napisal Brumer: KLIK

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno

Danes prebraj v Motoradu: Yamaha kliče na servis vse voznike Yamah YZF-R-6 Tip JR 111 štev.šasije

JYAR 111000000301 do št.111000015304 zaradi napake na slabo privitem vijaku v notranjosti zračnega filtra ,ta vijak če se odvije ga potegne v difuzor in pride do blokiranja plina(gasa)kar zna biti zelo nevarno.Po medijih kličejo vse voznike teh motorjev naj se zglasijo čimprej na servisu kjer jim to napako brezplačno odpravijo. :OK:

huda napaka za tako renomirano tovarno. A niso imele nove R6 tudi druge težave? Američani bi naj tožili Yamaho zaradi laganja o konjih.

Objavljeno

huda napaka za tako renomirano tovarno. A niso imele nove R6 tudi druge težave? Američani bi naj tožili Yamaho zaradi laganja o konjih.

Ne o konjih, ampak o 'redline'-u - torej o max. vrtljajih. Ker so v nekaterih reklamah omenjali 17000 vrtljajev/min, ki pa jih R6 (menda) ne doseže v resnici. Ameri pač. :rolleyes:

D.

Objavljeno

Ne o konjih, ampak o 'redline'-u - torej o max. vrtljajih. Ker so v nekaterih reklamah omenjali 17000 vrtljajev/min, ki pa jih R6 (menda) ne doseže v resnici. Ameri pač. :rolleyes:

D.

Yamahina napaka. Če izdelaš tako ličen motocikel, je pa res vseeno ali se zavrti 16500 ali 17000 vrt. Nenazadnje tudi vrtljaji in moč niso vse pri motociklu, mar ne?

Objavljeno

Yamahina napaka. Če izdelaš tako ličen motocikel, je pa res vseeno ali se zavrti 16500 ali 17000 vrt. Nenazadnje tudi vrtljaji in moč niso vse pri motociklu, mar ne?

Ni pomembno kolk se zavrti, gre se za to da laže, oni se pa "hvaljo" kolk visoko se zavrti in oh in sploh .)

Objavljeno

Ni pomembno kolk se zavrti, gre se za to da laže, oni se pa "hvaljo" kolk visoko se zavrti in oh in sploh .)

Ja. Nepotrebna mala laž, ki je izzvala vihar. Po nepotrebnem.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ne o konjih, ampak o 'redline'-u - torej o max. vrtljajih. Ker so v nekaterih reklamah omenjali 17000 vrtljajev/min, ki pa jih R6 (menda) ne doseže v resnici. Ameri pač. :rolleyes:

D.

Če bi vsi tožili firme, ki oglašujejo neresnice, bi hitro nastal red na področju reklam. Sedaj pa ti gre na :SS ob gledanju nekaterih reklam.

Objavljeno

eno vprašanje...

koliko je takšen motor primeren za začetnika na teškem motorju?

do sedaj sem vozila 2 leti typhoona, 5 let benellija 491 racing in 1 leto yamaho tzr50.

sprašujem, ker imam namen kupiti nekaj, kar bo podobno yamahi tzr, samo da bo večja prostornina.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!