danixxx Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 Spin. Mal poglej na avto net mislim da jih je glih danes edn dal gor. :eek: So pa kopije in so nepoštrihane. .) Če neboš najdu mi pa piš na PM.
Jure Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Me veseli da ostajajo pri analogni tehnologiji. Obratomer je veliko boljši "klasičen" kot digitialni : :OK:
Zx_R Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 (popravljeno) Tile analogni obratomerji pri yamahah so po designu res nekaj posebnega zelo lepi na izgled in dobro pregledni, fantje nisem navijač za neko znamko kot nekateri, ampak roko na srce za mojo bivšo 636 (05/06)je nebi menjal za noben denar, sem včerij probal praktično novo r6 (tazadnji mode)l z akrapovičem slip on, pa sem bil zelo razočaran, motor do 10k sploh ne gre nikamor, pol se prebudi ampak vseeno, pa tudi ko mu odvzameš plin pa ga hočeš ponovno priviti motor cel čas samo jamra in jamra šele nato spet ''potegne''. Zdaj vem da me bodo pristaši yamah popljuvali ampak rečem samo to, da probajte pa boste videli, aja zatem probajte še kakega suzukija al pa kawlna 636 tud z akrapotom če je možno pa boste videli da ne govorim nekaj v tri dni. Drugače je baje dobro okretna za prelagnje samo za cestno uporabo pa jo morš skoz šponat nad 10k da postane poskočna, po izgledu pa itaq zmagovalka. :OK: Popravljeno Oktober 10, 2006. Popravil Zx_R
jose Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 Nov merilnik obratov za 2007 škoda da nima bele podlage, kot so jo imele R6-ke do letnika 05' :doze:
bu5a Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 Pri merilniku vrtljajev za 2007 je novost predvsem to da ima rdeče polje pri 16.500rpm namesto 17.500rpm kot je to imela 2006
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 Zmagovalka v izgledu, o tem ni dvoma ! Pri 600, je res tako da vsaj do enih 7k tisoč obratov ne gre nikamor, tako da se kar držim reka prijatelja Zx_R. Tudi jaz sem bil mnenja da bo preveč, gledal samo na konje, sedaj pa vidim, kaj dejansko pomeni beseda NAVOR
Spin Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Drži, če z motorjem želiš biti hiter moraš dat tud nekaj od sebe :grim, sam ko pa daš, se pa motor pele in to dobesedno :kva2: :OK: :devil: . Se pa pozna "fly by wire" gas. Če imaš ob vstopu v ovinek visoke vrtljaje, bo elektronika poskrbela za to, da se bo motor tudi na izstopu vrtel. Predvsem motor od voznika zahteva veliko znanja in dela :grim , če se potrudiš si pa pomoje najhitrejši med 600. Sicer pa est sm z mojo Y full zadovoljen tudi v območju kjer ga vozim (med 7 in 10 k), konec koncev je še to prehitro. Aja pa še to est jo ne znam pelat :grrr po moje nimam dost j... :blush:
simonsi Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Se pa pozna "fly by wire" gas. Če imaš ob vstopu v ovinek visoke vrtljaje, bo elektronika poskrbela za to, da se bo motor tudi na izstopu vrtel. Daj ti malo razloži tole. :hmm:
Spin Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Mal sem se narobe izrazil, v bistvu gre za to, da računalnik nadzira več parametrov delovanja motorja (vrtljaji, tlak v zračni komori, pretok zraka, navor... ) in temu primerno prilagaja mešanico zraka in goriva za optimalno delovanje motorja. Pri cca 9000 vrt. pa se vklopi sekundarni red injektorjev, ki zagotavljajo optimalni vbrizg goriva v gornjih vrtljajih. Če pri klasičnem gasu hitro odpremo plin, se lahko zgodi, da pride v izgorevalno komoro preveč goriva je izgorevanje slabše, posledično pa so slabše tudi preformanse motorja. To naj bi t.i. fly by wire odpravljal. Tako sem jaz razumel celotno zadevo. Ne vem če je čist prov :? , zato me ne ubit, lahko pa potrdim, da vsaj po mojem občutku zadeva deluje.
simonsi Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Mal sem se narobe izrazil, v bistvu gre za to, da računalnik nadzira več parametrov delovanja motorja (vrtljaji, tlak v zračni komori, pretok zraka, navor... ) in temu primerno prilagaja mešanico zraka in goriva za optimalno delovanje motorja. Pri cca 9000 vrt. pa se vklopi sekundarni red injektorjev, ki zagotavljajo optimalni vbrizg goriva v gornjih vrtljajih. To so lastnsti elektronskega vbrizga. Fly by wire tukaj nima bistvenega vpliva.
P182 Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Fly by wire vpliva predvsem na odzvnost ročice za plin
Spin Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Ja kaj pa krmilimo z ročico za plin. Po moje vbrizg - kdaj, koliko... Ja gre za odzivnost ročice, vendar le-ta s pomočjo računalnika krmili sam vbrizg goriva.
Zx_R Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Samo če je zaradi Fly by wire gas tako slabo odziven pol ga za nič ne menajm za navadno zajlo!!!!
Guest Brumer Objavljeno December 29, 2006 Opozori Objavljeno December 29, 2006 Danes prebraj v Motoradu: Yamaha kliče na servis vse voznike Yamah YZF-R-6 Tip JR 111 štev.šasije JYAR 111000000301 do št.111000015304 zaradi napake na slabo privitem vijaku v notranjosti zračnega filtra ,ta vijak če se odvije ga potegne v difuzor in pride do blokiranja plina(gasa)kar zna biti zelo nevarno.Po medijih kličejo vse voznike teh motorjev naj se zglasijo čimprej na servisu kjer jim to napako brezplačno odpravijo. :OK:
AJ Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Ve kdo mogoče koliko stanejo lamele za R6? motor je l.99 :) LP
danci1973 Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Ve kdo mogoče koliko stanejo lamele za R6? motor je l.99 :) LP Za originalne nimam pojma, EBC-jeve pa pridejo okrog 14000SIT (+poštnina), če pa si omisliš kevlarsko 'street racer' verzijo, pa te bo stalo okrog 24000SIT (+poštnina). Lahko pa jih naročiš tudi v Sloveniji. D.
Stric Burek Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 (popravljeno) Rückrufaktion Yamaha R6 Achtung: Rückrufaktion bei Yamaha: Betroffen sind alle Besitzer einer R6 mit folgenden FahrgestellnummerN: JYARJ111000000301 bis JYARJ111000015304 Aufgrund eines zu geringen Anzugdrehmoments kann es zur Lösung der Befestigungsschrauben des Luftfilters kommen. Die Schrauben könnten dadurch in den Ansaugtrakt gelangen und sich im schlimmsten Fall zwischen Drosselklappen und Motorgehäuse festklemmen. Dadurch ginge die Motordrehzahl bei Gaswegnahme nicht auf Leerlaufdrehzahl zurück. Alle Besitzer der betroffenen Fahrzeuge werden gebeten, sich schnellstmöglich mit ihrem YAMAHA-Vertragshändler in Verbindung zu setzen. Der Luftfilter wird kostenlos durch neue, modifizierte Teile ersetzt. Prebral na Nemški strani... Jao... Tudi japonci niso več kar so bli... P.S.: Zdej sm opazu da je v oni temi tudi napisal Brumer: KLIK Popravljeno Januar 16, 2007. Popravil Stric Burek
gattolina Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 Danes prebraj v Motoradu: Yamaha kliče na servis vse voznike Yamah YZF-R-6 Tip JR 111 štev.šasije JYAR 111000000301 do št.111000015304 zaradi napake na slabo privitem vijaku v notranjosti zračnega filtra ,ta vijak če se odvije ga potegne v difuzor in pride do blokiranja plina(gasa)kar zna biti zelo nevarno.Po medijih kličejo vse voznike teh motorjev naj se zglasijo čimprej na servisu kjer jim to napako brezplačno odpravijo. :OK: huda napaka za tako renomirano tovarno. A niso imele nove R6 tudi druge težave? Američani bi naj tožili Yamaho zaradi laganja o konjih.
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 huda napaka za tako renomirano tovarno. A niso imele nove R6 tudi druge težave? Američani bi naj tožili Yamaho zaradi laganja o konjih. Ne o konjih, ampak o 'redline'-u - torej o max. vrtljajih. Ker so v nekaterih reklamah omenjali 17000 vrtljajev/min, ki pa jih R6 (menda) ne doseže v resnici. Ameri pač. :rolleyes: D.
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Ne o konjih, ampak o 'redline'-u - torej o max. vrtljajih. Ker so v nekaterih reklamah omenjali 17000 vrtljajev/min, ki pa jih R6 (menda) ne doseže v resnici. Ameri pač. :rolleyes: D. Yamahina napaka. Če izdelaš tako ličen motocikel, je pa res vseeno ali se zavrti 16500 ali 17000 vrt. Nenazadnje tudi vrtljaji in moč niso vse pri motociklu, mar ne?
Stric Burek Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Yamahina napaka. Če izdelaš tako ličen motocikel, je pa res vseeno ali se zavrti 16500 ali 17000 vrt. Nenazadnje tudi vrtljaji in moč niso vse pri motociklu, mar ne? Ni pomembno kolk se zavrti, gre se za to da laže, oni se pa "hvaljo" kolk visoko se zavrti in oh in sploh .)
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Ni pomembno kolk se zavrti, gre se za to da laže, oni se pa "hvaljo" kolk visoko se zavrti in oh in sploh .) Ja. Nepotrebna mala laž, ki je izzvala vihar. Po nepotrebnem.
Lobo Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Ne o konjih, ampak o 'redline'-u - torej o max. vrtljajih. Ker so v nekaterih reklamah omenjali 17000 vrtljajev/min, ki pa jih R6 (menda) ne doseže v resnici. Ameri pač. :rolleyes: D. Če bi vsi tožili firme, ki oglašujejo neresnice, bi hitro nastal red na področju reklam. Sedaj pa ti gre na :SS ob gledanju nekaterih reklam.
rosse20 Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 eno vprašanje... koliko je takšen motor primeren za začetnika na teškem motorju? do sedaj sem vozila 2 leti typhoona, 5 let benellija 491 racing in 1 leto yamaho tzr50. sprašujem, ker imam namen kupiti nekaj, kar bo podobno yamahi tzr, samo da bo večja prostornina.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se