bojevnik88 Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Nimaš zastonj nick-a ŽIVNORC. :D StaraFeltna in Zivnorc 2
meganer Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 Živjo, na tdm moram zamenjati obe gumi. zanima me katere bi dali vi gor je pa 99% asfalta zato bi raj bolj cestno. al pa če ma kdo kak popust kje mogoče. 170 70 17 in 110 80 18
DAMI34 Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 BTW: moped ne kuri prve gume, mopedist jo. Na pisti je pri hitrem pilotu, kateri niza konstantne case (vozi tekoce, se ne zbremzava in ima obcutek za linijo ) obraba prve gume majhna in enakomerna. no prou, zdj mi pa pojasni zakaj s Savo nardim 8000km, z s20 pa tri?
Japek Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 Tudi meni precej viha obe gumi. Verjetno tudi zaradi vzmetenja? Na sliki sicer ni videt tko hudo :glare: Še kaka druga varjatna kot menjava vzmetenja? Štelat se neda... Bi v maxiskuterjih objavu ampak je bolj kot ne zapuščen.
Danilo D Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 Živjo, na tdm moram zamenjati obe gumi. zanima me katere bi dali vi gor je pa 99% asfalta zato bi raj bolj cestno. al pa če ma kdo kak popust kje mogoče. 170 70 17 in 110 80 18 Si prepričan da je to prava dimenzija? Jaz imam na svoji 120/70/18 in 160/60/17. Drugače pa mi je do sedaj najdlje zdržala Continental Road Attack II Evo, 8,5kkm.
Nearrain Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 no prou, zdj mi pa pojasni zakaj s Savo nardim 8000km, z s20 pa tri? Enostavno . . . Sava je boljsa od s20. Ni tople vode . . .
Zivnorc Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 Tudi meni precej viha obe gumi. Verjetno tudi zaradi vzmetenja? Na sliki sicer ni videt tko hudo :glare: Še kaka druga varjatna kot menjava vzmetenja? Štelat se neda... Bi v maxiskuterjih objavu ampak je bolj kot ne zapuščen. ..no viš... prvi korak si že naredu.... ko si se oglasu v temi za motoriste. .... je še druga varianta, kot menjava vzmetenja. Menjaj skuter za motor. Vsaj po obrabi gume sodeč si zaslužiš vozit motor...in ne skuter... siks 1
CINDAPP Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 ..no viš... prvi korak si že naredu.... ko si se oglasu v temi za motoriste. .... je še druga varianta, kot menjava vzmetenja. Menjaj skuter za motor. Vsaj po obrabi gume sodeč si zaslužiš vozit motor...in ne skuter... Tako je
Japek Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 ..no viš... prvi korak si že naredu.... ko si se oglasu v temi za motoriste. .... je še druga varianta, kot menjava vzmetenja. Menjaj skuter za motor. Vsaj po obrabi gume sodeč si zaslužiš vozit motor...in ne skuter... Hvala... Mavti 1
marcc Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 (popravljeno) Pozdravljeni! Rabim vaša mnenja. Vozim CBR 1000 RR. Sedaj imam Michelin pilot power 3 in nisem zadovoljen. Mi zadnjo gumo v ovinkih spodnaša. Že pri športni vožnji čutim vsak ovinek, pri agresivni se ne da pelat. Včeraj vzelo trikrat za 20 cm...Seveda je guma zagreta. Z sprednjo pridem do roba tako da je sprednja ok, edina zadnjo spodnaša ko se segreje. Ko je hladna je ok, ko se segreje jo pa spodnaša..... Torej, zanimajo me GP D211, kako se obnaša v športno-agresivni vožnji in katero zmes priporočate. Tukaj prosim da pišejo izkušeni, ker nočem dati par sto evrov in narediti samo nekaj km in gume menjati. Seveda še lahko kdo opiše drugo znamko..... Najlepša hvala!!! Popravljeno Junij 7, 2015. Popravil marcc
Bostjan L Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Za Velike endure je prišla še ena nova pnevmatika. http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/trailrider Dobro da so jo naredili v dimenziji 180/55R17.
Zivnorc Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 (popravljeno) Pozdravljeni! Rabim vaša mnenja. Vozim CBR 1000 RR. Sedaj imam Michelin pilot power 3 in nisem zadovoljen. Mi zadnjo gumo v ovinkih spodnaša. Že pri športni vožnji čutim vsak ovinek, pri agresivni se ne da pelat. Včeraj vzelo trikrat za 20 cm...Seveda je guma zagreta. Z sprednjo pridem do roba tako da je sprednja ok, edina zadnjo spodnaša ko se segreje. Ko je hladna je ok, ko se segreje jo pa spodnaša..... Torej, zanimajo me GP D211, kako se obnaša v športno-agresivni vožnji in katero zmes priporočate. Tukaj prosim da pišejo izkušeni, ker nočem dati par sto evrov in narediti samo nekaj km in gume menjati. Seveda še lahko kdo opiše drugo znamko..... Najlepša hvala!!! ...zdej... ne vem, a je to hec, ali provokacija..... ...ampak, če pišeš, da s prvo gumo prideš do roba, po cesti nimaš kej več delat... ...ko prva guma pride do roba, je zadnja (cestna) že čez rob. Cestno legalne so Dunlop GP Racer... to je največ, kar se da dobiti od Dunlopa za na cesto ( od super-duper gum) Ponavadi dajejo(mo) gor zadaj E, spredaj M. Glede Price/performance je Dunlop v tem segmentu se mi zdi nekako še najboljša. Pustimo Pirelli, ko je zalepljena na asfalt, ampak glede na to, kako pelješ, jo uničiš v 2kkm. Z GP Racer boš naredil veliko več km kot s Pirelli. Na cesti jo ne boš pregrel. ....in značilno za GP Racer je, da "drži "... da ne opleta in zdrsuje do zadnjega (ko je guma še legalna, sevede). Tko. Na kratko. aja.. pa še to. Pri agresivni vožnji s 180+ konji, vsaka guma opleta, ko odpiraš na polno. Popravljeno Junij 7, 2015. Popravil Zivnorc TOMCAT in skalaprava 2
ludiluka Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 ...zdej... ne vem, a je to hec, ali provokacija..... ...ampak, če pišeš, da s prvo gumo prideš do roba, po cesti nimaš kej več delat... ...ko prva guma pride do roba, je zadnja (cestna) že čez rob. Cestno legalne so Dunlop GP Racer... to je največ, kar se da dobiti od Dunlopa za na cesto ( od super-duper gum) Ponavadi dajejo(mo) gor zadaj E, spredaj M. Glede Price/performance je Dunlop v tem segmentu se mi zdi nekako še najboljša. Pustimo Pirelli, ko je zalepljena na asfalt, ampak glede na to, kako pelješ, jo uničiš v 2kkm. Z GP Racer boš naredil veliko več km kot s Pirelli. Na cesti jo ne boš pregrel. ....in značilno za GP Racer je, da "drži "... da ne opleta in zdrsuje do zadnjega (ko je guma še legalna, sevede). Tko. Na kratko. aja.. pa še to. Pri agresivni vožnji s 180+ konji, vsaka guma opleta, ko odpiraš na polno. Eh če preveč spustiš motor v križih alpa ga zadej preveč dvigneš bo prej prva do roba kot pa zadnja
marcc Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Se opravičujem, nisem dovol pojasnil.... Vrjetno je bilo še prezgodaj zame Da, s sprednjo gumo oz. leva stran pridem do roba. To ne pomeni da se vedno po robu vozim ampak par ovinkov, ki jih dobro poznam, mogoče tudi samo oslinil.....saj ni važno. Desna stran fali 5mm. Zadnjo imam 190-55-17, torej je bolj "trikotna" ne vem kako naj se izrazim, sem še čisti začetnik. Vem da opleta zadnji konec pri agresivni vožnji, ampak, če se peljem z enakomernim gasom čez cel ovinek skos čutim popuščanje zadnje gume imam normalne obrate in nisem zelo nagjen. Mogoče delam kaj narobe, ne vem. Pnevmatikim vedno preverim pritisk pred vožnjo, ko so še hladne in sicer sprednja 2.3 bara in zadnja 2.5 bara. Ne nabijam, ampak povem kako občutim. Tej pnevmatikim ne zaupam, ker sem zgubil zaupanje v njih. Zato sem se obrnil na vas, ker imte več izkušenj kot js, sj zato je forum, več glav več ve. Na motorju imam edino en zob spredaj manj, akrapo in par modnih dodatkov, kar se tiče amotizerjev nimam predelav. Če sem koga užalil, sori ni bil moj namen. Jutri bom šel naročit gume, Zanima me, koliko polnite hladne pnevmatike GP RACER D211, glede na to da ima NTEC tehnologijo? Najlepša hvala za pomoč. Lp, M
marcc Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Samo še nekaj, če pravilno razumem. M-pomeni medium, E- pomeni endurance (to je trda-hard?). LP
DAMI34 Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Enostavno . . . Sava je boljsa od s20. Ni tople vode . . . se prau, pojma nimaš in nabijaš
Zivnorc Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Se opravičujem, nisem dovol pojasnil.... Vrjetno je bilo še prezgodaj zame Da, s sprednjo gumo oz. leva stran pridem do roba. To ne pomeni da se vedno po robu vozim ampak par ovinkov, ki jih dobro poznam, mogoče tudi samo oslinil.....saj ni važno. Desna stran fali 5mm. Zadnjo imam 190-55-17, torej je bolj "trikotna" ne vem kako naj se izrazim, sem še čisti začetnik. Vem da opleta zadnji konec pri agresivni vožnji, ampak, če se peljem z enakomernim gasom čez cel ovinek skos čutim popuščanje zadnje gume imam normalne obrate in nisem zelo nagjen. Mogoče delam kaj narobe, ne vem. Pnevmatikim vedno preverim pritisk pred vožnjo, ko so še hladne in sicer sprednja 2.3 bara in zadnja 2.5 bara. Ne nabijam, ampak povem kako občutim. Tej pnevmatikim ne zaupam, ker sem zgubil zaupanje v njih. Zato sem se obrnil na vas, ker imte več izkušenj kot js, sj zato je forum, več glav več ve. Na motorju imam edino en zob spredaj manj, akrapo in par modnih dodatkov, kar se tiče amotizerjev nimam predelav. Če sem koga užalil, sori ni bil moj namen. Jutri bom šel naročit gume, Zanima me, koliko polnite hladne pnevmatike GP RACER D211, glede na to da ima NTEC tehnologijo? Najlepša hvala za pomoč. Lp, M ...lahko da imaš zadnjo po sredini znucano in je ravna... in potem, ko greš v zavoj, ti motor čudno potegne, kot da te malo odnese....
ludiluka Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Alpa zgresene nastavitve vzmetenja :-D. Pa na sprednji gumi more vedno ostat kak mm do roba ;-)
ankh Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 ...zdej... ne vem, a je to hec, ali provokacija..... ...ampak, če pišeš, da s prvo gumo prideš do roba, po cesti nimaš kej več delat... ...ko prva guma pride do roba, je zadnja (cestna) že čez rob. Cestno legalne so Dunlop GP Racer... to je največ, kar se da dobiti od Dunlopa za na cesto ( od super-duper gum) Ponavadi dajejo(mo) gor zadaj E, spredaj M. Glede Price/performance je Dunlop v tem segmentu se mi zdi nekako še najboljša. Pustimo Pirelli, ko je zalepljena na asfalt, ampak glede na to, kako pelješ, jo uničiš v 2kkm. Z GP Racer boš naredil veliko več km kot s Pirelli. Na cesti jo ne boš pregrel. ....in značilno za GP Racer je, da "drži "... da ne opleta in zdrsuje do zadnjega (ko je guma še legalna, sevede). Tko. Na kratko. aja.. pa še to. Pri agresivni vožnji s 180+ konji, vsaka guma opleta, ko odpiraš na polno. Dunlop GP D212 / PRO so tudi že nekaj časa na tržišče ter homologirane za na cesto .... po tvojem pripovedovanju (spr. guma do roba) ti jaz z Yamaho tudi slučajno ne sledim - si izgleda močno prehiter.
Nearrain Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 se prau, pojma nimaš in nabijaš Le cevlje sodi naj kopitar . . . so rekli...pa se res je PS: ne zaletavi se ko svinja u buce v ovinkih in bo guma bolj enakomerno obrabljena BTW: ta nasvet je bil Đaba . . . ostale bos placal ! MiNa 1
marcc Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 (popravljeno) Nastavitve vzmetja mi je naredil bojan (mehanikar) iz sevnice. Dirka tudi in je vzmetje ok. Da ne bo pomote, ne vozim se skos po robu, ampak sem parkrat oslinil do roba, eh.......... Hvala za vaše nasvete. Kak hitr sem ne vem, vozim svoj tempo. Lahko pa gremo kak krog skupaj........ Se vidimo na cesti! Lp, M Popravljeno Junij 7, 2015. Popravil marcc
Zivnorc Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Nastavitve vzmetja mi je naredil bojan (mehanikar) iz sevnice. Dirka tudi in je vzmetje ok. Da ne bo pomote, ne vozim se skos po robu, ampak sem parkrat oslinil do roba, eh.......... Hvala za vaše nasvete. Kak hitr sem ne vem, vozim svoj tempo. Lahko pa gremo kak krog skupaj........ Se vidimo na cesti! Lp, M Srečno vožnjo ! ...čeprav mi tole močno diši na zajebancijo..
Zivnorc Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 (popravljeno) Se opravičujem, nisem dovol pojasnil.... Vrjetno je bilo še prezgodaj zame Da, s sprednjo gumo oz. leva stran pridem do roba. To ne pomeni da se vedno po robu vozim ampak par ovinkov, ki jih dobro poznam, mogoče tudi samo oslinil.....saj ni važno. Desna stran fali 5mm. Zadnjo imam 190-55-17, torej je bolj "trikotna" ne vem kako naj se izrazim, sem še čisti začetnik. Vem da opleta zadnji konec pri agresivni vožnji, ampak, če se peljem z enakomernim gasom čez cel ovinek skos čutim popuščanje zadnje gume imam normalne obrate in nisem zelo nagjen. Mogoče delam kaj narobe, ne vem. Pnevmatikim vedno preverim pritisk pred vožnjo, ko so še hladne in sicer sprednja 2.3 bara in zadnja 2.5 bara. Ne nabijam, ampak povem kako občutim. Tej pnevmatikim ne zaupam, ker sem zgubil zaupanje v njih. Zato sem se obrnil na vas, ker imte več izkušenj kot js, sj zato je forum, več glav več ve. Na motorju imam edino en zob spredaj manj, akrapo in par modnih dodatkov, kar se tiče amotizerjev nimam predelav. Če sem koga užalil, sori ni bil moj namen. Jutri bom šel naročit gume, Zanima me, koliko polnite hladne pnevmatike GP RACER D211, glede na to da ima NTEC tehnologijo? Najlepša hvala za pomoč. Lp, M ...eh... sem hotel dodati tole prejšnjemu postu..... ... CBR 1000 RR ...čisti začetnik... ...agresivna vožnja..... ....popuščanje (ene najboljše) gume ...prednja do roba.... a-a ...ne gre to skupaj. Upam, da je zajebancija... .. če pa ti to resno, pa jest poznam enga Valeta, pa ga pokliči... mogoče ti zrihta zic pri tovarniški Yamahi, ko bo šel on v penzijo... Popravljeno Junij 8, 2015. Popravil Zivnorc
DAMI34 Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Le cevlje sodi naj kopitar . . . so rekli...pa se res je PS: ne zaletavi se ko svinja u buce v ovinkih in bo guma bolj enakomerno obrabljena BTW: ta nasvet je bil Đaba . . . ostale bos placal ! kok si pa ti dobrodušan p.s. eno queščn: če vozim za tabo pa mava tvoj ritem, a pol si tut ti svinja u bučah? Nearrain in thumper 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se