Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Nimaš zastonj nick-a ŽIVNORC. :D :D :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Živjo, na tdm  moram zamenjati obe gumi. zanima me katere bi dali vi gor je pa 99% asfalta zato bi raj bolj cestno. al pa če ma kdo kak popust kje :) mogoče.  170 70 17 in 110 80 18

Objavljeno

BTW: moped ne kuri prve gume, mopedist jo.

Na pisti je pri hitrem pilotu, kateri niza konstantne case (vozi tekoce, se ne zbremzava in ima obcutek za linijo ) obraba prve gume majhna in enakomerna.

no prou, zdj mi pa pojasni zakaj s Savo nardim 8000km, z s20 pa tri?
Objavljeno

Tudi meni precej viha obe gumi. Verjetno tudi zaradi vzmetenja? Na sliki sicer ni videt tko hudo :glare:

Še kaka druga varjatna kot menjava vzmetenja? Štelat se neda... Bi v maxiskuterjih objavu ampak je bolj kot ne zapuščen.

post-21436-0-05623700-1433612962_thumb.jpg

Objavljeno

Živjo, na tdm  moram zamenjati obe gumi. zanima me katere bi dali vi gor je pa 99% asfalta zato bi raj bolj cestno. al pa če ma kdo kak popust kje :) mogoče.  170 70 17 in 110 80 18

 

Si prepričan da je to prava dimenzija? Jaz imam na svoji 120/70/18 in 160/60/17. Drugače pa mi je do sedaj najdlje zdržala Continental Road Attack II Evo, 8,5kkm.

Objavljeno

no prou, zdj mi pa pojasni zakaj s Savo nardim 8000km, z s20 pa tri?

 

Enostavno . . . Sava je boljsa od s20.  Ni tople vode . . .  :smoke:

Objavljeno

Tudi meni precej viha obe gumi. Verjetno tudi zaradi vzmetenja? Na sliki sicer ni videt tko hudo :glare:

Še kaka druga varjatna kot menjava vzmetenja? Štelat se neda... Bi v maxiskuterjih objavu ampak je bolj kot ne zapuščen.

..no viš... prvi korak si že naredu.... ko si se oglasu v temi za motoriste.

 

.... je še druga varianta, kot menjava vzmetenja. Menjaj skuter za motor. Vsaj po obrabi gume sodeč si zaslužiš vozit motor...in ne skuter...   :P

Objavljeno

..no viš... prvi korak si že naredu.... ko si se oglasu v temi za motoriste.

 

.... je še druga varianta, kot menjava vzmetenja. Menjaj skuter za motor. Vsaj po obrabi gume sodeč si zaslužiš vozit motor...in ne skuter...   :P

Tako je :OK:

Objavljeno

..no viš... prvi korak si že naredu.... ko si se oglasu v temi za motoriste.

 

.... je še druga varianta, kot menjava vzmetenja. Menjaj skuter za motor. Vsaj po obrabi gume sodeč si zaslužiš vozit motor...in ne skuter...   :P

Hvala... :D

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

 

Rabim vaša mnenja. Vozim CBR 1000 RR. Sedaj imam Michelin pilot power 3 in nisem zadovoljen. Mi zadnjo gumo v ovinkih spodnaša. Že pri športni vožnji čutim vsak ovinek, pri agresivni se ne da pelat. Včeraj vzelo trikrat za 20 cm...Seveda je guma zagreta. Z sprednjo pridem do roba tako da je sprednja ok, edina zadnjo spodnaša ko se segreje. Ko je hladna je ok, ko se segreje jo pa spodnaša.....

 

Torej, zanimajo me GP D211, kako se obnaša v športno-agresivni vožnji in katero zmes priporočate. Tukaj prosim da pišejo izkušeni, ker nočem dati par sto evrov in narediti samo nekaj km in gume menjati. Seveda še lahko kdo opiše drugo znamko.....

 

Najlepša hvala!!!

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

 

Rabim vaša mnenja. Vozim CBR 1000 RR. Sedaj imam Michelin pilot power 3 in nisem zadovoljen. Mi zadnjo gumo v ovinkih spodnaša. Že pri športni vožnji čutim vsak ovinek, pri agresivni se ne da pelat. Včeraj vzelo trikrat za 20 cm...Seveda je guma zagreta. Z sprednjo pridem do roba tako da je sprednja ok, edina zadnjo spodnaša ko se segreje. Ko je hladna je ok, ko se segreje jo pa spodnaša.....

 

Torej, zanimajo me GP D211, kako se obnaša v športno-agresivni vožnji in katero zmes priporočate. Tukaj prosim da pišejo izkušeni, ker nočem dati par sto evrov in narediti samo nekaj km in gume menjati. Seveda še lahko kdo opiše drugo znamko.....

 

Najlepša hvala!!!

...zdej... ne vem, a je to hec, ali provokacija.....

...ampak, če pišeš, da s prvo gumo prideš do roba, po cesti nimaš kej več delat...   :D

...ko prva guma pride do roba, je zadnja  (cestna) že čez rob.

Cestno legalne so Dunlop GP Racer... to je največ, kar se da dobiti od Dunlopa za na cesto ( od super-duper gum)

Ponavadi dajejo(mo) gor  zadaj E, spredaj M.

Glede Price/performance je Dunlop v tem segmentu se mi zdi nekako še najboljša. Pustimo Pirelli, ko je zalepljena na asfalt, ampak glede na to, kako pelješ, jo uničiš v 2kkm. Z GP Racer boš naredil veliko več km kot s Pirelli. Na cesti jo ne boš pregrel.

....in značilno za GP Racer je, da "drži "... da ne opleta in zdrsuje do zadnjega (ko je guma še legalna, sevede).

Tko. Na kratko.

 

aja.. pa še to.

Pri agresivni vožnji s 180+ konji, vsaka guma opleta, ko odpiraš na polno.  :D

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...zdej... ne vem, a je to hec, ali provokacija.....

...ampak, če pišeš, da s prvo gumo prideš do roba, po cesti nimaš kej več delat...   :D

...ko prva guma pride do roba, je zadnja  (cestna) že čez rob.

Cestno legalne so Dunlop GP Racer... to je največ, kar se da dobiti od Dunlopa za na cesto ( od super-duper gum)

Ponavadi dajejo(mo) gor  zadaj E, spredaj M.

Glede Price/performance je Dunlop v tem segmentu se mi zdi nekako še najboljša. Pustimo Pirelli, ko je zalepljena na asfalt, ampak glede na to, kako pelješ, jo uničiš v 2kkm. Z GP Racer boš naredil veliko več km kot s Pirelli. Na cesti jo ne boš pregrel.

....in značilno za GP Racer je, da "drži "... da ne opleta in zdrsuje do zadnjega (ko je guma še legalna, sevede).

Tko. Na kratko.

 

aja.. pa še to.

Pri agresivni vožnji s 180+ konji, vsaka guma opleta, ko odpiraš na polno.  :D

Eh če preveč spustiš motor v križih alpa ga zadej preveč dvigneš bo prej prva do roba kot pa zadnja :D

Objavljeno

Se opravičujem, nisem dovol pojasnil.... Vrjetno je bilo še prezgodaj zame :D

 

Da, s sprednjo gumo oz. leva stran pridem do roba. To ne pomeni da se vedno po robu vozim ampak par ovinkov, ki jih dobro poznam, mogoče tudi samo oslinil.....saj ni važno. Desna stran fali 5mm. Zadnjo imam 190-55-17, torej je bolj "trikotna" ne vem kako naj se izrazim, sem še čisti začetnik. Vem da opleta zadnji konec pri agresivni vožnji, ampak, če se peljem z enakomernim gasom čez cel ovinek skos čutim popuščanje zadnje gume imam normalne obrate in nisem zelo nagjen. Mogoče delam kaj narobe, ne vem. Pnevmatikim vedno preverim pritisk pred vožnjo, ko so še hladne in sicer sprednja 2.3 bara in zadnja 2.5 bara. Ne nabijam, ampak povem kako občutim. Tej pnevmatikim ne zaupam, ker sem zgubil zaupanje v njih.

Zato sem se obrnil na vas, ker imte več izkušenj kot js, sj zato je forum, več glav več ve.

 

Na motorju imam edino en zob spredaj manj, akrapo in par modnih dodatkov, kar se tiče amotizerjev nimam predelav.

Če sem koga užalil, sori ni bil moj namen.

 

Jutri bom šel naročit gume, Zanima me, koliko polnite hladne pnevmatike GP RACER D211, glede na to da ima NTEC tehnologijo?

 

Najlepša hvala za pomoč.

Lp, M

Objavljeno

Samo še nekaj, če pravilno razumem. M-pomeni medium, E- pomeni endurance (to je trda-hard?).

 

LP

Objavljeno

Enostavno . . . Sava je boljsa od s20.  Ni tople vode . . .  :smoke:

se prau, pojma nimaš in nabijaš :P

Objavljeno

Se opravičujem, nisem dovol pojasnil.... Vrjetno je bilo še prezgodaj zame :D

 

Da, s sprednjo gumo oz. leva stran pridem do roba. To ne pomeni da se vedno po robu vozim ampak par ovinkov, ki jih dobro poznam, mogoče tudi samo oslinil.....saj ni važno. Desna stran fali 5mm. Zadnjo imam 190-55-17, torej je bolj "trikotna" ne vem kako naj se izrazim, sem še čisti začetnik. Vem da opleta zadnji konec pri agresivni vožnji, ampak, če se peljem z enakomernim gasom čez cel ovinek skos čutim popuščanje zadnje gume imam normalne obrate in nisem zelo nagjen. Mogoče delam kaj narobe, ne vem. Pnevmatikim vedno preverim pritisk pred vožnjo, ko so še hladne in sicer sprednja 2.3 bara in zadnja 2.5 bara. Ne nabijam, ampak povem kako občutim. Tej pnevmatikim ne zaupam, ker sem zgubil zaupanje v njih.

Zato sem se obrnil na vas, ker imte več izkušenj kot js, sj zato je forum, več glav več ve.

 

Na motorju imam edino en zob spredaj manj, akrapo in par modnih dodatkov, kar se tiče amotizerjev nimam predelav.

Če sem koga užalil, sori ni bil moj namen.

 

Jutri bom šel naročit gume, Zanima me, koliko polnite hladne pnevmatike GP RACER D211, glede na to da ima NTEC tehnologijo?

 

Najlepša hvala za pomoč.

Lp, M

...lahko da imaš zadnjo po sredini znucano in je ravna... in potem, ko greš v zavoj, ti motor čudno potegne, kot da te malo odnese....

Objavljeno

Alpa zgresene nastavitve vzmetenja :-D. Pa na sprednji gumi more vedno ostat kak mm do roba ;-)

Objavljeno

...zdej... ne vem, a je to hec, ali provokacija.....

...ampak, če pišeš, da s prvo gumo prideš do roba, po cesti nimaš kej več delat...   :D

...ko prva guma pride do roba, je zadnja  (cestna) že čez rob.

Cestno legalne so Dunlop GP Racer... to je največ, kar se da dobiti od Dunlopa za na cesto ( od super-duper gum)

Ponavadi dajejo(mo) gor  zadaj E, spredaj M.

Glede Price/performance je Dunlop v tem segmentu se mi zdi nekako še najboljša. Pustimo Pirelli, ko je zalepljena na asfalt, ampak glede na to, kako pelješ, jo uničiš v 2kkm. Z GP Racer boš naredil veliko več km kot s Pirelli. Na cesti jo ne boš pregrel.

....in značilno za GP Racer je, da "drži "... da ne opleta in zdrsuje do zadnjega (ko je guma še legalna, sevede).

Tko. Na kratko.

 

aja.. pa še to.

Pri agresivni vožnji s 180+ konji, vsaka guma opleta, ko odpiraš na polno.  :D

 Dunlop GP D212 / PRO so tudi že nekaj časa na tržišče ter homologirane za na cesto .... po tvojem pripovedovanju (spr. guma do roba) ti jaz z Yamaho tudi slučajno ne sledim - si izgleda močno prehiter. :eek:  

Objavljeno

se prau, pojma nimaš in nabijaš :P

 

Le cevlje sodi naj kopitar . . .  so rekli...pa se res je   :smoke:

 

PS: ne zaletavi se ko svinja u buce v ovinkih in bo guma bolj enakomerno obrabljena 

 

BTW: ta nasvet je bil Đaba . . . ostale bos placal !

Objavljeno (popravljeno)

Nastavitve vzmetja mi je naredil bojan (mehanikar) iz sevnice. Dirka tudi in je vzmetje ok.

Da ne bo pomote, ne vozim se skos po robu, ampak sem parkrat oslinil do roba, eh..........

Hvala za vaše nasvete.

 

Kak hitr sem ne vem, vozim svoj tempo. Lahko pa gremo kak krog skupaj........

 

Se vidimo na cesti!

 

Lp, M

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno

Nastavitve vzmetja mi je naredil bojan (mehanikar) iz sevnice. Dirka tudi in je vzmetje ok.

Da ne bo pomote, ne vozim se skos po robu, ampak sem parkrat oslinil do roba, eh..........

Hvala za vaše nasvete.

 

Kak hitr sem ne vem, vozim svoj tempo. Lahko pa gremo kak krog skupaj........

 

Se vidimo na cesti!

 

Lp, M

Srečno vožnjo !  ;)

 

...čeprav mi tole močno diši na zajebancijo..  ;)

Objavljeno (popravljeno)

Se opravičujem, nisem dovol pojasnil.... Vrjetno je bilo še prezgodaj zame :D

 

Da, s sprednjo gumo oz. leva stran pridem do roba. To ne pomeni da se vedno po robu vozim ampak par ovinkov, ki jih dobro poznam, mogoče tudi samo oslinil.....saj ni važno. Desna stran fali 5mm. Zadnjo imam 190-55-17, torej je bolj "trikotna" ne vem kako naj se izrazim, sem še čisti začetnik. Vem da opleta zadnji konec pri agresivni vožnji, ampak, če se peljem z enakomernim gasom čez cel ovinek skos čutim popuščanje zadnje gume imam normalne obrate in nisem zelo nagjen. Mogoče delam kaj narobe, ne vem. Pnevmatikim vedno preverim pritisk pred vožnjo, ko so še hladne in sicer sprednja 2.3 bara in zadnja 2.5 bara. Ne nabijam, ampak povem kako občutim. Tej pnevmatikim ne zaupam, ker sem zgubil zaupanje v njih.

Zato sem se obrnil na vas, ker imte več izkušenj kot js, sj zato je forum, več glav več ve.

 

Na motorju imam edino en zob spredaj manj, akrapo in par modnih dodatkov, kar se tiče amotizerjev nimam predelav.

Če sem koga užalil, sori ni bil moj namen.

 

Jutri bom šel naročit gume, Zanima me, koliko polnite hladne pnevmatike GP RACER D211, glede na to da ima NTEC tehnologijo?

 

Najlepša hvala za pomoč.

Lp, M

...eh... sem hotel dodati tole prejšnjemu postu.....

 

... CBR 1000 RR

...čisti začetnik...

...agresivna vožnja.....

....popuščanje (ene najboljše)  gume

...prednja do roba....

 

a-a ...ne gre to skupaj.

Upam, da je zajebancija...

.. če pa ti to resno, pa jest poznam enga Valeta, pa ga pokliči... mogoče ti zrihta zic pri tovarniški Yamahi, ko bo šel on v penzijo...  ;)

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

Merilnik tlaka naj zamenja...

Objavljeno

Le cevlje sodi naj kopitar . . .  so rekli...pa se res je   :smoke:

 

PS: ne zaletavi se ko svinja u buce v ovinkih in bo guma bolj enakomerno obrabljena 

 

BTW: ta nasvet je bil Đaba . . . ostale bos placal !

kok si pa ti dobrodušan :P

p.s. eno queščn:

če vozim za tabo pa mava tvoj ritem, a pol si tut ti svinja u bučah? :D

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!