Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Vem, samo je vsaj poceni :grim  Metzelerka M7RR gre namreč tudi že počasi proti koncu....pa ker Mitaske še ni, bo spet ena Michelin PP3 šla gor. Ta od SS gum naredi garantirano največ kilometrov! Potrjeno z intenzivnim testiranjem vsega okroglega in črnega v tem segmentu by Skalaprava :OK:

M7RR kolko je nardila? Drđejkob pravi da ne ravno preveč :(

p.s. ti maš po defoltu 55?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M7RR kolko je nardila? Drđejkob pravi da ne ravno preveč :(

p.s. ti maš po defoltu 55?

 

Namontiral sem jo 8.05. in v slabem mesecu dni je naredila 3.500 km in sedaj izgleda nekako takole:

post-35672-0-99840700-1433350252_thumb.jpg

Je pa to zelo lepo vodljiva guma, ki vliva veliko zaupanje...gre do roba brez drame :OK:

post-35672-0-49811000-1433350333_thumb.jpg

 

P.S.

Original na RT-ju sicer 5,5 col široko platišče z 180/55/17 gumo, vendar sem pozimi na e-bayu uspel dobiti novo 6 colsko platišče od modela R1200S z meni veliko lepšim dizajnom. To je tudi edino 6 colsko platišče iz serije R1200 boxer motorjev in gor gre potem guma 190/55/17. Čeprav sem bil skoraj malo skeptičen, se motorček pelje super tudi na širši gumi, sa je oblika praktična enaka kot 180/55, le da je malo višja, kar je fino, saj je tako malo več "lufta" do tačk :ninja:

No, slikice "pimpanega" RT-ja mogoče nalimam v temu namenjeni temi. Drugi set platišč bo dobil sedaj najbrž touring obutev.

 

Še to: Po čem ugotavljam zadnje dni, da je zunaj postalo kar toplo?

Po temu, da je danes na poti domov iz šihta spredaj Mitas-ka po slabih 25km med naseljem Gorenjem in Dvorom ob zmerno dinamični vožnji izgledala takole :ninja:

post-35672-0-63575700-1433350400_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MiNa, a ratajo E08 kej "čigumijaste" ko so temperature + 30 in več?

Na Grobniku sem jih "zlorabil" na polno (na cesti tega ne upam) in na sliki se vidi, da se začnejo svaljkat. Po 4. krogu sem zapeljal skozi bokse, da se "shladijo", tudi jaz :kva2: . Potem pa naprej ponovno v štiri kroge in po  končani vožnji je bila guma na otip precej bolj topla (vroča) kot ponavadi na normalnih cestah (naprimer Jadranka).

 

Kot sem že napisal so to gume, ki niso ravno najbolj primerne za pisto zato sem se tudi odločil, da napravim 2x4kroge.

Pregreta guma je nevarna tako kot hladna. Vseeno mi ni se za "valjat" po izletnih conah čeprav so res zelo dolge ograje pa zelo oddaljene..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjava me zanima med Metzeler z8, Dunlop roadsmart 2 in michelin road 3 ali 4?

Metzeler z8 sem poskusil, če je kater poskusil omenjene me zanima občutek zaupanja v gumo, kilometrina cirka... ter primerjava z z8..

Moram kupit nove pa se treba odločit :smoke:  katera bo šla gor.. nekaj od teh v glavnem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalaprava... kaka pa je M7RR v primerjavi s PP3? Sem razmišljal da bi naslednje sprobal Metzelerke, ampak če zdržijo tako malo... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NX650 .... Vozu sem že Dunlop rs 2 ki je zdržala 8kkm zadnja, sprednja pa menda 12kkm. Trenutno vozim Michelin road attack 4, sprednja je gt, in trenutno narejenih 5kkm. Nekih posebnosti pri rs 2 nisem zapazil, pri michelinki pa to, da mi lepše gre v ovinek, sploh takoj po montaži, ko sem mislu da je z motorjem kaj narobe, ko je kar padel v ovinek. Na sami gumi ne opažam kaj posebnega glede obrabe, več bo zagotovo zdržala kot rs2, opažam le to, da je prva guma z katero se nagnem do roba :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danilo.. Potem si ti bolj zadovoljen z michelinkami road 4... tud meni nekak najbolj dišijo... B) kilometrina bi z njimi znala bit največja... take daljše fure prihajajo..pa ss trenutno odpade :P

Glede dunlopa roadsmart 2... če te prav razumem, dajejo slabši občutek sigurnosti v nagibu od michelink..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namontiral sem jo 8.05. in v slabem mesecu dni je naredila 3.500 km in sedaj izgleda nekako takole:

attachicon.gifIMG_3981.JPG

Je pa to zelo lepo vodljiva guma, ki vliva veliko zaupanje...gre do roba brez drame :OK:

attachicon.gifIMG_3982.JPG

 

P.S.

Original na RT-ju sicer 5,5 col široko platišče z 180/55/17 gumo, vendar sem pozimi na e-bayu uspel dobiti novo 6 colsko platišče od modela R1200S z meni veliko lepšim dizajnom. To je tudi edino 6 colsko platišče iz serije R1200 boxer motorjev in gor gre potem guma 190/55/17. Čeprav sem bil skoraj malo skeptičen, se motorček pelje super tudi na širši gumi, sa je oblika praktična enaka kot 180/55, le da je malo višja, kar je fino, saj je tako malo več "lufta" do tačk :ninja:

No, slikice "pimpanega" RT-ja mogoče nalimam v temu namenjeni temi. Drugi set platišč bo dobil sedaj najbrž touring obutev.

 

Še to: Po čem ugotavljam zadnje dni, da je zunaj postalo kar toplo?

Po temu, da je danes na poti domov iz šihta spredaj Mitas-ka po slabih 25km med naseljem Gorenjem in Dvorom ob zmerno dinamični vožnji izgledala takole :ninja:

attachicon.gifIMG_3976.JPG

to je najlepši pogled, pa mal po zažgani gumi mora dišat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NX650 .... ta primerjava glede nagibanja v ovinku, je morda saj pri meni malo ''varljiva'', morda je to glede nagibanja tudi tok bolj opazno zaradi tega, ker so zadnje gume ko so bile vožene, so bile čisto sploščene, ker se pač vozu tudi pozimi, in takrat se itak še toliko manj nagibamo kot se sicer. Morda še to, zadnjič ko sem šel do Maslenice in nazaj, dol nisem opazil na gumi da bi se kaj posebej svaljkala, medtem ko pa sem lani bil ampak ne vem več z katerimi gumami :D, pa je bila takrat guma kar lepo svaljkasta ...... Šele zdele vidu, da zajebu, napisu sm Michelin road attack, vozim pa Michelin pilot road 4/gt :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danilo,a misls da ni bl v teb fora? :) vrjetn si se ze bolj navadil na motor pa drugac peljes.....ker gre z lahkoto vsaka guma do roba :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud v men je nekej ja, nekej pa tud to, k bi nej blo znan da je Michelin dobra guma, pa je filing čist drug :grrr. Z lahkoto pa lohk js kj drucga he he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalaprava... kaka pa je M7RR v primerjavi s PP3? Sem razmišljal da bi naslednje sprobal Metzelerke, ampak če zdržijo tako malo... :grrr

 

Michelinka je po mojih občutkih trša, tako na bokih kot po sredini....se mi zdi, da je Metzeler tudi malo bolj športno natrojena. Meni sicer obe dobri (vsaka na svoj način), kot rečeno pa PP3 sigurno več  km naredil in kot je celo Danilo ugotovil, Michelink tudi meni ni uspelo nasvaljkati na način kot vse ostale gume - prav zanimivo :hmm:

Kar se kilometrine za M7RR tiče: zdržala je več, kot recimo Conti SA2. Ker pa jaz radiram gume na netipičnem asfaltu (se že spet ponavljam :ninja:), nisem pravo merilo glede obrabe gum. Po mojem bi meni M7RR na malo manj grobi podlagi z lahkoto zržala tudi 5000 km in več, saj ima recimo precej več mesa kot ostale gume v tem segmentu (globina kanala na sredini je pri novi gumi globok 5,5mm!)

Kot rečeno, jaz čakam še na Mitas v 190/55 verziji...upam da ne bo prej zima ratala!

 

Skratka, M7RR ti bo nudila malenkost bolj športne občutke koz PP3...moje mnenje po lastnih izkušnjah. Pri obeh je prej limit v naših glavah kot v oprijemu :grim

Lp.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zaupnih informacijah je na železniških tirih pustil življenje motorist in eden glavnih konstruktorjev pnevmatik  Save-Mitas  :cry:

R.I.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelinka je po mojih občutkih trša, tako na bokih kot po sredini....se mi zdi, da je Metzeler tudi malo bolj športno natrojena. Meni sicer obe dobri (vsaka na svoj način), kot rečeno pa PP3 sigurno več  km naredil in kot je celo Danilo ugotovil, Michelink tudi meni ni uspelo nasvaljkati na način kot vse ostale gume - prav zanimivo :hmm:

Kar se kilometrine za M7RR tiče: zdržala je več, kot recimo Conti SA2. Ker pa jaz radiram gume na netipičnem asfaltu (se že spet ponavljam :ninja:), nisem pravo merilo glede obrabe gum. Po mojem bi meni M7RR na malo manj grobi podlagi z lahkoto zržala tudi 5000 km in več, saj ima recimo precej več mesa kot ostale gume v tem segmentu (globina kanala na sredini je pri novi gumi globok 5,5mm!)

Kot rečeno, jaz čakam še na Mitas v 190/55 verziji...upam da ne bo prej zima ratala!

 

Skratka, M7RR ti bo nudila malenkost bolj športne občutke koz PP3...moje mnenje po lastnih izkušnjah. Pri obeh je prej limit v naših glavah kot v oprijemu :grim

Lp.

 

Hvala! Dokler ne pokurim PP3, bom še malo razmišljal o M7RR, Bridgestone S20 Evo in pa Michelin Power Supersport.

S PP3 sem sicer izredno zadovoljen, bi pa rad probal še kaj drugega.

Popravljeno . Popravil igor0203
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelinka je po mojih občutkih trša, tako na bokih kot po sredini....se mi zdi, da je Metzeler tudi malo bolj športno natrojena. Meni sicer obe dobri (vsaka na svoj način), kot rečeno pa PP3 sigurno več  km naredil in kot je celo Danilo ugotovil, Michelink tudi meni ni uspelo nasvaljkati na način kot vse ostale gume - prav zanimivo :hmm:

Kar se kilometrine za M7RR tiče: zdržala je več, kot recimo Conti SA2. Ker pa jaz radiram gume na netipičnem asfaltu (se že spet ponavljam :ninja:), nisem pravo merilo glede obrabe gum. Po mojem bi meni M7RR na malo manj grobi podlagi z lahkoto zržala tudi 5000 km in več, saj ima recimo precej več mesa kot ostale gume v tem segmentu (globina kanala na sredini je pri novi gumi globok 5,5mm!)

Kot rečeno, jaz čakam še na Mitas v 190/55 verziji...upam da ne bo prej zima ratala!

 

Skratka, M7RR ti bo nudila malenkost bolj športne občutke koz PP3...moje mnenje po lastnih izkušnjah. Pri obeh je prej limit v naših glavah kot v oprijemu :grim

Lp.

 

 

Berem/poslušam da je Michelin filozofsko drugačen od večine in gum ne dela po popularnih metodah. Uporabljajo trše mešanice gume in mehkejše karkase, ki gumo grejejo dejansko od znotraj navzven. Zato lahko dlje traja in še vedno dobro drži.  Normalne gume se grejejo na račun gnetenja zmesi, mišelinke na račun gnetenja opleta....

 

zdej če se lagali meni jaz lažem vam. Ampak tvoja opažanja se skladajo  s to teorijo.

 

Edit: kako se obnaša prednja pilotina, s tistimi dokaj gostimi prečnimi zarezami? Pogled mi ne daje velikega zaupanja vanjo....

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala! Dokler ne pokurim PP3, bom še malo razmišljal o M7RR, Bridgestone S20 Evo in pa Michelin Power Supersport.

S PP3 sem sicer izredno zadovoljen, bi pa rad probal še kaj drugega.

Namesto S20 lahko poskusiš BT16pro, malce večja kilometrina, oprijem pa enak, cena pa skoraj v rangu Save

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edit: kako se obnaša prednja pilotina, s tistimi dokaj gostimi prečnimi zarezami? Pogled mi ne daje velikega zaupanja vanjo....

 

No, ko si ravno omenil....sem nekaj krat res začutil spredaj rahlo nestabilnost na prehodu v nagib, ampak šele ko je bila guma že na pol izrabljena. To najbrž vseeno ni povezano z zarezami.  Kljub temu tega recimo pri na pol obrabljeni sprednji Conti SA2 ali tudi Mitaski nikoli nisem začutil. Skratka, jaz osebno spredaj Michelin PP3 najbrž ne bom več gor dajal, zadaj pa sigurno še. Pa da ne bo kdo narobe razumel, da sprednja PP3 ne drži...drži, drži, le meni ni najbolj všeč, osebno mnenje pač!

 

P.S.

Ker Mitaske še ni, sem včeraj poslal Širniku SMS da bi potem eno zadnjo PP3, pa dobim odgovor, da pred drugim petkom ni možno....pa mu nazaj odpišem, da ok, potem pa naj pošlje še eno M7RR, pa spet isto - nimamo do naslednjega petka. Potem vprašam kaj se pa da sploh dobiti do tega petka v tem segmentu: je bil odgovor Sportsmart2 :ninja:. Malo sem okleval, ker nekako nisem ljubitelj Dunlopa, mogoče predsodek, kaj pa vem...no v glavnem te še nisem imel, pa sem rekel ok pošlji, pa da sprobamo še to "leseno" gumo :kva1:

Za prvo vem da je bilo precej kritik o nenadnih zdrsih, za zadnjo pa to res nisem zasledil. Je bila pa na testih vedno bolj zadaj... Mogoče bom pa pozitivno presenečen. Kako se bo obnesla zadnja na malo težjem motorju, pa lahko poročam čez slab mesec, ko bo šla tudi ta u qu....  :grim

 

Še to bom dejal: moja opažanja in primerjave med gumami so plod menjave gum v relativno kratkem času, poradirane na večinoma istih cestah, ob istem režimu vožnje, na istem motociklu, tako da si človek lahko kar dobro ustvari tabelo, kaj mu osebno leži bolj in kaj manj. Kar je všče meni  in moji bemf, zelo mogoče ne ustreza nekomu drugemu. Lahko pa debatiramo... :OK:  

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto S20 lahko poskusiš BT16pro, malce večja kilometrina, oprijem pa enak, cena pa skoraj v rangu Save

 

Kolikor sem bral, naj bi bila S20 Evo izboljšana oz. so izboljšali kilometrino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem bral, naj bi bila S20 Evo izboljšana oz. so izboljšali kilometrino.

 

No ja, pri reviji Motorrad so merili obrabo na sprednjem in zadnjem kolesu tudi po 4000 prevoženih km in tam se je S20Evo bolj slabo odrezal:

post-35672-0-06113500-1433418054_thumb.png

 

Celoten test pa tukaj:

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/sportreifen-12070-zr-17-und-19055-zr-17/548082

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem bral, naj bi bila S20 Evo izboljšana oz. so izboljšali kilometrino.

evo je ponavadi oznaka za izboljšan profil za oprijem na mokrem, pa tut tržna niša, da spet izboljšajo prodajo. Dvomim da bodo kaj povečali kilometrino. je pa drugač s20 super gumica. Zanesljiva, dolgo nevtralna, umirjena, ko gre proti koncu profil predvidljiva v drsenju, le za mojga gumožera prva ni ravno najboljša, ker mi jo prehitr požre. Ma namreč najmanj mesa v predelih kjer moped gumo kuri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ko si ravno omenil....sem nekaj krat res začutil spredaj rahlo nestabilnost na prehodu v nagib, ampak šele ko je bila guma že na pol izrabljena. To najbrž vseeno ni povezano z zarezami.  Kljub temu tega recimo pri na pol obrabljeni sprednji Conti SA2 ali tudi Mitaski nikoli nisem začutil. Skratka, jaz osebno spredaj Michelin PP3 najbrž ne bom več gor dajal, zadaj pa sigurno še. Pa da ne bo kdo narobe razumel, da sprednja PP3 ne drži...drži, drži, le meni ni najbolj všeč, osebno mnenje pač!

 

P.S.

Ker Mitaske še ni, sem včeraj poslal Širniku SMS da bi potem eno zadnjo PP3, pa dobim odgovor, da pred drugim petkom ni možno....pa mu nazaj odpišem, da ok, potem pa naj pošlje še eno M7RR, pa spet isto - nimamo do naslednjega petka. Potem vprašam kaj se pa da sploh dobiti do tega petka v tem segmentu: je bil odgovor Sportsmart2 :ninja:. Malo sem okleval, ker nekako nisem ljubitelj Dunlopa, mogoče predsodek, kaj pa vem...no v glavnem te še nisem imel, pa sem rekel ok pošlji, pa da sprobamo še to "leseno" gumo :kva1:

Za prvo vem da je bilo precej kritik o nenadnih zdrsih, za zadnjo pa to res nisem zasledil. Je bila pa na testih vedno bolj zadaj... Mogoče bom pa pozitivno presenečen. Kako se bo obnesla zadnja na malo težjem motorju, pa lahko poročam čez slab mesec, ko bo šla tudi ta u qu....  :grim

 

Še to bom dejal: moja opažanja in primerjave med gumami so plod menjave gum v relativno kratkem času, poradirane na večinoma istih cestah, ob istem režimu vožnje, na istem motociklu, tako da si človek lahko kar dobro ustvari tabelo, kaj mu osebno leži bolj in kaj manj. Kar je všče meni  in moji bemf, zelo mogoče ne ustreza nekomu drugemu. Lahko pa debatiramo... :OK:  

tut zame ni mel pirellik..sm 18ga maja naroču pa je reku da 14dni če počakam pa sm ewo..pa sm dobu u ponedeljek ..fantastic! :P..kolega včeraj klicu pa spet nima nič od pirellija..kaj te češ pride tako letos da se zaloga sprazni :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo je ponavadi oznaka za izboljšan profil za oprijem na mokrem, pa tut tržna niša, da spet izboljšajo prodajo. Dvomim da bodo kaj povečali kilometrino. je pa drugač s20 super gumica. Zanesljiva, dolgo nevtralna, umirjena, ko gre proti koncu profil predvidljiva v drsenju, le za mojga gumožera prva ni ravno najboljša, ker mi jo prehitr požre. Ma namreč najmanj mesa v predelih kjer moped gumo kuri.

 

 

BTW:  moped ne kuri prve gume, mopedist jo.

 

Na pisti je pri hitrem pilotu, kateri niza konstantne case (vozi tekoce, se ne zbremzava in ima obcutek za linijo ) obraba prve gume majhna in enakomerna. 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj je pista, drugo je pa cesta, kjer ne moreš vedet vsakega ovinka na pamet kako ga odpeljat idealno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa sem jo včeraj končno dobil .... vrednostno kartico za 20eur, ker sem nabavu Michelinke :grim.

 

post-43324-0-77797100-1433481382_thumb.jpg

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...samo iz Šoštanja do OMV imaš pa kar daleč..... boš več bencina porabu , kot zaslužu.....   :O

 

...aja  :slap:

... sej še kje drugje obstaja OMV... ne samo v Postojni....   :lol1:

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!