Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Običajno menjam gume pri B&F ju in Španu vendar imata ta dva na voljo le Michelin in Bridgestone. Ali je kak vulkanizer v Lj ali okolici, ki ima Dunlop ali Metzeler ....

Logistično mi ne znese(žicanje prijateljev ,da pripeljejo gume ali pa najprej z avtom ), da bi kupoval gume posebej.

Čarman v Medvodah bo najbolša izbira!!! :OK:

Objavljeno

vaše izkušnje z Dunlop SportSmart?

Zame je guma odlična....,sedaj imam že 3 komplet Dunlop Sportsmart....,sicer so nekateri tukaj paravili,da jim prednja trese....,meni nobena ni tresla čisto nič....,guma je zame za pocesti odlična,tako po mokrem kot tudi po suhem.....,kilometrina je pa tudi...,saj jih res ne šparam pa komot naredim 7k....,edino od začetka me je mal motilo to...,da moraš pač malo več delati v ovinku,ker motor ne pade tako v ovinek kakor na starih tako znanih RRkah....,pa sem se navadil in me sedaj ne moti več...,skratka nimaš kaj falit,če jo poskusiš.

Ps:za turista kot sm jst guma drži 3 cm od roba haha!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mene pa malo zanimajo izkušnje in mnenja predvsem tistih, kateri vozijo 1000ccm na dveh cilindrih, seveda pa tudi drugi kateri vozijo podobne gume, katere bom spodaj naštel.

Sedaj imam na KTM SD Michelin PilotRoad CT2 in gume ne vlivajo nobene sigurnosti. Na gladki cesti počasi spuščajo daleč od pretiravanja, pri pospeševanju mi je kolega rekel če sem kje led najdu... V glavnem daleč od pretirvanja guma zgublja oprijem...

Rad bi jih zamenjal pa me zanimajo vaši nasveti. Za na pisto jih ne bom rabil (zaenkrat), morajo pa po cesti delati BP.

Nekako sem gledal Pireli supercorsa ali corsa roso, Dunlop sportsmart ali D211 (katero od verzij).

Letos mislim da ne bom delal neke kilometrine, tako da lahko nekaj žrtvujem v prid oprijema.

Kaj svetjete?

Objavljeno

Mene pa malo zanimajo izkušnje in mnenja predvsem tistih, kateri vozijo 1000ccm na dveh cilindrih, seveda pa tudi drugi kateri vozijo podobne gume, katere bom spodaj naštel.

Sedaj imam na KTM SD Michelin PilotRoad CT2 in gume ne vlivajo nobene sigurnosti. Na gladki cesti počasi spuščajo daleč od pretiravanja, pri pospeševanju mi je kolega rekel če sem kje led najdu... V glavnem daleč od pretirvanja guma zgublja oprijem...

Rad bi jih zamenjal pa me zanimajo vaši nasveti. Za na pisto jih ne bom rabil (zaenkrat), morajo pa po cesti delati BP.

Nekako sem gledal Pireli supercorsa ali corsa roso, Dunlop sportsmart ali D211 (katero od verzij).

Letos mislim da ne bom delal neke kilometrine, tako da lahko nekaj žrtvujem v prid oprijema.

Kaj svetjete?

Js tut mam SD pa vozim M5 prej pa SS pa se mi zdijo te bol univerzalne, če ne misliš na pisto probaj M5 nebo ti žal pa še 7k boš naredil

Objavljeno

Mene pa malo zanimajo izkušnje in mnenja predvsem tistih, kateri vozijo 1000ccm na dveh cilindrih, seveda pa tudi drugi kateri vozijo podobne gume, katere bom spodaj naštel.

Sedaj imam na KTM SD Michelin PilotRoad CT2 in gume ne vlivajo nobene sigurnosti. Na gladki cesti počasi spuščajo daleč od pretiravanja, pri pospeševanju mi je kolega rekel če sem kje led najdu... V glavnem daleč od pretirvanja guma zgublja oprijem...

Rad bi jih zamenjal pa me zanimajo vaši nasveti. Za na pisto jih ne bom rabil (zaenkrat), morajo pa po cesti delati BP.

Nekako sem gledal Pireli supercorsa ali corsa roso, Dunlop sportsmart ali D211 (katero od verzij).

Letos mislim da ne bom delal neke kilometrine, tako da lahko nekaj žrtvujem v prid oprijema.

Kaj svetjete?

Za na mašino kot je SD jaz ne bi dajal več kakih ST gum...sploh, če ti že sedaj ne vlivajo dobrega občutka in popuščajo pri oprijemu, ko boš obul gumo ranga SS boš imel ''nov'' motor :eek: ...obuj Dunlop SportSmart, meni se na Tuni obnese odlično :grim , pa tudi bratu na Ducatiju S2R, se sedaj smeji :D veliko bolj kot prej na Pirelli Corsa III in Diablo Rosso, pa ni hotel vozit Dunlopa za noben denar, sedaj pa pravi, da ima drug motor...saj ne, da so Pirelli zanič, le občutek je imel dober le pri priganjanju, pri zmerni vožnji pa mu niso ustrezale (sam sem podobnega mnenja, glede na občutke, ki sem jih dobil v vožnji z njegovim Dučetom)...skratka SportSmartke mu v vseh pogledih dajejo boljši občutek...pravi, da mu sedaj manjka najmanj 20KM....aja, prednja SportSmartka nama ne trese nič...kilometrina pa je glede na rang gume odlična...pa glede na to, da ne boš hodil na pisto in hočeš gumo, katera dela na cesti b.p., ne boš rabil kakih SuperCors in D211 - IMHO B) ...Marof in Panonijo pa lahko rekreativno odpelješ tudi s SportSmartkami :yes: ...

Pa dobro obuj in varno vozi! :010

lp floxxx

Objavljeno (popravljeno)

Sam vozim SportSmartko na FZ1 Fazer in kr lepo trese spredaj, se posebej z sopotnico in kufri.Med samo voznjo se niti ne obcuti kaj dosti, ne smes pa nikakor spustit krmila,ker te rahlo zmece. Kljub temu pa zelo zadovoljen z gumo,oprijemo na suhem in mokrem; trenutno cca. 5000 km prevoženih...kakšnih 1000 km se bo slo skozi. NAslednji nakup bo spet SportSmartka.

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno

Par dni nazaj sem šel montirat Dunlop Sportmax Qualifier in pred mano v vrsti sta bila dva ,ki sta prišla nazaj ,ker jima je Sportsmart treslo....Širnik je zamenjal gume brez komlikacij (pohvalno). No z enim ,ki jih je prišel zamenjat z Qualifier sem se pogovarjal in je trdil ,da ni primerjave, da Qualifier drži veliko bolje v nagibu in tudi v prelaganju je odlična, ker pa so mu drugi svetovali naj proba Sportsmart,se je odločil za njih in jih zmontiral, a je drugi dan prišel nazaj in zamenjal za Qualifier.

Jaz še nisem imel Sportsmart,verjetno jih nikoli ne bom, zato ne morem trdit katera je boljša,sodeč po izjavah drugih se res manj obrablja proti Qualifier,ampak mene obraba ne moti,raje imam krajši čas gumo, ki bolje drži in ne trese, kot pa vzdržljivo z slabšimi lastnosti.

Pred tem sem imel Metzeler, v katere moj motor sigurno ne bo nikoli več obut.

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

To misliš verjetno Qualifier2?...hmm, teoretično bi mogla bit SportSmart-ka za razred boljša v vsem, razen v mokrem...res težko verjamem, da Q2 bolj drži...mogoč pa tisti strički SportSmartk sploh dovolj ne ogrejejo, hmm :rolleyes: ...prednja pa trese kokr kermu...zgleda, da na V2 mašinah manj :naughty: - hec...

lp floxxx

Objavljeno

Po 12.000 km sem včeraj vrgla dol prvo že rahlo nelegalno Sportsmartko, zadnja bo še zak taužnt ali dva (mater sem ratala pussy rider :) ), sedaj pa za spremembo spredaj spet 70 namesto 60, eno lansko GP racerko, ki mi je še ostala z Marofa. Komaj čakam malo bolj človeško prekladanje v "šikanah" :notworthy: .

Prelaganje je spet postalo užitek :OK: , imam pa prvič na Dunlopu (ga vozim že 4. sezono) res precejšen shimmy, kjub scentrirani gumi. Glih v ovinku ne trese, ampak čez obema rokama spustiš balanco pa kr fajn opleta :wacko:.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Par dni nazaj sem šel montirat Dunlop Sportmax Qualifier in pred mano v vrsti sta bila dva ,ki sta prišla nazaj ,ker jima je Sportsmart treslo....Širnik je zamenjal gume brez komlikacij (pohvalno). No z enim ,ki jih je prišel zamenjat z Qualifier sem se pogovarjal in je trdil ,da ni primerjave, da Qualifier drži veliko bolje v nagibu in tudi v prelaganju je odlična, ker pa so mu drugi svetovali naj proba Sportsmart,se je odločil za njih in jih zmontiral, a je drugi dan prišel nazaj in zamenjal za Qualifier.

Jaz še nisem imel Sportsmart,verjetno jih nikoli ne bom, zato ne morem trdit katera je boljša,sodeč po izjavah drugih se res manj obrablja proti Qualifier,ampak mene obraba ne moti,raje imam krajši čas gumo, ki bolje drži in ne trese, kot pa vzdržljivo z slabšimi lastnosti.

Pred tem sem imel Metzeler, v katere moj motor sigurno ne bo nikoli več obut.

Imel metzeler M3, zelo zadovoljen, nato dal gor qualifier II, zelo zadovoljen, trenutno sportsmart, po prvih vtisih bom očitno še najbolj zadovoljen, guma drži ko, da je prilimana s neostikom :OK: .Samo moje mnenje.

Popravljeno . Popravil MARE 65
Objavljeno

OK, mal sem zmeden, je to govora o Dunlop Qualifier, ki se trenutno ugodno prodajajo ali Dunlop Qualifier II :? Rabim nove gume tudi sam in me matra firbec, katere naj vzamem za mojga Duka.

Objavljeno

Dunlop Qualifier II :worship:

Objavljeno (popravljeno)

he, zanimiva štorja s temi BT 014...

...Kaj bo ko bo samo še 2mm profila na njej bomo vidli. Tega modela še nisem imel, tako da bo vse prvič z njimi.

Pa smo prišli do te faze :)

narejenih 3700km, od tega 3000, daleč od počasnih, v dvoje, 700 nažigaških solo :) in ostalo nam je še 2mm profila zadaj pri robovih (sredina je kak slab mm več profila), kar sklepam, da bo še kake slabe 1000-1200km. Se pravi, pridemo na skoraj 5000km skupne dobe... več kot super!!! Glede na K3, ko je zdržala gor okrog 3000km (se ne spomnem več točne cifre). Je pa res, da te dve niso za isti koš :)

Občutek.. ma isti kot ko je bila nova. Ne drsi, ne pleše, ne spodnaša, sm pa tje nariše kako črto, to je pa tudi vse. ZELO SUBJEKTIVNO mnenje: Obraba 5/5 (do zdej mi še ni uspelo prevozit tolko km z SS gumo), zaupanje 5/5, handling 5/5, cena 6/5 :) naslednja izbira bo spet ista - BT 014. Vsaj dokler ne dobim gum istega ranga za isto ceno.

pumpam pa jih na 2,4 spredi 2,7 zadi.

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

Ma to ste vi (bivši) motokrosisti, ki vam je vseeno če vsak ovink počez leti, ker se na kros motorju to skos dogaja. Tisti ki smo začeli pa na cesti, nam pa gate nekam vleče vsakič, ko zadnja guma malo zdrsne na zalivki. :D

Objavljeno

Ma to ste vi (bivši) motokrosisti, ki vam je vseeno če vsak ovink počez leti, ker se na kros motorju to skos dogaja. Tisti ki smo začeli pa na cesti, nam pa gate nekam vleče vsakič, ko zadnja guma malo zdrsne na zalivki. :D

js sem tut z bt015 zadovoljen, pa jo vsi/večina pošteno šimfa. :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Kaj je razlika med bt 023 r inapa f? Ve kdo kje bi dobil r varjanto?

Popravljeno . Popravil Sharko
Objavljeno

Kaj je razlika med bt 023 r inapa f? Ve kdo kje bi dobil r varjanto?

rear pa front?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Imel metzeler M3, zelo zadovoljen, nato dal gor qualifier II, zelo zadovoljen, trenutno sportsmart, po prvih vtisih bom očitno še najbolj zadovoljen, guma drži ko, da je prilimana s neostikom :OK: .Samo moje mnenje.

res pa je , da se je Dunlop v zadnjih dveh letih zelooooo pokvaril...

Objavljeno

Pa je res tako :slap: Sem samo na zadnjo pogledu pol se mi pa ni nč sestavl :lol1: hvala...

Objavljeno

res pa je , da se je Dunlop v zadnjih dveh letih zelooooo pokvaril...

aja? :hmm:

No da nam čist offtopic, evo zadnja Qualifier 2 mi je zdržala 5000km ima še mogoče pov milimetra profila po sredini. Zjebalo jo je predvsem vožnja v dvoje na daljše fure (sploh avtocesta ene 5krat Kranj-Vrhnika). Zdej pa pridejo končno GP-racer al pa GP :OK:

Objavljeno (popravljeno)

res pa je , da se je Dunlop v zadnjih dveh letih zelooooo pokvaril...

Včeraj naredil špuro po jadranki do Paklenice in nazaj in imam sedaj še boljše mnenje o Sportsmart. :OK:

Popravljeno . Popravil MARE 65
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mnenje o dunlop sportmax in sportsmart, qilifier...

Kaj izbrati, da guma drži kot prilepljena, pa čeprav je življenska doba krajša, a taka, da ni namenjena dirkališču- pisti, temveč za vsakdanje ceste.

Lp, Tomaž

Objavljeno

Mnenje o dunlop sportmax in sportsmart, qilifier...

Kaj izbrati, da guma drži kot prilepljena, pa čeprav je življenska doba krajša, a taka, da ni namenjena dirkališču- pisti, temveč za vsakdanje ceste.

Lp, Tomaž

sportsmart če že gledaš dunlop..pa tut z d211 gp racer ne boš falil..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!