kewo Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Običajno menjam gume pri B&F ju in Španu vendar imata ta dva na voljo le Michelin in Bridgestone. Ali je kak vulkanizer v Lj ali okolici, ki ima Dunlop ali Metzeler .... Logistično mi ne znese(žicanje prijateljev ,da pripeljejo gume ali pa najprej z avtom ), da bi kupoval gume posebej. Čarman v Medvodah bo najbolša izbira!!!
Popularna objava Jure Objavljeno April 24, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno April 24, 2011 (popravljeno) Nedolgo nazaj sem v tej temi spraševal kaj se zgodi z dirkalnimi pnevmatikami ranga Dunlop 211GP in podobnimi če zmrznejo.. Sodeč po informacijah Camleka, Pintarja (v zvezi z Dunlop GP 211) in tudi sodeč po številnih debatah na tujih forumih take gume ne bi smele videt temperature pod recimo 5°C ali manj, ker naj bi to spremenilo strukturo gume.. Nikjer pa ni blo ponajti informacij kaj to dejansko pomeni, ali je guma, ki zmrzne samo par stotink slabša, ali sploh ni več vozna.. Ker si lastim eno GP211 soft, ki sem jo imel celo zimo spravljeno v neogrevani garaži, saj nisem vedel da so nizke temperature lahko problem, sem se odločil včeraj na Marofu sprobat kako se bo taka guma obnesla.. Kot rečeno, guma je bila celo zimo v neogrevani garaži z odprtim oknom, kjer je temperatura pozimi praktično enaka tistim zunaj. Guma je torej videla tudi temperature blizu -20°C. Predvsem po raznih forumih sem dobil vtis, da je to samo še za v smeti, ampak ker imam dvoje feltne, sem se vseeno odločil vzet sabo in probat.. Prve tri sešne sem odpeljal na praktično novi GP Racer 211 medium. Potem pa sem zamenjal zadnjo feltno in dal na motor to "zmrznjeno" GPjko. Prvih par krogov malo bolj previdno ampak, mi je kmalu postalo jasno, da ni z gumo popolnoma nič narobe, ker je držala ko pra**** in že v prvem sešnu je padel nov osebni rekord (0.5 sec hitreje). V primerjavi z GP Racerko je GPjka pri pospeševanju vlivala precej več zaupanja in se nasploh peljala lepše.. Kaj je torej bistvo? Ne dvomim, da tako nizke temperature niso optimalne za takšne gume in se jim je najbolje izogniti, ampak kot kaže pa zadeva le ni tako tragična kot dobi človek vtis po prebiranju raznih debat na forumih. Nedvomno ne gre te moje izkušnje posplošiti na vse dirkalne pnevmatike, ker različne zmesi najbrž zelo različno prenašajo takšne in drugačne pogoje. In ni izključeno, da bi bila kakšna druga guma res v smeti. Ampak v primeru Dunlopa, guma 211GP, zmes 7614 soft, tudi če je bila zmrznjena, na stezi še vedno deluje bolje od skoraj nove 211 GP Racer medium, ki sicer sploh ni slaba guma in odlično drži. Možno sicer, da bi nekdo, ki se res pelje nore čase čutil, da z gumo nekaj ni ok (v primerjavi z "nezmrznjeno"), ampak za take amaterje kot sem jaz je taka guma očitno še vedno boljša od raznih trgovinskih track day variant. Samo v vednost, če se bo še kdo spraševal kaj narest v taki situaciji.. Guma ni nujno za v kontejner.. Pa sem jo skoraj že zabrisal stran Popravljeno April 24, 2011. Popravil Jure Pecy, norc 16, malakai in 9 others 12
pero79 Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 vaše izkušnje z Dunlop SportSmart?
DINAMIK Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 vaše izkušnje z Dunlop SportSmart? Zame je guma odlična....,sedaj imam že 3 komplet Dunlop Sportsmart....,sicer so nekateri tukaj paravili,da jim prednja trese....,meni nobena ni tresla čisto nič....,guma je zame za pocesti odlična,tako po mokrem kot tudi po suhem.....,kilometrina je pa tudi...,saj jih res ne šparam pa komot naredim 7k....,edino od začetka me je mal motilo to...,da moraš pač malo več delati v ovinku,ker motor ne pade tako v ovinek kakor na starih tako znanih RRkah....,pa sem se navadil in me sedaj ne moti več...,skratka nimaš kaj falit,če jo poskusiš. Ps:za turista kot sm jst guma drži 3 cm od roba haha!!! flero, malakai in Pecy 3
OrangePower Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Mene pa malo zanimajo izkušnje in mnenja predvsem tistih, kateri vozijo 1000ccm na dveh cilindrih, seveda pa tudi drugi kateri vozijo podobne gume, katere bom spodaj naštel. Sedaj imam na KTM SD Michelin PilotRoad CT2 in gume ne vlivajo nobene sigurnosti. Na gladki cesti počasi spuščajo daleč od pretiravanja, pri pospeševanju mi je kolega rekel če sem kje led najdu... V glavnem daleč od pretirvanja guma zgublja oprijem... Rad bi jih zamenjal pa me zanimajo vaši nasveti. Za na pisto jih ne bom rabil (zaenkrat), morajo pa po cesti delati BP. Nekako sem gledal Pireli supercorsa ali corsa roso, Dunlop sportsmart ali D211 (katero od verzij). Letos mislim da ne bom delal neke kilometrine, tako da lahko nekaj žrtvujem v prid oprijema. Kaj svetjete? Pecy 1
djfelix Objavljeno April 27, 2011 Opozori Objavljeno April 27, 2011 Mene pa malo zanimajo izkušnje in mnenja predvsem tistih, kateri vozijo 1000ccm na dveh cilindrih, seveda pa tudi drugi kateri vozijo podobne gume, katere bom spodaj naštel. Sedaj imam na KTM SD Michelin PilotRoad CT2 in gume ne vlivajo nobene sigurnosti. Na gladki cesti počasi spuščajo daleč od pretiravanja, pri pospeševanju mi je kolega rekel če sem kje led najdu... V glavnem daleč od pretirvanja guma zgublja oprijem... Rad bi jih zamenjal pa me zanimajo vaši nasveti. Za na pisto jih ne bom rabil (zaenkrat), morajo pa po cesti delati BP. Nekako sem gledal Pireli supercorsa ali corsa roso, Dunlop sportsmart ali D211 (katero od verzij). Letos mislim da ne bom delal neke kilometrine, tako da lahko nekaj žrtvujem v prid oprijema. Kaj svetjete? Js tut mam SD pa vozim M5 prej pa SS pa se mi zdijo te bol univerzalne, če ne misliš na pisto probaj M5 nebo ti žal pa še 7k boš naredil sesir, bikez in Pecy 2 1
flero Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Mene pa malo zanimajo izkušnje in mnenja predvsem tistih, kateri vozijo 1000ccm na dveh cilindrih, seveda pa tudi drugi kateri vozijo podobne gume, katere bom spodaj naštel. Sedaj imam na KTM SD Michelin PilotRoad CT2 in gume ne vlivajo nobene sigurnosti. Na gladki cesti počasi spuščajo daleč od pretiravanja, pri pospeševanju mi je kolega rekel če sem kje led najdu... V glavnem daleč od pretirvanja guma zgublja oprijem... Rad bi jih zamenjal pa me zanimajo vaši nasveti. Za na pisto jih ne bom rabil (zaenkrat), morajo pa po cesti delati BP. Nekako sem gledal Pireli supercorsa ali corsa roso, Dunlop sportsmart ali D211 (katero od verzij). Letos mislim da ne bom delal neke kilometrine, tako da lahko nekaj žrtvujem v prid oprijema. Kaj svetjete? Za na mašino kot je SD jaz ne bi dajal več kakih ST gum...sploh, če ti že sedaj ne vlivajo dobrega občutka in popuščajo pri oprijemu, ko boš obul gumo ranga SS boš imel ''nov'' motor ...obuj Dunlop SportSmart, meni se na Tuni obnese odlično :grim , pa tudi bratu na Ducatiju S2R, se sedaj smeji veliko bolj kot prej na Pirelli Corsa III in Diablo Rosso, pa ni hotel vozit Dunlopa za noben denar, sedaj pa pravi, da ima drug motor...saj ne, da so Pirelli zanič, le občutek je imel dober le pri priganjanju, pri zmerni vožnji pa mu niso ustrezale (sam sem podobnega mnenja, glede na občutke, ki sem jih dobil v vožnji z njegovim Dučetom)...skratka SportSmartke mu v vseh pogledih dajejo boljši občutek...pravi, da mu sedaj manjka najmanj 20KM....aja, prednja SportSmartka nama ne trese nič...kilometrina pa je glede na rang gume odlična...pa glede na to, da ne boš hodil na pisto in hočeš gumo, katera dela na cesti b.p., ne boš rabil kakih SuperCors in D211 - IMHO ...Marof in Panonijo pa lahko rekreativno odpelješ tudi s SportSmartkami :yes: ... Pa dobro obuj in varno vozi! lp floxxx sesir, DINAMIK in Pecy 2 1
vuk76 Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 (popravljeno) Sam vozim SportSmartko na FZ1 Fazer in kr lepo trese spredaj, se posebej z sopotnico in kufri.Med samo voznjo se niti ne obcuti kaj dosti, ne smes pa nikakor spustit krmila,ker te rahlo zmece. Kljub temu pa zelo zadovoljen z gumo,oprijemo na suhem in mokrem; trenutno cca. 5000 km prevoženih...kakšnih 1000 km se bo slo skozi. NAslednji nakup bo spet SportSmartka. Popravljeno April 30, 2011. Popravil vuk76 dotem in Demon 1 1
Kremenčkovi Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 Par dni nazaj sem šel montirat Dunlop Sportmax Qualifier in pred mano v vrsti sta bila dva ,ki sta prišla nazaj ,ker jima je Sportsmart treslo....Širnik je zamenjal gume brez komlikacij (pohvalno). No z enim ,ki jih je prišel zamenjat z Qualifier sem se pogovarjal in je trdil ,da ni primerjave, da Qualifier drži veliko bolje v nagibu in tudi v prelaganju je odlična, ker pa so mu drugi svetovali naj proba Sportsmart,se je odločil za njih in jih zmontiral, a je drugi dan prišel nazaj in zamenjal za Qualifier. Jaz še nisem imel Sportsmart,verjetno jih nikoli ne bom, zato ne morem trdit katera je boljša,sodeč po izjavah drugih se res manj obrablja proti Qualifier,ampak mene obraba ne moti,raje imam krajši čas gumo, ki bolje drži in ne trese, kot pa vzdržljivo z slabšimi lastnosti. Pred tem sem imel Metzeler, v katere moj motor sigurno ne bo nikoli več obut. svobodnaptica01, Bremzer in roko 3
flero Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 To misliš verjetno Qualifier2?...hmm, teoretično bi mogla bit SportSmart-ka za razred boljša v vsem, razen v mokrem...res težko verjamem, da Q2 bolj drži...mogoč pa tisti strički SportSmartk sploh dovolj ne ogrejejo, hmm ...prednja pa trese kokr kermu...zgleda, da na V2 mašinah manj :naughty: - hec... lp floxxx Pecy 1
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Po 12.000 km sem včeraj vrgla dol prvo že rahlo nelegalno Sportsmartko, zadnja bo še zak taužnt ali dva (mater sem ratala pussy rider ), sedaj pa za spremembo spredaj spet 70 namesto 60, eno lansko GP racerko, ki mi je še ostala z Marofa. Komaj čakam malo bolj človeško prekladanje v "šikanah" :notworthy: . Prelaganje je spet postalo užitek , imam pa prvič na Dunlopu (ga vozim že 4. sezono) res precejšen shimmy, kjub scentrirani gumi. Glih v ovinku ne trese, ampak čez obema rokama spustiš balanco pa kr fajn opleta :wacko:. cvetkamarjetka 1
MARE 65 Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 (popravljeno) Par dni nazaj sem šel montirat Dunlop Sportmax Qualifier in pred mano v vrsti sta bila dva ,ki sta prišla nazaj ,ker jima je Sportsmart treslo....Širnik je zamenjal gume brez komlikacij (pohvalno). No z enim ,ki jih je prišel zamenjat z Qualifier sem se pogovarjal in je trdil ,da ni primerjave, da Qualifier drži veliko bolje v nagibu in tudi v prelaganju je odlična, ker pa so mu drugi svetovali naj proba Sportsmart,se je odločil za njih in jih zmontiral, a je drugi dan prišel nazaj in zamenjal za Qualifier. Jaz še nisem imel Sportsmart,verjetno jih nikoli ne bom, zato ne morem trdit katera je boljša,sodeč po izjavah drugih se res manj obrablja proti Qualifier,ampak mene obraba ne moti,raje imam krajši čas gumo, ki bolje drži in ne trese, kot pa vzdržljivo z slabšimi lastnosti. Pred tem sem imel Metzeler, v katere moj motor sigurno ne bo nikoli več obut. Imel metzeler M3, zelo zadovoljen, nato dal gor qualifier II, zelo zadovoljen, trenutno sportsmart, po prvih vtisih bom očitno še najbolj zadovoljen, guma drži ko, da je prilimana s neostikom .Samo moje mnenje. Popravljeno Maj 4, 2011. Popravil MARE 65 exclan in sesir 1 1
suntrace14 Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 OK, mal sem zmeden, je to govora o Dunlop Qualifier, ki se trenutno ugodno prodajajo ali Dunlop Qualifier II Rabim nove gume tudi sam in me matra firbec, katere naj vzamem za mojga Duka.
gizmOkak Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 (popravljeno) he, zanimiva štorja s temi BT 014... ...Kaj bo ko bo samo še 2mm profila na njej bomo vidli. Tega modela še nisem imel, tako da bo vse prvič z njimi. Pa smo prišli do te faze narejenih 3700km, od tega 3000, daleč od počasnih, v dvoje, 700 nažigaških solo in ostalo nam je še 2mm profila zadaj pri robovih (sredina je kak slab mm več profila), kar sklepam, da bo še kake slabe 1000-1200km. Se pravi, pridemo na skoraj 5000km skupne dobe... več kot super!!! Glede na K3, ko je zdržala gor okrog 3000km (se ne spomnem več točne cifre). Je pa res, da te dve niso za isti koš Občutek.. ma isti kot ko je bila nova. Ne drsi, ne pleše, ne spodnaša, sm pa tje nariše kako črto, to je pa tudi vse. ZELO SUBJEKTIVNO mnenje: Obraba 5/5 (do zdej mi še ni uspelo prevozit tolko km z SS gumo), zaupanje 5/5, handling 5/5, cena 6/5 naslednja izbira bo spet ista - BT 014. Vsaj dokler ne dobim gum istega ranga za isto ceno. pumpam pa jih na 2,4 spredi 2,7 zadi. Popravljeno Maj 5, 2011. Popravil gizmOkak
MihaJ Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Ma to ste vi (bivši) motokrosisti, ki vam je vseeno če vsak ovink počez leti, ker se na kros motorju to skos dogaja. Tisti ki smo začeli pa na cesti, nam pa gate nekam vleče vsakič, ko zadnja guma malo zdrsne na zalivki. Jozeee, ZdenkoK, gsx750f in 7 others 9 1
siks Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Ma to ste vi (bivši) motokrosisti, ki vam je vseeno če vsak ovink počez leti, ker se na kros motorju to skos dogaja. Tisti ki smo začeli pa na cesti, nam pa gate nekam vleče vsakič, ko zadnja guma malo zdrsne na zalivki. js sem tut z bt015 zadovoljen, pa jo vsi/večina pošteno šimfa.
Sharko Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 (popravljeno) Kaj je razlika med bt 023 r inapa f? Ve kdo kje bi dobil r varjanto? Popravljeno Maj 6, 2011. Popravil Sharko
Gizmo_ Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Kaj je razlika med bt 023 r inapa f? Ve kdo kje bi dobil r varjanto? rear pa front? svobodnaptica01 1
lukabogo Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Imel metzeler M3, zelo zadovoljen, nato dal gor qualifier II, zelo zadovoljen, trenutno sportsmart, po prvih vtisih bom očitno še najbolj zadovoljen, guma drži ko, da je prilimana s neostikom .Samo moje mnenje. res pa je , da se je Dunlop v zadnjih dveh letih zelooooo pokvaril...
Sharko Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Pa je res tako Sem samo na zadnjo pogledu pol se mi pa ni nč sestavl hvala...
kewo Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 res pa je , da se je Dunlop v zadnjih dveh letih zelooooo pokvaril... aja? No da nam čist offtopic, evo zadnja Qualifier 2 mi je zdržala 5000km ima še mogoče pov milimetra profila po sredini. Zjebalo jo je predvsem vožnja v dvoje na daljše fure (sploh avtocesta ene 5krat Kranj-Vrhnika). Zdej pa pridejo končno GP-racer al pa GP
MARE 65 Objavljeno Maj 7, 2011 Opozori Objavljeno Maj 7, 2011 (popravljeno) res pa je , da se je Dunlop v zadnjih dveh letih zelooooo pokvaril... Včeraj naredil špuro po jadranki do Paklenice in nazaj in imam sedaj še boljše mnenje o Sportsmart. Popravljeno Maj 7, 2011. Popravil MARE 65 ZdenkoK in flero 2
yamaha2025 Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Mnenje o dunlop sportmax in sportsmart, qilifier... Kaj izbrati, da guma drži kot prilepljena, pa čeprav je življenska doba krajša, a taka, da ni namenjena dirkališču- pisti, temveč za vsakdanje ceste. Lp, Tomaž
biker77 Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Mnenje o dunlop sportmax in sportsmart, qilifier... Kaj izbrati, da guma drži kot prilepljena, pa čeprav je življenska doba krajša, a taka, da ni namenjena dirkališču- pisti, temveč za vsakdanje ceste. Lp, Tomaž sportsmart če že gledaš dunlop..pa tut z d211 gp racer ne boš falil..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se