Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Kaj izbrati, da guma drži kot prilepljena, pa čeprav je življenska doba krajša, a taka, da ni namenjena dirkališču- pisti, temveč za vsakdanje ceste.

Po mojem mnenju boš mogu it delat izpit za vlakovodjo,da bo držalo tako...:D

Drugače pa diablo corsa ali gp racer...da kao res drži

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko prosim kdo prilepi test pnevmatik iz revije PS magazine, mesec maj.

LP

Popravljeno . Popravil FrigoFrops
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj izbrati, da guma drži kot prilepljena, pa čeprav je življenska doba krajša, a taka, da ni namenjena dirkališču- pisti, temveč za vsakdanje ceste.

Lp, Tomaž

Po tvojem vprašanju bi rekel, da je načeloma vseeno katero od teh cestnih gum ( o katerih je trenutno govora) namontiraš na tvoj stroj, najbolj pomembno je po kakem asvaltu voziš.

Če je asvalt grob, jasno da drži..in to praktično z "vsako" dobro gumo.

Naprimer:

Ravno včeraj sva se z znancem peljala čez Rakitno v Cerknico. Jaz z SV 1000 na Metzeler M5, znanec z GSX 1000 na GP Racer M. Do Rakitne super, po tanovem asvaltu od Rakitne naprej je šlo pa obema malo sem malo tja :eek: ....to se pravi.."kvaliteta gum" tam-tam nekje ( za tak stil vožnje in kvaliteto asvalta).

Če pa pelješ gume do njihove meje, se pa začnejo čutiti razlike. Mejo pa ponavadi predstavlja temperatura gume, ki jo dosežeš med vožnjo. Na cesti jasno da ne dosežeš take temperature kot na pisti, zato so tudi gume namenske za pisto ali za cesto. Cestno gumo boš na pisti pregrel in izgubil oprijem ( kot sem to občutil tudi sam ), z dirkalno gumo pa na cesti nikoli ne boš dosegel delovne temperature, ki jo potrebuje guma in s tem pravega oprijema.

Torej na cesto s cestnimi gumami, na pisto z dirkalnimi.

Delajo pa seveda tudi "vmesne" gume ala racing street, ki so homologirane za na cesto, pa tudi na pisto se lahko zapelješ z njimi, kjer zmorejo več kot cestne gume ( GPracer; BT003RS.....). potrebuje pa taka guma spet malo višjo temperaturo in malo daljši čas ogrevanja...

Vem, da je bilo to že miljavžntkrat napisano, ampak vseeno.. .)

To je samo moje mnenje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prodat imam dunlop D211 GP NTEC, vožene vsega nekaj krogov.

Cene so med 90 in 120€

Cene so za kos?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Bridgstone BT 021, stara 2 leti. Prevoženih nekje 7000 km. Med vožnjo na rakitno ter nazaj je bil nek sumljiv občutek. Kot ,da drsi. Pa vendar nism čisto siguren da je drsel, vožnja daleč od limita gume pa ogrete. Sem preventivno izmeril pritis v gumah, in spredaj 2 zadaj pa 2,5 bara. Predpisan tlak pa 2,9. Ali je možno ,da sem imel ta občutek zaradi prenizkega tlaka v pnevmatikah ali pa se je guma spravia v fazo umiranja oz. popuščanja?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Bridgstone BT 021, stara 2 leti. Prevoženih nekje 7000 km. Med vožnjo na rakitno ter nazaj je bil nek sumljiv občutek. Kot ,da drsi. Pa vendar nism čisto siguren da je drsel, vožnja daleč od limita gume pa ogrete. Sem preventivno izmeril pritis v gumah, in spredaj 2 zadaj pa 2,5 bara. Predpisan tlak pa 2,9. Ali je možno ,da sem imel ta občutek zaradi prenizkega tlaka v pnevmatikah ali pa se je guma spravia v fazo umiranja oz. popuščanja?

Ne!Kvečjemu bolj drži z le tolk nižjim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Bridgstone BT 021, stara 2 leti. Prevoženih nekje 7000 km. Med vožnjo na rakitno ter nazaj je bil nek sumljiv občutek. Kot ,da drsi. Pa vendar nism čisto siguren da je drsel, vožnja daleč od limita gume pa ogrete. Sem preventivno izmeril pritis v gumah, in spredaj 2 zadaj pa 2,5 bara. Predpisan tlak pa 2,9. Ali je možno ,da sem imel ta občutek zaradi prenizkega tlaka v pnevmatikah ali pa se je guma spravia v fazo umiranja oz. popuščanja?

LP

Prvo kot prvo je to kamen od gume, ki res drsi, ko se malo bolj obrabi, kako je k je nova ne vem (vozil kolega). Pa tlak si imel tudi malo prenizek, sam ne verjamem, da je to tolk vplivalo na vožjo, ker tolk nizek pa spet ni bil, se pa pozna kr dost, če je nizek tlak, sploh če voziš kakšno težko kravo, tak da prvo napumpaj gumo na pravilen tlak in probaj potem pa naprej ukrepat, če ne bo občutek pravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni se že pozna razlika 0.2-0.3 v tlaku.

priporočeni tlak je 2.9 spredaj in zadaj in če imam nekje 2.6 že drsijo gume.

sem pa imel problem, ker sem preveč napumpal gume (pokvarjen digitalni števec na petrolu). tlak je bil 3.2-3.4 in je bila burleska.

najbolje mi motor funkcionira (moj občutek) če imam spredaj 2.9 in zadaj 3.0, seveda pri normalni vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Bridgstone BT 021, stara 2 leti. Prevoženih nekje 7000 km. Med vožnjo na rakitno ter nazaj je bil nek sumljiv občutek. Kot ,da drsi. Pa vendar nism čisto siguren da je drsel, vožnja daleč od limita gume pa ogrete. Sem preventivno izmeril pritis v gumah, in spredaj 2 zadaj pa 2,5 bara. Predpisan tlak pa 2,9. Ali je možno ,da sem imel ta občutek zaradi prenizkega tlaka v pnevmatikah ali pa se je guma spravia v fazo umiranja oz. popuščanja?

LP

Po mojih izkušnjah so bridgestonke zelo občutljive na tlak,pri meni se je najbolje obneslo za 0.2 manjši tlak.(na VFR)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleluja za BT 003 RS odlična guma, koliko km. bo pokazal čas :yea1:

Lahko ti povem 3800km sicer pa BT003 Racing spredaj soft (3) zadaj medium (4) Sprednja je zdržala 5000km zadnja 3800km dobra guma dober feeling vendar predrago grem nazaj na Gp racer 211 vsaj bom naredil 5500km med BT in GP zadnjo ni razlike sprednja mi bolj ugaja BT ker gre lažje v zavoje (no ni neke drastične razlike ) in več feedbbeka dobim kot na Gp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prodat imam dunlop D211 GP NTEC, vožene vsega nekaj krogov.

Cene so med 90 in 120€

Po kosu ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene so za kos?

Bi rekla da ja :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Bridgstone BT 021, stara 2 leti. Prevoženih nekje 7000 km. Med vožnjo na rakitno ter nazaj je bil nek sumljiv občutek. Kot ,da drsi. Pa vendar nism čisto siguren da je drsel, vožnja daleč od limita gume pa ogrete. Sem preventivno izmeril pritis v gumah, in spredaj 2 zadaj pa 2,5 bara. Predpisan tlak pa 2,9. Ali je možno ,da sem imel ta občutek zaradi prenizkega tlaka v pnevmatikah ali pa se je guma spravia v fazo umiranja oz. popuščanja?

LP

Ugotovil sem sledeče. Namreč poklopilo se je vse. Obraba gume ter pritisk v gumah. Načeloma guma sedaj bolj drži ,ko je tlak predpisan na 2,9 bara ,vendar se čuti popuščanje.

A je kdo že vozil Pirelli Angel ST na podobno močnih strojih? Ali pa alternativno gumo sam ne bridgstonke več. Bi probal neki drugega v ST razredu. Ali pa če obstaja kaj med ST in SS gumo?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mčkn težje motorje nej bi bla roadsmartka baje zakon! Usaj tko pravjo. :P

Trditev 100% drži -_-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En frend že leta vozi na Bt 021 in redno naredi 15 -17000 km, jaz sem tudi naredil 16 000 km.

Trenutno imam Michelin Pilot Road 2, do zdaj sem naredil 17 000 in verjetno bo še za 2-3000 km.

Odlična guma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo

sem lastnik honde cbf 125

ko sem kupil motor nov seveda sem na motorju imel neke kitajske gume,

bile so zelo za nič ker so mi vedno drsele, nato sem jih zamenjal za

Savo in te gume držijo 150% bolje kot tiste prej.

Imam pa majhen problem, gume niso čisto istih dimenzij,

razlikujejo se za zelo malo( npr 110/90 --> 100/80) to sem dal za primer

ker nevem točno kakšne dimenzije so že. bom pogledal in dopisal malo kasneje.

A je treba take gume, potem homologirat, ker takih ni v homologaciji.???

lp, hvala za odgovore že v naprej

Popravljeno . Popravil ska
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En frend že leta vozi na Bt 021 in redno naredi 15 -17000 km, jaz sem tudi naredil 16 000 km.

...

Je pa skromen z gasom.

Sicer pa je res, guma je dobra, dobro se tudi na cesti drži in se počasi rabi. A reciva raje , da bo povprečen motorist naredil z njo dobrih 10kKm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa skromen z gasom.

Sicer pa je res, guma je dobra, dobro se tudi na cesti drži in se počasi rabi. A reciva raje , da bo povprečen motorist naredil z njo dobrih 10kKm.

Ne bom se spuščal v debato o povprečnem slovenskem motoristu. :whistle:

Tukaj imate nekaj ocen uporabnikov s strani:

http://www.tyretest.com/motorcycle_tyres/index.html

In glej ga hudiča, eni naredijo celo 20 000 km. Ziher so tipi, ki naredijo samo 5000 km, ali pa če delaš burn out samo 500km. :naughty:. Sveda, odvisno je od stila vožnje in kako skrbiš za gumo. Jaz ne delam ne za Bridgstone, ne za kakšno konkurenco, ki bi mu bila v interesu prodaja gum kakšne druge znamke. Za ostale, pa ne vem Z Good Year sem naredil dokaj nezanesljivih 9000 km. Govorimo o istem segmentu ST gum.

Nekaj vtisov s "skromnim gasom":

How many kms did you already drive with this tyre? 20.000 km

Tyre size and vehicle make

120 / 70 ??17 W

Kawasaki Zephyr 750

How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km

Tyre size and vehicle make

150 / 70 ZR17 W

How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km

Tyre size and vehicle make

160 / 70 ZR18 V

yamaha tdm 900

How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km

Tyre size and vehicle make

180 / 55 ZR17 W

honda cbr1100xx

How many kms did you already drive with this tyre? 17.000 km

Tyre size and vehicle make

160 / 60 ZR17

suzuki gsf 650

How many kms did you already drive with this tyre? 15.500 km

Tyre size and vehicle make

160 / 60 R17

Yamaha Fazer FZS600S 2004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se spuščal v debato o povprečnem slovenskem motoristu. :whistle:

Tukaj imate nekaj ocen uporabnikov s strani:

http://www.tyretest.com/motorcycle_tyres/index.html

In glej ga hudiča, eni naredijo celo 20 000 km. Ziher so tipi, ki naredijo samo 5000 km, ali pa če delaš burn out samo 500km. :naughty:. Sveda, odvisno je od stila vožnje in kako skrbiš za gumo. Jaz ne delam ne za Bridgstone, ne za kakšno konkurenco, ki bi mu bila v interesu prodaja gum kakšne druge znamke. Za ostale, pa ne vem Z Good Year sem naredil dokaj nezanesljivih 9000 km. Govorimo o istem segmentu ST gum.

Nekaj vtisov s "skromnim gasom":

How many kms did you already drive with this tyre? 20.000 km

Tyre size and vehicle make

120 / 70 ??17 W

Kawasaki Zephyr 750

How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km

Tyre size and vehicle make

150 / 70 ZR17 W

How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km

Tyre size and vehicle make

160 / 70 ZR18 V

yamaha tdm 900

How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km

Tyre size and vehicle make

180 / 55 ZR17 W

honda cbr1100xx

How many kms did you already drive with this tyre? 17.000 km

Tyre size and vehicle make

160 / 60 ZR17

suzuki gsf 650

How many kms did you already drive with this tyre? 15.500 km

Tyre size and vehicle make

160 / 60 R17

Yamaha Fazer FZS600S 2004

kere so pa gudjir gume za moped?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, pocenigume.net, če si kje blizu Trebnjega (se mi zdi da je tam sedež podjetja), da jih osebno prevzameš.. 258€ set v tej dimenziji. S poštnino pa 8€ več, torej 266€.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!