Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaja...Za continentalke vem...Za druge pa res nisem neki gledu. Ampak nekak sam po dunlopkah gledam,, tko da sm tut s tem, k sm napisu, da sam qualifierke obstajajo, govoru o dunlop gumah. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene pa zanima, kok predlagate da napumpam sprednjo gumo (honda cbr 600). Sprednjo imam novo (niti 500km prevoženih) :rolleyes: GP racer M zadnjo pa qualifer d209. Trenutno imam tako kot piše v priročniku sprednja 2.5 zadnja 2.9. Sam imam problem, ker mi je danes sprednja guma (ko je bila segreta) ene parkrat zdrsnila t.j. zavore blokirale. Zdej nisem nek rajser pa da vozim na limitu in bremzam tik pred zdrsom.

No malo sem premišljeval pa prišel do ideje, da se je sprednja guma tok segrela, da je stična ploskev bila tok majhna in posledično da mi je zato zdrsnila. Bojim se pa neki na pamet delat pol bo pa sam še slabš, zato pa kr tuki vprašam, ker ste tok dobri pa mi boste pomagal :blush: .

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene pa zanima, kok predlagate da napumpam sprednjo gumo (honda cbr 600). Sprednjo imam novo (niti 500km prevoženih) :rolleyes: GP racer M zadnjo pa qualifer d209. Trenutno imam tako kot piše v priročniku sprednja 2.5 zadnja 2.9. Sam imam problem, ker mi je danes sprednja guma (ko je bila segreta) ene parkrat zdrsnila t.j. zavore blokirale. Zdej nisem nek rajser pa da vozim na limitu in bremzam tik pred zdrsom.

No malo sem premišljeval pa prišel do ideje, da se je sprednja guma tok segrela, da je stična ploskev bila tok majhna in posledično da mi je zato zdrsnila. Bojim se pa neki na pamet delat pol bo pa sam še slabš, zato pa kr tuki vprašam, ker ste tok dobri pa mi boste pomagal :blush: .

Rešitev je enostavna, nauči se zavirat z občutkom! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je slab asvalt se to seveda lahko zgodi, pač mal občutka je pa tud treba met :)

Pregrela se na cesti sigurno ni, lahko pa probaš nižji pritisk, če ti bo dal mal placebo efekta in bo guma nehala zdrsevati :). Jaz peljem 2.3/2.5bar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če je bila pumpana 2.5 ne bi smela drset.. Očitno je bil res čuden asfalt. Meni prva ogreta na normalni podlagi ni še nikoli blokirala, vedno rukne zadnjo gumo v luft, če sem preveč agresiven na zaviranju. Sicer pa po cesti ponavadi vozim okoli 2.3, 2.6

Pregrela se ti pa ta guma 100% ni, ker to je narejeno tudi za grelce in tiščanje po pisti na polno in guma enostavno zmore take temperature, da ni variante, da bi jo kar tako pregrel, sploh pa ne na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak kilometer manj sem naredil s Continentalkami, čeprav je pa tako, da s Conti nisem imel dolge fure, ampak samo "nažiganje" okoli hiše, z Dunlopko pa sem bil v Dolomitih in tja do Stelvia in na dolgi furi se manj rabi.

jaz imam pa čist drugačne izkušnje. do Maslenice pa nazaj se mi zdi, da gume vidno zmanjka. 3krat čez most na soči idrijo in tiolmin pa se gumi skor ne pozna :unsure:

@krucymucy... Ne more menjat obeh. Ker se prednja dobi samo qualifier (v teh dimenzijah). Tut mene zanima, kolk lahko skrenem...če dam zadi roadsmart, spredi pa qualifierko.

situacija je nanesla, da mam to kombinacijo že drugič. Mene ne moti nič. Namenoma nima smisla iskat tople vode in nekaj menjavat gume. Ampak če nimaš izbire, in daš zadaj Roadsmart spredaj komot pustiš Qualifire.

Kilometrina prednje cca 7000, zadnja quali navadna cca 3500 zadnja Roadsmart cca 5500

po mojih izkušnjah se roadsmart lepše obrablja in tud ko je bla čist na koncu, (al paže kak Km preko legalnosti) ni bla oglata, je lepo padalo u ovink. Qualifire pa vožnja v dvoje+autocesta čist pohabijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojmu mam gor zmonterane sportsmart in sm zapazu da nej bi se jih za pisto napumpal spredi 2.1 zadi 1.9 . Zna kdo povedat kako se to na cesti obnese?

Za moj motor je drugače predpisano 2.25 spredaj 2.5 zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojmu mam gor zmonterane sportsmart in sm zapazu da nej bi se jih za pisto napumpal spredi 2.1 zadi 1.9 . Zna kdo povedat kako se to na cesti obnese?

Za moj motor je drugače predpisano 2.25 spredaj 2.5 zadaj.

Na cesti se to NE obnese, ker je na cesti neboš nikoli tako zagrer kot jo segreješ na pisti, torej boš imel s prenizkim tlakom na cesti težave. Motor bo "mlahav", slabše stabilen, pa še obraba gum bo VELIKO večja. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa se bi namesto Qualifier II odločil raje za SportSmart. Ima kdo kakšne osebne izkušnje z to gumo?

Sportsmart na moji hornetki jih ma zdej 10000 - zadnja :blush: pa še jih bo neki.... prejšne Qrr so mele komi 8000 pa so šle adijo... (babja turistična vožnja O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na bmw motorrad days, sem izkoristu priliko (v bistvu je bilo ze nujno), pa sem tam menjal gume, na metzelerjevem štantu. Zelel sem namontirat prednjo M5 in zadnjo Z8, pa mi je prodajalec lepo razlozu, da je v nemciji prepovedano montirati razlicne tipe gum za prednjo in zadnjo. Nato, ker sem bil slovenec, je reku da mi jih lahko proda in montira, ampak naj vem, da ce me ustavijo v nemciji, in pogledajo gume, me lahko kaznujejo. Ve kdo kaj vec o tem? Za to sem prvic slisal, in sem pol raje montiral z8 komplet. Itak sem zelel M5 prednjo, da mi ne ostane tolko profila, ko se mi zadnja obrabi, pa ker je malo mehkejsa in boljse drzi. Ampak za mojo voznjo ni neke bistvene razlike. Je pa zanimiv podatek, da je v nemčiji kaznivo uporabljati razlicen tip gume spredaj in zadaj. Toliko v vednost ostalim.

(se to da dodam, namontirali so mi zadnjo staro 9 tednov in prednjo staro 6 tednov :P )

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam pa čist drugačne izkušnje. do Maslenice pa nazaj se mi zdi, da gume vidno zmanjka. 3krat čez most na soči idrijo in tiolmin pa se gumi skor ne pozna :unsure:

situacija je nanesla, da mam to kombinacijo že drugič. Mene ne moti nič. Namenoma nima smisla iskat tople vode in nekaj menjavat gume. Ampak če nimaš izbire, in daš zadaj Roadsmart spredaj komot pustiš Qualifire.

Kilometrina prednje cca 7000, zadnja quali navadna cca 3500 zadnja Roadsmart cca 5500

po mojih izkušnjah se roadsmart lepše obrablja in tud ko je bla čist na koncu, (al paže kak Km preko legalnosti) ni bla oglata, je lepo padalo u ovink. Qualifire pa vožnja v dvoje+autocesta čist pohabijo.

Če čist prav razumem, furaš spredaj qualifier in zadaj roadsmart? in se ti lepo obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če čist prav razumem, furaš spredaj qualifier in zadaj roadsmart? in se ti lepo obnese.

Da. Slučajno je pršlo tako, da mam to kombinacijo že drugič gor. In nimam občutka, da bi bil z enakimi gumami kej bol varen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. Slučajno je pršlo tako, da mam to kombinacijo že drugič gor. In nimam občutka, da bi bil z enakimi gumami kej bol varen.

Fajn. Nism prčakval, da mi bo znal kdo pomagat.

Verjetno bom probu to kombinacijo.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Demon po mojem mam kr dobr občutek za zaviranje, lahko da se motim, ampak okoli tega sem, kar se vožnje, kr samozavesten.

Ja nič bom še neki km naredu pa da vidim kako bo. Drgač mi kr "diši" ideja, da je bil slab asfalt, ker raj to vidim kot da jaz nekaj narobe delam. Bom šel ob prvi priliki spet mal zapeljat pa da vidim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Demon po mojem mam kr dobr občutek za zaviranje, lahko da se motim, ampak okoli tega sem, kar se vožnje, kr samozavesten.

Ja nič bom še neki km naredu pa da vidim kako bo. Drgač mi kr "diši" ideja, da je bil slab asfalt, ker raj to vidim kot da jaz nekaj narobe delam. Bom šel ob prvi priliki spet mal zapeljat pa da vidim.

Brez zamere, ampak, četudi je gladek asfalt, lahko zaviraš z občutkom, in ti prednja ne sme blokirati, tako da verjemi, ne mislim s tem nič slabega, malo se osredotoči na pritiskanje zavore, opazuj kaj se z motorjem, sprednjim kolesom dogaja, "treniraj" občutek, boš videl, da ti bo lažje. :rolleyes:

Pa še to mi verjemi, samozavest ima s tem ZELO malo... :whistle:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, ampak, četudi je gladek asfalt, lahko zaviraš z občutkom, in ti prednja ne sme blokirati, tako da verjemi, ne mislim s tem nič slabega, malo se osredotoči na pritiskanje zavore, opazuj kaj se z motorjem, sprednjim kolesom dogaja, "treniraj" občutek, boš videl, da ti bo lažje. :rolleyes:

Pa še to mi verjemi, samozavest ima s tem ZELO malo... :whistle:

Ja sam občutek dobiš šele ko ti zdrsne kolo, tko da to je šola za naprej :D. No sej kot pravim, ko bo prva prilika bom spet probu pa da vidim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sportsmart na moji hornetki jih ma zdej 10000 - zadnja :blush: pa še jih bo neki.... prejšne Qrr so mele komi 8000 pa so šle adijo... (babja turistična vožnja O:-)

Dunlopke SportSmart naročene... :rolleyes: bomo vidl kako se bo odnesla kombinacija Qualifier2 + SportSmart :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo nataknil na moped nove Pirelli Diablo Rosso II (2)?

Probal....odlična guma hitra in intuitivna ogromno gripa....najboljša sprednja "cestna" guma za moje pojme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal....odlična guma hitra in intuitivna ogromno gripa....najboljša sprednja "cestna" guma za moje pojme.

primerjas pa jo z?deugace pa verjamem,da je sobra fuma,kot vse race gume od pirelli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam pa z mojo Pirelli Diablo Rosso problem da se ne ogreje dovol. Sploh na kaki cesti z zaprtimi ovinki se ohladi in začne zdrsovat. Npr na Jezerskem mi pade pod delovno temperaturo in mi zadnja guma zdrsuje v nagibu...pa sploh ne vozim po robu gume. Še mam kak slab cm do roba. Ne morem pa povedat kak je Diablo Rosso II. Sam vem, da bo naslednja guma ST guma.

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlopke SportSmart naročene... :rolleyes: bomo vidl kako se bo odnesla kombinacija Qualifier2 + SportSmart :whistle:

No, le sporoč, kako se obnese ;).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjas pa jo z?deugace pa verjamem,da je sobra fuma,kot vse race gume od pirelli

Primerjam lahko samo z qualifire rr ki so bile po mojem in mnjenju večine ki jih poznam najboljše "cestne" do zdaj...probal sportsmart in v tem segmentu je dunlop naredil korak nazaj.

Jaz mam pa z mojo Pirelli Diablo Rosso problem da se ne ogreje dovol. Sploh na kaki cesti z zaprtimi ovinki se ohladi in začne zdrsovat. Npr na Jezerskem mi pade pod delovno temperaturo in mi zadnja guma zdrsuje v nagibu...pa sploh ne vozim po robu gume. Še mam kak slab cm do roba. Ne morem pa povedat kak je Diablo Rosso II. Sam vem, da bo naslednja guma ST guma.

diablo rosso in diablo rosso II sta dve popolnoma različn gumi.

ps. 99% moje vožnje je na dirkališču amatersko tako da po cesti kar se "cestnih" gum tiče kupujem samo sprednje....zadnjih imam preko glave in tudi za prodat če koga zanima:))(190/17 Dunlop gp (no racer) 7704 in 7813...tako da glede zadnih "cestnih" nimam izkušenj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diablo rosso in diablo rosso II sta dve popolnoma različn gumi.

A ni diablo rosso II samo nadgradnja "enke"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni diablo rosso II samo nadgradnja "enke"?

dvojka je nadgradnja ampak "bimescola" ne monomescola....pa oblika različna...praktično popolnoma različna guma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!