Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Mene vseeno bol muči ogrevanje gume. Če se dvojka tudi tak počasi ogreva na cesti je jeba pol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni diablo rosso II samo nadgradnja "enke"?

Pardon...da ne bo pomote....sem pozabil napisat polno im "Pirelli diablo rosso corsa II"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene vseeno bol muči ogrevanje gume. Če se dvojka tudi tak počasi ogreva na cesti je jeba pol.

v tem je poanta bimescole....ima eno mešanico gume po sredini in različno ob straneh...v praksi sredina se manj obrabi / stranici se takoj segrejeta in je oprijem večji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v tem je poanta bimescole....ima eno mešanico gume po sredini in različno ob straneh...v praksi sredina se manj obrabi / stranici se takoj segrejeta in je oprijem večji

Torej v praksi bi morala "dvojka" bit dosti bolša od enke? Torej več km po sredini pa bolši grip po robu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam pa z mojo Pirelli Diablo Rosso problem da se ne ogreje dovol. Sploh na kaki cesti z zaprtimi ovinki se ohladi in začne zdrsovat. Npr na Jezerskem mi pade pod delovno temperaturo in mi zadnja guma zdrsuje v nagibu...pa sploh ne vozim po robu gume. Še mam kak slab cm do roba. Ne morem pa povedat kak je Diablo Rosso II. Sam vem, da bo naslednja guma ST guma.

Z zaprtimi ovinki bi se morala guma se bolj ogreti.Osebno se nikoli nisem imel problema z ogrevanjem gume.Po mojem mnenju je krivda na tebi???Ali v nastavitvah in ne v ogrevanju...

corse diablo sem prevozil velik kompletov,skoraj tolk ko supercorse(vedno spredaj S zadaj M).In nikoli nisem imel problema z njimi.Imam prej zdaj z zadnjo Gp racer.Sploh zdaj s to,ker kr spusti~pa je ogreta.Se mi zdi,da je prejsnja bolj dolgo drzala grip.V glavnem po mojem mnenju je Gp racer v rangu diablo corse tako po gripu,kot po kilometrini.Super corsa pa vseeno ali diablo ali dragon je dost boljsa guma!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z zaprtimi ovinki bi se morala guma se bolj ogreti.Osebno se nikoli nisem imel problema z ogrevanjem gume.Po mojem mnenju je krivda na tebi???Ali v nastavitvah in ne v ogrevanju...

corse diablo sem prevozil velik kompletov,skoraj tolk ko supercorse(vedno spredaj S zadaj M).In nikoli nisem imel problema z njimi.Imam prej zdaj z zadnjo Gp racer.Sploh zdaj s to,ker kr spusti~pa je ogreta.Se mi zdi,da je prejsnja bolj dolgo drzala grip.V glavnem po mojem mnenju je Gp racer v rangu diablo corse tako po gripu,kot po kilometrini.Super corsa pa vseeno ali diablo ali dragon je dost boljsa guma!

Danes sma z Jakatom bla na furi in ko sma se ustavla na črpalki, je bla njegova Metzler Z6 dosti bol vroča kot pa moja Diablo Rosso. Vozla sma pa kr dober tempo...tak da nevem... Možno da je moja vožnja, ampak jaz je nikakor ne morem spraviti na temperaturo in mi v zaprtih ovinkuh zdrsuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sma z Jakatom bla na furi in ko sma se ustavla na črpalki, je bla njegova Metzler Z6 dosti bol vroča kot pa moja Diablo Rosso. Vozla sma pa kr dober tempo...tak da nevem... Možno da je moja vožnja, ampak jaz je nikakor ne morem spraviti na temperaturo in mi v zaprtih ovinkuh zdrsuje.

Poslal mp. glede gume:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sma z Jakatom bla na furi in ko sma se ustavla na črpalki, je bla njegova Metzler Z6 dosti bol vroča kot pa moja Diablo Rosso. Vozla sma pa kr dober tempo...tak da nevem... Možno da je moja vožnja, ampak jaz je nikakor ne morem spraviti na temperaturo in mi v zaprtih ovinkuh zdrsuje.

Glede na temperature včeraj, ni cestnih gum, ki jih ne bi mogel ogreti v takšnih razmerah. V zaprtih ovinkih ti najverjetneje ˝zdrsuje˝ zaradi tvojega načina vožnje(preveč teže na notranji tački) ali čist napačno nastavljenem vzmetenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na temperature včeraj, ni cestnih gum, ki jih ne bi mogel ogreti v takšnih razmerah. V zaprtih ovinkih ti najverjetneje ˝zdrsuje˝ zaradi tvojega načina vožnje(preveč teže na notranji tački) ali čist napačno nastavljenem vzmetenju.

Res da ma Milancek nekam mehko postavljeno vzmetenje, ampak tolk pa spet ne. (Zadnji amortizer je pac ze precej star.) No, skratka, prisla sva do bencinske, jst sm natankal, placal, moje Z6 so bile se vedno vroce, njegove Pirelli pa mlačne.

Edina zadeva, ki je realno mozna je, da bi bile mogoce prevec napumpane? 2.4 spredaj 2.9 zadaj? Klasicna touring kombinacija... Mogoce bi moral it na 2,1 spredaj 2,5 zadaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da ma Milancek nekam mehko postavljeno vzmetenje, ampak tolk pa spet ne. (Zadnji amortizer je pac ze precej star.) No, skratka, prisla sva do bencinske, jst sm natankal, placal, moje Z6 so bile se vedno vroce, njegove Pirelli pa mlačne.

Edina zadeva, ki je realno mozna je, da bi bile mogoce prevec napumpane? 2.4 spredaj 2.9 zadaj? Klasicna touring kombinacija... Mogoce bi moral it na 2,1 spredaj 2,5 zadaj?

Absolutno bi bilo vsaj za poizkusit!Zadnja 2.9 je za moje pojme uporabno le za voznjo v dvoje,pa se to le za po avtocesti ali za spremstvo kolesarjem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da ma Milancek nekam mehko postavljeno vzmetenje, ampak tolk pa spet ne. (Zadnji amortizer je pac ze precej star.) No, skratka, prisla sva do bencinske, jst sm natankal, placal, moje Z6 so bile se vedno vroce, njegove Pirelli pa mlačne.

Edina zadeva, ki je realno mozna je, da bi bile mogoce prevec napumpane? 2.4 spredaj 2.9 zadaj? Klasicna touring kombinacija... Mogoce bi moral it na 2,1 spredaj 2,5 zadaj?

2.9 zadaj je sigurno prevec...nikoli nisem napumpal "cestne" gume več kot 2.4 (v dvoje)..sam 2.3 spredaj in 2.3 zadaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno bi bilo vsaj za poizkusit!Zadnja 2.9 je za moje pojme uporabno le za voznjo v dvoje,pa se to le za po avtocesti ali za spremstvo kolesarjem ;)

Nevem no, jst GP-racer za cesto pumpam 2.5, 2.9 pa do zdaj nobenega problema :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem no, jst GP-racer za cesto pumpam 2.5, 2.9 pa do zdaj nobenega problema :)

gp-racer??211??...spredaj največ 2.3 zadaj 2 za cesto...in še to je preveč če voziš športno...recimo da segrete bi morale bit 2.4 spredaj in 1.9 zadaj da dajo največ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sport-touring gume se ponavad pumpa kr 2,5 2,9. Klasika.

primerjava tvojega motorja in pritiska gum z r1 in zx10 pri vporabi 211 gp-racer je kot da bi jaz primerjal mojega dobloja in audi a3 doblo pumpam 3.5 (ker so tovorne gume gor)...Aprilia futura+kovčki+žena zadaj sta že dve r1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gp-racer??211??...spredaj največ 2.3 zadaj 2 za cesto...in še to je preveč če voziš športno...recimo da segrete bi morale bit 2.4 spredaj in 1.9 zadaj da dajo največ

In zakaj bi spustil tlak na te cifre za "športno vožnjo" po cesti? Za na cesto se tudi te gume po proizvajalcu pumpajo kakor je označeno na motorju.

Če pa ima kdo boljši občutek z manj tlaka pa tudi prav :hmm:. Po kolenu gre tak al pa tak :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj bi spustil tlak na te cifre za "športno vožnjo" po cesti? Za na cesto se tudi te gume po proizvajalcu pumpajo kakor je označeno na motorju.

Če pa ima kdo boljši občutek z manj tlaka pa tudi prav :hmm:. Po kolenu gre tak al pa tak :D

Zato ker so stvari zapletene in je guma ter njena vporaba tako splošen pojem da si nobeden proizvajalec gum ne ne bo nakopičil odgovornosti nase če damo na aprilio foturo z kovčki +voznik in sovoznica 211 gp-racer in jih napumpamo 2.3 spredaj 1.9 zadaj in ona poči ali povzroči padec...vsak proizvajalec gum "uradno" svetuje da se držimo pritiskov proizvajalca motorja....vsak proizvajalec motorja z svoje strani svetuje tako na široko, npr spredaj od 2.4 do 2.8 in zadaj od 2.5 do 2.9...spet iz istih razlogov da bi se izognili kakršni koli odgovornosti.

Lahko pa vsak kontaktira kakega Dunlop tehnika ki sledi Dunlop Cup po celi Evropi ali italijanskega Civ (državno moto prvenstvo) tehnika za Pirelli...ali Npr Pintarja ki je tako bivši dirkač vsem znan kot uvoznik Dunlop gum.

vsaka guma ima svoj optimalen pritisk/temperaturo kjer najbolje dela....to nima nobene veze z občutki in podobno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker so stvari zapletene in je guma ter njena vporaba tako splošen pojem da si nobeden proizvajalec gum ne ne bo nakopičil odgovornosti nase če damo na aprilio foturo z kovčki +voznik in sovoznica 211 gp-racer in jih napumpamo 2.3 spredaj 1.9 zadaj in ona poči ali povzroči padec...vsak proizvajalec gum "uradno" svetuje da se držimo pritiskov proizvajalca motorja....vsak proizvajalec motorja z svoje strani svetuje tako na široko, npr spredaj od 2.4 do 2.8 in zadaj od 2.5 do 2.9...spet iz istih razlogov da bi se izognili kakršni koli odgovornosti.

Lahko pa vsak kontaktira kakega Dunlop tehnika ki sledi Dunlop Cup po celi Evropi ali italijanskega Civ (državno moto prvenstvo) tehnika za Pirelli...ali Npr Pintarja ki je tako bivši dirkač vsem znan kot uvoznik Dunlop gum.

vsaka guma ima svoj optimalen pritisk/temperaturo kjer najbolje dela....to nima nobene veze z občutki in podobno

Po mojih iskušnjah prave športne vožnje kot na pisti, na cesti ne boš dosege, učiti krivo vero, da je po cesti pametno voziti z dirkaškimi tlaki pa tudi malce nezrelo. Pa da ne bom preveč filozofiral, tukaj je odgovor na faq vprašanje dunlopu o pomembnosti pravilnega tlaka v pnevmatikah:

Maintaining your tire pressures is one, if not the most important maintenance task you perform. This is particularly so on a motorcycle. For a start, you must realize that the air pressure in a tire is what carries that load. Although the carcass and overall structure of the tire has a significant effect in the overall dynamic performance of the tire, you must have sufficient air pressure in the tire for it to function.

When it comes to supporting load, air pressure is the basic ingredient. Once this is realized, you can easily see why air pressure is so important with respect to load carrying for large touring motorcycles. Most of these motorcycles are at or in excess of their rated load, so having enough air pressure is critical.

img_inflation.jpgCheck your pressures daily when you are on a trip and remember that every 4 psi of inflation air lost is approximately equivalent to losing 60 or 70 pounds of load carrying capacity. That means that if your tire pressure is 36 psi instead of 40 psi, then you need to take 60 or 70 pounds of load off the motorcycle.

Of course, you will never have more capacity than the maximum load stamped on the sidewall at its corresponding pressure.

The overflexing that occurs from running a tire for an extended period of time in an underinflated condition can cause the tire to split in the sidewall. If this happens on the inside of the tire and is hidden from your sight, then it can spread and eventually result in a blister and blow out of the sidewall. This sudden deflation may cause loss of control with serious consequences.

A particular hazard of an under-inflated tire is hitting, for example, a pothole. This may result in a sudden deflation or it can buckle the tire over the rim flange causing extensive damage to the tire and eventual failure.

While tire pressure is certainly the main element of load carrying, it is also a critical factor in motorcycle handling and stability. This applies to all types of motorcycles, but is of significant importance on high performance models where loads are relatively low, but handling and stability are prime requirements. Overinflation can reduce the contact patch while underinflation generates uneven contact pressure and support. Both conditions will adversely affect handling and stability.

Whatever type of motorcycle you have, you need to find out what the correct tire pressures are and maintain them on a regular basis.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gp-racer??211??...spredaj največ 2.3 zadaj 2 za cesto...in še to je preveč če voziš športno...recimo da segrete bi morale bit 2.4 spredaj in 1.9 zadaj da dajo največ

211 ja, ma sm probavu z različnimi pritiski, pa mi tale najbol odgovarja, po cest se drgač ne vozm športno sam na ridah si kdaj pa kdaj dam mal duška

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih iskušnjah prave športne vožnje kot na pisti, na cesti ne boš dosege, učiti krivo vero, da je po cesti pametno voziti z dirkaškimi tlaki pa tudi malce nezrelo. Pa da ne bom preveč filozofiral, tukaj je odgovor na faq vprašanje dunlopu o pomembnosti pravilnega tlaka v pnevmatikah:

Maintaining your tire pressures is one, if not the most important maintenance task you perform. This is particularly so on a motorcycle. For a start, you must realize that the air pressure in a tire is what carries that load. Although the carcass and overall structure of the tire has a significant effect in the overall dynamic performance of the tire, you must have sufficient air pressure in the tire for it to function.

When it comes to supporting load, air pressure is the basic ingredient. Once this is realized, you can easily see why air pressure is so important with respect to load carrying for large touring motorcycles. Most of these motorcycles are at or in excess of their rated load, so having enough air pressure is critical.

img_inflation.jpgCheck your pressures daily when you are on a trip and remember that every 4 psi of inflation air lost is approximately equivalent to losing 60 or 70 pounds of load carrying capacity. That means that if your tire pressure is 36 psi instead of 40 psi, then you need to take 60 or 70 pounds of load off the motorcycle.

Of course, you will never have more capacity than the maximum load stamped on the sidewall at its corresponding pressure.

The overflexing that occurs from running a tire for an extended period of time in an underinflated condition can cause the tire to split in the sidewall. If this happens on the inside of the tire and is hidden from your sight, then it can spread and eventually result in a blister and blow out of the sidewall. This sudden deflation may cause loss of control with serious consequences.

A particular hazard of an under-inflated tire is hitting, for example, a pothole. This may result in a sudden deflation or it can buckle the tire over the rim flange causing extensive damage to the tire and eventual failure.

While tire pressure is certainly the main element of load carrying, it is also a critical factor in motorcycle handling and stability. This applies to all types of motorcycles, but is of significant importance on high performance models where loads are relatively low, but handling and stability are prime requirements. Overinflation can reduce the contact patch while underinflation generates uneven contact pressure and support. Both conditions will adversely affect handling and stability.

Whatever type of motorcycle you have, you need to find out what the correct tire pressures are and maintain them on a regular basis.

Vse kar sem napisal o pirelli in dunlop 211 gp in gp-racer je bilo meni povedano od ljudi ki sledijo prvenstva uradno za Dunlop in Pirelli....pritiske katere sem napisal pa niso dirkaški za stezo in ti lahko povem npr za dunlop 211 gp je 1.9 spredaj in 1.1 zadaj pri hladnih gumah....po eni uri grelcev mora narast na 2.2 spredaj in 1.3 zadaj (odstopa lahko 0.1 glede na grelce in zunanjo temp)....pirelli diablo supercora npr 2.1 spredaj 1.9 zadaj....

zalepil si nek tipičen splošno/teoretični nasvet proizvajalca ki je podoben stavku "hitrost prilagodite razmeram na cesti" splošna teorija ki pri toliko raznolikem svetu gum in motorjev nič ne pove....

če si že to najdel pol najdi opis Dunlopove N-TEC tehnologije in si preberi zakaj se 211 pumpajo tako malo v primerjavi z vsemi ostalimi.

glede na vse napisano lahko moje nasvete vzemaš kot krivo vero in ti svetujem da lepo pokliči Pintarja naj ti razloži npr. koliko se pumpa 211 gp-racer za vožnjo po cesti

ps. verjemi da če ne bi tega vsega izvedel od ljudi ki so profiji ne bi tukaj delil nasvete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

211 ja, ma sm probavu z različnimi pritiski, pa mi tale najbol odgovarja, po cest se drgač ne vozm športno sam na ridah si kdaj pa kdaj dam mal duška

si probal znižat na recimo vsaj 2.3 spredaj in 2 zadaj ?? razlika v obnašanju gume bi morala bit ogromna v pozitivno....

na TT dirki vsi vozijo dunlop 211 gp ker je ta glavni sponzor in vsi pumpajo na enake pritiske kot na dirkališču če oni prevozijo krog od 35 km z povrečno hitrostjo 200 km/h na navadnih cestah se da sklepat logično da ni dobro zadnjo pumpat skoraj 3 krat več??pa tudi če ne divjamo tako....taka je pač tehnologija n-tek 211 gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predragkp: DIRKA in CESTA ni isto, si to ze kdaj slisal? Na dirki gres na noz, izraba te v bistvu ne zanima, zanimajo te pa max performanse. Na ceti pa mora guma dobro drzat na vsakrsni podlogi, makadamu, vsem sranju. Zato se cestne gume pumpajo na precej bolj trdo kot dirkaske.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si probal znižat na recimo vsaj 2.3 spredaj in 2 zadaj ?? razlika v obnašanju gume bi morala bit ogromna v pozitivno....

na TT dirki vsi vozijo dunlop 211 gp ker je ta glavni sponzor in vsi pumpajo na enake pritiske kot na dirkališču če oni prevozijo krog od 35 km z povrečno hitrostjo 200 km/h na navadnih cestah se da sklepat logično da ni dobro zadnjo pumpat skoraj 3 krat več??pa tudi če ne divjamo tako....taka je pač tehnologija n-tek 211 gume

Ali obstaja možnost da pri pnevmatiki, ki se tako segreje zaradi hitrosti oz. trenja s podlago, temperatura vpliva na zrak, ki je v pnevmatiki (večji volumen=večji pritisk) in ali obstaja možnost, da pri počasnejši vožnji na javnih cestah tega efekta ni v takšni meri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali obstaja možnost da pri pnevmatiki, ki se tako segreje zaradi hitrosti oz. trenja s podlago, temperatura vpliva na zrak, ki je v pnevmatiki (večji volumen=večji pritisk) in ali obstaja možnost, da pri počasnejši vožnji na javnih cestah tega efekta ni v takšni meri?

seveda je...zato se praviloma tlak v gumah preveri pri optimalno ogreti gumi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!