Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

kaj je še najboljše: S20 držijo tudi pri +5C. Do roba :D...edino požre jih prehitro.

A maš ti kak procent od prodaje teh bridgestonk?

 

Jst nisem bil zadovoljen z nobenimi.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maš ti kak procent od prodaje teh bridgestonk?

 

Jst nisem bil zadovoljen z nobenimi.

tvoj problem, jz pa dunlopom nism v nobenem primeru zadovoljen. Pri bridgestonu vsaj vem kaj je od začetka do konca isto sranje, nobenih presenečenj vmes :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do zdaj imel Dunlop GP racer D211, spredaj soft zadaj M, zelo zadovoljen! zadnjo gumo mi je sicer večkrat odneslo ampak lepo nazaj zagrabi! zdaj pa imam spredaj GP racer SOFT zadaj pa Pireliko supercorso , super kombinacija pa ne spusti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tvoj problem, jz pa dunlopom nism v nobenem primeru zadovoljen. Pri bridgestonu vsaj vem kaj je od začetka do konca isto sranje, nobenih presenečenj vmes :D

Sej z dunlop tudi jst nisem bil zadovoljen, tudi metzeler ne. Conti pa :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej z dunlop tudi jst nisem bil zadovoljen, tudi metzeler ne. Conti pa :OK:

ko sprobam vse možne kombinacije na Bridgestonu grem na Conti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sredo grem montirat na horneto 600 dunlop roadsmart. Ker je horneta transport za v službo za 8 mesecev/leto me zanima kako se obnese za bolj touring vožnjo vročina/mraz/dež z občasnimi rahlo adrenalinskimi izpadi? Menda če ga ne serjem preveč dosežem 10.000 km kar bi bilo super saj je to nekje moja sezonska kilometrina 6-7k služba 3-4k osebno zadovoljstvo. Trenutno imam gor qualifierko (od prejšnjega lastnika) kateri sem že skoraj pojedel celoten marker. :/

Izkušenj nimam saj se vračam v motociklizem po 19 letih... vozim pa dokaj umirjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj Pirelli Scorpion Trail, guma razvijana za Ducati Multistrado.

 

Roadsmartka ne bo dobra, je delana za max 240kg težke mrcine.

Pirelli  Scorpion Trail ima eno napako. Med tršo sredino in mehkim stranskim delom se prehitro obrabi. Moja ma po sredini skoraj 4mm, na stranskem mehkem delu pa 1mm. Sigurno ni zadnjo gumo tako čudno pobralo zaradi moje počasne vožmje ampak zaradi konstrukcijske napake. Ni vse zlato kar se sveti :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sedaj pri koncu gume Dunlop Sportmax Roadsmart. Z njimi sem naredil nad 7000 km vendar so bile že prej rabljene.

Nisem pa z njimi zadovoljen zato razmišljam o Metzeler Z8 ali Pirelli Angel GT. Dvakrat sem s temi gumami že zdrsnil v ovinku, zato jim ne zaupam, enkrat zadnje kolo, drugič s sprednjim, dobro, da je bil odcep v ovinku in sem lahko zavozil izven cestišča.

Jutri grem k vulkanizerju na posvet, je pa eden zastopnik le za Bridgestone, tako, da tam spet ne vem, kaj lahko pričakujem, bom videl, kaj mi bo lahko ponudil drugi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevoženih 500km z gumo sava sport force, lahko primerjam samo s sportsmart, kar se le teh tiče bi se strinjal z nekom zgoraj, ki je rekel a mu niso vlivale dobrega občutka, no meni je prednja tudi malo tresla pa na zalivkah se mi je zdela malo nemirna. Kar se save tiče imam zaenkrat samo pohvale, oprijem je dober, do roba brez problema tudi ogrejejo se hitro, no če jih dobite za 170€, za kolikor se dobita 120/70/17 in 180/55/17 v gumitehni se mi zdi to dober nakup, edino koliko kilometrine bodo zdržale pa še ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo mene pa zanima kaj pravite o gumah michelin radial( na spodnjem linku)...z njimi sem naredil do sedaj 60 km pa so se mi zdele kar vredu ....vendar se še navajam na motor pa me zanima kako se obnesejo gume pri malo večjih obremenitvah ne samo pri turistični vožnji 

 

 

PilotRoad-for-website11.jpg

 

že vnaprej hvala za odgovore :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav upam da pišem v pravo temo. Kako je kaj z legalnostjo gum v avstriji menda ne velja isto kot pri nas da se lahko obrabi do indikatorja, mogoče ve kdo kaj več kakšna so kaj merila v avstriji, če menda naletiš na one prave smrkce ki so specializirani za motorje se menda kar hitro zgodi da ostaneš brez tablice

men je reko da avstric, da more bit milimeter še na kontrolni točki ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pebi...bo treba prej gume menjat, ne pa jih zlizat, da so gladke kot otroška ritka:P

 

PS.Mater sem pameten danes :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo....bomo videli kaj bo rekla kilometrina, pa še kakšen uporabnik dvovaljnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa sava MC50? Kakšno mnenje?

 

Poglej po forumu, niso redkost na 125 in 250ccm. Meni se zaenkrat obnesejo odlično, ogreje se hitro, lepo gre v ovinek, v dežju tudi ni bilo problema..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej po forumu, niso redkost na 125 in 250ccm. Meni se zaenkrat obnesejo odlično, ogreje se hitro, lepo gre v ovinek, v dežju tudi ni bilo problema..

Kaj imaš mehke ali navadne?

Kako je z nosilnostjo? Pri gumitehu so mi poslali katere imajo zame, ampak so nosilnosti H, torej 200kil, to je na gumo ali mišljeno cel motor voznikom in prtljago?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj imaš mehke ali navadne?

Kako je z nosilnostjo? Pri gumitehu so mi poslali katere imajo zame, ampak so nosilnosti H, torej 200kil, to je na gumo ali mišljeno cel motor voznikom in prtljago?

Lp

 

Običajno je razred nosilnosti označen s številko, razred hitrosti pa s črko. 

 

npr. 120/70ZR17 (58W)   

58 indeks nosilnosti    (če ke enako kot pri avtomobilih potem to pomeni 236 kg)

W hitrostni razred   (če ke enako kot pri avtomobilih potem to pomeni 270 km/h)

 

Vsekakor pa obremenitev pomeni maksimalno dovoljeno obremenitev na gumo. Se pravi motor, voznik, prtljaga, skratka vse.

Torej v tem primeru, če so nosilnosti enake kot za avto, je maksimalna obremenitev na sprednjo pnevmatiko 236 kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!