Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

... bemti... a boš mogu spet od začetka vse po vrsti testirat...   :P

Tudi  če bo treba še stokrat :OK:

Objavljeno

Torej kot sem že v nekem postu napisal, mam na svoji XJ6tki prve gume gor iz l.09. Profila še je 1mm na sredini, 3-4mm pa na robovih. Gume so trde in nimajo gripa. Kaj priporočate? Katere in predvsem kje kupiti? Vozim se malo, bolj po ovinkih, pa tudi extremov nemoreš podirat z 78km....

 

lp

Jaz mam na mojem Prednjo in zadnjo Dunlop sportmax qualifer pa lahko rečem da so fest dobre!,..lepo se da peljat..do roba hitro prideš pa..4K -4500

zadnja zdrži,,lahko pa tudi pirellijove so tudi dobre gume....drugače pa na GMTju..25% popust,..aja pa še nove Sava Sport so zunaj,..za te pa naj drugi povejo oz tisti ki jih imajo lp.

Objavljeno

Če vam na 100 konjskih in manj 600takih gume tega ranga zdržijo manj kot 5000 km, delate nekaj hudo narobe, če se mene vpraša.

 

In začetnik naj si ne beli glave ali bodo te gume dovolj držale; BODO, vsekakor. Zmogljivosti teh gum so daleč nad sposobnostmi začetnikov, niso pa daleč nad neumnosti začetnikov.

Objavljeno

Če vam na 100 konjskih in manj 600takih gume tega ranga zdržijo manj kot 5000 km, delate nekaj hudo narobe, če se mene vpraša.

 

In začetnik naj si ne beli glave ali bodo te gume dovolj držale; BODO, vsekakor. Zmogljivosti teh gum so daleč nad sposobnostmi začetnikov, niso pa daleč nad neumnosti začetnikov.

moraš gledat kak kdo vozi..jaz recimo ne vozim kot eni..vsak ovinek ki je dober grem lepo na rob gume ..ne šparam gum kot drugi..pač meni je največ zdržala 6000k samo me je že fest zanašalo..boljše menjat kot pa se igrat.

Objavljeno

Sej ni nič narobe če je celotna površina iz enake zmesi, se vsaj enakomerno obrablja.

 

Samo potem na ravnem narediš 2x več kilometrov...

Objavljeno

Ja z ST nardi pa 16 jurjev z zadnjo :P

Sam je obcutek ful bolsi z ss, ane zivnorc? :D

to je vse strasno subjektivno. jaz sem se na roadsmartu pocutil bols kot se na sportsmartu. sportsmart je kao ss guma, in je super, ce jo res sportno vozis. ko fajn gonis je stvar na svojem mestu. ko civilno ropotas tja do 150km/h meni ST gume delajo odlicno.

kar se kilometrine tice, :hmm: ST roadsmart je bil po 2000Km ze fajn oglodan. in pri 5500Km unicen. SS Sportsmart po 2000Km skor ne kaze znakov obrabe?!?!?!

kot je MihaJ napisal, vse gume so boljse od velike vecine pilotov, neumnosti pa ne zna resit nobena.

  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Samo potem na ravnem narediš 2x več kilometrov...

Ne, sam gume ki imajo na sredini še profila dam dol.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ne, sam gume ki imajo na sredini še profila dam dol.

a veš kok bi pršparu če bi kupu une k majo sam ob stran profil.. :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Torej kot sem že v nekem postu napisal, mam na svoji XJ6tki prve gume gor iz l.09. Profila še je 1mm na sredini, 3-4mm pa na robovih. Gume so trde in nimajo gripa. Kaj priporočate? Katere in predvsem kje kupiti? Vozim se malo, bolj po ovinkih, pa tudi extremov nemoreš podirat z 78km....

 

lp

Jaz sem orginalne kr hitro dol vrgel, ker so bile za moje pojme nevarne in nisem imel zaupanja v njih. Nataknil sem gor qualifier-ke, na zadnji mi je po 4k pobralo po robovih. Nato sem dal gor odspredaj gp racer od zadaj pa sport smart, komplet sem vozil 2-2500km potem pa sem prodal motor. Vidno je bilo da mi je gumo že malo po robih pobralo(Vmes je bil še en obisk Marofa) ampak bojo ziher zdržale 5k.

 

Glede na ceno in performace ti priporočam qualifier-ke

Objavljeno

Imam vprašanje. Potrebno bo menjati gume. 

 

Imam dve možnosti. Dunlop Roadsmart II ali bridgestone battlax t30. Motor Kawasaki er6n, večinoma vožnja v dvoje. 

 

Trenutno imam gor Dunlop roadsmart I. 

 

Katera je boljša varianta

Objavljeno

Preberi par strani nazaj. @dami je pisal o tem

Objavljeno (popravljeno)

Imam vprašanje. Potrebno bo menjati gume. 

 

Imam dve možnosti. Dunlop Roadsmart II ali bridgestone battlax t30. Motor Kawasaki er6n, večinoma vožnja v dvoje. 

 

Trenutno imam gor Dunlop roadsmart I. 

 

Katera je boljša varianta

Če ti RS ustreza bodo RS 1 ali 2 ok. Drugače T30 mam pravkar nameščene in so v primerjavi z RS nekoliko bolj športne, lepši oprijem po celi krivulji in bolj odzivne, žal pa tudi manjša kilometrina. Po mojem bi na ER6 naredil vsaj 10000km s t30, z RS pa še kakih 20% več

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Pa ne z dvema. RS je pri 10.000km z dvema za zamenjat oziroma še prej.

Če pa voziš sam pa gre okoli 14000km legalno.

Objavljeno

zivjo, pisem ker potrebujem nasvet glede gum za nadaljevanje sezone. vozim yamaho xt660x(1 cilinder 50 konjev). lansko sezono sem vozil dunlop roadsmart, naredil sem 7000 legalnih in 9000 skupnih km. gume mi je pobralo po straneh tako prvo kot zadnjo. letos vozim continental sportattack2 in prvo moram rect, da je pri sportni voznji razlika v svetlobnih letih. motor lepse pade v ovinek, cutis limit nagiba in morm rect da guma odpusca napake :) , so 1,5kg lazje in za ceno 199€ komplet lahko recem da so odlicne. problem pa imam pri obrabi, ki je sicer bila na testu ocenjena kot dobra, ampak sem kasneje bolj podrobno prebral test in opazil da je ta ocena povprecje obrabe po 4000km in ostane manj kot 40% zadnje in 70% prve. Meni je pa po 3800km ostalo 1,5mm po sredini zadnje gume po straneh kak mm vec, sprednja je lepo osiljena ampak se ni panike napram zadnji. pomoje da bom veseu ce naredim 5000km z zadnjo. lahko napisem da se po AC vozim zelo redko, po ravnini 100km/h, po ovinkih do 130km/h ampak najvec vozim kaksne gorske ceste z zaprtimi ovinki.

 

Zdaj premisljujem o naslednjih moznostih: 1)samo nova zadnja guma 2)nov komplet. nevem kako se obnese obrabljena sprednja in nova zadnja, sam imam prepricanje da moras menjati v kompletu. za komplet mam pa spet pomisleke in sem prisel do dveh moznosti dunlop sportsmart sportmax, ki je med sportnimi edina dvokomponentna(vsaj po mojem raziskovanju) ali pa da vzamem nove savine radialke pa da probam slovenski proizvod. v tej temi sem pa zaslediu da tale sportsmart sportmax ni nek presezek in zdej res nevem kaj nej nabavim, za savo pa slisim samo dobro.

prosim za kaksen nasvet, lahko tudi kaksne resitve izvem mojega razmisljanja.

LP Matija

 

Objavljeno

Novo zadnjo, in ko bo tudi prva fuč menjaš obe.

Objavljeno

SAVA Sport force je povsod iz ene zmesi, s časom pa pridejo tudi gume, ki bodo imele v centru tršo zmes za boljšo življensko dobo in ob strani mehkejšo za dober oprijem v ovinkih. Ampak na tistih ne bo več pisalo SAVA, zato, kdor hoče da se bo vozil z gumami na katerih piše SAVA, naj hudo pohiti :blush:

 

Em.. zakaj pa naj nebi pisalo SAVA? Sej blagovna znamka bo ostala, čeprov so jih čehi kupil.  

Objavljeno

Michelin power 2ct je glih tko dual compound; men osebno se zdi da tam kjer je stik teh dveh plasti je taka guma podn.

Objavljeno

Pa ne z dvema. RS je pri 10.000km z dvema za zamenjat oziroma še prej.

Če pa voziš sam pa gre okoli 14000km legalno.

Pišem, kar sem doživel. 140 konjičev, več kot 50% v dvoje in brez šparanja, parkrat drajsal po ridah gor in dol, pa je RS2 (zadnja) naredila 10000km. Legalnih. Seveda se od motorja do motorja razlikuje tudi kilometrina. Samo za primerjavo, z nobeno drugo gumo nisem do sedaj uspel preseči 6000km. (bt16, bt16 pro, S20, bt23, sportsmart)

Objavljeno

Ja, saj ti verjamem, model je spraševal za er6 in ker sem ga vozil z dvema na RS (res da model 1), sem povedal :)

Bilo je tudi nekaj avtoceste in mirne vožnje pa je bila pri 10.000km zlizana.

 

Zadnja je sicer širine 160.

Objavljeno

Pišem, kar sem doživel. 140 konjičev, več kot 50% v dvoje in brez šparanja, parkrat drajsal po ridah gor in dol, pa je RS2 (zadnja) naredila 10000km. Legalnih. Seveda se od motorja do motorja razlikuje tudi kilometrina. Samo za primerjavo, z nobeno drugo gumo nisem do sedaj uspel preseči 6000km. (bt16, bt16 pro, S20, bt23, sportsmart)

.......

......a je to še legalno ??? :blush:

post-9103-0-01135000-1372755674_thumb.jpg

Objavljeno

Rob je se ful legaln, tko da ksn ovink vec pa ksna ravnica manj ;)

Objavljeno

.......

......a je to še legalno ??? :blush:

tak ti bom povedal: čas je da začneš misliti o menjavi :D

drgač pa js menjam že prej, pa še ponavad ni tko lepo zlizana, al skurim sredino, al pa robove

Rob je se ful legaln, tko da ksn ovink vec pa ksna ravnica manj ;)

za krožišča je legalna :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, saj ti verjamem, model je spraševal za er6 in ker sem ga vozil z dvema na RS (res da model 1), sem povedal :)

Bilo je tudi nekaj avtoceste in mirne vožnje pa je bila pri 10.000km zlizana.

 

Zadnja je sicer širine 160.

vem, sam mel na xj6-podobne konje, pa ista dimenzija, pa sem z RS1 delal okrog 10000

Objavljeno

zivjo, pisem ker potrebujem nasvet glede gum za nadaljevanje sezone. vozim yamaho xt660x(1 cilinder 50 konjev). lansko sezono sem vozil dunlop roadsmart, naredil sem 7000 legalnih in 9000 skupnih km. gume mi je pobralo po straneh tako prvo kot zadnjo. letos vozim continental sportattack2 in prvo moram rect, da je pri sportni voznji razlika v svetlobnih letih. motor lepse pade v ovinek, cutis limit nagiba in morm rect da guma odpusca napake :) , so 1,5kg lazje in za ceno 199€ komplet lahko recem da so odlicne. problem pa imam pri obrabi, ki je sicer bila na testu ocenjena kot dobra, ampak sem kasneje bolj podrobno prebral test in opazil da je ta ocena povprecje obrabe po 4000km in ostane manj kot 40% zadnje in 70% prve. Meni je pa po 3800km ostalo 1,5mm po sredini zadnje gume po straneh kak mm vec, sprednja je lepo osiljena ampak se ni panike napram zadnji. pomoje da bom veseu ce naredim 5000km z zadnjo. lahko napisem da se po AC vozim zelo redko, po ravnini 100km/h, po ovinkih do 130km/h ampak najvec vozim kaksne gorske ceste z zaprtimi ovinki.

 

Zdaj premisljujem o naslednjih moznostih: 1)samo nova zadnja guma 2)nov komplet. nevem kako se obnese obrabljena sprednja in nova zadnja, sam imam prepricanje da moras menjati v kompletu. za komplet mam pa spet pomisleke in sem prisel do dveh moznosti dunlop sportsmart sportmax, ki je med sportnimi edina dvokomponentna(vsaj po mojem raziskovanju) ali pa da vzamem nove savine radialke pa da probam slovenski proizvod. v tej temi sem pa zaslediu da tale sportsmart sportmax ni nek presezek in zdej res nevem kaj nej nabavim, za savo pa slisim samo dobro.

prosim za kaksen nasvet, lahko tudi kaksne resitve izvem mojega razmisljanja.

LP Matija

vozo sem sportsmart na cb1000r in bil zelo zadovoljen v vseh pogledih. take gume so vedno kompromis vseh potrebnih lastnosti, zato presežkov ne išči. tudi če vzameš supercorso boš vsaj v eni izmed zahtevanih lastnosti razočaran....

Objavljeno (popravljeno)

tak ti bom povedal: čas je da začneš misliti o menjavi :D

drgač pa js menjam že prej, pa še ponavad ni tko lepo zlizana, al skurim sredino, al pa robove

za krožišča je legalna :P

.......no takole izgleda ( road smart 1)  guma po 7500 km ( vožnja v troje - jest pa moja dva pirhca  :D ) ......grem menjat za sport smart  :D ......aja, pa brez prekomernega nažiganja

Popravljeno . Popravil TOMCAT
  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!