Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Zupy in Wakasaki:

 

... ne, niso še v proizvodnji...in niso stare slike.

..priskrbel sem si "zalogo tazanič gum", ker proizvodnja verjetno še ne bo tako kmalu stekla.... pa tudi cena verjetno ne bo enaka....

...kvaliteta?... verjetno enaka. Boljša verjetno ne, ker ne bodo delali čehi še enkrat takega ubijalskega testa gume izdelane v SLO, ki ga ne zdrži nobena guma. Zakaj bi ga pa morala Mitas?... za čehe bo že dobral...  :lol1:

Objavljeno

Prodam gume Pirelli Diablo Supercorsa SC V2 dimenzij 180/60/17.
2x SC0, DOT 13, voženi 15 krogov na Brnu, cena 80€/kos
1xSC1 DOT 12, vožena cca 40 krogov na Brnu, primerna še za na cesto, cena 30€

 

Slike na avt0.net/_OPREMA/ad.asp?ID=8783353

Objavljeno (popravljeno)

tehnični kiks. Nevermind.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno

Če mogoče koga zanima popolnoma NOVA prednja Bridgestone BT003 Pro 120/70 - type 4 (to je soft zmes) naj mi pošlje PM. Cena je 80 EUR.

 

Guma je dot 2010 vendar vseskozi pravilno skladiščena in še vedno z original fabrškim premazom tako da je 100% ok kljub par letom. Preizkušeno.

 

Ne jo zamešat z BT003 Racing Street, to je namreč taprava dirkaška guma, ki res dobro lima na pisti. Ampak v tej trdoti se dobro obnese tudi na cesti.

 

post-1190-0-18586000-1409086339.jpg

Objavljeno

Ker je bluzit najbol poceni hobi sem ob posnetkih kot je ducati terracorsa in porbne dobil idejo pa me zanima mnenje.

Torej na spletnime računalniku za primerjanje pnevmatik ne pusti vnest gume višine več kot 85.

Torej trnutne dimenzije gum spredaj 100/80R17 in zadaj 140/80R17. 

Teorietično bi še gor pnevmatike spredaj Mitas  70/100-17 40M C-11 in zadaj Mitas  130/80-17 65N C-02.

Torej original guma je visoka 80mm (80% od 100mm) in kros guma pa 70mm (100% od 70mm) zadaj pa original visoka 112mm (80% od 140mm) kros guma pa 104mm (80% od 130mm) 

Samo enduro/kros pnevmatike imajo precej velke zobe pa ne vem če so mišljene te dimenzije kot vrh zoba ali plašča ? 

Objavljeno

Torej je treba za dobit totalen obseg npr. kolko mora bit med feltno in blatnikom prištet še višino zob? Kaj to velja samo za cross gume? kira bedna fora.

Ve kdo za kakšne pnevmatike podobne pirelli MT 43 ki bi pasale na 17" kolo torej gume ki grejo na XT125X ali WR250X ?

Objavljeno

Naredil prvih 150km z Michelin Pilot Road 4. Neposredna primerjava z Angel GT, ki sem jih uničil v prvi polovici sezone..Michelin je izredna guma! Predvsem vožnja zjutraj v službo je postala prava avantura, ker hladne brez problema grejo v konkreten nagib v krožiščih, dajejo občutek zelo zanesljivega oprijema in motor je mnogo lažji, okretnejši, rad gre v nagib in hitro v kontra nagib..zelo podobno ContiRoadAttack 2. Za 215EUR komplet pa zadeva res ne more bit boljša. O kilometrini pa najbrž tam maja, junija drugo leto. Angel GT je v vseh teh pogledih mnogo slabša, vsaj na mojem motorju.

post-38903-0-51954500-1409293435_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A nisi mogu en dan prej tega objavit :P ?

 

Po slabih 8.000 km vrgel dol Dunlop sportsmart2 in obu Sava/mitas Sportforce

 

Moje mnenje na kratko:

 

Dunlop Sportsmar2: Ne hvala! 

- Dokler je bil asfalt dober je držala (se tm vsaka drži), potem pa me je presenetila z zdrsom tam, kjer tega nisem pričakoval in kjer mi sportsmart1 ni nikoli. Za razliko od stare SS, ki je izrazito "veleslalomska" guma je SS2 bolj slalomska. Če bi jo dal še enkrat gor?  :grrr

Jo priporočam? Ne bi rad imel koga na vesti. Še dobro, da se je vedno srečno končalo.

 

Sava/Mitas Sportforce: To je to!  :OK:

- Če ne bi mel uh, bi šla danes glava na pol :) Se Zivnorc je o gumi že vse lepo napisal, tako da jst samo potrdim napisano. Pri SS1 mi je bil všeč občutek, ko si čutil, da se motor uleže na zadnjo gumo in guma lepo grabi (pri SS2 tega nisem dobil in pogrešal). No to se pri teh isto, samo da to občutiš za obe gumi (cel motor). Guma te lepo zvrne v ovinek in lepo zapelje suvereno in mirno skozi celoten ovinek. Napram SS2 so zavoji bolj odločni in krivulje bolj zaprte, kar pomeni manj siljenja izven ovinka. Občutek, da guma drži (in res drži) je neprecenljiv.

 

p.s. Zbogom Dunlop!

Objavljeno

A nisi mogu en dan prej tega objavit :P ?

 

Se ni izšlo  :blush: .

Objavljeno

Po slabih 8.000 km vrgel dol Dunlop sportsmart2 in obu Sava/mitas Sportforce

 

Moje mnenje na kratko:

 

Dunlop Sportsmar2: Ne hvala! 

 

Sava/Mitas Sportforce: To je to!  :OK:

 

Povej ti meni kje si dobil Sava/Mitas..? Kaj ni vpoklic le teh ali so že nove? Mitas je super se mi smeje že več kot 4000 kilometrčku  :OK:

Objavljeno

Povej ti meni kje si dobil Sava/Mitas..? Kaj ni vpoklic le teh ali so že nove? Mitas je super se mi smeje že več kot 4000 kilometrčku  :OK:

 

Hvala Bogu nabavljene pred vpoklicem, danes samo premontaža :)

Objavljeno

Pa kaj je zdej s to Savo? Moped je že skoraj bos... Bo al ne bo? Se kej bolj konkretnega sliši?

Objavljeno

Pa kaj je zdej s to Savo? Moped je že skoraj bos... Bo al ne bo? Se kej bolj konkretnega sliši?

 

So jih vzel nazaj, se jih pa da še dobit pri kakšnemu vulkanizerju, ki ve kako kul guma je, pa si je kakšen komplet zadržal.

Vsaj jest vem za enega. :grim

Objavljeno

Me zanima a govoriš o zdrsu za prednjo ali zadnjo SS2?

Jaz vozim SS2 le zadaj pa ni še nikoli zdrsnila, spredaj pa Diablo Rosso Corsa, ki pa zna presenetiti, ampak res redko in minimalno. Verjetno bi problem rešil s Super Corso.

Po slabih 8.000 km vrgel dol Dunlop sportsmart2 in obu Sava/mitas Sportforce

 

Moje mnenje na kratko:

 

Dunlop Sportsmar2: Ne hvala! 

- Dokler je bil asfalt dober je držala (se tm vsaka drži), potem pa me je presenetila z zdrsom tam, kjer tega nisem pričakoval in kjer mi sportsmart1 ni nikoli. Za razliko od stare SS, ki je izrazito "veleslalomska" guma je SS2 bolj slalomska. Če bi jo dal še enkrat gor?  :grrr

Jo priporočam? Ne bi rad imel koga na vesti. Še dobro, da se je vedno srečno končalo.

 

Sava/Mitas Sportforce: To je to!  :OK:

- Če ne bi mel uh, bi šla danes glava na pol :) Se Zivnorc je o gumi že vse lepo napisal, tako da jst samo potrdim napisano. Pri SS1 mi je bil všeč občutek, ko si čutil, da se motor uleže na zadnjo gumo in guma lepo grabi (pri SS2 tega nisem dobil in pogrešal). No to se pri teh isto, samo da to občutiš za obe gumi (cel motor). Guma te lepo zvrne v ovinek in lepo zapelje suvereno in mirno skozi celoten ovinek. Napram SS2 so zavoji bolj odločni in krivulje bolj zaprte, kar pomeni manj siljenja izven ovinka. Občutek, da guma drži (in res drži) je neprecenljiv.

 

p.s. Zbogom Dunlop!

Objavljeno (popravljeno)

Me zanima a govoriš o zdrsu za prednjo ali zadnjo SS2?

Jaz vozim SS2 le zadaj pa ni še nikoli zdrsnila, spredaj pa Diablo Rosso Corsa, ki pa zna presenetiti, ampak res redko in minimalno. Verjetno bi problem rešil s Super Corso.

 

Sprednja.

 

Problem sem že rešil :D

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno (popravljeno)

ko se ti enkrat zgodi prazna guma pa začneš premišljevat, da bo treba bit v prihodnje bolje pripravljen.

Kje bi se dalo nabavit priročen set injekcij in pribora?

nad raznimi spreji nisem navdušen,ker po moje notri naredi eno samo svinjarijo.

post-34709-0-75931800-1409507473_thumb.png

post-34709-0-38502400-1409508079_thumb.jpg

 

Popravljeno . Popravil motom
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem en tak pribor kupil pri SM Moto (Simčič) v Novi Gorici. 

 

Znamka KYOTO

 

post-25300-0-85001200-1409512370_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ko se ti enkrat zgodi prazna guma pa začneš premišljevat, da bo treba bit v prihodnje bolje pripravljen.

Kje bi se dalo nabavit priročen set injekcij in pribora?

nad raznimi spreji nisem navdušen,ker po moje notri naredi eno samo svinjarijo.

 

Lani proti koncu sezone sem moral tako zadevo uporabit - spray za flikanje in polnjenje od Yamalube.

Sem ga dobil v dar od mehanika kot pravijo Nemci geverbe geschenk.

Prav presenečen sem bil, da je bilo ob demontaži gume notri le tekočina,

ki jo je bilo enostavno obrisat kot vodo. Izgledala pa je kot čaj pomešan z mlekom.

Nikakršnih ostankov kot ala purpen :OK:  :D 

Priporočam in imam na motorju.

Gumo popolnoma zatesni šele po ca 100km. Vsaj v mojem primeru je bilo tako.

Objavljeno

Zadeva košta nekje 20eur in deluje brezhibno.

 

10032076_RED_13.JPG


louis

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

na marofu si to testiral? Kakšne cajte zdrži ta guma?

 

Včeraj stestiral in bil štopan. Vozil redno pod 1.20. Najboljši čas je bil 1.17.25. Vozil sem nekje med 70-80%, komplet stock motor. :)

Objavljeno

Včeraj stestiral in bil štopan. Vozil redno pod 1.20. Najboljši čas je bil 1.17.25. Vozil sem nekje med 70-80%, komplet stock motor. :)

vozil na 80%? k če bi blo to res potem bi na "full" gas vozu 1.03 :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!