Zivnorc Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 vozil na 80%? k če bi blo to res potem bi na "full" gas vozu 1.03 ... če še ne veš...se pri merjenju časa kroga riše na graf ( % ...in čas) z eksponentno funkcijo.....
LaMike Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 vozil na 80%? k če bi blo to res potem bi na "full" gas vozu 1.03
Lynx Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Fura kdo izmed vas Metzeler Sportec M5 Interact? Kaksno mnenje imate o tej gumi?
Bostjan L Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Za Velike Endure Goldentyre GT201 dimenzije: sprednja 110/80R-19 TL 59V, zadnja 180/55R-17 TL 73V prevoženi kilometri: 9000 (do Portugalske in nazaj po lokalnih cestah) način vožnje : Izi vrsta ceste: Loklne ceste 40%, Magistrale 60% 100% vožnja v dvoje z kupom prtljage. oprijem na suhem: dober oprijem na mokrem: zadovoljiv oprijem na makedamu: dober (sem se že naveličal cestnih gum za velike enduro potovalnike) Pnevmatike so kar glasne pri določeni hitrosti; med 50-60kmh in 90-10kmh. Novi pnevmatiki sta imeli 7,5mm sprednja, zadnja 9 mm profila. Po 9000 kilometrih ima sprednja 6,3mm zadnja 6mm profila (6 mm profila ima nova zadnja Metzeler Next :grim ) Pnevmatike so res Grand Turing za veliko kilometrov in primerne tudi za makedam. Priporočam jih tistim, ki imajo doma celotno zbirko AC/DC, Motorhed, …. saj bo zvok prava milina za voznikova ušesa Nova Pnevmatika Na Portugalskem po 4000km se še vidijo kje so bili novi gumijasti ostanki (ježki) od izdelave. Sprednja po 4000km Naslednji novi set pnevmatik bo enak. SLVR, hajoktejn, Ervin93 in 2 others 5
Ciko86 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Zivjo na ninji mi gume hodijo h koncu ,sprednjo mam homologirano v dimenziji 120 65 17,zdej sem mel gor 70,zanima pa me ce bi dal dimenzijo 120 60 17 koliko se bi obcutila razlika?V visini 65 je namrec zelo boga izbira...hvala
jozexj6 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Po slabih 8.000 km vrgel dol Dunlop sportsmart2 in obu Sava/mitas Sportforce Moje mnenje na kratko: Dunlop Sportsmar2: Ne hvala! - Dokler je bil asfalt dober je držala (se tm vsaka drži), potem pa me je presenetila z zdrsom tam, kjer tega nisem pričakoval in kjer mi sportsmart1 ni nikoli. Za razliko od stare SS, ki je izrazito "veleslalomska" guma je SS2 bolj slalomska. Če bi jo dal še enkrat gor? :grrr Jo priporočam? Ne bi rad imel koga na vesti. Še dobro, da se je vedno srečno končalo. Sava/Mitas Sportforce: To je to! - Če ne bi mel uh, bi šla danes glava na pol Se Zivnorc je o gumi že vse lepo napisal, tako da jst samo potrdim napisano. Pri SS1 mi je bil všeč občutek, ko si čutil, da se motor uleže na zadnjo gumo in guma lepo grabi (pri SS2 tega nisem dobil in pogrešal). No to se pri teh isto, samo da to občutiš za obe gumi (cel motor). Guma te lepo zvrne v ovinek in lepo zapelje suvereno in mirno skozi celoten ovinek. Napram SS2 so zavoji bolj odločni in krivulje bolj zaprte, kar pomeni manj siljenja izven ovinka. Občutek, da guma drži (in res drži) je neprecenljiv. p.s. Zbogom Dunlop! Pod tole se pa samo podpišem :grim igorkr, matkoR1 in Zivnorc 3
TakeALookAround Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Letos ni vremena za sportsmart2 ocitno
LaMike Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Zivjo na ninji mi gume hodijo h koncu ,sprednjo mam homologirano v dimenziji 120 65 17,zdej sem mel gor 70,zanima pa me ce bi dal dimenzijo 120 60 17 koliko se bi obcutila razlika?V visini 65 je namrec zelo boga izbira...hvala Kupi 120 70. Razen, če se ti zdi, da motor prehitro pada v ovinke.
Ciko86 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Mah prehitro pada,sploh nimam obcutka na sprednji gumi,z nagibom do tacke pridem z muko sej se mi zdi kot da motor vozi skoz po zadnji ce ves kaj mislim,je mozno to posledica ker je 70 guma namest 65 pa je odspredaj nekoliko visji?
biker77 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 (popravljeno) Mah prehitro pada,sploh nimam obcutka na sprednji gumi,z nagibom do tacke pridem z muko sej se mi zdi kot da motor vozi skoz po zadnji ce ves kaj mislim,je mozno to posledica ker je 70 guma namest 65 pa je odspredaj nekoliko visji? v čem je problem? spustiš motor za pol centija ali za en cm v vilicah dol. to sem jaz isto na stari R6 naredil. Pa tačke itak niso zato da se znjimi drajsa po tleh.. Popravljeno September 2, 2014. Popravil biker77 gsxf750 1
LaMike Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Prej boš imel na 70 gumi veliko boljši občutek, kot na 60. Kupi rabljeno in preizkusi.
Jure Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Absolutno vzemi 120/70, če se ti pa motor čudno pelje, ga pa malo spusti v križih, kot je že predlagal biker77. Višina prednjega konca je namreč zelo pomembna kar se tiče geometrije motorja.. Ko sem pred leti imel Hyosunga 650, ki je imel spredaj original gumo 120/60 je po tem, ko sem prešaltal na višjo 120/70 motor ratal skor nevozen, ker ga je začelo pri cca 100 km/h + v ovinkih "zvijat" ker je to očitno podrlo geometrijo motorja. Ko sem malo spustil v križu pa ni bilo več problemov. Zivnorc 1
Ciko86 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 (popravljeno) Ok hvala za nasvete,bom probal tako nardit spustit ga v krizih,ko bo se kaj sonca prikazalo XD Popravljeno September 2, 2014. Popravil ciko-win@hotmail.com
cb1300 Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 (popravljeno) Mal jo je odprl....ma dušo še drži :-) Popravljeno September 9, 2014. Popravil cb1300
alko1 Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Mal jo je odprl....ma dušo še drži :-) Na pogled a je Mitas ker je men nekaj podobnega naredil?
Cartman Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Mal jo je odprl....ma dušo še drži :-) prou dost je ne bos stran vrgu zarad tega hehe. na eni dunlopki sem fasal zelo podobno razjedo.
ludiluka Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Pomoje ni mitas sam to je blo kej povoženo pomoje
norc 16 Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Se še da kje nabavit mitas 120 + 190 ? Pa kakšna je verjetnost da bo ravno na moji prišlo do napake ?
TakeALookAround Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Za sport touring segment se men zdi Z8 supr....ful nism prjazn do gum, pa je po dobrih 9.000 bliz minimalca.....Dunlop, bi bla ze brez profila, conti pa na dratu.
Jure Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Se še da kje nabavit mitas 120 + 190 ? Pa kakšna je verjetnost da bo ravno na moji prišlo do napake ? Kontaktiraj forumaša "rumenicestak" Najbrž ima še kaj zaloge. Glede verjetnosti napake pa pojma nimam Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Verjetnost sevede da je. ... tudi če se postaviš sredi polja, se uzreš v nebo, razpreš roke, zamižiš in malo počakaš... je verjetnost da udari vate strela....al pa da te poserje ptič.... ukica, honda2000, maus in 2 others 5
thumper Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Gp racer si pa želiš da bi bil mitas :lol: Verjetnost sevede da je. ... tudi če se postaviš sredi polja, se uzreš v nebo, razpreš roke, zamižiš in malo počakaš... je verjetnost da udari vate strela....al pa da te poserje ptič.... to je za v druge teme ... tukaj je govora o gumah ..al pa vsaj da je kaj lateksa omenjenega v stavku .. moram pa malček profil na tanovih gumah počekirat pa mal napumpat..se spodobi po 6000..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se