Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Primer včeraj.. sonce 20-22 stopinj.. asfalt spucan temperature ne vem :) gume ogrete dobra ura vožnje. Se vozim na Marijo Reko vse OK skoraj do vrha ko v desnem ovinku zdrsne.

Zdej pa kar sm gledov po forumu vsi ful hvaljo mitas. Tko da se ne morm odločt kaj bi si obul. Skozi ovinke ga rad prtisnem po ravnini se mi pa ne da kaj preveč hitro ker piha :) 

Aja pa še to pri gumah nimam denarnih zadržkov :) Kakšen predlog?

če denar ni zadržek je idealna guma supercorsa....sam jo boš pogosto menjal... (meni zadnja zdrži cca 2500kmjev) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zeli kdo te dve conti sportattack2? 6000km, tretjo sezono na motorju...

 

post-18425-0-13147100-1429020865_thumb.jpgpost-18425-0-58289100-1429020901_thumb.jpg

post-18425-0-07253500-1429020942_thumb.jpgpost-18425-0-18363800-1429020966_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bentley
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej v petek menjam gume in sicer ste me prepričali v nakup Mitas sportforce+.

 

Sedaj pa me zanima kako je s utekanjem? Koliko kilometrov moram narediti, da bo guma res prijela tako kot more ( torej, da se zbriše tisti premaz al karkoli je že )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 do 7.000 pol je pa utečena in sigurno brez premaza.

No vsaj po sredini. .)

Popravljeno . Popravil alko1
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej v petek menjam gume in sicer ste me prepričali v nakup Mitas sportforce+.

 

Sedaj pa me zanima kako je s utekanjem? Koliko kilometrov moram narediti, da bo guma res prijela tako kot more ( torej, da se zbriše tisti premaz al karkoli je že )

Mitas ravno tako kot Conti ,tega premaza nima . Par ovinkov tolk da se segreje na izi ,pol pa sam gasa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pumpaj tako, kot imaš v manualsih za tvoj motor.

Verjetno 2,5/2,5 in 2,5/2,9 za VFR800

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas ravno tako kot Conti ,tega premaza nima . Par ovinkov tolk da se segreje na izi ,pol pa sam gasa

Super najlepša hvala za odgovor :)

 

Jo bom takoj sprobal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet pravi, da mu guma drži do ušes...jaz pa pravim, da je tak hrib, da bi lahko smučal po njemu :D

 

img20150414201442.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wakasaki, moj SportAttack2 rata takšen, ko se zjutraj v japankah na kofe zapeljem...na jadranki seveda  :lol1:

Pa ta guma gre fino do roba....ne samo na jadranki, moraš enkrat "probat"  :naughty:  

post-35672-0-51691700-1429087290_thumb.jpg

 

Ko japanke zamenjam za škorenje, pa rata Continentalka brez pretiravanja taka...na jadranki seveda!

post-35672-0-84585700-1429087454_thumb.jpg

 

....in posledično izgleda po 3400km, taka.....z jadranko ali brez :jezik: ....

post-35672-0-85797600-1429087466_thumb.jpg

 

...seveda je bila v ilegali že pri dveh tisočakih :ninja:

Kljub temu, da ni več profila, pa po sredini ni ploščata in čez ovinke še vedno fino drži.

 

Mimogrede, sem dobil darilni bon za tečej varne vožnje na Vranskem....kaj če bi se tam pojavil kar s tako zadnjo gumo?  :kva2:

 

In preden se kdo spotakne....da, jutri gre v menjavo, ker doma že nova čaka.

 

Wakasaki, brez zamere, tole je bilo malo heca. Fajn gumico imaš! Uživaj še naprej :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wakasaki, moj SportAttack2 rata takšen, ko se zjutraj v japankah na kofe zapeljem...na jadranki seveda  :lol1:

Pa ta guma gre fino do roba....ne samo na jadranki, moraš enkrat "probat"  :naughty:  

attachicon.gifIMG_3875.JPG

 

Ko japanke zamenjam za škorenje, pa rata Continentalka brez pretiravanja taka...na jadranki seveda!

attachicon.gifIMG_3852.JPG

 

....in posledično izgleda po 3400km, taka.....z jadranko ali brez :jezik: ....

attachicon.gifIMG_3873.JPG

 

...seveda je bila v ilegali že pri dveh tisočakih :ninja:

Kljub temu, da ni več profila, pa po sredini ni ploščata in čez ovinke še vedno fino drži.

 

Mimogrede, sem dobil darilni bon za tečej varne vožnje na Vranskem....kaj če bi se tam pojavil kar s tako zadnjo gumo?  :kva2:

 

In preden se kdo spotakne....da, jutri gre v menjavo, ker doma že nova čaka.

 

Wakasaki, brez zamere, tole je bilo malo heca. Fajn gumico imaš! Uživaj še naprej :)

 

hec mora bit ,najmanj veliko pa ves čas.

Slika je nastala ko sva vsak s svojim motorjem z mojo drago lezla po magistrali na dopust, zato sem napisal brez pretiravanja.

Drugače pa se strinjam s tabo, kolikor je možno glede gume, sploh pri večjem nagimu nobene drame vse mirno odpiraš gas in komaj čakaš naslednji ovinek.

Ampak če prav vidim to izvajaš  na rt-ju, če se ne motim potem čelado dol.

 

;)  ;)  ;) Uživaj tudi ti

 

Se vidimo na jadranu :OK:

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, iščem gume za mojo Dragstar 1100 in sicer 130 90 16 67h in 170 80 15 77h. 

Rad bi imel enako kot prej gume z belim robom, budged recimo 300 EUR.

Pregledal sem že marsikaj pa nič pametnega našel.

Na spletni strani http://www.liderpnevmatik.si sem sicer našel enake kot imam sedaj gor Metzeler Marathon, vendatr nekje berem da je firma ok, nekje da ni, skratka pozna kdo? Že kdo naročeval? Mi lahko kdo priporoča kje pri nas naročiti??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal za vmes te suhoparnosti ......

 

MOTORNA PNEVMATIKA: MED MITI IN RESNICO

16. 4. 2015

Kaj pa pomeni »v redu«? Če so pnevmatike stare štiri leta in imajo še dovolj profila – niso v redu. Guma se tudi stara. In če motocikel večino časa stoji, se ta točkovna obremenitev lahko preslika tudi v zgradbo pnevmatike. Ne rečemo, da bo postala jajčasta, lahko pa.

 

1

 

Prikličite si v spomin, kakšna je oblika nove pnevmatike na zadnjem kolesu. Tekalna površina je lepo in enakomerno eliptično napeta.

Spremembam v vedenju izrabljene pnevmatike se voznik privaja.

Po kakšnih tri tisoč turistično prevoženih kilometrih se na srednji tretjini že pozna obrabljenost. Po šest tisoč kilometrih pa eliptičnost popolnoma izgine. Sredinski pas tekalne površine kaže izrabljenost in čeprav je na zunanjih tretjinah globina profila (ali dezena) še povsem v skladu z minimalnimi zahtevami prometne zakonodaje, se motorist sooča s tveganjem. Takšna pnevmatika spremeni vedenje motocikla, ko iz vožnje naravnost preidete v nagib. Ker pa se motorist tem počasnim spremembam v vedenju izrabljene pnevmatike postopoma privaja, jih ne čuti. Jih pa v vsej brutalnosti začuti, ko odpelje prve metre na novih pnevmatikah. Niso redki, ki »brez vzroka« padejo v prvem počasnem zavoju za gumarsko delavnico.

Ni vseeno, za katero znamko in model pnevmatik se odločiš.

Ni odveč opozoriti tudi, da se pnevmatike različnih proizvajalcev dokaj različno vedejo, zato ni vseeno za katero znamko in model pnevmatik se odločiš. Čeprav geometrijske mere pnevmatike neke dimenzije določajo gumarski tehnični standardi, so med različnimi znamkami odstopanja v merah (recimo širina) pomembno velika. Predvsem pa so razlike v vedenju pnevmatik. Ena znamka ima lahko zelo živčno odzivanje, druga znamka pokaže nemirnost na mokrem vozišču, tretja znamka slabo sporoča, kje ima pnevmatika mejo. Ni treba biti vrhunski voznik, da to začutiš. Dovolj je, da ima motorist priložnost peljati enak motocikel z enakimi nastavitvami na pnevmatikah različnih znamk.

Pnevmatike izbirajte glede na svoje izkušnje in način vožnje.

In še to. Gostilniški pogovor lahko grdo zavede, če sogovornika nimata enakih zahtev, nimata primerljivega sloga vožnje in ne govorita istega jezika. Saj rumena barva ni samo rumena. Pozna pomlad je skrajni čas, da nataknete na kolesa nove pnevmatike v predpisanih merah, predpisanega hitrostnega indeksa in predpisanega indeksa obremenitve, nosilnosti. Seveda, različnih znamk in različnih modelov nikoli ne parimo med seboj. Zato je pomembno, da ne poslušate drugih, izbirajte glede na svoje izkušnje in glede na svoj način vožnje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta članek je gostilniški, poln pavšalnih navedb in čisti klampf.

Nobenega pravega podatka o staranju gume, analiza, graf... Itd

Ena sama reklama...nateg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!