Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Danes na rahlo vlažni podlagi pri nekje 8 stopinjah s segretimi (menda) gumami dunlop sportsmart po (18km poti+) v čisto rahlem nagibu povozim talno označbo in mi spodnese par cm prednje kolo...

Prvič to občutil na tak način, črtice ni bilo prijetno pa tudi ne. Ali naj to zaznavo pripisujem boljšemu vzmetenju? Je zdrs zaradi stare gume? Dobro vem, da zalivke in barva na cestišču ne drži nič, sploh mokra a se mi je to zdelo kljub vsemu pretirano.

P.S. Povozil sem talno označbo ker so jo bebci makaronarji postavili točno tam kjer se idealno zavija in je lani tam ni bilo. Ko misliš da poznaš pot pa je ne... preveč vzamem za "sveto"...

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, maus pravi:

prvi vtisi ContiSportAttack 3 so super ... malo drugačen radius v ovinku ima, ampak lima tut po hladnem.

Prvo gumo bo težko zvozt do roba, čeprav sem celo plaču :dry:

bom počaku mal bolj vroč asfalt :jezik:

bom vidu kakšno kilometražo ima ... na dvojki sem delal med 7-8 z zadnjo in cca 14-15 s sprednjo gumo.

:ninja: 

dober si ti do gum...:-)

Objavljeno (popravljeno)
pred 43 minutami, StaraFeltna pravi:

Danes na rahlo vlažni podlagi pri nekje 8 stopinjah s segretimi (menda) gumami dunlop sportsmart po (18km poti+) v čisto rahlem nagibu povozim talno označbo in mi spodnese par cm prednje kolo...

Prvič to občutil na tak način, črtice ni bilo prijetno pa tudi ne. Ali naj to zaznavo pripisujem boljšemu vzmetenju? Je zdrs zaradi stare gume? Dobro vem, da zalivke in barva na cestišču ne drži nič, sploh mokra a se mi je to zdelo kljub vsemu pretirano.

P.S. Povozil sem talno označbo ker so jo bebci makaronarji postavili točno tam kjer se idealno zavija in je lani tam ni bilo. Ko misliš da poznaš pot pa je ne... preveč vzamem za "sveto"...

 

to je normalen pojav, zaznava pa mal močnejša ker je relativno hladno in vlažno, mogoče bolj masten odsek, debel nanos barve...izogibanje označbam pa bo

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 20 urami, Aljaz(gsr) pravi:

Sem najdu  ContiRoadAttack 2 EVO  za   140€ je to primerna cena ?

Mislim da je ta cena za cca. 50€ previsoka :D

Zakaj? Zato ker te stane Mitaska samo 90€. Continentalka je sicer res super gumca, ampak zagotavljam ti, da ni 55% boljša, kolikor je dražja od Mitaske, niti ne bo zdržala 55% več, pa da s tem opraviči višjo ceno!

Lahko da se motim, ampak ocenil sem te, da ne spadaš med "hard core" dirkače in Mitaska te bo obržala na cesti povsem enako suvereno v vseh pogojih, kot 50€ dražja Continentalka in tudi peljala se bo enako lepo, pa tudi kilometrina bo zelo podobna.....hudič je le v predsodku "developed & made in SLO".

Govorim iz lastnih izkušenj, saj sem poleg vseh ostalih gum, zvozil tudi več parov Conti RA2.....sklep: vozim Mitas, dokler ne bodo dražje od Continentalk, potem bomo pa videli.... :kva2:

Objavljeno
pred eno uro, siks pravi:

dober si ti do gum...:-)

ne diujam :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, skalaprava pravi:

Mislim da je ta cena za cca. 50€ previsoka :D

Zakaj? Zato ker te stane Mitaska samo 90€. Continentalka je sicer res super gumca, ampak zagotavljam ti, da ni 55% boljša, kolikor je dražja od Mitaske, niti ne bo zdržala 55% več, pa da s tem opraviči višjo ceno!

Lahko da se motim, ampak ocenil sem te, da ne spadaš med "hard core" dirkače in Mitaska te bo obržala na cesti povsem enako suvereno v vseh pogojih, kot 50€ dražja Continentalka in tudi peljala se bo enako lepo, pa tudi kilometrina bo zelo podobna.....hudič je le v predsodku "developed & made in SLO".

Govorim iz lastnih izkušenj, saj sem poleg vseh ostalih gum, zvozil tudi več parov Conti RA2.....sklep: vozim Mitas, dokler ne bodo dražje od Continentalk, potem bomo pa videli.... :kva2:

Men se gre, da guma več zdrži po sredini. Dosti kilometru naredim v dvoje in niso skos samo ovinki :D.

Zdaj če pravte da Mitaske ne bo neslo takoj po sredini seveda dam raje mitaske gor če so cenejše :D

Prav zarad tega sem se pa obrnu na forum, da vidim kaj predlagate drugi :D

Objavljeno
pred 47 minutami, Aljaz(gsr) pravi:

Men se gre, da guma več zdrži po sredini. Dosti kilometru naredim v dvoje in niso skos samo ovinki :D.

Zdaj če pravte da Mitaske ne bo neslo takoj po sredini seveda dam raje mitaske gor če so cenejše :D

Prav zarad tega sem se pa obrnu na forum, da vidim kaj predlagate drugi :D

Mitaske boš uničil po sredini robi pa bodo imeli mesa za vsaj še 3kkm ,vožnja v dvoje in ravnina je za Mitaske strup .Dosti je1000km pa boš že imel ravno tekalno površino .Edino če nisi voznik kot Snecer ,on zna z Mitaskami naredit tudi 15kkm :) sploh če boš po kakšni AC vozil več kot 130 v dvoje jo vidno lupi po sredini !

Na Versysu sem jih olupil po 3600km ......vožnja pa 3x Jadranka in ostalo po Slo .

Road attack je prava pnevmatika ,še boljša potovalna pa je Traill ,ta ima sredico res pravo in oprijem suveren tudi po dežju !

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Trail attack sem zdej jaz dal gor prvič po priporočilih g Kmeta. Sam če fuknem, pol... Kmet...pazi se! :angryrant2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, BMWflar pravi:

Trail attack sem zdej jaz dal gor prvič po priporočilih g Kmeta. Sam če fuknem, pol... Kmet...pazi se! :angryrant2:

Če nisi s tistimi plastičnimi pnevmatikami padel ne boš tud s temi ,jaz se z njimi vozim po ušesu :D

Objavljeno

Sam da ne bova skupaj v UKC.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, BMWflar pravi:

Trail attack sem zdej jaz dal gor prvič po priporočilih g Kmeta. Sam če fuknem, pol... Kmet...pazi se! :angryrant2:

kaj si pa zdej vozil?

Objavljeno

Živjo. Najprej bi se opravičil, ker je bilo tako ali podobno vprašanje verjetno že kdaj zastavljeno, vendar ga jaz nisem uspel najti, zato se obračam na vas in prosim za mnenje.
Torej, zanima me ali kdo med vami vozi Mitske tudi na 600 sport motorju in kako se obnesejo? Trenutno imam ss2 in sam sem z njimi zadovoljen in če so Mitas v tem rangu bi bile zame OK.
Bi bil morda kakšen problem z obrabo sredine, glede na to, da so moje relacije večinoma Slo. obala in parkrat Jadranka?
Hvala za mnenja.

Objavljeno
pred 5 minutami, u-r-o-s pravi:

kaj si pa zdej vozil?

Metzeler tourance, te so ble gor že od začetka pol sem pa nadaljeval "tradicijo".

Objavljeno (popravljeno)

Aljaž, kot prvo, ne poslušaj Kmeta2!

On uniči tudi železno gumo v 1500km :P Mitaske je vozil pa samo na Versysu, pa še to ne v dvoje, da ne rečem, da je bil objesten :jezik: Vprašaj ga, če je uspel recimo v zadnjih treh letih z bilo katero gumo narediti kaj dosti več več kot recimo 6Kkm.....lahko ti že kar povem odgovor: NE  :lol1:

Za tebe je prava referenca forumaš Builder! On vozi Mitas na precej težjem motorju in večinoma v dvoje. Le stran ali dva nazaj si preberi njegov post in si lahko ogledaš tudi njegove gume. Če se ne motim po 7-8 tisoč kilometrih se meni tista guma ni zdela nič kaj sploščena po sredini!

Aljaž, če hočeš po sredini najbolj vzdržljivo gumo, potem Continentalke itak niso najbolj prava izbira ,ker roko na srce, obstajajo precej bolj trpežne gume na tem področju, recimo kaka Dunlop Road Smart 1,2,3.  Moraš vedeti, da tudi Continentalka ni klasična guma z različnimi trdotami gum po obodu (ni t.i. dual compound guma), oni imajo nek termični postopek, s katerim skušajo doseči kao tršo sredino, če hočejo pa še malo več dinerosov pokasirati, potem dajo pa v ime gume še naziv EVO.....pomeni, EVO, pa smo te nategnili :kva2:

Ampak pomisli, za dve novi Mitaski odšteješ 160€, za samo eno novo Conti, Dunlop, Pirelli, Metzeler, Michelin,...pa odšteješ cca.140€.

Sedaj pa v razmislek: Dve Mitaski bosta zanesljivo zdržali več, kakor ena sama guma od naštetih znamk! In če kupiš lahko za praktično enak denar dve novi gumi, pomeni to seveda tudi, da se boš kar dvakrat vozil z novo gumo  :jezik:

Ne vem če si že opazil, ampak voziti se z novo gumo je najlepše :P

Zdej, če se boš pa slučajno odpravljal na pot do Nordcappa, potem pa morda Mitas res zamenjaš za kakšen Roadsmart3 recimo, pa še to samo v primeru, če misliš Nemčijo prečiti po AC!

Ekola, jaz te ne bom več prepričeval kaj in kako, le to bi še dodal, da so vse gume več kot odlična izbira za to kar ti (mi) rabimo! 

Sedaj pa predajam štafeto nazaj Kmetu  :jezik:

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno
pred 3 minutami, BMWflar pravi:

Metzeler tourance, te so ble gor že od začetka pol sem pa nadaljeval "tradicijo".

Do 50% obrabe suverene pol pa za ubit moj stil vožnje.....bog ne daj mokra cesta ,sem tazadnjo skoz stiskal po ovinkih :D nazadnje sem imel prvovgradnjo Next na KTM1050 sem bil čist nesrečen dokler jih nisem zamenjal .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Trail attack II, je zakon na BMW. (če primerjam z Michelin anake 3, ki je dobra do polovice, potem pa trda).

No sedaj bom pa sprobal Pireli scorpion trail. Kmet pravi še za odtenek mehkejše. :yea1:

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hvala hvalaSkalaprava ,vidim da imaš danes dan za komplimente :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na banditu 650 mi je ratala mitaska ravna po 5.500 km  , normalna voznja bi reku, nekaj v dvoje, obcasno po ravninah stisnem kokr da... 

Sm se odlocu da dam spet mitas gor ker je ugodna in itak delam samo 8 jurjev na leto tko da me ne bo konc . 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 minutami, Rogerg pravi:

....obcasno po ravninah stisnem kokr da... 

 

No, si si že sam odgovoril, zakaj je ravna,.....s takimi vložki rata vsaka guma ravna po sredini.

Objavljeno

Mitaska po 5500 km. 95% sam na mopedu. Sredino uničijo hitro voženi ravni odseki...Včeraj zamenjana za Metzeler M7RR. Po probni vožnji dober vtis.

20160329_123229[1].jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No men je prejšnjo požrla zima do Č.Kala ko po mrzlem asfaltu ni ravno za prtiskat do roba, vseeno ji ostajam zvest..nov komplet mislim :jezik:  

20160310_103428.jpg

Objavljeno

...jebenti Skalaprava...

..za čevape si mi dolžen...pa dva piva.... 

.....k si vse napisal, kar sem hotel jaz napisat...zdej pa nimam kej napisat....

:P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hja gume pa testi.... Na testu majo NOVE gume in takrat so uglavnem vse dobre. razlike tko majhne da jih navadn smrtnik niti ne občuti. Naj stestirajo gume ,ko so na 1/2 obrabljene. me pol zanimajo rezultati.

Naprimer Dunop RS2 . nova super, na polovici obrabe pa že občutno slabša. Da ne govorim o Dunlop SS2. katastrofa od gume (to je moje opažanje).  Napram Mitas ,ki ne zgubi na oprijemu do konca obrabe. Tudi z Conti SA 2 sem bil zadovoljen,samo ni tolk boljša kot je dražja od Mitas.

Zato mam v garaži že nove Mitaske . S tem kompletom bo cca 7000-7500 km do indikatorjev in enakomerna obraba po celi gumi.In tudi sprednja guma ni na "strehco"

Objavljeno
pred 8 urami, skalaprava pravi:

No, si si že sam odgovoril, zakaj je ravna,.....s takimi vložki rata vsaka guma ravna po sredini.

zraven pa še motor z veliko navora in ne majhno težo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
12 hours ago, jezerc88 said:

Živjo. Najprej bi se opravičil, ker je bilo tako ali podobno vprašanje verjetno že kdaj zastavljeno, vendar ga jaz nisem uspel najti, zato se obračam na vas in prosim za mnenje.
Torej, zanima me ali kdo med vami vozi Mitske tudi na 600 sport motorju in kako se obnesejo? Trenutno imam ss2 in sam sem z njimi zadovoljen in če so Mitas v tem rangu bi bile zame OK.
Bi bil morda kakšen problem z obrabo sredine, glede na to, da so moje relacije večinoma Slo. obala in parkrat Jadranka?
Hvala za mnenja.

Ciko na ninji 600 jih ne more prehvalit. Maš tudi videe na youtube da ti potrdijo da nima ss motor za okras. :D

Če bo športak vozil touring style (ko si že omenil obrabo sredine) pa vidi...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!