Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sem pred dilemo .. konec meseca gremo z motorji do Dubrovnika se pravi tja pa nazaj cca 1500 km pa ne vem bi zadno gumo menjal ali ne ... prevoženih ima 8500 km sam od tega polovico turistične vožnje v službo in nazaj ... po sredini je že neki obrabljena logično , guma je bridgestone hypersport  :)  kaj menite menjati ali bo zdržala še ta izlet ??? Lp

IMG_20170426_130155.jpg

IMG_20170426_130209.jpg

IMG_20170426_130232.jpg

Popravljeno . Popravil imm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako zdaj pa gre zares. Moral bom menjati gumi pa sem spet v dilemi. Odločen sem že bil za Pirelli Supercorso BSB. Vendar je kmalu v planu par voženj do obale (torej tudi po ravni cesti in ne sam po ovinkih :D) in če dobro predvidevam jo bo (pre)hitro uničilo. Sedaj sem dodal še v izbiro Pirelli Diablo Rosso 3 vendar kaj dosti o tej gumi ne vem. Na tujih forumih jo izredno hvalijo. Ima morda zdaj kdo ko je guma zunaj že eno leto kaj izkušenj in mi lahko iz prve roke pove? Važno mi je da guma res dobro lima, ker se vozim 90% po ovinkih. Pa je sploh kaj trša od Supercorse BSB oz. bom sploh naredil kak kilometer več z njo kot z BSB? Ker zdaj nevem ali naj kar BSB vzamem ali bi bila res Rosso 3 boljša izbira?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, imm pravi:

Sem pred dilemo .. konec meseca gremo z motorji do Dubrovnika se pravi tja pa nazaj cca 1500 km pa ne vem bi zadno gumo menjal ali ne ... prevoženih ima 8500 km sam od tega polovico turistične vožnje v službo in nazaj ... po sredini je že neki obrabljena logično , guma je bridgestone hypersport  :)  kaj menite menjati ali bo zdržala še ta izlet ??? Lp

IMG_20170426_130155.jpg

IMG_20170426_130209.jpg

IMG_20170426_130232.jpg

ne se zajebavat, pa ne zato ker ne bi držala, ampak ker boš prišel po dratih domov, al pa še to ne, ker je gladka guma bolj dovzetna za vse poškodbe, ker bt16pro ne naredi več kot 4 -5 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, imm pravi:

Sem pred dilemo .. konec meseca gremo z motorji do Dubrovnika se pravi tja pa nazaj cca 1500 km pa ne vem bi zadno gumo menjal ali ne ... prevoženih ima 8500 km sam od tega polovico turistične vožnje v službo in nazaj ... po sredini je že neki obrabljena logično , guma je bridgestone hypersport  :)  kaj menite menjati ali bo zdržala še ta izlet ??? Lp

 

Jaz bi na tvojem mestu menjal, če bi šel na 1500 km pot ali pa ne. Saj je guma že precej kvadratna in se čuti stopnica pri nagibanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok ok.. Sej sem mel itak namen zamenjat sam ce bi ratal naredit 10 k z zadno gumo nebi blo svoh ampak varnost na 1 mestu... 

Kaj mi priporocate za zadno gumo pa da drzi cim dlje... Metzeler , dunlop roadamart  al conti roadattack ...

Popravljeno . Popravil imm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 4. 2017 ob 15:47, imm pravi:

Ok ok.. Sej sem mel itak namen zamenjat sam ce bi ratal naredit 10 k z zadno gumo nebi blo svoh ampak varnost na 1 mestu... 

Kaj mi priporocate za zadno gumo pa da drzi cim dlje... Metzeler , dunlop roadamart  al conti roadattack ...

metzeler Z8 za res kilometrino, pa tudi ovinke obožuje.

Conti za nekaj km manj in sportkarakter ...

Res pa je odvisno kolko km delaš letno, zakaj? Za moje poje ima guma vse lastnosti 100% le prve dve leti-pomoje-potem pa prične vse skupaj upadati.

Če si z hypersport gumo na 8500km , potem tudi zapestje ni 1/0 in boš z metzelerjem naredil 20000km.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi gumi na motorcku ... Pa da vidmo kako se mitas obnesejo... ☺

TMPDOODLE1493798124526.jpg

TMPDOODLE1493798115617.jpg

Popravljeno . Popravil imm
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 4. 2017 ob 19:22, hitrii pravi:

preizkušeno tkc 70

visoki atlas prevožen = odlična =

asfalt še boljša

zdržljivost 13500 km

zame zaenkrat samo to

20170309_151355.jpg

Resized_20160728_134741.jpeg.6503806a1ae75c31bf84d7bd8694a5b0.jpeg

IMG_20160528_150811.jpg.94dc00d10090e7888456d33f79ebb335.jpg

Tudi mene tkc70 zelo zanima. Lahko deliš izkušnje glede max hitrosti - kako se obnaša, baje rata motocikel nestabilen pri višjih hitrostih ---->  nekje nad 160 km/h.  Mogoče se z obrabo zmanjša ta problem, pri gumi Anakee 3 sem to tudi opazil, ko je bila nova ni bilo fino it hitro, po nekaj tisoč km je pa ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem v fazi menjave gum. Na moji Yamahi XT1200Z sem imel Metzeler Tourance Next. Vzdržale so 9300 km kar je odlično. Originalne Bridgestone Batle Wing so sicer tudi vzdržale 9200 ampak z novim motociklom v fazi utekanja in sploh, prvih 5000 km sem motor šele spoznaval. Tako da z Metzlerkami sem bil bolj grob. Guma drži v vseh situacijah, hladen asfalt, gladek asfalt, moker asfalt ... Tudi po makadamu še gre z pravo mero previdnosti, drugam pa nisem rinil z njimi.

Guma je stabilna tudi pri višji hitrosti a čez 170 nisem šel z njimi. Gume naredijo motor zelo agilen in imajo dober oprijem, dajo ti zaupanje v poševni legi. Dajo tudi dobre povratne informacije, predvsem pa so dobrohotne, ker popuščajo postopoma in ni nekih hudih presenečenje. Moj stil vožnje je sicer takšen, da imam še kakšnimi 8 mm pusištrajfna tako da je indikator TWI ostal nedotaknjen. Sicer pa nisem siguren, da lahko na platiščih Supertenerejke zadnje gume voziš po robu, ker bi bilo preveč nagiba in prednja gre precej na rob že ob mojem stilu vožnje. Bi moral probat na kaki pisti, tam bi verjetno šlo brez problema. Na cesti pa se raje ne zajebavam do te mere.

Malo sem pomeril pa je tole ratalo:

Zadnja

na sredini od 1,6 do 2,0 mm, niso vsi žlebovi enako globoki a je razlika minimalna

na 1/2 nagiba 2,5 do 2,8 mm, dokaj enakomerna obraba, nobenih stopnic ali podobnega

na maksimalnem nagibu robu ca 4,5 mm

Gumo sem uspel obdržat ukrivljeno, brez prelomnega roba, ni pa več idealne krivine, ker je pač obraba po sredini večja. Pa desna polovica čisto malo bolj obrabljena, ker sem desničar in mi desni ovinki bolj ležijo.

 

Prednja

na sredini 2 do 2,5 mm

na 1/2 nagiba 1 do 1,8 mm

na maksimalnem nagibu 3 do 3,5 mm

Prednjo je pobralo malenkost na V, pa bolj neenakomerna je obraba, nastale so majhne izbokline in vdolbine. ni pa stopničaste obrabe. Zdaj, ko je proti koncu me je malenkost neslo iz ovinkov ob agresivni vožnji, ampak to je bilo zadnjih 500 prevoženih km. drugače še vedno stabilna vožnja in dober oprijem. Tudi ta guma je po desni malenkost bolj obrabljena. Pa obrabil sem jo kar do konca radiusa, več kot 3,5 ni niti na skrajnih koncih.

Naročene so Pirelli Scorpion Trail 2, bomo videli, kako se te obnesejo. Te gredo še nekajkrat na Pohorje, da še zadnjo malo ob robu ponucam. Sicer sem z Metzeler gumami zelo zadovoljen, ampak je treba probat še kaj novejšega in po testih baje boljšega. Ker vozim 95% asfalt ne razmišljam o bolj terensko naravnanih gumah. Če pa bi šel na terensko turo, potem bi vsekakor nataknil TKC 70.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te gume še komot voziš 1kkm, sam bolj nagibaj. Gre do konca, brez problema.

Pravilno si izbral za naprej...Scorpion Trial 2 je super...precej boljša. Vsaj na GSA je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, faco pravi:

Te gume še komot voziš 1kkm, sam bolj nagibaj. Gre do konca, brez problema.

Pravilno si izbral za naprej...Scorpion Trial 2 je super...precej boljša. Vsaj na GSA je tako.

Zadnja bi bila še za 1k kilometrov, če bi bila samo Jadranka :) Prednja pa z deloma 1 mm ob bokih ni več za kaj dosti vozit. Na potovalniku je problem v tem, ko grem na turo hitro pade 1500 ali več km. Pa kakšen dež lahko fašeš. Ni se za zafrkavat, za teh 10% življenske dobe gum kar znese enih 23 EUR prišparanega pa da grem v grapo?

Kar se tiče nagibov, greva z frendom ki ima BMW GS 1150 na turo in peljeva isto po ovinkih pa on pride dalje kot jaz na gumi ( oba zadaj 150/70/17 ). BMW ima širšo platišče in je guma manj ukrivljena, na Tenerejki je ožji radius, ko jo vržeš na kolo. Sem nalašč meril pa bi bil nekje na 45 - 50 stopinj, če bi po robu vozil. Madonca, nisem Valentino, pa rad mam svoje kosti v enem kosu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo moje objektivno mnenje...na kawa z750 sem dobil dunlop ss2 skoraj popolnoma nove...v službo sem se vozil skoraj vsak dan v 44km oddaljeno Spodnjo Idrijo in nazaj...v zali mi je 2x spustila prednja guma pa kot začetnik nisem bil 100% vešč, da bi izžemal vso moč motorja...po nezaupanju pnevmatikam sem jih zamenjal preden so bile za na odpad in po velikem vprašaju v glavi sem poslušal predlog starejšega prijatelja naj testiram Mitas...v njegovo zahvalo sedaj kurim že skoraj 4.sezono Mitaske...6x zadnja in 3x prednja..nikoli popustila al kakorkoli drugače vplivala na kvaliteto vožnje...presega moja pričakovanja in zmožnosti za cestno vožnjo...performance/price... zato jo lahko pohvalim in v naslednjih dneh grem po nov komplet :fyou: To je moje objektivno mnenje, zdj pa loh kurcate :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Haki pravi:

Samo moje objektivno mnenje...na kawa z750 sem dobil dunlop ss2 skoraj popolnoma nove...v službo sem se vozil skoraj vsak dan v 44km oddaljeno Spodnjo Idrijo in nazaj...v zali mi je 2x spustila prednja guma pa kot začetnik nisem bil 100% vešč, da bi izžemal vso moč motorja...po nezaupanju pnevmatikam sem jih zamenjal preden so bile za na odpad in po velikem vprašaju v glavi sem poslušal predlog starejšega prijatelja naj testiram Mitas...v njegovo zahvalo sedaj kurim že skoraj 4.sezono Mitaske...6x zadnja in 3x prednja..nikoli popustila al kakorkoli drugače vplivala na kvaliteto vožnje...presega moja pričakovanja in zmožnosti za cestno vožnjo...performance/price... zato jo lahko pohvalim in v naslednjih dneh grem po nov komplet :fyou: To je moje objektivno mnenje, zdj pa loh kurcate :winkiss:

sam en popravek, mnenje je subjektivno. Se pa strinjam z njim :D Nisi edini, ki je imel čudne filinge in nepričakovane zdrse (predvsem pri počasni vožnji) na SS in SS2. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kam v LJ po (btc/nove jarše/sneberje) vozte premontirat gume pa da ne oderejo in samo skup sklabeštrajo na hitr?

Hvala.

pred 1 minuto, motoguzi pravi:

Mene pa zanima kam v LJ po (btc/nove jarše/sneberje) vozte premontirat gume pa da ne oderejo in samo skup sklabeštrajo na hitr?

Hvala.

Mam pa svoje gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, motoguzi said:

Mene pa zanima kam v LJ po (btc/nove jarše/sneberje) vozte premontirat gume pa da ne oderejo in samo skup sklabeštrajo na hitr?

Hvala.

Mam pa svoje gume.

Špan Brezovica, servis za motorje in skuterje. 10e za gumo. Prinesel sem samo feltno s staro gumo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 03/05/2017 at 11:15 PM, Someone12 said:

Tudi mene tkc70 zelo zanima. Lahko deliš izkušnje glede max hitrosti - kako se obnaša, baje rata motocikel nestabilen pri višjih hitrostih ---->  nekje nad 160 km/h.  Mogoče se z obrabo zmanjša ta problem, pri gumi Anakee 3 sem to tudi opazil, ko je bila nova ni bilo fino it hitro, po nekaj tisoč km je pa ok.

Tudi jaz sem z njimi naredil preko 13.000km preden sem jih zamenjal. Sicer vozim redko preko 160, samo sem jih preizkusil na nemški ac in so šle lepo in gladko 220 po števcu. Zame so top izbira, čeprav imam zdaj že 7.000km gor Avon Trailrider. Rad preizkušam različne gume. Na zalogi imam en komplet novih TKC 70, če hočeš ti jih odstopim po moji nabavni ceni. 

Moja TKC 70 preden sem jo snel. Tisoč bi se dalo še mirno iztisniti. Ni bila pa več prijetna v ovinkih.IMG_4879_zpsz8ozacag.jpg

IMG_4876_zpsasa9pi2x.jpg

in še prednja, ki je dobra še za cca 5.000km

IMG_4880_zpschsswfjr.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 5. 2017 ob 21:24, motolover pravi:

Tudi jaz sem z njimi naredil preko 13.000km preden sem jih zamenjal. Sicer vozim redko preko 160, samo sem jih preizkusil na nemški ac in so šle lepo in gladko 220 po števcu. Zame so top izbira, čeprav imam zdaj že 7.000km gor Avon Trailrider. Rad preizkušam različne gume. Na zalogi imam en komplet novih TKC 70, če hočeš ti jih odstopim po moji nabavni ceni. 

Moja TKC 70 preden sem jo snel. Tisoč bi se dalo še mirno iztisniti. Ni bila pa več prijetna v ovinkih.IMG_4879_zpsz8ozacag.jpg

IMG_4876_zpsasa9pi2x.jpg

in še prednja, ki je dobra še za cca 5.000km

IMG_4880_zpschsswfjr.jpg

Zdravo! Lepa hvala za info!

Fino slišat da gre s TKC70 tudi hitro lahko...

Zdajle sem ravno novo Anakee3 zadaj dal gor (ker je sprednja še ok), ... bom pomlad/poletje vozil še z A3, za bolj hladne dni pa nujno rabim bolj mehko gumo, sem se vozil v hladnejših dnevih (0-10 stopinj) z A3 pa mi ni odgovarjalo, tudi moj stil vožnje ni preveč športen, še pri toplejših dnevih se malo pomatram da gume ogrejem... TKC70 bom pa nujno sprobal, verjetno takoj za tem setom, rad zavijem na makadam in tudi kakšno slabšo gozdno cesto zato mi deluje dobra izbira.

Malo bom še pofirbcal za gumami, če se pa odločim se pa javim na zs glede tkc seta. :):)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zimsko letne (M+S) gume za GS so:

TKC 70, 

TKC 80,

Avon Trailrider,

Metzeler Karoo 3 in še kakšna.

AK3 so dobre do kakih 5.000km, potem postanejo trše in v hladnem dokaj nevarne. Verjetno je notranja zmes trša od zunanje. Tudi profila ima dokaj malo glede na konkurenco. Je praktično čisto cestna guma. Označbam na cestišču in zalivkam se je treba bolj izogibati kot z drugimi gumami. Ni da kar zdrsne, samo dobro je biti malo bolj pozoren. Tudi jaz sem zvozil eno prednjo in dve zadnji. Se ravno izzide :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Zimsko letne (M+S) gume za GS so:

TKC 70, 

TKC 80,

Avon Trailrider,

Metzeler Karoo 3 in še kakšna.

AK3 so dobre do kakih 5.000km, potem postanejo trše in v hladnem dokaj nevarne. Verjetno je notranja zmes trša od zunanje. Tudi profila ima dokaj malo glede na konkurenco. Je praktično čisto cestna guma. Označbam na cestišču in zalivkam se je treba bolj izogibati kot z drugimi gumami. Ni da kar zdrsne, samo dobro je biti malo bolj pozoren. Tudi jaz sem zvozil eno prednjo in dve zadnji. Se ravno izzide :)

 

Aha, Avon Trailrider je tudi M+S, sem prejle gledal spletno stran pa nikjer nisem našel m+s, mogoče imajo drugačne oznake tam...

Se strinjam s tvojim komentarjem za Anakee3, previdno če je mrzlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/05/2017 at 2:12 PM, Someone12 said:

Aha, Avon Trailrider je tudi M+S, sem prejle gledal spletno stran pa nikjer nisem našel m+s, mogoče imajo drugačne oznake tam...

Se strinjam s tvojim komentarjem za Anakee3, previdno če je mrzlo...

Moje Trailrider imajo M+S oznako. V zimskem času okoli 3C se med vožnjo hitro segrejejo.

Po narejenih 10k kilometrov ima zadnja guma še cca 5mm profila ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!