Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 55 minutami, jvalant pravi:

Popolnoma enaki, kar se tice gum in oprijema... nizji tlak to bo povecla kontaktno povrsino na cesti in na pisti. Enako,  bo nizji tlak, zaradi vecje deformacije bolj pogrel gumo na pisti ali na cesti... Kako bo pa voznik to uporabil v praksi je pa druga stvar... Vecja povrsina in temperatura je cisto ok v poznih jesenski dneh na cesti... poveca oprijem, ki je slabsi zaradi nizjih temperatur. Osnova, je pa ista in na cesti in na pisti... Se enkrat: medtem ko bo dirkac na pisti uporabil nizji tlak, da poveca oprijem, na racun stabilnosti, pregretja in porabe gume, bo voznik na cesti uporabil enako pravilo, da bo poleti v hudi vrocini dodal kako desetinko bara ali dve, da prepreci pretirano segrevanje gume, ali da bo v hladnih jesenskih dneh, spustil malce tlaka, da se bo guma hitreje segrela in bo oprijem boljsi. To je kar pameten clovek izlusci iz primerjave med cesto in dirkaliscem! Primerjava je doborodosla in je pametna poteza, kar je neumno, je kopiranje potez iz dirkalisca na cesti. Zgornji video je primer pametne primerjave med cestno in dirkalno uporabo tlaka. Vec ljudi to ve, vec jih uporabi to logiko, boljse bo za vse

Ta tvoja teorija se podira oziroma je podrta. 

Dezen MC 35 Opomba
Suha steza tlak spredaj tlak zadaj
Pri določanju optimalnega polnilnega tlaka je treba upoštevati težo 
voznika.
Priporočamo, da polnilni tlak pnevmatike povečujete v korakih po 0,2 bara 
dokler ne dosežete optimalne vrednosti. 
toplo vreme, 
groba podlaga
MEDIUM
1.7 bar - 25 psi
MEDIUM
1.8 bar - 26 psi
toplo vreme, 
gladka podlaga
SUPER SOFT & SOFT
1.7 bar - 36 psi
SUPER SOFT & SOFT
1.8 bar - 26 psi
hladno vreme, 
groba podlaga
MEDIUM
2.5 bar - 36 psi
MEDIUM
2.7 bar - 39 psi
hladno vreme, gladka 
podlaga
SUPER SOFT & SOFT
2.5 bar - 36 psi
SUPER SOFT & SOFT
2.7 bar - 39 psi
Dezen MC 20 / MC 36 Opomba
Mokra steza tlak spredaj tlak zadaj Pri določanju optimalnega polnilnega tlaka je treba upoštevati težo 
voznika.
Priporočamo, da polnilni tlak pnevmatike povečujete v korakih po 0,2 bara 
dokler ne dosežete optimalne vrednosti. 
hladno vreme, 
mokra steza
SUPER SOFT & SOFT
1.4 bar - 20 psi
SUPER SOFT & SOFT
1.6 bar - 23 psi

POLNILNI TLAK
Vzdrževanje predpisanega polnilnega tlaka je izredno pomembno. Vožnja s pnevmatikami, ki niso ustrezno napolnjene, je zelo nevarna. V nezadostno napolnjenih pnevmatikah pride do prekomernega pregrevanja, 
kar lahko povzroči nenadno uničenje pnevmatike. Tlak v pnevmatiki tudi določa življenjsko dobo pnevmatike. Pravilni polnilni tlak zagotavlja maksimalno število prevoženih kilometrov pri zadovoljivi stabilnosti, 
udobju in oprijemu na cestišču. Zaradi tlaka pnevmatika tudi obdrži konstruirano obliko. Nezadosten tlak ali napačna montaža pnevmatike pospešujeta obrabo tekalne plasti ter povzročata dodatno obremenitev 
ogrodja pnevmatike. Prav tako povečujeta tveganje škode, neugodno vplivata na vodljivost ter povečujeta kotalni upor. Prekomerno visok tlak lahko povzroči hitro obrabo v srednjem delu tekalne plasti, obstaja pa 
tudi velika nevarnost nastanka razpok v tekalni plasti. Pnevmatike naj bodo napolnjene v skladu z vrednostmi navedenimi v priročniku za uporabo motornih koles. Predpisani tlak vzdržujte kot minimalni polnilni tlak. 
Za hitro vožnjo je tlak treba zvišati za 0,2 bara; za vožnjo z veliko prtljage polnilni tlak v zadnji pnevmatiki povečajte za 0,2 bara. S pomočjo umerjenega manometra vsaj enkrat tedensko, ko je pnevmatika hladna, 
preverite polnilni tlak. Vedno preverite tlak, ko se odpravljate na daljšo pot. Upoštevajte, da je tlak višji, kadar je pnevmatika ogreta, in nižji, kadar je hladna. Tlak lahko pade tudi, če se ventilni vložek ne prilega dobro 
ali pa je obrabljen. Preverite ventilni vložek, ga privijte oz. zamenjajte, če je potrebno. Na ventil vedno namestite kapico ventila (tesno privijte), saj le-ta deluje kot dodatno tesnilo, ki preprečuje vdor prahu. V primeru 
pnevmatik brez zračnic je treba paziti, da je ventil brezhiben, oz. priporočamo zamenjavo ventila ob montaži nove pnevmatike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, zan0088 said:

Kaj pa to, ko/ce manometri lazejo, niso kalibrirani in ravno zanesljivi. Ne vem kako je s tistimi na pumpah (jih umerjajo na kaksne intervale?), tisti katere se dobi s kompresorji zraven pa itak vsak neki po svoje kaze. Obrablja se pa vsak ne glede na princip merjenja, nekateri so pa ze glede na princip obsojeni na slabso merilno negotovost in vecje pogreske pa pristejes zraven se slabso izdelavo kot tako in vidis, da nimas niti m od manometra na tisti pistoli. Potem je se malo spretnost odklopit pistolo iz nipla, ne ves koliko tlaka izgubis... Sicer pa sam hitro porajtam, kdaj guma pade iz proizvajalceve priporocene vrednosti pa ne pade spet hudo veliko :)

Si upam trditi da so umerjeni, ceprav zgledajo zjahani. :) 

mislim da je v merislovju celo en zakon ki tocno doloca na kaksne intervale jih je potrebo umeriti. Kurc, v Spaniji ti na bencinski to se zaracunajo.. :) 

Drugace pa to dela Lotric metrology, ki ima verjetno v Sloveniji kar monopol glede tega. Ce ne umeris pri njih te pa prijavijo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 6. 2017 ob 13:37, Roger G. Jagger pravi:

Can you "kill the elephant" ? 

F6DC8FEA-51C5-49A2-BCE8-03E50CF3F7AA-572-0000003E13F24083.png

ubijem..pa še jajca mu odbijem..podplate ma pa roževinaste ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Borutt pravi:

Ta tvoja teorija se podira oziroma je podrta. 

Dezen MC 35 Opomba
Suha steza tlak spredaj tlak zadaj
Pri določanju optimalnega polnilnega tlaka je treba upoštevati težo 
voznika.
Priporočamo, da polnilni tlak pnevmatike povečujete v korakih po 0,2 bara 
dokler ne dosežete optimalne vrednosti. 
toplo vreme, 
groba podlaga
MEDIUM
1.7 bar - 25 psi
MEDIUM
1.8 bar - 26 psi
toplo vreme, 
gladka podlaga
SUPER SOFT & SOFT
1.7 bar - 36 psi
SUPER SOFT & SOFT
1.8 bar - 26 psi
hladno vreme, 
groba podlaga
MEDIUM
2.5 bar - 36 psi
MEDIUM
2.7 bar - 39 psi
hladno vreme, gladka 
podlaga
SUPER SOFT & SOFT
2.5 bar - 36 psi
SUPER SOFT & SOFT
2.7 bar - 39 psi
Dezen MC 20 / MC 36 Opomba
Mokra steza tlak spredaj tlak zadaj Pri določanju optimalnega polnilnega tlaka je treba upoštevati težo 
voznika.
Priporočamo, da polnilni tlak pnevmatike povečujete v korakih po 0,2 bara 
dokler ne dosežete optimalne vrednosti. 
hladno vreme, 
mokra steza
SUPER SOFT & SOFT
1.4 bar - 20 psi
SUPER SOFT & SOFT
1.6 bar - 23 psi

POLNILNI TLAK
Vzdrževanje predpisanega polnilnega tlaka je izredno pomembno. Vožnja s pnevmatikami, ki niso ustrezno napolnjene, je zelo nevarna. V nezadostno napolnjenih pnevmatikah pride do prekomernega pregrevanja, 
kar lahko povzroči nenadno uničenje pnevmatike. Tlak v pnevmatiki tudi določa življenjsko dobo pnevmatike. Pravilni polnilni tlak zagotavlja maksimalno število prevoženih kilometrov pri zadovoljivi stabilnosti, 
udobju in oprijemu na cestišču. Zaradi tlaka pnevmatika tudi obdrži konstruirano obliko. Nezadosten tlak ali napačna montaža pnevmatike pospešujeta obrabo tekalne plasti ter povzročata dodatno obremenitev 
ogrodja pnevmatike. Prav tako povečujeta tveganje škode, neugodno vplivata na vodljivost ter povečujeta kotalni upor. Prekomerno visok tlak lahko povzroči hitro obrabo v srednjem delu tekalne plasti, obstaja pa 
tudi velika nevarnost nastanka razpok v tekalni plasti. Pnevmatike naj bodo napolnjene v skladu z vrednostmi navedenimi v priročniku za uporabo motornih koles. Predpisani tlak vzdržujte kot minimalni polnilni tlak. 
Za hitro vožnjo je tlak treba zvišati za 0,2 bara; za vožnjo z veliko prtljage polnilni tlak v zadnji pnevmatiki povečajte za 0,2 bara. S pomočjo umerjenega manometra vsaj enkrat tedensko, ko je pnevmatika hladna, 
preverite polnilni tlak. Vedno preverite tlak, ko se odpravljate na daljšo pot. Upoštevajte, da je tlak višji, kadar je pnevmatika ogreta, in nižji, kadar je hladna. Tlak lahko pade tudi, če se ventilni vložek ne prilega dobro 
ali pa je obrabljen. Preverite ventilni vložek, ga privijte oz. zamenjajte, če je potrebno. Na ventil vedno namestite kapico ventila (tesno privijte), saj le-ta deluje kot dodatno tesnilo, ki preprečuje vdor prahu. V primeru 
pnevmatik brez zračnic je treba paziti, da je ventil brezhiben, oz. priporočamo zamenjavo ventila ob montaži nove pnevmatike.

Jah, ne da se cist cist usega na netu navadit, tud ti ne mors usega zgooglat.

 

prvo, tle nimas civil gum, ampak dirkalne, z razlicnimi mesancami. Na cesti tega, po pravilu, ni. Drugo, na pisti mas splosna pravila, in lude izjeme. Na cesti, spet, izjem skoraj ni. Operira se v nekem poprecju. Povsod pa so neke tolerance. In ce v hladu gume pumpas do spodnje meje, v vrocini pa do gornje, NA CESTI ne delas nic narobe. Pista, tam pa je tud ludilo, ki se ga moras naucit. Z izkusnjami. Recimo, temp asfalta 30C medimu/hard. Temp asfalta cez 55C, soft. Na drugi pisti pa obratno. Ampak, tega ne mors zgooglat, ce ne postavis ultra tocnih vprasanj, ki jih ne ves, ce nisi probal. Lahko pa zdej prilimas kak citat, in si mislis, da ves.

 

lahko de so to gume homologirane tud za cesto, njihov namen je pa dirkanje s skuterji, a ne?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Cartman pravi:

Jah, ne da se cist cist usega na netu navadit, tud ti ne mors usega zgooglat.

 

prvo, tle nimas civil gum, ampak dirkalne, z razlicnimi mesancami. Na cesti tega, po pravilu, ni. Drugo, na pisti mas splosna pravila, in lude izjeme. Na cesti, spet, izjem skoraj ni. Operira se v nekem poprecju. Povsod pa so neke tolerance. In ce v hladu gume pumpas do spodnje meje, v vrocini pa do gornje, NA CESTI ne delas nic narobe. Pista, tam pa je tud ludilo, ki se ga moras naucit. Z izkusnjami. Recimo, temp asfalta 30C medimu/hard. Temp asfalta cez 55C, soft. Na drugi pisti pa obratno. Ampak, tega ne mors zgooglat, ce ne postavis ultra tocnih vprasanj, ki jih ne ves, ce nisi probal. Lahko pa zdej prilimas kak citat, in si mislis, da ves.

 

lahko de so to gume homologirane tud za cesto, njihov namen je pa dirkanje s skuterji, a ne?

Pnevmatika mora imeti ustrezno obliko. To se doseže s predpisanim tlakom. Z nižanjem tlaka se pnevmatika neustrezno deformira. To se še bolj opazi v hladnem vremenu. Kakšna je vožnja z neustrezno deformirano pnevmatiko? 

Le zakaj Mitas priporoča višje tlake v mrzlem vremenu? Mogoče so se pa zmotili in bi morali priporočiti nižji tlak v mrzlem vremenu, da bi bila naležna površina še večja. Prazna pnevmatika ima največjo naležno površino in se najbolj deformira.

Lower pressures

Some riders prefer lower pressures because they believe it gives them more grip as the tyre spreads and creates a larger footprint. Others like the better ride comfort of a lower pressure.

However, lower pressures than recommended (even by a very small margin) can increase the amount of heat generated within a tyre, even after short riding distances. This can affect the compound and accelerate wear on the tyre. These lower pressures also affect the shape and contact area of the tyre under load, dramatically affecting performance and handling, even over short riding distances. So lower pressures are not recommended for performance and safety reasons.

Over-inflating tyres is also not recommended. It doesn’t increase load-carrying capacity, but results in a hard ride and accelerated tyre wear in the centre of the contact patch.

 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Nearrain pravi:

Pozabil si omeniti samo eno zadevo . . . zgradba gume mora biti taka, da je primerna za nizke tlake (dirkalne gume in se par je taksnih).

Da, absolutno, vendar če prebereš zgoraj, se Borutt že čudi, ko mu razlagamo, ali pojasnjujejo razlike med tlaki, ki so nekje standardni, do dirkalnih sploh nismo prišli. V bistvu se čudi zakaj pozimi za 0,2 ali 0,3 spustim tlak.

pred 10 urami, zan0088 pravi:

Kaj pa to, ko/ce manometri lazejo, niso kalibrirani in ravno zanesljivi. Ne vem kako je s tistimi na pumpah (jih umerjajo na kaksne intervale?), tisti katere se dobi s kompresorji zraven pa itak vsak neki po svoje kaze. Obrablja se pa vsak ne glede na princip merjenja, nekateri so pa ze glede na princip obsojeni na slabso merilno negotovost in vecje pogreske pa pristejes zraven se slabso izdelavo kot tako in vidis, da nimas niti m od manometra na tisti pistoli. Potem je se malo spretnost odklopit pistolo iz nipla, ne ves koliko tlaka izgubis... Sicer pa sam hitro porajtam, kdaj guma pade iz proizvajalceve priporocene vrednosti pa ne pade spet hudo veliko :)

kot sem že napisal, tudi na pumpah manometri ne odstopajo za pol bara. Kar jaz preverjam doma, na pumpah laže do nekje 0,1. To je pa še vse normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, ti si dodal še eno točko, tlak in kvaliteta asvalta. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

kot sem že napisal, tudi na pumpah manometri ne odstopajo za pol bara. Kar jaz preverjam doma, na pumpah laže do nekje 0,1. To je pa še vse normalno.

itak, da so mala odstopanja pri teh manometrih, saj ljudje delajo z njimi zelo mesarsko .. 

noben tui ne preverja, ali je res 95 oktanov ... vsaj od uporabnikov mislim, tlele pa nekateri za 0,1 bara jokcajo :P ... če maš občutek, da še vedno ni v redu, greš pač na drugo pumpo ;)

 

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

Spet sem v prekršku, ko se oglašam tule.... ampak sem prebral tole napisano v zadnjih nekaj postih...., pa če si lahko dovolim poseči v tole debato...

NE .. ni bas... ni debate :ras: 

:huh: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

Da, absolutno, vendar če prebereš zgoraj, se Borutt že čudi, ko mu razlagamo, ali pojasnjujejo razlike med tlaki, ki so nekje standardni, do dirkalnih sploh nismo prišli. V bistvu se čudi zakaj pozimi za 0,2 ali 0,3 spustim tlak.

kot sem že napisal, tudi na pumpah manometri ne odstopajo za pol bara. Kar jaz preverjam doma, na pumpah laže do nekje 0,1. To je pa še vse normalno.

Čudim se, zakaj nižaš tlak v mrzlem vremenu in s tem neustrezno deformiraš pnevmatiko, kar prinese poslabšanje voznih lastnosti. Res se čudim. 

Pa dobro si preberi zapis moža z žabico.  

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Jp, ti si dodal še eno točko, tlak in kvaliteta asvalta. :D

 

Nič ni dodal, ampak samo tebi nekaj dopoveduje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro ,da imate nekateri googl  in znate pisat .........spet pametovanje o pnevmatikah in to od tistih , ki so imeli en motor ali dva , obuli 3 različne komplete in vse vejo ..................googl vas večkrat prikaže v luči ,da nimate pojma o čem pišete ...........me zanima če je googl popravil ,da se olje v agregatu menja toplo in ne pri hladnem agregatu , kot so sproducirali googl majstri ..............

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, zan0088 pravi:

Kaj pa to, ko/ce manometri lazejo, niso kalibrirani in ravno zanesljivi. Ne vem kako je s tistimi na pumpah (jih umerjajo na kaksne intervale?), tisti katere se dobi s kompresorji zraven pa itak vsak neki po svoje kaze. Obrablja se pa vsak ne glede na princip merjenja, nekateri so pa ze glede na princip obsojeni na slabso merilno negotovost in vecje pogreske pa pristejes zraven se slabso izdelavo kot tako in vidis, da nimas niti m od manometra na tisti pistoli. Potem je se malo spretnost odklopit pistolo iz nipla, ne ves koliko tlaka izgubis... Sicer pa sam hitro porajtam, kdaj guma pade iz proizvajalceve priporocene vrednosti pa ne pade spet hudo veliko :)

Meni nikoli ni neki pomembno ali manometer kaže prav ali ne...v bistvo popolnoma vseeno!Pač vedno meriš tlak z enim in istim manometrom!Za 0.1 prav al narobe vseen drek...več vreden tvoj občutek v vožnji...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Dobro ,da imate nekateri googl  in znate pisat .........spet pametovanje o pnevmatikah in to od tistih , ki so imeli en motor ali dva , obuli 3 različne komplete in vse vejo ..................googl vas večkrat prikaže v luči ,da nimate pojma o čem pišete ...........me zanima če je googl popravil ,da se olje v agregatu menja toplo in ne pri hladnem agregatu , kot so sproducirali googl majstri ..............

Ko bi si vsaj pravilno zapomnil prebrano. Je pa tako lažje nabijati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa to je ja jasno, da ko nižaš tlak v pnevmatiki, ta posledično postane bolj mehka ( s tem mislim celoten obod ) ....kar seveda na otip in ogled normalno pri relativno majhnem znižanju ( iz 2,5 bar na 2 ,2 bar ) ni moč zaznati. V sami "mikro " strukturi gume pa se to pozna tako, da se material bolj " gnete " in s tem se ustvarja trenje, katero pripomore k temu, da se guma malenkost bolj greje in zato tudi, hitreje ogreje na delovno temperaturo.....kje je tista temperatura, da se ne pregreje? Pojma nimam :D  Glede oprijema je pa potem naprej svoja zgodba.... tko so me naučili :D  in mi tudi deluje logično

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Borutt pravi:

1.  Čudim se, zakaj nižaš tlak v mrzlem vremenu in s tem neustrezno deformiraš pnevmatiko, kar prinese poslabšanje voznih lastnosti. Res se čudim. 

Pa dobro si preberi zapis moža z žabico.  

2.  Nič ni dodal, ampak samo tebi nekaj dopoveduje. 

1. zgolj zato ker mi paše :P (ne deformiram, ampak povečam naležno površino in izboljšam ogrevanje pnevmatike, predvsem pa zato ker mi tako ustreza, ker se bolje počitum, ker jo bolje čutim, ker imam ponavadi izrabljeno sredino, ker kaj te briga :ras:

2. zgolj in samo zato ker mi tako paše in kaj mi moreš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, TOMCAT pravi:

...pa to je ja jasno, da ko nižaš tlak v pnevmatiki, ta posledično postane bolj mehka ( s tem mislim celoten obod ) ....kar seveda na otip in ogled normalno pri relativno majhnem znižanju ( iz 2,5 bar na 2 ,2 bar ) ni moč zaznati. V sami "mikro " strukturi gume pa se to pozna tako, da se material bolj " gnete " in s tem se ustvarja trenje, katero pripomore k temu, da se guma malenkost bolj greje in zato tudi, hitreje ogreje na delovno temperaturo.....kje je tista temperatura, da se ne pregreje? Pojma nimam :D  Glede oprijema je pa potem naprej svoja zgodba.... tko so me naučili :D  in mi tudi deluje logično

Tako tudi je...

Pregreti gumo na cesti...misija nemogoče?

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

1. zgolj zato ker mi paše :P

2. zgolj in samo zato ker mi tako paše in kaj mi moreš :P

 

Ker je tako tudi prav pa ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

1. zgolj zato ker mi paše :P (ne deformiram, ampak povečam naležno površino in izboljšam ogrevanje pnevmatike, predvsem pa zato ker mi tako ustreza, ker se bolje počitum, ker jo bolje čutim, ker imam ponavadi izrabljeno sredino, ker kaj te briga :ras:

2. zgolj in samo zato ker mi tako paše in kaj mi moreš :P

 

Nepravilno deformiraš pnevmatiko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Nepravilno deformiraš pnevmatiko. 

Nepravilno glede na?

Le prej se obrabi...pač bolj drži

Pnevmatike se edino dopolnil,če sem vedel da bom na avtocesti 50 plus km...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, thumper said:

ubijem..pa še jajca mu odbijem..podplate ma pa roževinaste ..

Metzeler M5 - super ideja s temi stopnjami nagiba - kot guma pa je bla bolj tak,tak...slabsa kot M3 - so pa se popravli z M7RR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Borutt pravi:

Nepravilno deformiraš pnevmatiko. 

še 1x, pa poskusi razumeti.

Motorji (cestni, nakedi in podobni ST segment s težo med 210 in 230kg) imajo predpisane tlake v osnovi za:

solo vožnjo:

2,25 in 2,50

za vožnjo v dvoje ali hitro vožnjo po AC

2,50 in 2,90

nekateri pa samo en predpisan tlak za vse opcije in ta je

2,50 in 2,90

Jaz se še vedno igram s tlaki v predpisanih okvirjih, ne nižam na tlake za pisto, zato nimam prav nikakršnih problemov, nobenih deformacij (kvečjemu za odtenek večjo ali manjšo obrabo) imam pa filing, ki mi včasih ustreza tako ali drugače.

Ne vem kolikokrat ti bom moral še napisati, da boš razumel. Tisti, ki se vsaj malo razumejo v gume in vožnjo , točno vedo o čem pišem in dokler bom menjal 5 ali 6 kompletov na sezono in dokler se bom vozil celo sezono  bom tako počel, ker mi ustreza. Zakaj mi ustreza in zakaj to počnem sem t tudi napisal.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

še 1x, pa poskusi razumeti.

Motorji (cestni, nakedi in podobni ST segment s težo med 210 in 230kg) imajo predpisane tlake v osnovi za:

solo vožnjo:

2,25 in 2,50

za vožnjo v dvoje ali hitro vožnjo po AC

2,50 in 2,90

nekateri pa samo en predpisan tlak za vse opcije in ta je

2,50 in 2,90

Jaz se še vedno igram s tlaki v predpisanih okvirjih, ne nižam na tlake za pisto, zato nimam prav nikakršnih problemov, nobenih deformacij (kvečjemu za odtenek večjo ali manjšo obrabo) imam pa filing, ki mi včasih ustreza tako ali drugače.

Ne vem kolikokrat ti bom moral še napisati, da boš razumel. Tisti, ki se vsaj malo razumejo v gume in vožnjo , točno vedo o čem pišem in dokler bom menjal 5 ali 6 kompletov na sezono in dokler se bom vozil celo sezono  bom tako počel, ker mi ustreza. Zakaj mi ustreza in zakaj to počnem sem t tudi napisal.

 

Ti pišeš, da v mrzlem vremenu znižaš tlak. 

In sedaj pišeš o nečem drugem, kar dokazuje, da ne veš o čem sploh pišeš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Borutt pravi:

Ti pišeš, da v mrzlem vremenu znižaš tlak. 

In sedaj pišeš o nečem drugem, kar dokazuje, da ne veš o čem sploh pišeš. 

Predvidevam,da je v mrzlem bolj pozoren nato,da ima nižji tlak...ker je res še pomembnejše za grip.Pač v mrzlem vozimo renault 5 brez servo oz po moje yugo ko se glih o gumah menimo v temi horet 600

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Borutt pravi:

Ti pišeš, da v mrzlem vremenu znižaš tlak. 

In sedaj pišeš o nečem drugem, kar dokazuje, da ne veš o čem sploh pišeš. 

točno vem, a rabiš link na to kar sem pisal?

 

Če trdiš, da učim krivo vero, dokaži. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da vam malo bolj po domaće orišem kako je s pritiskom gume ...

če je mlahau ... in ko pride do pritiska postane trd ... in šele takrat je uporaben za nekatere stvari, za nekatere stvari je pa bolj uporabn mlahau ...

tako je s pnevmatikami ... v nekaterih primerih je boljšejša mehkejša v nekaterih primerih je pa boljšejša tršešjša guma ... 

upam, da sem dovolj nazorno razložu :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!