Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 49 minutami, Haki pravi:

Ponavad se ne vtikam sam dejte se mal zamislt...člouk je uprašu par strani nazaj kere gume/izkušnje vi pa tle nabijate od tlakov že 1,2,3 strani ker ma prou...prou ima sam proizvajalec, ki navede primeren tlak v pnevmatikah pa prou noben drug pametnjakovič... kadar kakšen nov uporabnik brska po temi in vpraša za kašno info se vsi jezijo, da je bilo to in ono že napisano pa če se mu ne da mal pobrskat.... zamislte se, da te solate ni noben željan prebirat, če želi izluščit kaj uporabnega :panic: Hvala ter srečno vsem!

V bistvu je človekica v temi Honda hornet vprašala koliko naj pumpa, potem sem dal moj nasvet in se je organ "zapel", lahko bi ji dal svoj nasvet in debata bi bila končana, tako pa mam deformirane gume, prenizek zračni tlak i lokalne pljuskove sa grmljavinom :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami daj razumet...organ jezi ker ne upoštevaš predloge proizvajalca..še dobro,da nam ne merijo tlak v pnevmatikah,ko nas ustavijo in kaznujejo,če ni v proizvajalčevem predlogu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, sesir pravi:

Dami daj razumet...organ jezi ker ne upoštevaš predloge proizvajalca..še dobro,da nam ne merijo tlak v pnevmatikah,ko nas ustavijo in kaznujejo,če ni v proizvajalčevem predlogu...

Uf. a zdej boš še ti, pojdi vse nazaj prebrat, prav to predlagam, kolikor piše v navodilih motorja. Ker sem si pa lastil nekaj več mopedov, vem da malce različno predpisujejo, sem pa napisal vedno koliko od-do.

Organ boli, ker si ga pozimi ali konec sezone znižam za 0,2 (še vedno pa v normali) zakaj, ker mi paše, zakaj, ker začnem drugače voziti, zakaj ker se ne vozim več v dvoje...

Dami tule zaklučuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

Dami tule zaklučuje.

Zaključen zaključek o pnevmatikah :huh:

pumpa se toliko kot je predvidel proizvajalec vozila .. 0,3 dol ni panike saj se pnevmatki itak znižuje tlak sčasoma... še posebi unim, ki imajo ene pnevmatike 15000 + km

p.s.

drugač pa milo rečeno .. jebe se mi kok pumpate, glaun da imate dober in varen občutek na motorju ...

PIKA :huh:

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

Uf. a zdej boš še ti, pojdi vse nazaj prebrat, prav to predlagam, kolikor piše v navodilih motorja. Ker sem si pa lastil nekaj več mopedov, vem da malce različno predpisujejo, sem pa napisal vedno koliko od-do.

Organ boli, ker si ga pozimi ali konec sezone znižam za 0,2 (še vedno pa v normali) zakaj, ker mi paše, zakaj, ker začnem drugače voziti, zakaj ker se ne vozim več v dvoje...

Dami tule zaklučuje.

Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. 

joooj, a se nisi še umiril. 

Naj ti bo jasno, da meni mraz in toplota nič ne nižata in višata ker ga redno kontroliram. Imam tudi senzor za tlak na KTMju :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

joooj, a se nisi še umiril. 

Naj ti bo jasno, da meni mraz in toplota nič ne nižata in višata ker ga redno kontroliram. Imam tudi senzor za tlak na KTMju :P

Moj GT 210kg teže ima samo 2,5 in 2,9. Ponavadi tako vozim, ko gre guma h koncu in ko so hladnejši meseci nekoliko spustim (na 2,3 in 2,5) načeloma pa povsod pri štandardnih motorjih in štandardnih dimenzijah z 2,5 in 2,9 ne moreš zgrešit. Vse ostalo so detajli, recimo kaj hočeš od motorja itd. Ampak to je že višja znanost.

Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj?

Pa še enkrat si preberi zapis moža z žabico. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj?

Pa še enkrat si preberi zapis moža z žabico. 

Je pomembna teorija?Vama/ tebi je...men vedno bilo pomembno počutje na mopedu...sem pač čudak že prej bil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejte se mal vozt....., utrujate zelooo ......

Za primer kako je težko vozt, če je tlak v gumi kr neki  ( neupoštevanje navodil proizvajalca gum al motorja al koko že )  ....::ras:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Borutt pravi:

Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj?

Pa še enkrat si preberi zapis moža z žabico. 

Si ti prebral moj zapis in zakaj to počnem? Mož z žabico je povedal teorijo, jaz pa govorim iz prakse. Njegova žabica pozimi hibernira. Si pogledal video?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Si ti prebral moj zapis in zakaj to počnem? Mož z žabico je povedal teorijo, jaz pa govorim iz prakse. Njegova žabica pozimi hibernira. Si pogledal video?

Da nepravilno deformiraš gumo. Ti pač paše. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Borutt pravi:

Da nepravilno deformiraš gumo. Ti pač paše. 

Teoretično ja,ker bolj uživam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Da nepravilno deformiraš gumo. Ti pač paše. 

da da, to bo to, ti in žabica že vesta kaj meni paše :P

Sm ti vse potrdil, deformacija je, potrjeno, a lahko sedaj končava, al te še kaj boli? :P

ps. a videa nisi pogledal? samprašam :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Borutt pravi:

Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. 

ampak, ne morem da nebi...vpraš pa žabico. Če mraz krči, potem skrči tudi gumo, se pravi ista količina zraka v gumi bi morala povečati tlak :P ?

Ker jaz mam vedno 2,5 in 2,9 ker pred furo kontroliram senzor, pa po potrebi dopolnim, torej če se pozimi guma skrči je tlak večji :cool: čistsmzmedn :blush:

pred 2 urami, Lipstick pravi:

Pejte se mal vozt....., utrujate zelooo ......

Za primer kako je težko vozt, če je tlak v gumi kr neki  ( neupoštevanje navodil proizvajalca gum al motorja al koko že )  ....::ras:

 

 

sem fočkal na ridah, pil đabe kavo , k jo je častil @Cartman(tenkju) in ves čas razmišljal o tlakih :P

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zato mam jaz po 9000 km cisto defirmirane gume :blush: prenizek tlak.

Saj me je dohtar skozi upozarjal :panic:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Borutt said:

Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. 

   Dej prosim tole malo bolj razlozi, ker tole ja pa ze visja matematika... Ce je zunaj mraz, recimo 0 stopinj, prverim tlak v HLADNI pnevmatiki, in jo naprimer spustim iz 2.9 bara na 2.6... Zakaj naj bi  kasneje enak mraz, se kar okoli nule,  se bolj znizal tlak? Ce kaj, se bo guma zaradi voznje segrela na 10, 20 stopinj in se bo tlak povecal... Tlak se preverja pri hladni pnevmatiki, btw! Povej mi, kako, s kaksno fiziko,  tlak pozimi se bolj pade kot poleti? a ma fizika tud zimski cas kot ura, al kaj... Res pises bedarije!

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, jvalant pravi:

   Dej prosim tole malo bolj razlozi, ker tole ja pa ze visja matematika... Ce je zunaj mraz, recimo 0 stopinj, prverim tlak v HLADNI pnevmatiki, in jo naprimer spustim iz 2.9 bara na 2.6... Zakaj naj bi  kasneje enak mraz, se kar okoli nule,  se bolj znizal tlak? Ce kaj, se bo guma zaradi voznje segrela na 10, 20 stopinj in se bo tlak povecal... Tlak se preverja pri hladni pnevmatiki, btw! Povej mi, kako, s kaksno fiziko,  tlak pozimi se bolj pade kot poleti? a ma fizika tud zimski cas kot ura, al kaj... Res pises bedarije!

Imaš serviserja za svoj motor? Vprašaj ga, kje se dolije gorivo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, Borutt said:

Imaš serviserja za svoj motor? Vprašaj ga, kje se dolije gorivo. 

 Ah, teh argumentov pa ne morem potolci.. Ne, tole ja nad mojo ligo. Se tega ne razumem, kaj ima serviser in dolivanje z tlakom v pnevmatikah. Se opravicujem, k sm tak teleban... 

  Ni prvic, da ko dobis direktno vprasanje, na keterega bi moral dati odgovor, katerega ne najdev v kakem zakoniku ali predpisu, da usekas mimo...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jvalant pravi:

 Ah, teh argumentov pa ne morem potolci.. Ne, tole ja nad mojo ligo. Se tega ne razumem, kaj ima serviser in dolivanje z tlakom v pnevmatikah. Se opravicujem, k sm tak teleban... 

  Ni prvic, da ko dobis direktno vprasanje, na keterega bi moral dati odgovor, katerega ne najdev v kakem zakoniku ali predpisu, da usekas mimo...

Vidim, da si zelo brihten. Verjetno preveč, da bi vedel, zakaj toplota povzroči povečanje tlaka v gumi in mraz obratno. Vprašaj serviserja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snecer pravi:

Gume polni z dušikom, pa bo mir.

še orazloži , kako povišaš tlek v gumi če greš iz solo vožnje na pot s sopotnikom in prtljago..

pred 12 urami, Borutt pravi:

Ti nižaš tlak v mrzlem vremenu in zaradi tega nepravilno deformiraš gumo. Ker je zunaj mraz, se guma ne segreje, potem ti še nižaš tlak, zaradi česar je v gumi prenizek tlak. In se guma zaradi prenizkega tlaka nepravilno deformira. 

 

pred 10 urami, Borutt pravi:

Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. 

 

pred 9 urami, Borutt pravi:

Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj?

 

pred 2 urami, Borutt pravi:

Vidim, da si zelo brihten. Verjetno preveč, da bi vedel, zakaj toplota povzroči povečanje tlaka v gumi in mraz obratno. Vprašaj serviserja. 

zanimivo.. mrez krči - toplota širi .. 

v hladnem guma , ki se bolj deformira se tudi bolj segreje med vožnjo..torej se ji tlak poviša ..

ravno zato poleti pri visokih temperaturah tlak v gumah povišamo na zgornjo dovoljeno mejo da je deformacija in s tem dogrevanje gume minimalno in obenem preprečimo samo pregrevanje notranje strukture gume..

pozimi pa ravno obratno kajne..

za isti tip zadnje gume mitas predpisuje tlake v razponu med 1.8 in 2.9 bar-a ... le zakaj ?

http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road-tyres-1/motorcycle-sport-tyres/sport-force/

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, sesir pravi:

Rečmo...četudi bi imel prav bi bilo men vseeno saj sem se vedno raje vozil z nižjim tlakom!:ras:

Iz mojega žepa se vozim oz plačujem svojo vožnjo in ker je sama vožnja z mopedom že itak luksus pač v tem primeru stane še nekaj % več a vsaj meni vsaj nekaj nudi nazaj!

ko te z rešilcom vozijo v bolnico, plačujemo vsi

ko te sestavljajo na kirurgiji, zopet plačujemo vsi

ko si v penzionu, zaradi poškodb, in si star 30 let, zopet plačujemo vsi

:klicaj:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, thumper pravi:

še orazloži , kako povišaš tlek v gumi če greš iz solo vožnje na pot s sopotnikom in prtljago..

 

 

 

zanimivo.. mrez krči - toplota širi .. 

v hladnem guma , ki se bolj deformira se tudi bolj segreje med vožnjo..torej se ji tlak poviša ..

ravno zato poleti pri visokih temperaturah tlak v gumah povišamo na zgornjo dovoljeno mejo da je deformacija in s tem dogrevanje gume minimalno in obenem preprečimo samo pregrevanje notranje strukture gume..

pozimi pa ravno obratno kajne..

za isti tip zadnje gume mitas predpisuje tlake v razponu med 1.8 in 2.9 bar-a ... le zakaj ?

http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road-tyres-1/motorcycle-sport-tyres/sport-force/

Če bi ti razumel angleško, bi bilo veliko lažje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Rogerg pravi:

mislem da se rosi in markez manj obremenjujeta s tem tlakom kot vi cestni dirkači :D

ne bit toliko prepričan, gume so zelo sporen argument pri moto GP. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, builder pravi:

ko te z rešilcom vozijo v bolnico, plačujemo vsi

ko te sestavljajo na kirurgiji, zopet plačujemo vsi

ko si v penzionu, zaradi poškodb, in si star 30 let, zopet plačujemo vsi

:klicaj:

Sem nekak mislil,da sem z plačevanjem dodatnega zavarovanja že plačal vožnjo in gre z moje zdravstvene kartice....

Tudi zavarovan moram biti za sestavljanje,razen prvo!

V penzionu nisem zaradi poškodb ampak zaradi debilne babe,ki je bila na mojem pasu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!