Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Živjo,

kupil sem rabljeno CBF 600 SA in jo letos prvič začel vozit. Vendar sem imel drugi, dan vožnje težave z akumulatorjem, tako, da je morala pomagati celo asistenca na terenu. Motor mi 2x sploh ni hotel vžgati.

Sicer so mi ga odpeljali na servis, kjer pravijo da je šlo očitno za zamenjavo polov ?? vendar naj bi sedaj akumulator normalno deloval. Od znanca, ki ima CBF 1000 sem izvedel, da je tudi on lani imel težave z akumulatorjem. Letos ima novega. Prav tako je možakar od asistence povedal, da imajo te hondice kar precej težav z akumulatorjem.

Ali to drži ? In kako preprečit, da mi ne bi crkoval ? Naj zahtevam menjavo akumulatorja, če mi je že drugi dan ga zezal ?

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

kupil sem rabljeno CBF 600 SA in jo letos prvič začel vozit. Vendar sem imel drugi, dan vožnje težave z akumulatorjem, tako, da je morala pomagati celo asistenca na terenu. Motor mi 2x sploh ni hotel vžgati.

Sicer so mi ga odpeljali na servis, kjer pravijo da je šlo očitno za zamenjavo polov ?? vendar naj bi sedaj akumulator normalno deloval. Od znanca, ki ima CBF 1000 sem izvedel, da je tudi on lani imel težave z akumulatorjem. Letos ima novega. Prav tako je možakar od asistence povedal, da imajo te hondice kar precej težav z akumulatorjem.

Ali to drži ? In kako preprečit, da mi ne bi crkoval ? Naj zahtevam menjavo akumulatorja, če mi je že drugi dan ga zezal ?

Hvala za pomoč.

Te hondice imajo težavo z elektriko, ker jebeni rižotarji ne znajo naresti dober regler....pod štandgasom akumulatorja ne fila, med 2300 in 3200 obrati pa akumulator močno prefilava....če voziš večino časa na teh obratih imaš lahko težave s akumulatorjem. Pa to ni samo na tej hondi, da ne bo pomote.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

kupil sem rabljeno CBF 600 SA in jo letos prvič začel vozit. Vendar sem imel drugi, dan vožnje težave z akumulatorjem, tako, da je morala pomagati celo asistenca na terenu. Motor mi 2x sploh ni hotel vžgati.

Sicer so mi ga odpeljali na servis, kjer pravijo da je šlo očitno za zamenjavo polov ?? vendar naj bi sedaj akumulator normalno deloval. Od znanca, ki ima CBF 1000 sem izvedel, da je tudi on lani imel težave z akumulatorjem. Letos ima novega. Prav tako je možakar od asistence povedal, da imajo te hondice kar precej težav z akumulatorjem.

Ali to drži ? In kako preprečit, da mi ne bi crkoval ? Naj zahtevam menjavo akumulatorja, če mi je že drugi dan ga zezal ?

Hvala za pomoč.

Kot ptraviš so bili ZAMENJANI POLI v takem primeru VEDNO crkne regler in dokler ga neboš zamenjal boš imel težave.

Ponovno napolni akumulator in zamenjaj regler pa bo težav konec.Demontirsaj regler na njemu so številke in pri sebi imej tudi prometno pokliči firmo Voza Koper(Omar Miklavčič) in boš dobil regler po sprejemljivi ceni !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

motor mi med vožnjo občasno kar crkne, vendar ko stisnem sklopko deluje normalno. Zdaj me pa zanima, če je že kdo imel podobne ali enake probleme?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav ...

Rad bi si kupil CBF 600 letnik 2004 , sem nov voznik in bi si za kakšni 2 let omislil ta motor da pridem v motosvet oziroma da se mi odprejo neke nove smernice za naprej ... malo sem v dvomih ali je to početje smotrno , oz. zanima me kakšen je motor po sedmih letih in cca 30 kilokilometrih , ne bi rad vrgel 3000 evrov v nič , vseeno pa še dobil čez kakšni 2 leti še kaj denarja za motor . Drugače sem star 39 , visok 178cm in težak 78kg , včasih sem brez izpita gnal 200 kubično Vespo in sem srečen da sem še vedno v redu ... :whistle: , smo bili nori in neumni ... hvala vsem za kakšen napotek in odgovor ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas imamo ta motor letnik '04 in ima zdajle blizu 70kkm in še nič ne pije olja. Do sedaj še ni bilo omembe vrednih okvar-samo olje&filri + potrošna roba(verižni seti, akumulatorji in zavorne ploščice). Ko boš kupoval glej predvsem na to, da voznik izgleda ''normalen'', pa ti bo motor služil kot se zagre. Po stroških vzdrževanja bi ta motor v avtomobilskem svetu primerjal s kakšnim Golf-om 2(dizel-seveda) z izjemo svečk, ki so pa kar drage... Drugače pa prečitaj tole temo od začetka do konca in boš našel veliko uporabnih informacij ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam letnik 2005, prevoženih 28.000 in zaenkrat tudi, kot je napisal Lowrenc, povsem BP.

Nekateri pišejo, da imajo težave z elektriko, pri meni nič od tega. Akumulator imam še original, čez zimo ga samo vzamem z motorja in dam na toplo v dnevno sobo. Edino po prvem zimovanju, sem ga spomladi ob vžiganju spraznil(sem bil še zelenec) tako, da sem ga takrat nafilal na polnilcu, sicer sedaj spomladi užge (malo vaje z in brez čoka) brez večjih težav.

Mimogrede, mogoče kdo ve kolikšen premer ima filter olja pri CBF-ki l. 2005 (PC38)?

Pri Louisu bi kupil ključ za oljni filter pa ne vem kakšen je premer oljnega filtra. Ponujene dimenzije so namreč "dokaj skupaj", 64.5mm, 67mm, 74mm, 76mm...

Za točno zmeriti je malo nerodno, s tistim ključem na kovinski trak pa tudi ne prideš zraven najbolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav ...

Rad bi si kupil CBF 600 letnik 2004 , sem nov voznik in bi si za kakšni 2 let omislil ta motor da pridem v motosvet oziroma da se mi odprejo neke nove smernice za naprej ... malo sem v dvomih ali je to početje smotrno , oz. zanima me kakšen je motor po sedmih letih in cca 30 kilokilometrih , ne bi rad vrgel 3000 evrov v nič , vseeno pa še dobil čez kakšni 2 leti še kaj denarja za motor . Drugače sem star 39 , visok 178cm in težak 78kg , včasih sem brez izpita gnal 200 kubično Vespo in sem srečen da sem še vedno v redu ... :whistle: , smo bili nori in neumni ... hvala vsem za kakšen napotek in odgovor ...

CBF 600 je super motorček, za začetek, da dobiš grif, če nisi prezahteven. jst sm jo mel, problem je bil da sem jo prerastu še preden sem jo kupu; ampak to sm jst, ne pravilo ki bi karkoli pomenilo; definitivno zanesljiv motor, solidna vožnja, mal nemiren pr večjih hitrostih, mal slabša vetrna zaščita, ampak hej, good value for money bi jst reku. aha - tud moja višina je enaka, kile tud, tko da trpel na tem motorju nauš. kar se pa tiče ohranjenosti po 7 letih je pa tko - maš ljudi ki znajo fino pazit pa redno servisirat motor, maš pa take k ga v 2 letih uničijo do neraspoznavnosti, tko da "strokovno" pomoč nekoga pri nakupu je zaželjeno met s sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E , hvala vsem za nasvete in napotke , malo moram itak še prespati vse skupaj , poleg tega je v izboru še V-strom 65o , ne vem ... o obeh sem slišal veliko dobrega , vem da imata različna karakterja in ne vem s katerim bi se bolje poštekal ... vsekakor pa hvala za čas ki ste ga namenili za odgovore in veliko lepih kilometrov , sam moram še opraviti ispitno vožnjo , no še ene par ur imam , jih je 22 kar težko naklepat , tako časovno kot finančno :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas imamo ta motor letnik '04 in ima zdajle blizu 70kkm in še nič ne pije olja. Do sedaj še ni bilo omembe vrednih okvar-samo olje&filri + potrošna roba(verižni seti, akumulatorji in zavorne ploščice). Ko boš kupoval glej predvsem na to, da voznik izgleda ''normalen'', pa ti bo motor služil kot se zagre. Po stroških vzdrževanja bi ta motor v avtomobilskem svetu primerjal s kakšnim Golf-om 2(dizel-seveda) z izjemo svečk, ki so pa kar drage... Drugače pa prečitaj tole temo od začetka do konca in boš našel veliko uporabnih informacij ;)

tudi cena originalnega zracnega filtra ter gum je peklenska.....ni ravno poceni vzdrzevanje, ce primerjam z ostalimi svojimi motorji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam - svečke so bile kar drage,

z akumulatorjem pa sem jaz tudi imela smolo - vendar zamenjala in od takrat brez problema.

trenutno spet iščem primerne gume - in so tudi "dokaj drage".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Svečke so bile drage!?

Svečke so svečke in nimajo z znamko motorja nič skupnega, tako da so lahko svečke drage za vsak motor ... seveda odvisno kakšne svečke kupiš.

Sem prebral omenjeno temo in vidim, da vas večina hvali omenjen motor in lastniki večjih težav nimate.

Vprašanje je ali vsak hvali svojega konja, ali je dejansko tako dober? Res pa je, da se na njem izredno udobno sedi!

Torej je nakup Honde CBF 600, dober nakup?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no kako dobro se sedi je predvsem od osebnih mer odvisno.

kar se pa masine tice naju s fantom se ni pustila na cedilu. z njo sva sla letos cez dolomite v francijo in se je dalo tudi cel dan vozit (ce bi bia s fantom se deset cm manjsa bi bilo se bolj udobno). drugaci pa je varcen motorcek, lepo potegne in je enostaven. je taka prijazna zadeva kar ji vecina ocita. za naju to ni ravno minus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe ... moj post ni bil mišljen kot provokativen.

Sem vesel ob prebiranju in pisanju dobrih stvari, saj sem postal lastnik omenjene znamke motorja. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ima pa ta moped tudi slabe strani, da ne bo pomote (model z vplinjači)......

Material za servis je peklensko drag (pa na 6000 km se dela), nadomestni deli še dražji, ni ravno šparovček (žre popolnoma isto kot 1200GS), sedež je daleč od pomena "udoben", sprednje vilice ima mehke kot špageti,itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kolko tebi pije bmw, nama 5l/100km. glede sedenja je v redu ce si nekje okrog 170 (sicer midva imava bagster). je pa model z vbrizgom. glede servisa pa se je moj odlocu da bo sou enkrat na leto tudi ce je vec kot 6000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede servisa pa se je moj odlocu da bo sou enkrat na leto tudi ce je vec kot 6000.

Veš da ima prav! Glede na to, da ve kaj vozi je nesmiselno na 6000 menjat olje .... 1x na leto, pred sezono pa imaš mir.

Jaz imam vplinjač in je zadeva malce bolj požrešna (6.2l/100km), ampak v zameno za užitek to ni omembe vredno.

Motorja nimam zato da bom "jokal" koliko požere ... itd. Motor je za užitek in sprostitev po napornem delovnem tednu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to itak, je pa fajn za denarnico :P oz. bolj to da naredis vec km z enim tankom. je pa vesel da se je za tega novejsega. v glavnem lepo tece in meni je fajn (pa se barva je ta prava :P).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kolko tebi pije bmw, nama 5l/100km. glede sedenja je v redu ce si nekje okrog 170 (sicer midva imava bagster). je pa model z vbrizgom. glede servisa pa se je moj odlocu da bo sou enkrat na leto tudi ce je vec kot 6000.

....meni pije 5,2-5,5 l/100 km zmerne vožnje....pa model s vplinjači

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš da ima prav! Glede na to, da ve kaj vozi je nesmiselno na 6000 menjat olje .... 1x na leto, pred sezono pa imaš mir.

Jaz imam vplinjač in je zadeva malce bolj požrešna (6.2l/100km), ampak v zameno za užitek to ni omembe vredno.

Motorja nimam zato da bom "jokal" koliko požere ... itd. Motor je za užitek in sprostitev po napornem delovnem tednu.

Najbolj so mi všeč vikendaški vozniki ki se ne ozirajo na porabo in tulijo kako je njim vseeno za porabo in ne bojo "jokali"....Če delaš tako kot jaz med 25-30.000 kilometrov letno še kako paziš na porabo....seveda pa če imaš motor za "užitek in sprostitev" po napornem delovnem tednu je pa vseeno koliko pije, kajne? Je pa zadeva požrešna glede na performanse.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BMW:

Hjoj, kako si malenkosten! :headbang: Ne vozim se samo ob vikendih, ampak tudi čez teden koliko mi dopušča biznis.

Delal sem od 18 do 20k, to leto pa dosti manj, saj sem okupiran z projekti, tako da ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pa res pravi dlakožeri, jaz mam cbf-ko 1000 pa mi kuri okrog 5l, delam z 19,3 tankom, kolikor ga ima, cca. od 340-370km , pa ne vozim po polžje , ampak sportski lagano, po omejitvah ipd..., tako, da se mi zdi, da poraba ni problem, vozim se pa tudi skoz na šiht, pa vikend ture, pa še ponoči se bi, če bi mi ne bilo treba kaj tudi prespati.

Sem si kupil motor za užitke, za potovanja, a ja, lani sem naredil 15.500km, , pa še za kaj, pa nikoli ne gledam ali je "slamca" prevelika ali premajhna.

Če pa eni tako mislite, pogtem pa je najbolje, da prodate vse skupaj in denar nalagate za stare dni :headbang: , jebe..i, pa ja sedaj živimo in za nekaj kar nas veseli, pač figo a mi kuri 5,0 ali 5,5 ali celo 7, če mam gnar grem na izlet, če je kriza pa mav počakam.

Drugač šač počakajte na dizel motorje, ki bodo kurili 0,00001l pol pa se boste lahko vsi brez težav vozili in uživali.

Se mi zdi to nakladanje glede porabe čista bedarija, saj jaz tudi več spijem kot moj prijatelj, pa zato še nisem nehal piti :beer1:

Rajši se vozite in uživajte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iskal po oglasih, pa ni nič. Bom poskusil še tu: Kupim sprednjo masko za CBF 600 S (tista črna reč pod šipo). Lahko je počena, zlomljena. Ni pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!