Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Boh meni tudi najeda cukarija vse do 3500 obratov nato pa je urca... Menda je za večino linijskih 4 valjnikov to značilnost. Po Kopru je ponekod cesta s 30km/h omejitvijo... se je izogibam ko hudič križa... sinhronizacija karburatorjev (frgazerjev za neprimorce) menda pomaga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem iz Kopra in ni ene ceste normalne odnosno dovolj dolge za držat eno konstanto.

10 metrov pa krožno, 10 m križišče,...

Pvej kako voziš, da se ne živciraš preveč

Si kaj peljal motor  mehaniku za kakšno razlago

Popravljeno . Popravil noer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hvala, ampak se vozim veliko po mestu in mi je to zelo nadležno ker ne moreš zaprav povlečt gas

To cukanje rukanje pa me dela živčnega, prej sem imel FZ6 in je tekla ko urca tudi z 1-im obratom;)

Če ga peljem h kakšnemu hobby mehaniku se bojim da bo začel naštevati vse mogoče, potem se bo spravil menjat en kos in ko bi mi predal kao popravljen motor, bi cukalo kot prej ali pa še več :(

Praviš pa da je to pogost pojav

Hvala ti

Mehanik ti ne bo nič rešil, to tako dela... kot sem ti napisal, cuka enako hornet, cbr 600, in drugi modeli s PGM-FI.   FZ6 nima tega problema ne cuka kot si napisal, Yamaha ne cuka, to se dogaja pri Hondinem PGM-FI. Imaš menjan izpuh? 

Tole cukanje se pojavi pač pod 2000 obrati. Sicer so pa to res nizki obrati in to dosežeš samo tik preden se zaustaviš, saj se ne vozič na 2000 obratih... Tudi če boš menjal vse, verigo zobnike, svečke, filtre ne boš nič rešil... tako pač dela. Če bi bila prisotna kakšna napaka na motorju bi ti gorela FI lučka, napako pa preveriš pod sedežem imaš konektor ki ima 2 pina ki jih kratko skleneš in ko daš kontakt ti utripa FI lučka ki ti pove dvo mestno kodo za napako ki je prisotna. Ne priklaplja se na računalnik. Ti samo vozi, vse je ok  :) Nad temi obrati je vse normalno in brez problemov ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da pri 900 2006 letnik s PGM-FI teh tezav nimamo. 

Zanimivo, ker 2007 jih ima  ;) (6 sezon sem jo imel)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na 900tki si dostikrat na 2000 obratih,meni hvalabogu ne cuka v nobeni brzini, ce je govora o bremzanju masine je pa razlika da na ta velki spustis gas in je obcutek kot da bi na bremzo stopil. a se to zgolj nekaj casa ob prehodu iz 600 na 900.

nx si horneto prodal,kak pametnej in prakticn motor nasu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na 900tki si dostikrat na 2000 obratih,meni hvalabogu ne cuka v nobeni brzini, ce je govora o bremzanju masine je pa razlika da na ta velki spustis gas in je obcutek kot da bi na bremzo stopil. a se to zgolj nekaj casa ob prehodu iz 600 na 900.

nx si horneto prodal,kak pametnej in prakticn motor nasu?

Če sem pošten sem bil sila malo na 2000 obratih  :) tako da sem že pozabil na to cukanje...to me bolj od začetka motilo.

Težko rečem pametnejši ali bolj praktičen motor, nimam nič za govorit čez 900.. uporabljal sem jo za vse.. je vsestranska (motila me je edino vetrna zaščita in pa v dvoje naložen malce več šaltanja pri prehitevanjih drugo nič, 40 tisoč je imela ko je šla, brez vsakega problema). Sprememba je pasala to je to  :blush: če je bila pametna sprememba bom videl letos... glede tistega kar mi je manjkalo pri 900 ima ta bom videl če je to to  ;)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tako ,probal sem danes se malo peljat in preverit stanje.

Tako kot sem pravil, cuka in to se začne, ko se spuščajo obrati pod 2500

Pod temi obrati se mašina začne oglašati kot kakšen star MZ, poka cuka.Z višjimi obrati pa vse brezhibno

Še nekaj sem danes opazil, namreč, ko spustim belanco začne vibrirat in zmeram bolj dokler ne začne tako trest levo desno, da morem prou primit hitro belanco da ne zletim s ceste.

Tako, še kakšno mnenje, hvala

Popravljeno . Popravil noer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje.

Hčerka ima hornet 2007, pa ga kda pa kdaj malo sprehodim. Niti slučajno ni nikoli pocukal. 

Lahko potrdim, da lepo potegne že od 2000 vrtljajev naprej. Tudi pod to mejo ni nikoli pocukal, skratka pod vsemi obrati se lepo pelje, brez kakršnega koli cukanja.

Da se v prvi peljati lepo tudi pod 2000 obrati, vse do meje ko je potrebno peljati pod kuplongo.

Mislim, da je nekaj narobe s tvojim motorjem.

Kar se tiče tresenja levo desno, so pa verjetno vzrok obrabljene gume. Meni so tresle levo - desno že tudi nove gume. Pač niso pasale mojemu motorju.

Malo tresenja se pa lahko pojavi in ni nič narobe, če je že guma slaba, tako da ni panike. Oceni svoje gume v kakšnem stanju so.

Možno je tudi, da se je odlepila kakšna utež, to pa lahko izveš, le če centriraš. Običajno se tresenje pojavlja pri 60 - 80 kmh.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tako ,probal sem danes se malo peljat in preverit stanje.

Tako kot sem pravil, cuka in to se začne, ko se spuščajo obrati pod 2500

Pod temi obrati se mašina začne oglašati kot kakšen star MZ, poka cuka.Z višjimi obrati pa vse brezhibno

Še nekaj sem danes opazil, namreč, ko spustim belanco začne vibrirat in zmeram bolj dokler ne začne tako trest levo desno, da morem prou primit hitro belanco da ne zletim s ceste.

Tako, še kakšno mnenje, hvala

Tako kot si zdaj to opisal je nekaj drugega, da bi pokalo kot kak MZ to ni bilo nikoli. Tist pojav ki sem pisal je kot da se malo upira, drhti ni pa niti blizu kakemu MZ-ju... cukanje je kar groba beseda za to.. nisva se najbolj razumela... Glede gum, katere pa imaš? Meni je nekaj takega počela z sportsmart

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto scarabeo je prvi "lastnik" kateremu motor lepo teče.

Bo treba tole res do mehanika peljat.

Sportsmart je meni zivce pozrla, nova, pa je tresla k hudic. Ce trese s kovckom tam med 50-70, je normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

butasto vprašanje, ampak zakaj pa človk vozi na tako nizkih obratih (sej je "štandgas" na 1500)? mislim sej to glih štartaš je že na 4-5k. če prav razumem cuka samo ko spusti gas?to dela vsem na teh obratih (jst tudi ne morem krožnega prevozit brez sklopke), če pa cuka še kako drugače in se človeku zdi, da je res neki narobe se pelje k dobremu mehaniku, ki ima znanje in mašine za diagnozo. tle tuhtat po moto svetu ne bo prav nič pomagalo.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je 600na obrabljnih gumah brutalno tam med 60-80, potem na novih manj. CBF1000 na zelo slabih brez kovcka nic ne trese krmila, s kovckom pa pri isti hitrosti. Motor mogoče malenkost zadrhti v nizkih vrtljajih, če mašina zavira, ampak brez kakršnih koli čudnih zvokov..potresavanje opazno le pri kirurški natančnosti, komaj opazno.

Ena izmed možnosti je slab akumulator, elektronski vbrizg je občutljiv na to in baje se to odraža kot cukanje. Pri 600ki se akumulator polni šele mad 4000vrtljaji, tako piše v knjigi in mogoče ob slabem akumulatorju elektronika ne more črpati zadostnega toka in zato vbrizg ne deluje okey. Fino bi bilo, če bi lahko poskusil s tujim akumulatorjem, preden menjaš svojega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto o MZ-ju sem malo pretiraval, kar se tiče akumulatorja pa sem ga tudi zamenjal z novim,menjal olje očistil in pravilno nategnil verigo in menjal svečke, tako da kar se tiče servisa je vse OK. Ne vem zakaj ampak ko sem prebiral malo tuje forume, sem pogosto zasledil ko so opisovali podobne primere,da bi bile lahko krive bobine?

Ma , ne vem, kar se tiče pa tresenja krmila, sem pa opazil da na prednji feltni ni nobenega svinca, morda pa je padel dol,boo

Bom ga peljal centrirat, pa bo.

Ko bom imel kaj časa bom ga vseeno peljal mehaniku, pa bom potem poročal

Hvala vsem za pomoč

Popravljeno . Popravil noer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najboljše da se zmeniš z enim na kofetu k ma enako cbf-ko pa dejta primerjat a tebi dela kaj drugače. sicer pa motor ma rdeče območje pr 12k! torej res ne vem kako lahko pričakuje kdo da se bo pr 2500 peljal brez "pokašljavanja", sej ni dizel. na 2500 se vozi avto, ne pa 600ccm 4 cilinderskega motorja. 

 

drgač pa za v mesto in cone 30, motor ravno ni. je z vsakim bolj al manj trpljenje, za to so večje ali manjše mašine z variatorjem.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cika, meni bi slo na k., da mi na poligonu varne voznje med stosci in osmicami, ko spustim sklopko nekaj cuka in po moznosti se crkne.

Tole na starejsih hornetah res ni bil trend in hvala bogu na 900 te tezave nimam.

S takim mlinckom je ravno po mestu lustno kruzat, vsaj jest ne primerjam tega nakeda s cestakom in ga tudi ne tisim na rdeca polja.

Ce ga je treba tako gnat, je dobro razmisljat o cestaku.

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cika, meni bi slo na k., da mi na poligonu varne voznje med stosci in osmicami, ko spustim sklopko nekaj cuka in po moznosti se crkne.

Tole na starejsih hornetah res ni bil trend in hvala bogu na 900 te tezave nimam.

S takim mlinckom je ravno po mestu lustno kruzat, vsaj jest ne primerjam tega nakeda s cestakom in ga tudi ne tisim na rdeca polja.

Ce ga je treba tako gnat, je dobro razmisljat o cestaku.

ma meni cbf z oklepom ni ravno nek super moped za po mestu, ker je vsaj zame nerodna in težka. ne vem meni je normalno da se na 2500 pač ne more tekoče peljat. govora je zgolj o tem da ko spusti gas in padejo obrati na 2500 da neki cuka, če se ne motim? zdej če to tolko cuka kot da ma za crknt, pol nej pelje k mehaniku, če pa to pač cuka ker padejo vrtljaji pa je to normalno (vsaj zame). sploh če to narediš na hitro je še bolj občutno. je pa to 600ccm in ni tak "dizel" kot mašine z veliko kubaturo. sicer pa če je z vbrizgom al čemerkoli kaj narobe bo to tester pokazal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem iz Kopra in ni ene ceste normalne odnosno dovolj dolge za držat eno konstanto.

10 metrov pa krožno, 10 m križišče,...

Pvej kako voziš, da se ne živciraš preveč

Si kaj peljal motor  mehaniku za kakšno razlago

Sem ja, pa pravi: Imaš 4 valjnika linijskega z razponom do 12000 rpm pa kaj bi rad? Pač ne marajo preveč biti pod 4000 obratov, in če ti dela nemirno okrog 2000 obratov je to nekaj povsem normalnega, sicer pa a res misliš matrat agregat z 1800 rpm? Sam vozim v prvi 30 na uro kjub ostrejšemu zvoku je pač občutno bolje. 30km/h v 3 je za se ustrelit. V drugi rahlo tečno v prvi pa debilno gre pa. Kaj naj ti rečem... Dejva se dobit pa enostavno zamenjava za par 100m pa bova najbrž ugotovila, da je to pač tako in pika in greva na kafe in se meniva o čem drugem. Meni osebno dela bolje odkar sem dal ostranit "pair valve" in nekaj drobnarij. še poraba je po izračunu zadnjih 4 tankanj upadla za 0,8l! na 100....

Vesel ko strela. Tudi jaz bi si želel kdaj bolj umirjenega cruisanja (namesto občutka da ti motor pravi daj no po gasu ne me žgačkat na "štandgasu".) okrog kroštole kjer je 30km/h menda....

Več info kje me najt na ZS.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je na karbije še ja... ampak razpon obratov in obnašanje pri le teh pa je podobno (menda).

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) razponi stimajo, govora je bilo da pri einspritz-u pod 2000 obrati ne dodaja pravilne mešanice in to zaradi napetosti, ki pri teh obratih pade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2500 bi se že menil a pod 2000rpm se mi zdi že žaljivo za ta motor čeprav bi včasih prav prišlo. Rejetting in dynokit te morda reši... poglej na hornet.co.uk forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) razponi stimajo, govora je bilo da pri einspritz-u pod 2000 obrati ne dodaja pravilne mešanice in to zaradi napetosti, ki pri teh obratih pade.

Buče buče! ! Vsa elektronika dela brez problemov dokler ne pade napetost pod 9,6 V-olta se pravi to se lahko zgodi samo,če preneha alternator polnit nikakor ne z  zmanjšanimi obrati saj tudi,če ne polni dovolj pri nizkih obratih takrat odigra akumulator svojo vlogo in zadži napetost vedno nejkje med 12,5 in 13,5 V-voltov.Sicer je to tvoje mnenje merljivo enostavno naj  proba priključit V-olt meter in med vožnjo merit polnenje.Priključiti ga ni nujno na akumulator ampak minus na gištel + pa na kateri koli plus kabel lahko tudi na parkirno luč !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še res je.. morda ti "regler" hodi hošti. Poznam vse detajle tako da če želiš se nariši nekam na kavo (po predhodnem dogovoru, da pridem opremljen) pa premeriva vse potrebno. 8 mesecev nazaj sem delal diplomsko iz tega in menjal regler. par tednov nazaj ugotovil da sem preveč mečkal in sem poškodoval tudi akumulator ki ga bo zato treba predčasno zamnejat. (4-5min kratke luči in je že adijo). :/

V tujini pravijo da je regler in napenjalec verige agregata (CCT oz. cam chain tensioner) edina hiba hond. No jaz sem moral oboje menjat. CCT je bil nadležen ampak nič posebnega  primerjavi s tistim kar vidiš na youtube-u.

 

Še to, občutek z zanič reglerjem je bil da brez luči je še delalo na oko ok če pa sem jo vžgal je akumulator prevzel breme zagotavljanja ustrezne napetosti in ko je le ta šla pod določeno mejo se je začelo sranje. Enkrat mi je tusi crknil na križišču kar iz lepega. Obnašanje pod 3000 obarati je bilo živa žalost s takim reglerjem.

 

Sumim, da ni to tvoj problem ampak v 15min se da to izključit.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!