Roki Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Enak problem sem imel jaz z mojim. Stal en mesec, pa je moč bateriji toliko pobralo (čeprav je bila nova), da je motor obračal, kresnil pa ni. In ker sem verglal, pa verglal, sem ga tako zalil, da tudi po porivanju ni vžgal. Sem se spustil dol po hribu, motor kiha in cuka, kresne pa ne. In potem veselo tiščanje enih 200 m v hrib. Po 15 minutah tiščanja in preklinjanja (v smislu: pa kako, saj je bil ravno na servisu) že obupam, pa ga vseeno priklopim še na kable in akumulator od avtomobila. Motor veliko bolj odločno obrača in glej, kresne ko bomba. Potem pa kašlja in kašlja, dokler ne prebavi vsega odvečnega bencina. Zato, če motor stoji dalj časa, priklopim na avtomobilski akumulator in vedno vžge iz prve. Tako, da, jaz motorja ne tiščim več. Če ne vžge na kable, potem je čas za serviserja, al pa enega, ki se spozna na motorje.
Roki Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Imel "srečo" izkusit vse opisano :headbang: . Vžgal še vedno ni. Kakšen predlog?
matejs58c Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Pozdravljen CBF-ko kaj hitro zaliješ, iz lastnih izkušenj. Ko sem odšraufal svečke je kar teklo od njih :slap: . Če niso prebite jih na plinu oziroma el.plati posuši, potem bi pa mogla kresnt s prve. preveri tudi kašne svečke imaš noter s kašno toplotno vrednostjo. Ni tako hudo kot se sliši dve uri šravfanja s kašnim pivom :beer2: pa bo. lp Matej
fuli Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Ja "Matejs58c" ima prav. Če si se preveč trudil z verglanjem je najverjetneje treba svečke spucat. Tudi jaz sem že mojo dvakrat zalil. Pri tem motorju na začetku sezone to ni noben problem. :BUA: Mi je pa drugič, ko sem že ponovno mislil da sem ga zalil in da bomo šraufal, nato kljub temu uspelo vžgat motor in sicer s polnim akumulatorjem + pomoč avtomobilskega, nato pa sem na kratko verglal ter mu malo pomagal z gasom (čisto malo gasa - po občutku). Pa se je začel počasi prebujati in kašljati in kašljati....... In je vžgal. :OK: Potem pa na vožnjo. Ne takoj ugasnit!!
Sale Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 E, jebemu mast tudi jaz sem danes uspel "usrati motku" :slap:. Se se hotel danes s svojo CBF-ko odpeljati kakšen uvodni krog(-ec) v novo sezono pa se nisem premaknil niti iz garaže. Najprej veselo priključim akumulator, ki se je celo zimo grel v dnevni sobi in obrnem ključ. Lučke se prižgejo, potegnem ven čok in začnem verglati. V recimo desetem poskusu verglanja pod "zaugom", jasno brez gasa, motor steče. No pa je šlo, si rečem, zapnem akumulator z elastiko, namestim plastični pokrov, recimo, da je motor tekel že kakšno minuto, in previdno poskušam zmanjšati "zaug" ob čemer se malce dotaknem tudi ročice gasa. Ob tem motor v trenutku ugasne. Bemumast. :headbang: :slap: Poskušam nazaj vžgati motor in v kakšnem petem poskusu mi uspe, tokrat "ne diram ništa" (samo hranim pse :D) in motor pod zaugom teče kakšnih 15 sekund in sam ugasne. :huh: . Naprej verglam z zaugom, brez zauga z malo gasa... ...ništa. Ko akumulatorju začne občutno pojemati sapa si rečem, da to nima več smisla in postavim motor nazaj na stojalo. Očitno mi vožnja danes ni bila usojena. Pa fuul je bilo motorjev na cesti. :OK: Verjetno si predstavljate, da se mi je od besa nad samim sabo skoraj dobesedno kadilo iz ušes. :angry: Glede na opise v prejšnjih postih predvidevam, da sem uspel zaliti mašino. Ali je kakšna druga možnost rešitve nastale situacije, kot šraufanje in sušenje svečk, ker tega mi res ni za početi? Se mogoče v kakšnem dnevu svečke posušijo same in bi imel jutri, s pomočjo avtomobilskega akumulatorja, kakšno možnost za uspeh? Pliiiis help!
simonsi Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 (popravljeno) Počakaj kakšno uro in probaj brez zauga z malo gasa, pol malo zauga in mora vžgat. Če misliš da si spet zalil, malo poverglaj brez zauga in s polnim gasom, da se prelufta in ponovi postopek zgoraj. Nežno z zaugom, nikoli do konca. Vedno pa najprej probaj brez zauga in dva milimetra gasa. Takoj ko motor užge in začne dobivat obrate, previdno nižaj zaug in nežno z gasom. Čim manj časa naj teče pod zaugom. Težko je takole nakladat preko ekrana, ampak ko imaš enkrat občutek in naštudiran motor, bo vedno vžgal. Popravljeno Februar 23, 2008. Popravil simonsi
hrčo Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Z gasom si ne boš nič pomagal, še prej ti bo crknu kot brez njega. Vsaj pri meni je tako. Sicer pa tako kot pravi simonsi, mal počakaj, pa probaj še enkrat z zaugom na pol ... pa brez gasa. Držim pesti, da ti uspe. Še dober, da čez zimo ne vzamem akumulatorja vn, ker vidm, da mate vsi neke probleme zarad tega na začetku sezone.
Sale Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Evo danes sem s pomočjo avtomobilskega akumulatorja, preko kablov, uspel zagnati motor. Najprej mi je dokaj hitro vžgal pod zaugom, a tudi hitro crknil. Potem sem ga še verglal, verglal (s pomočjo avtomobilskega akumulatorja to ni bil problem) brez zauga, ker zunaj je bilo itak 17 stopinj :) in mi ga je po nekaj poskusih uspelo nekako "ujeti" z gasom, da je motor vžgal. Nato sem ga kakšno minuto do dve, z gasom držal nekje na 2-3.000 dobratov potem pa je že tekel brez problema v prostem teku. Zbašem notri akumulator, namestim sedež, se hitro stlačim v opremo in švignem na en krogec :OK: . Vreme je bilo čudovito in se je mimogrede nabralo skoraj 100 kilometrov. Je res pasalo, komaj verjameš kako malo je potrebno, pa je svet spet lep :D . Sicer mi je motor po končani furi normalno vžgal na akumulator, samo ne verjamem, da bi se v uri in pol vožnje kaj preveč napolnil, ker je bil čisto prazen. Zato akumulator jutri vseeno nesem v firmo, da ga štromarji priključijo na polnilec za kakšen dan, da se naslednji vikend ne bi ponovila zgodba :slap: . Hvala za nasvete in moralno podporo včeraj :) .
aeroplane Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Nova Honda CBF 600 l. 2008. Ali je primerna za popolnega začetnika? Baje ima nov motor?
Lowrenc Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Stari model je zelo primeren za začetnike. Z novim nimam(in ne morem imeti) izkušenj ampak glede na to kolikor sem ga videl v salonu ni nekih bistvenih razlik.
bernardek Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Nova Honda CBF 600 l. 2008. Ali je primerna za popolnega začetnika? Baje ima nov motor? motor je popolnoma isti samo design je malo dodelan, drugače je za začetnika super.
jetman Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Nov motor ima namesto vplinjačev elektronski vbrizg, kar pomeni manjšo porabo.
aeroplane Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Ker bi rad kupil CBF 600 me zanima, zakaj imajo nekatere trgovine tudi do 700 EUR nižje cene motorjev. Ali je to cena brez davka in kako je potem z registracijo teh motorjev.
ponikipo Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Ojla, moja ketna je po 23k že lepo razvlečena, poslušam, da je DID 525 VM dobra izbira. A je kak problem pri nameščanju typa E (fabrško speta)? Kak nasvet za nakup pod ugodno - stric ebay ponuja komplet za 140, Luis in SM sta 30 ojrov dražja.
Halozan Objavljeno April 15, 2008 Opozori Objavljeno April 15, 2008 Zanima me če je že kateri vozil(preizkusil)CBF 600 s-n letnik 2008 novi model,pa bi bilo zaželjeno da opiše svoje občutke,sploh glede na prejšni model.HVALA Lp. janez5 1
SANJIN-MIXON Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Zanima me če je že kateri vozil(preizkusil)CBF 600 s-n letnik 2008 novi model,pa bi bilo zaželjeno da opiše svoje občutke,sploh glede na prejšni model.HVALA Lp. SEM JO PREIZKUSIL, JE VELIKA RAZLIKA, NI CUKANJA VEČ PRI MAJHNIH OBRATIH, OSTALO JE PA ISTO VSAJ MISLIM
alex64 Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Pozdrav vsem skupaj. Pred slabim tednom sem postal tudi jaz lastnik Honde cbf 600 s letnik 2004. Zanima me pa kolikšen mora biti tlak v pnevmatkah? Opazil sem pa tudi jaz, da imam iste pluse in minuse kot so že bili opisani v tem postu. :rolleyes:
Lowrenc Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 2,5bar spredaj in 2,9bar zadaj! Isto je, če si sam ali pa s sopotnico. Piše na strešici verige ;)
alex64 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 2,5bar spredaj in 2,9bar zadaj! Isto je, če si sam ali pa s sopotnico. Piše na strešici verige ;) Hvala lepa Lowrenc. Če dobro pomislim ko sem čistil verigo je res bila neka nalepka na ščitniku od verige, ampak nisem dal preveč pozornosti na nalepko. :headbang:
simosimo Objavljeno Maj 15, 2008 Opozori Objavljeno Maj 15, 2008 se opravičujem, ko takole padem v temo.... Sen nov ponosni lastnik cbf-ke 600 pa me zanima, če mi kdo lahko zrihta navodila za uporabo in podobno publikacijo. Mašinca lepo prede. hvala...
Lowrenc Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 To ti bi moral dati prodajalec oziroma prejšnji lastnik, ker vidim, da motor ni nov. Pokliči ga. Možno je tudi, da je nima(ker jo mu ni dal prodajalec, jo je izgubil ali pa je motor uvožen). V tem primeru je najbolje, da greš do pooblaščenega prodajalca Honda in ti jo bo zrihtal za cca 15€. Če ti je to predrago ti jo jaz lahko sfotkam! Prevzem pa izvršiva v Žireh na motozboru za primerno odkupnino :naughty:
alex64 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Počasi bo prišel čas zamenjave motornega olja, ali mi lahko svetujete kakšno olje naj bi dal v motor. Oziroma kakšno olje uporabljaste vi v Hondi cbf 600 s. :naughty:
simosimo Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 OK, hvala Lowrenc. :worship: Se še slišmo...
Lowrenc Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 V SLO je nekako najbolj razširjen Motul. Fotru je v CBFko serviser nalival Motul 300V, ampak jaz sem menenja, da je to olje za na dirkališče. Če ga imaš v motorju ni nič narobe mislim pa, da je Motul 5100 vrh glave dober za normalno uporabo za vsako mašino, ki se prevaža po cesti (po zakonih + 30% :evilgrin: ). Na splošno se mi zdi, da je vse tole okrog olja zelo trgovsko naravnano... Mislim na članke v strokovnih revijah v stilu : ''Ne nalivaj predobrega, ne nalivaj preslabega, menjaj ga točno po 6000km in niti kilometra kasneje,...'' Če naliješ kvalitetnejšega nimaš kaj zgrešit, je pa potrata denarja. Menjava olja na 6kkm je pa zato, ker nekateri toliko nafurajo v dveh letih... Če ga lepo voziš po 15kkm ali več ni panike, če ga menjaš na 10kkm. Tako olje bo namreč še vedno bolj kvalitetno od onega, ki je bilo zamenjano po 2h letih in 6kkm... Vglavnem nalivaj to, kar ti piše v navodilih za uporabo. Najbolje, da naliješ to, kar je bilo že prej notri, da ti po 5ih menjavah ne nastane koktejl iz 5ih vrst alkohola-pardon- olja. Ne priporočam pa raznoraznih aditivov, ker bo lahko štala... klik
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se