Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Tuono 007

Honda CBF 600 S

Recommended Posts

Black Knight

Prosim,če bo kdo imel priliko odvozit kakšno testno vožnjo s tem motorjem,da vtise vpiše v tej temi.

Ta motor me nadvse rajca in bo po vsej verjetnosti moj nov sopotnik...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoki5

Na špediciji mi niso znali točno povedat, kako in kaj. Pravkar iščem o DMV, ne družbeno moralna vzgoja, ampak davek na motorna vozila. Nekaj je v pripravi in že smrdi do neba. Mislim, da nas bo država opizdla ravno na DMV.

LP

Zoki :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzi
Na špediciji mi niso znali točno povedat, kako in kaj. Pravkar iščem o DMV, ne družbeno moralna vzgoja, ampak davek na motorna vozila. Nekaj je v pripravi in že smrdi do neba. Mislim, da nas bo država opizdla ravno na DMV.

LP

Zoki :cry:

DMV ni nič novega in ga v naši ljuvi nam deželici poznamo že od uvedbe DDV-ja... tko, da Ice in Zoki5, nič novega nas ne čaka...žal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skubaduba

prosim za izbris ker mi noce prpopat slike

Edited by Skubaduba

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

DMV je že nekaj časa v naši deželici in je vračunan v ceno, potem pa je gor še 20% DDV. Če uvažaš novo vozilo sedaj po 1. 5., pa davek za motorna vozila plačaš v državi, kjer to vozilo registriraš, kupiš ga pa po neto ceni, torej brez davka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bosss

ali ima kdo že kakšno izkušnjo z cbf600;vožnja,okretnost,pospeški, poraba,itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario

Zgleda, da Honde CBF še niso prišle do nas. :hmm:

Jaz ti bom lahko dal kakšno mnenje čez kakšnih 14 dni . :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoki5

Ja nekaj časa že imam CBF 600 S. Nafural sem 1400km; prvi servis je mimo.

Ko sem se peljal z njo na morje, oči sem imel bolj kot ne na turncelerju (pred 1000 km), max. hitrost 110 km/h, je bila poraba malo pod 5l/100km benza.

Občutki (prej sem vozil XT 600 in XTZ 660):

- na motorju ni čutit nobenih vibracij,

- sam sem velik 190 cm in cem bil malo skeptičen pred tem glede nog in kolen; vse OK,

- na turi me ni bolela zadnjica, saj je več teže prinešeno na roke (napram KTZ),

- vožnja skozi ovinke - super; imam še 1,5 cm fore na zadnji gumi,saj se ga šele privajam,

- pospeški; meni se zdijo dobri (mašina se je zavrtela šele do 7 000obr/min), tisti navajeni tiščačev bojo pa verjetno imeli pripombe.

Če bi potegnil črto pod vsem. Motor s katerim se da zelo lepo peljati in v katerega zaupam.

LP

Zoki

PS

Ves čas sem cikal na TDM ali V-Stroma, a mislim, da bom ostal kar na tem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skubaduba

1 slikca narisana s svincnikom :D :D

post-4-1084094998.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario

Vprašanje za Zokija

Edina stvar, ki mi je padla v oči in me motila pri CBF-ki je bil slabo napet material na sedežu v bližini rezervoarja.

Sedaj me zanima, ali je to bil le slučaj pri tisti , ki sem jo jaz gledal, ali je to pri vseh CBF-kah tako.

Pa veliko užitkov pri vožnji.

Ko jo udelaš, povej še kaj o pospeških in končni hitrosti.

:yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoki5

Slabo napet material?

Ne vem, meni se zdi čisto OK. Je pa res, da je sedež po višini nastavljiv - 3 stopnje. Jaz ga imam na najvišji in je opaziti režo med keslom in sedežem. Mogoče si mislil to?

J**** ga, vreme je slabo in motor stoji v garaži. Bo že.

LP

Zoki

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario

Ne,ne.

Na motorju, ki sem ga jz gledal, je bil ob strani pri rezervoarju slabo napet material. Ma kot sem rekel, je bil to lahko goli slučaj.

Je pa to bila edina stvar, ki mi je padla v oči in me je malo pizdila.

Očitno pri tebi ni te napake.

BTW, kakšne barve je tvoj motor ? Jaz sem namreć naročil temno modro in se mi zdi meni osebno najlepša.

Pa ćim več lepega vremena ti želim ! :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoki5

Temno siva oziroma granitna. Tudi tebi obilo užitkov na motorju, ko ga dobiš.

LP

Zoki

:kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoki5

Ko sem danes prišel s fure in sem mal pucal mušice z motorja kar s krpo, saj je bil motor še topel, sem opazil, da je na spodnji strani osi kjer je nosilec za sprednje vilice (mater sem tole zakompliciral) RJA. Tako, da ti tisto glede sedeža čisto verjamem. Tile špagetarji, ki šraufajo Honde, so zgleda vsi po vrsti sami picopeki. Jutri poslikam, pripopam slike in odprem novo temo - Honda kvaliteta.

LP

Zoki

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Honda je že kvalitetna ,samo morš za več $$$ motor kupiti,več $$$ več muzike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest damjanadam

Test: Honda CBF 600

Mit der CBF 600 spricht Honda Einsteiger, Wieder-

einsteiger und auch Frauen an: Ein Motorrad, das sich beinahe spielerisch leicht fährt, immerhin 78 PS leistet und obendrein mit einem fast schon sensationell niedrigen Grundpreis verblüfft. Dazu kann der Biker wählen, ob er dem Wind lieber "naked" oder mit Verkleidung trotzt - Motobike hat die Maschine ausgiebig getestet.

Mittwoch, 2. Juni, 8.30 Uhr (Wdh.)

Jutri žal ob 8.30 je ponovitev na DSF-u

lp Damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
ppeterka

...

zanimam se cbf-ko....ktero kol pa nikjer ne najdem direktnih informacij lastnikov.

predvsem me zanima kako se zadeva pele....

kak navor....vodljivost...poraba...itd.

in pol povsod govorijo da so razprodane, sem lastnikov na tem fotumu očitno ni :?

se komu zdi da je cena pri hondi precenjena(pretirana) :hmm:

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Ravnokar imamo motocikel CBF 600S ABS na testiranju, motosvet.com testing team ti bo odgovoril na vsa tvoja vprašanja v kratkem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jax
...motocikel CBF 600S ABS na testiranju...

Zelo zanimivo bi bilo če bi lahko stestirali tudi ABS tega motocikla,

s primerjavo zavornih učinkov z istim motorjem brez ABSa...

Sicer bi takoj bil problem kako bi test v bistvu bil natančen, ampak vseeno,

česa podobnega še nisem bral in se mi zdi da bi zanimalo veliko motoristov...

Res je pa tudi, da testnih motorjev najbrž ne talajo kar tako okoli.... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Zelo zanimivo bi bilo če bi lahko stestirali tudi ABS tega motocikla,

s primerjavo zavornih učinkov z istim motorjem brez ABSa...

Sicer bi takoj bil problem kako bi test v bistvu bil natančen, ampak vseeno,

česa podobnega še nisem bral in se mi zdi da bi zanimalo veliko motoristov...

Res je pa tudi, da testnih motorjev najbrž ne talajo kar tako okoli....  :ph34r:

Nisem ga še vozil in zato ne vem, če se ga da kako izklopit (recimo na BMW GS-u se to da narest, samo tam vemo, zakaj se da, če se da pa na tem tudi, pa ne vem) -- bomo prečekirali kako in kaj.

Sicer pa, če je možnost nakupa motocikla z ABS opcijo, pa ja menda kdo ne razmišlja o tem, da ABS-a ne bi vzel???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

JAz raje ne kot ja.Sem videl zadevo kak v praksi dela pa je naredlo zlo slab vtis name. Še zmeraj najbolj zaupam svojim prstom

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiderman
Ravnokar imamo motocikel CBF 600S ABS na testiranju, motosvet.com testing team ti bo odgovoril na vsa tvoja vprašanja v kratkem...

Saj ne, da bi priganjal :) , zanima me samo kako kaj motosvet testing team napreduje z testirnjem Honde CBF 600S ABS. Kdaj lahko pričakujemo obljubljeni test?

Se ravno nekje odločam za nakup pa bi res rad prebral tudi vaše mnenje.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi
Saj ne, da bi priganjal  , zanima me samo kako kaj motosvet testing team napreduje z testirnjem Honde CBF 600S ABS. Kdaj lahko pričakujemo obljubljeni test?

V motosi imaš obširen test,kupi revijo in imaš pred seboj vse kar rabiš :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiderman
V motosi imaš obširen test,kupi revijo in imaš pred seboj vse kar rabiš :OK:

Ta test sem že prebral, ampak kakšna dodatna informacija itak ne škodi :) .

Ko pa si že omenil test v moto.si, pri podatkih o ceni je navedeno nekaj v stilu "Avstrija je blizu" je redakcija omenjene revije na bojni nogi s slovenskim uvoznikom, ali so cene v Aut res toliko nižje?

lp

P.S. slovenski uvoznik je (v primerjavi z lansko) že znižal ceno Honde CBF600S ABS za 100 kSIT, kao(?) zaradi prikljičitve Slovenije EU ime neka manjše dajatve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • vonAxl
      By vonAxl
      Za vse ljubitelje in zaljubljence v  
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • Fazer03
      By Fazer03
      CBF 1000:

      http://www.moto-station.com/article1416-ne...a-cbf-1000.html

      Na hitro sem preletel tekst in mi je padlo v očI: 102 KM in 9.7 Nm navora pri 6500 obratov. Ne ven no ... :cry:
    • mlakar123
      By mlakar123
      Ali je potrebno pri registriranem motorju imeti cestne gume in NE terenske?
    • rdeci_vragec
      By rdeci_vragec
      No, potem ti ne bo tako težko podat kako enačbo in razlago? Ali lahko samo jst podajam svoje mnenje in utemeljim z razlago, vam pa to ni potrebno? In je za vas dovolj, da napišete le svoje mnenje ("ni tako in pika") in vsi naj bi verjeli? Jst nisem tako omejen, da bi bil v svoje znanje tolko preprican, da me kdo drug, z bolj prepricljivimi argumenti ne bi preprical v nasprotno. Do sedaj nisem imel vzroka, da ne bi verjel profesorjem tako v srednji kot na faxu. Seveda pa to ne pomeni, da znam vse in da se o cem ne morem motiti.
      Če se pa vam ne da utemeljit svoje razlage na znanstven način, in moje poste sploh ne upostevate, potem pa res ne bom vztrajal in vas bom zadovoljil z mojim molkom.

      LP.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!